En quina part de l'iPhone 5 s'emmagatzema informació sobre l'identificador d'Apple

iPhone 5

Sisena iteració de l'iPhone d'Apple, anunciada el 12 de setembre de 2012. La reparació d'aquest dispositiu és similar als models anteriors, ja que requereixen tornavisos i eines d'espionatge. Disponible en format GSM o CDMA / 16, 32 o 64 GB / negre o blanc.



com eliminar una ratllada d’un CD

Resp .: 523



Publicat: 27/12/2013



En quina part de l'iPhone 5 s'emmagatzema la informació de l'identificador d'Apple? Vull saber quin xip o part eliminar per eliminar tota la informació sobre l'identificador d'Apple (per passar del bloqueig d'iCloud). El fet de canviar la placa lògica (d’un iPhone sense bloqueig) eliminaria el problema? Hi ha alguna altra manera de desbloquejar aquest iPhone? Gràcies!



Comentaris:

Si el vostre telèfon està bloquejat, teniu un telèfon robat o algú que tingui accés al vostre compte us hagi bloquejat el telèfon. En aquest moment, haureu d’anar a l’Apple Store amb una prova de ferro revestit que sou el propietari del telèfon per desbloquejar-lo. En cas contrari, haureu de tornar el telèfon al propietari legítim.

12/27/2013 per I



Vaig preguntar perquè pensava a comprar un d'aquests iPhone 5 molt barats a ebay que estan bloquejats a iCloud. La meva idea era comprar-ne un de bloquejat i un altre de lògica. Poseu-lo i tingueu l'iPhone 5 funcionant per molt pocs diners. + Podria obtenir-ne un que sigui de Verizon i tingui un ESN dolent (encara més barat) i el faci servir aquí a Europa amb GSM. Creieu que canviar el tauler lògic solucionaria el problema?

12/27/2013 per blagojevic

Es tracta probablement d'unitats robades que algú ven, us recomanaria que us allotgeu de la compra.

12/27/2013 per I

És just i idea, no ho faré. Però, tot i així, estic molt interessat si el que he descrit anteriorment funcionaria. M'ajudaries molt més si només pots respondre.

Per cert, si el dispositiu està bloquejat des de l’iCloud, NO ÉS NO un signe que ha estat robat. Va passar al meu amic que es va oblidar de passar per la seva ID d'Apple i la safata d'entrada de correu electrònic que va utilitzar per a això. Per tant, això passa

12/27/2013 per blagojevic

Heu de tornar a llegir el que he dit: he afirmat que és probable que un telèfon robat no sigui que es robin tots els telèfons bloquejats, ja que també he afirmat que algú que tenia accés al compte us podria bloquejar el telèfon i suposo que si no pagueu a Apple per la vostra Al compte d'iCloud també hi perdreu l'accés. Però això no bloqueja el vostre telèfon només el compte de servidor i l'accés a les dades del servidor. El vostre amic ha canviat les coses o té un altre problema. El vostre amic haurà de visitar Apple amb el telèfon a la mà amb la prova que ell o ella és el propietari del telèfon per desbloquejar-lo. Pel que fa als telèfons eBay, no podeu demostrar que els teniu, de manera que són de poc valor com un telèfon. Si els robessin (molt probablement) no hauríeu comprat res més que problemes.

12/27/2013 per I

9 respostes

Solució escollida

Rep: 60,3 k

No té cap sentit fer això. Costarà més que comprar-ne un de legal.

La informació de bloqueig de l’iCloud està lligada a l’IMEI del telèfon i s’emmagatzema al servidor d’Apple. Heu de substituir la memòria flash de la banda base i la banda base. Però fer-ho és extremadament difícil i probablement trencarà l’aparellament criptogràfic entre xips, provocant problemes d’activació.

Comentaris:

Això no és cert. Puc treballar amb l'iPhone 5 amb iCLoud bloquejat per 180 $ i puc obtenir una placa lògica d'un iPhone trencat que s'hagi activat per 50 $. Per tant, això suposa 230 $ + una mica de feina (ja tinc les eines adequades). Sé com canviar la placa lògica, ja ho feia abans.

L'IMEI s'emmagatzema en algun lloc del tauler lògic. dret? Així que canviar el tauler canviaria l’IMEI amb un activat?

No necessito canviar les fitxes separades, faré que tota la placa lògica sigui més fàcil.

Només vull respondre si canviar el tauler lògic amb un ID bloquejat amb un que estigui activat em donarà l'iPhone activat, això és tot.

12/28/2013 per blagojevic

Només importa la placa lògica, la resta no és cara i no està relacionada amb la seguretat

12/28/2013 per Tom Chai

El número de sèrie dels telèfons no coincidirà, de manera que serà sospitós. Actualment, molts operadors de telefonia mòbil s’estrenyen, així com Apple (requereixen els dos números IMEI a l’hora d’intercanviar plaques lògiques per la seva base de dades) per activar els telèfons que no coincideixen. Tot i que us penseu que obtindreu un bon negoci aquí, tot el que esteu fent aquí és posar un focus sobre vosaltres mateixos com algú que ja va robar o va acceptar un iPhone robat (possible presó).

12/28/2013 per I

@ Tom Chai Llavors, això vol dir que funcionaria?

@Dan Sospita de qui? No necessito cap operador de telefonia mòbil per activar el meu telèfon, me'n faré un.

De cap manera em poso el focus aquí on sóc ...

12/28/2013 per blagojevic

Estic d'acord, 50 $ per a una placa lògica d'iPhone 5 no bloquejada i funcionant és sospitosa ja que! @ # $. A la Xina la tendència se situa al voltant del 2000 CNY, que supera els 300 $. Fins i tot amb aquest preu, ningú garanteix que el tauler no es prengui dels telèfons substituïts ni es registri a iCloud. Qualsevol cosa més barata que això probablement us posi en problemes

12/28/2013 per Tom Chai

Rep: 1

nand flash + baseband proc + baseband mem = i tens un telèfon funcionant

Actualització

Comentaris:

només es preguntava si va funcionar?

2014.11.07 per mailthegirls

proveu-ho i veureu) si teniu anys d'experiència amb xips de revenda, és clar. en cas contrari, mai no ho feu, és una feina molt complicada

2014.12.07 per planetrepair

Bàsicament cirurgia cerebral -}

2014.12.07 per I

hola,

aquests 3 xips que cal canviar, s’han de preprogramar oi?

2014.04.09 per Miguel Sants

S’han d’eliminar de la placa de treball i instal·lar-la a la placa que tingui iCloud. No podeu programar aquests xips jo mateix.

substitució de l'objectiu de la càmera de l'iPhone 6 més

2014.08.09 per planetrepair

Resp .: 217

Sí, molt possible, de fet ho va fer avui. Si és la primera vegada que treballa en un iphone, aquí teniu una petita pista que m’agradaria que algú m’ho digués fa 3 anys. OBTENIU UN PARELL DE GOTES DE LECTURA 3X de la botiga del dòlar. T’estalviarà tant dolor.

De totes maneres, vaig intentar tornar a soldar fitxes una vegada per aconseguir que la meva filla tingués 4 anys, gran dolor en un $% !. Tanmateix, funciona.

La meva opinió sobre el bloqueig d'activació d'Apple: és una estafa per part d'Apple. La majoria dels telèfons bloquejats amb activació NO es roben. Ara hi ha milions de telèfons inútils (llevat que sigueu tecnològicament eficients) i Apple té una raó per produir i vendre més telèfons. Centenars de persones malgasten diners a eBay diàriament comprant telèfons amb honestedat i quedant atrapats amb un pes del paper. Apple es beneficia al final.

Solució: NOMÉS TROBAR ELS TELÈFONS QUE S’INFORMEN A LA POLICIA COM QUE HAN ROBAT. No tots els telèfons freakin amb iCloud. Vinga!!

Comentaris:

Sí, funciona i estic totalment d'acord amb Chipper

03/27/2017 per Mushtaq Mahomed

Resp .: 121

Només volia fer saber a tothom que això va funcionar molt bé per a mi. Vaig comprar un telèfon que estava en perfecte estat, amb l’únic inconvenient del bloqueig d’activació i un telèfon destrossat que no funcionava, però que tenia la placa lògica bloquejada sense activació. Simplement he posat la placa lògica neta del telèfon trencat al telèfon net i al boom, el telèfon funcionava perfectament tenint tot el contingut del telèfon destrossat dins del telèfon net. Necessitareu algunes eines per fer-ho, però es poden comprar fàcilment a Amazon. Bona sort!

Comentaris:

També tinc el mateix problema a causa de la sobrecalentament d'algunes línies de circuits i de la soldadura que s'han eliminat de la PCB. Vaig pensar a comprar el telèfon de bloqueig i després substituir la banda base de tres IC, la IC de memòria flash i el tercer que no sabia que cap cos em pugui ajudar.

2015.11.05 per naveedstc

Resp .: 73

Simplement compreu un telèfon desbloquejat amb IMEI net, canvieu la placa lògica i teniu un telèfon increïble. a continuació, gira i ven les peces del telèfon trencat a eBay ... njoy

Resp .: 289

Tinc una solució brillant, però no per als dèbils o, probablement, per als intel·ligents.

Aconseguiu un iPhone desbloquejat i, a continuació, obteniu un altre iPhone bloquejat, soldeu els xips desbloquejats i torneu-los a soldar a l’ibloquejat, ara baixeu altres xips desbloquejats de l’iPhone i soldeu-los a l’iPhone bloquejat, ESPEREU.

Torneu-ho a provar, bloquegeu l'iPhone i obtingueu un altre que estigui desbloquejat ara concentreu-vos i deixeu de moure's.

Els soldadors de l'iPhone 5 que funcionen perfectament funcionen, per tant, el trencen i els solden a l'altre iPhone que està trencat, per la qual cosa el fan ininterromput.

és possible evitar el bloqueig de iCloud

Solució màgica, agafa l’iPhone desbloquejat a la mà esquerra i concentra’t ja que és una part molt difícil, agafa l’iPhone bloquejat a la mà dreta, posa el contingut de la mà esquerra a la mà dreta i el contingut de la mà dreta a la mà esquerra ara a la mà esquerra que tens l'iPhone bloquejat i a la mà dreta l'heu desbloquejat.

(Hi ha persones que són llúdrigues, altres que són roques)

Comentaris:

Envieu més llúdrigues, ara tenim massa roques

10/16/2014 per iRepairtinker1

Una de les condicions imperfectes bloquejades, que es troba bloquejada, es va desplaçar per sobre del pla original: canviar les pantalles, però un cop obertes i retirades de les pantalles, veieu moltes diferències, fins i tot la tensió de la bateria és diferent. La que està bloquejada perquè s’ha perdut. Es poden canviar les parts i allò que cal canviar. A més, només vull afegir als comentaris peranoics realment ximples anteriors. Apple no té policia de l’iPhone ni ho tindrà mai. .En realitat, aquesta funció de cerca de telèfon és força inútil, a part de la possibilitat de desactivar-lo temporalment. Per tant, vull conservar les parts que es connecten a la pantalla al telèfon bloquejat, però tot el que tinc al botó d’inici vull anar i ajustar-se retro a les parts dels telèfons desbloquejats que siguin lleugerament diferents però que siguin diferents, no obstant això, dins del bloquejat, cosa que fa que sigui brillant i funcional. No digueu que no puc perquè només busco consells. No sóc tècnic, només sóc un creador de rajoles, per tant, si faig això, sé que algú ho ha hagut de fer. Gràcies per endavant ara vaja!

2017.04.04 per Genius mcsmarts

Rep: 1

Per eliminar iCloud del tauler de comandament, cal tornar a vendre 3 xips de qualsevol altre tauler de comandament que no tinguin iCloud. (tota la informació de iCloud, imei i altres dividits per poma en 3 fitxes) és per això que cal canviar els 3 fitxes. Per a les persones que tenen experiència en soldar és possible per a altres no.

Actualització

Sí Dan (es pot fer segur) Feu el mateix a l'iPhone 4s, veurem com tot va amb els 5s.

Actualització (22/10/2015)

www.planetrepair.com.ua

He publicat poques vegades, però ho faig.

Comentaris:

Andrei: ningú no anirà a aquest nivell d’esforç ni té l’equip necessari per intentar-ho. En resum, aquí es tracta d’un tauler mort (telèfon).

06/27/2014 per I

Només per curiositat, quines són les 3 CI?

06/27/2014 per oldturkey03

Banda base, memòria de banda base i una altra que desconec.

06/29/2014 per Tom Chai

U601 si feu un esquema, veureu aquest xip. Conec a Tom :) però almenys la gent rep la resposta

06/30/2014 per Andrew

Hola, Andrei, U601_RF és la memòria de banda base, per tant, què més cal canviar?

2014.01.07 per Tom Chai

Rep: 13

Amic, si llegiu el rus aquí teniu algun servei http://digitalsphere.ru/services/1052032 (No estic afiliat a ells, només m'interessa el mateix problema) consulteu-los, també hi ha alguna part en anglès o podeu utilitzar el traductor ggl.

Comentaris:

oblideu-vos d'aquest servei, no us torceu el temps i els nervis aquí són un munt així i tota aquesta merda! cintura de diners i temps .... treuen potser 1 iCloud de 1000)))))

04/28/2016 per Andrew

Ningú no ha respost a la pregunta molt senzilla. Si substitueixo la placa lògica, es restaura la configuració de fàbrica?

04/29/2017 per Shane Burk

No ...... el que hi ha a la placa base que poseu al telèfon és el que obteniu. A continuació, podeu restaurar-lo a la configuració de fàbrica si voleu

2017.10.07 per keithone2

Rep: 1

Tinc l'iPhone 5s net sense iCloud .. però primer és a la pantalla vermella, després el vaig llampar i després es va quedar enganxat al logotip d'iTunes i a l'error d'iTunes 4013 .. i també sé que la solució és eliminar NAND i reprogramar-lo .. però la meva pregunta és que si només substitueixo el flaix nand d'un altre telèfon de desbloqueig que funcionarà o no ??

blagojevic