És segur utilitzar alcohol isopropílic per netejar cartutxos?

Nintendo Entertainment System

Una consola de jocs llançada a Amèrica del Nord per Nintendo Company el 1985, anomenada Nintendo Entertainment System, model NES-001.



Rep .: 105



Publicat: 31/08/2010



Vull netejar els punts de contacte dels meus antics carros NES. Vaig pensar fer-ho amb una mica d’alcohol isopropílic (alcohol fregant) i un Q-Tip, o potser un drap de microfibra.



No crec que això perjudiqui el tauler, però els carros NES tenen una etiqueta a la part posterior que us indica que no ho feu, així que dubto una mica a provar-ho.

Comentaris:

Estic força segur que voleu dir alcohol 'isopropílic', l'isopropil es relaciona amb l'hidrocarbur, mentre que 'isotòpic' es refereix a diferents masses del mateix element basades en diferents nombres de neutrons.



09/01/2010 per rab777hp

NO. Es rovellarà els passadors fent-lo inútil, utilitzeu només un coixinet per fregar, suau i netejar-los així, no els bufeu, ja que també s’oxidarà, desmuntarà el cartutx i utilitzarà netejador de taulells, confieu en mi, treballo bé, ho has provat tot, és que el tauler queda curt i no funcionarà gens, així que està mort, així que sí

2016.12.06 per Carter Setlock

una concentració més elevada d’alcohol no oxidarà els pins ni el farà inútil. obtenir l’alcohol més pur que pugueu trobar (50% +) i anirà bé. Tinc 1100 jocs i he estat col·leccionant des de fa 25 anys i cap d’ells no s’ha oxidat ni corroït mai amb aquest mètode. Assegureu-vos que utilitzeu la seca i la punta Q per absorbir l'excés quan hàgiu acabat i us anirà bé.

2016.10.07 per sidianlazarus

Si creieu que l’isopropil causarà òxid, haureu de tornar a estudiar ciències.

02/25/2017 per Joseph Holliday

funciona bé i en ocasions es pot obtenir alcohol quirúrgic anomenat alcohol fregant de la majoria de farmàcies i farmàcies. No causarà corrosió, ja que els contactes no són reactius a l'alcohol.

03/21/2017 per Gs Whitehouse

11 respostes

Solució escollida

Rep: 1.7k

bé, si obriu el cartutx, podeu comprovar que en general estan bruts; si estan realment bruts, sí, està bé utilitzar-hi alcohol i els Q-Tip's (és això americà?) els anomenem cotons de cotó al Regne Unit. pàg

Un altre bon mètode és utilitzar una goma d'esborrar, ja ho he fet unes quantes vegades, només heu d'assegurar-me que no quedin encenalls d'esborrany al lloc.

Comentaris:

+ No sabria què eren els cotons, gràcies. Els cabdells de cotó per aquí són els que apareixen just abans que apareguin els bollos i arribin els gorgons -)

09/02/2010 per mayer

Genial: només volia una segona opinió abans de seguir endavant i fer-ho jo mateix. Haha yah, els 'Q-Tips' són els que generalment es diuen almenys a la meva zona dels EUA ... 'Q-Tips' és el nom de l'empresa; suposo que els podria haver anomenat 'Swaps de cotó'. Haha

09/02/2010 per Joan

Sí, els bastonets de cotó són una altra paraula que fem servir aquí :), però mirant Q-Tips a la viquipèdia, el noi que els va inventar va fundar l’empresa Q-Tip, així que suposo que Q-Tip és la redacció correcta per a ells i la meva 'cotó' és només una imitació barata del Regne Unit

Bona sort John, espero que el teu joc funcioni ara :)

09/03/2010 per James Stoy

NO. No és segur utilitzar-ne alcohol. S'oxidarà els passadors fent-lo inútil, utilitzeu només un coixinet fregador, suau i els netegeu així, no els bufeu, ja que també s'oxidarà, desmuntarà el cartutx i utilitzarà netejador de taulells, confieu en mi, treballo bé, el meu amic d'una botiga de jocs retro m'ho va dir i funciona. si ho heu provat tot, és que el tauler queda curt i no funcionarà gens, això vol dir que està mort, esperem que això ajudi

2016.12.06 per Carter Setlock

Carter Setlock, m'agradaria que algunes fonts indiquessin que l'alcohol no és segur.

02/14/2017 per Petri Helenius

Resp .: 566

Sí, està bé. És millor que bé, els cops que bufen en ells, ja que això els oxida de la humitat. No utilitzeu res fort com l’acetona, que menjarà el plàstic.

Comentaris:

NO. No és segur utilitzar-ne alcohol. Es rovellarà els passadors fent-lo inútil, utilitzeu només un coixinet per fregar, suau i netejar-los així, no els bufeu, ja que també s’oxidarà, desmuntarà el cartutx i utilitzarà netejador de taulells, confieu en mi, treballo bé, el meu amic d'una botiga de jocs retro m'ho va dir i funciona. si ho heu provat tot, és que el tauler queda curt i no funcionarà gens, això vol dir que està mort, esperem que això ajudi

2016.12.06 per Carter Setlock

Quin tipus de netejador de taulells?

08/16/2016 per Laura

Carter Setlock, m'agradaria que algunes fonts indiquessin que l'alcohol no és segur.

02/14/2017 per Petri Helenius

Mentrestant, presentaré el següent: L'ús d'alcohol isopropílic (99%) és una solució perfectament vàlida per netejar qualsevol tipus d'electrònica.

02/14/2017 per Petri Helenius

Rep .: 183

Hola gent,

La tecnologia de reparació de Nintendo Repair Shop aquí. Tot i que l’ús d’alcohol per fregar no perjudicarà els vostres jocs (a no ser que els elimineu absolutament), l’ús d’alcohol i un consell de seguretat no és realment un mètode de neteja eficaç.

Comentaris:

- Puc venir a vendre les meves coses al vostre lloc?

09/04/2010 per mayer

No, només venem els nostres propis productes a través del nostre lloc. Craigslist és un bon lloc per vendre les vostres pròpies coses. En tenim diversos guies de reparació gratuïtes que mostren com netejar els jocs NES, SNES i N64 de la manera correcta. Esperem que us resultin útils.

09/04/2010 per nintendorepair

Estic segur que Mayer intentava criticar-vos subtilment.

09/05/2010 per rab777hp

Vaig veure què feia amb això. Simplement sentia que era defectuós. Pel que puc saber, aquest no és el seu lloc. Per no parlar, la informació que acabem de publicar ajudarà a més persones amb aquest problema que a qualsevol cosa publicada en aquesta àrea fins ara. No només venem mercaderies. Tenim una solució real que oferim a un preu molt raonable i competitiu, juntament amb guies de reparació gratuïtes que hem publicat en aquest lloc, així com en la nostra, you tube, etc.

09/06/2010 per nintendorepair

M’agrada el vostre lloc, és una bona font d’informació que ajudarà a molta gent i els preus són competitius. No obstant això, esteu glorificant el procés de neteja per sobre del que és acceptable quan la gent arriba a aquest lloc, volen manera de fer funcionar els seus jocs antics, obrint-lo i netejant-lo amb alcohol i un suggeriment. No volen gastar $ en alguna cosa que puguin fer per centaus.

09/07/2010 per James Stoy

Rep: 13

Aquí teniu un vídeo per netejar qualsevol cartutx amb alcohol.

http://youtu.be/Ly4DvUmVkd0

Gràcies

Comentaris:

Sí, és la solució de neteja perfecta per a electrònica.

Aquí un enllaç que el mostra

http://youtu.be/Ly4DvUmVkd0

gràcies

2013.03.02 per Ben Bis

En què es diferencia això de la resposta anterior)

2013.03.02 per oldturkey03

Resp .: 91

No es recomana utilitzar una goma d'esborrar per netejar els contactes del cartutx. L'esborrador és abrasiu, és a dir, que si continueu fent això, acabareu fregant el recobriment d'or dels contactes, cosa que empitjora el problema. Podeu utilitzar alcohol i un cotó per netejar els contactes, però MAI utilitzeu una goma d'esborrar.

Comentaris:

NO. No és segur utilitzar-ne alcohol. S'oxidarà els passadors fent-lo inútil, utilitzeu només un coixinet fregador, suau i els netegeu així, no els bufeu, ja que també s'oxidarà, desmuntarà el cartutx i utilitzarà netejador de taulells, confieu en mi, treballo bé, el meu amic d'una botiga de jocs retro m'ho va dir i funciona. si ho heu provat tot, és que el tauler queda curt i no funcionarà gens, això vol dir que està mort, esperem que això ajudi

2016.12.06 per Carter Setlock

Rep: 1

Sempre he utilitzat un netejador de vidres com el windex en un hisop de cotó

sembla que funciona cada vegada per primera vegada

a més, no només s’ha de netejar el cartutx, sinó també la consola

Rep: 1

Aquesta és la manera de netejar els jocs: la targeta 1UP. Super fàcil, i dissenyat per netejar cartutxos de jocs retro. El kit inclou un 99% d’alcohol isopropílic (fregant) i un ampli coixinet de neteja. Trobeu-lo aquí:

www.1upcard.com

Comentaris:

NO. No és segur utilitzar-ne alcohol. S'oxidarà els passadors fent-lo inútil, utilitzeu només un coixinet fregador, suau i els netegeu així, no els bufeu, ja que també s'oxidarà, desmuntarà el cartutx i utilitzarà netejador de taulells, confieu en mi, treballo bé, el meu amic d'una botiga de jocs retro m'ho va dir i funciona. si ho heu provat tot, és que el tauler queda curt i no funcionarà gens, això vol dir que està mort, esperem que això ajudi

2016.12.06 per Carter Setlock

Carter Setlock, m'agradaria que algunes fonts indiquessin que l'alcohol no és segur. Mentrestant, presentaré el següent: L'ús d'alcohol isopropílic (99%) és una solució perfectament vàlida per netejar qualsevol tipus d'electrònica.

02/14/2017 per Petri Helenius

Ho sento, no sóc un professional, no volia dir que no el faria servir, però sí. Simplement volia dir com tenir cura de no posar-me massa i no fer-ho amb massa freqüència, ja que podria oxidar els passadors.

2017.06.12 per Carter Setlock

Android comença a optimitzar l'aplicació 1 de 1

Rep: 25

EDIT: Disculpeu la informació errònia, acabo d'editar el que sé ara.

També, si us plau, tingueu en compte que sóc un jove col·leccionista, de manera que realment no m’ho vaig pensar quan vaig dir això.

Bé, està bé utilitzar-lo, però realment no m'agrada utilitzar-lo, però de vegades ho he de fer. Però no us farà mal fer-lo servir unes quantes vegades, però només cal advertir que hi ha la possibilitat d’oxidar-se. Realment no hauria de continuar, però es fa la feina. El que m'agrada fer és utilitzar un coixinet per fregar, netejar els passadors fregant-lo suaument. Intenteu no bufar-los massa sovint, ja que de nou es podria oxidar per la humitat. Si no funciona, desmunteu el cartutx i utilitzeu un netejador de taulells, confieu en mi, funciona bé, m’ho va dir el meu amic d’una botiga de jocs retro i FUNCIONA. si ho heu intentat tot, pot ser que el tauler estigui reduït i no funcionarà gens, això vol dir que està mort, esperem que això ajudés

Comentaris:

Deixi de proporcionar informació errònia si us plau, el que dieu és una ficció completa. Us suggereixo que llegiu l’oxidació.

06/15/2017 per James Stoy

Ho sento, no sóc un professional, no volia dir que no el faria servir, però sí. Simplement volia dir com tenir cura de no posar-me massa i no fer-ho amb massa freqüència, ja que podria oxidar els passadors.

2017.06.12 per Carter Setlock

Rep: 1

Una petita quantitat d’alcohol isoprophal Windex OR (que voleu que el 91 o 97% més baix té molta aigua o altres líquids barrejats i que pugui danyar els contactes) en una punta Q o en una cosa anomenada targeta one up (ve amb l’alcohol si els compreu) NOMÉS els netejarà prou bé per funcionar. Si utilitzeu Windex, assegureu-vos que sigui BRAND NAME WINDEX o WINDOWLEAN al Canadà. Els netejadors de vidre més econòmics hauran de consumir molta aigua i rovellar els passadors.

Si estan extremadament bruts, haureu d’obrir el carretó i fer servir un esmalt de llautó és millor, tot i que en un pessic podeu fer servir un esborrador de llapis, tot i que no us recomanaria fer-ho cada cop que tingueu molta precisió en els pins. l’esmalt als passadors de llautó.

Rep: 100

Aquí hi ha força opinions. Algunes persones us diran que fregar és el millor, d'altres diran que l'alcohol isopropílic o fregament fa que els contactes s'oxidin.

Tendeixo a fregar MOLT suaument una goma d'esborrar als contactes, ja que elimina la capa oxidada dels contactes. Després els netejo amb alcohol i un consell Q. I per a la part de l’esborrador, feu-ho només si teniu els tornavisos especials de seguretat de Nintendo per descargolar el cartutx, en cas contrari és massa dolorós. I si el podeu descargolar, l'alcohol està bé :). Obteniu un 70% o un 90% d’alcohol o, fins i tot, un 50%. El més concentrat que podeu trobar, realment.

Per als connectors de cartutx femella (els connectors de les consoles), normalment prenc una targeta regal de plàstic vella i embolcallo un tros de tela al voltant (assegureu-vos que la tela que trieu no en deixi cap tipus de corda) al connector). Després, el submergeixo en alcohol i el poso als connectors de la consola en un moviment d’entrada i sortida. Assegureu-vos de no anar en diagonal, en cas contrari podeu doblar els passadors.

Com he dit al principi, en realitat no hi ha cap 'mètode universal'. Prova diferents mètodes i pensa amb el cap. Per exemple, no fregueu mai els contactes amb res més dur que una goma d'esborrar. I fins i tot llavors, no utilitzaria l’esborrador massa sovint perquè si hi ha petites partícules de pols a l’esborrador, us ratllareu els contactes. Un parell de vegades està bé, però sigui raonable :).

Que tingueu un bon dia al meravellós món dels jocs retro!

EDIT: Ah, sí, i llegint altres respostes, investigueu els productes que utilitzeu. No faria servir un esmalt de llautó, però no l’he investigat. Realment investigueu coses abans d’utilitzar-les. I, per amor a Déu, si us plau, no ho feu mai, MAI utilitzeu aerosols. Són imprecises i poden provocar curts. Submergeix els teus consells Q a l'alcohol o alguna cosa així.

Rep: 1

Introduïu un cartutx en blanc i fluxe durant un parell de minuts. per netejar els caps. Llavors ja està.

Joan