Puc inserir 16 GB de RAM al MacBook Pro a principis de 2011?

MacBook Pro 13 'Unibody a principis de 2011

Model de principis del 2011, processador A1278 / 2,3 GHz i5 o 2,7 GHz i7.



Resp .: 295



Publicat: 26/07/2012



Apple diu que puc actualitzar la meva memòria RAM de 4 GB a 8 GB (2 x 4 GB RAM). És possible instal·lar targetes SoDIMM 1333 MHz de 2x8 GB DDR3 al meu Mac?



Vaig avançar i vaig instal·lar RAM de 16 GB de RAM al meu Macbook. Funciona bé, excepte quan intento executar Windows 7 Pro a bootcamp. Arriba a la pantalla d'inici de sessió i s'atura. de vegades només arriba a una pantalla blanca. Crec que win pro7 pot gestionar 192 GB REM, per tant, quin és el problema? Pot ser el model de memòria? Vaig comprar SODIMM Crucial DDR3 de 16 GB a 1333 MHz per a Mac.

Gràcies!

Comentaris:



Ho sento per desenterrar publicacions antigues, però vull actualitzar el meu MbP a 16 GB i vull saber si es reconeixerà tot el RAM.

He buscat a la xarxa fins al lloc on sóc capaç i puc trobar una resposta clara en qualsevol lloc.

Gràcies

12/31/2013 per Tekone

Hola nois, tinc un Macbook pro de 15 polzades de principis del 2011 i l'he actualitzat a 8 GB de RAM (RAM de 2 x 4 GB). Apple diu que '4 GB (dos SO-DIMM de 2 GB) de memòria DDR3 de 1333 MHz, dues ranures SO-DIMM admeten fins a 8 GB' des d'aquest enllaç:

http://support.apple.com/kb/sp620

És possible actualitzar de 8 a 16 GB?

Sé que aquest missatge ha rebut resposta i he dit que sí, podem actualitzar a 16 GB, no en aquestes paraules, però ho entén. Només volia assegurar-me.

Gràcies.

Arjun

2014.04.04 per Arjun

Arjun: per a futures referències heu publicat una pregunta al lloc on només Les respostes pertanyen. Si us plau utilitzeu l’enllaç Afegeix comentari a la resposta adequada o inicieu el vostre O.Q .. Tots els models 011 poden executar 16 GB de RAM, no ho és suportat comprar Apple, però, funciona.

2014.05.04 per originalmachead

Ei, vaig afegir 16 concerts al meu MacBook Pro de principis del 2011 i vaig fer un rendiment cada vegada més gran. Va ser una bavosa fins que vaig canviar el ram.

Estic segur que podeu obtenir molta velocitat addicional amb un disc SSD, però per què gastar els diners quan pugueu millorar la velocitat per una fracció del cost. Cada vegada que actualitzo el sistema operatiu, el sistema semblava alentir-se. Estava posant tanta memòria al ram que la meva màquina era gairebé inútil. Ara la velocitat és on m’agrada i no tinc cap problema amb tot. Fins i tot el vell problema de cercar per Wi-Fi cada cinc segons realment no és un problema. Vaig comprar la memòria a Amazon i era barata i podeu consultar a YouTube instruccions sobre com substituir-la al vostre equip.

El meu MacBook Pro i el meu iMac tenen 16 concerts i l’antic iMac és un I5 i el MacBook Pro és un I7.

Proveu la memòria primer, és barat i, a continuació, decidiu si voleu un SSD. És possible que descobriu que el SSD no és necessari.

Bona sort i bones reparacions

2015.10.11 per miata90redd

També he afegit 16 RAM al MacBook Pro de principis del 2011 i una unitat SSD de 500 .. 300 dòlars per a tot. Ordinador nou. Molt fàcil de fer-ho vosaltres mateixos .. tones de vídeos a You Tube .. Us recomano fer les dues coses. ..

2016.09.01 per Esports clàssics

12 respostes

Solució escollida

Rep: 115,8 k

Sí.

Si aquesta resposta va ser útil, si us plau recordeu tornar una marca S'accepta.

Comentaris:

Confirmat, actualment Mac: Mac book pro de 15 polzades a principis de 2011

4 gb dfr3 1067 MHz 204 pin sí, he actualitzat massa a 16 GB de RAM en aquest MacBook. La memòria RAM s'instal·la automàticament Tingueu en compte els usuaris: assegureu-vos de descarregar els compactadors abans d’intentar fer-ho amb un reinici de Mac a l’ordinador, connecteu-vos a terra i utilitzeu protecció antiestàtica per no danyar l’ordinador. Assegureu-vos que la memòria estigui ben assentada. Engegueu l’ordinador i arrenceu a la vostra pàgina d’inici i comproveu la memòria per verificar-la després de la instal·lació anant a aquest Mac per veure el nou número de RAM instal·lat.

2016.12.10 per Joan

Sí, també ho he fet ... s'ha instal·lat correctament.

01/17/2017 per Muhammad Farooqi

Tinc un Mac Book Pro (15 polzades, finals del 2011) i he instal·lat 2 8 GB (1600 MHz DDR3) a la placa base. No he tingut cap error ni cap problema i estic funcionant

(2) 2 TB al sistema per un total de 4 TB (1 al lloc normal per a l'HD, i he eliminat el CD-ROM i l'he substituït per una badia d'acoblament per al segon SSD). No he tingut cap problema.

com desbloquejar la contrasenya d'iPhone 3gs sense iTunes

11/16/2019 per dov

Rep: 7.4k

Funcionarà?

Sí.

És un malbaratament total si encara teniu un disc dur que gira?

ABSOLUTAMENT!

Obteniu un SSD i, a continuació, RAM. Prefereixo tenir un SSD i 2 GB de RAM que un disc dur i 20 GB de RAM. Mentre l’ordinador encara utilitza un disc dur, pel que fa a mi, està trencat i és miserablement inutilitzable.

Comentaris:

No entenc el vostre comentari. El meu disc dur del MacBook Pro 2011 està integrat. Com no utilitzaria el meu disc dur?

05/13/2016 per euchreyou

Crec que la referència és que si encara utilitzeu una unitat de disc dur (HDD) de tipus 'platter', no val la pena. Però crec que és una explicació de merda. Un disc dur SSD tindrà un rendiment molt més ràpid que un disc dur de tipus disc. Penseu en això com una calculadora contra un llapis, quan feu matemàtiques. Una calculadora és molt més ràpida, ja que és tot digital / electrònic. Un llapis, com un disc dur de tipus disc estàndard, és molt més lent (en comparació) amb la calculadora, ja que és un dispositiu de lectura mecànica.

06/30/2016 per Rick Wall

Un disc dur no és inútil, però és cert que un disc dur és fàcilment l’actualització més eficaç per a qualsevol equip que encara no en tingui cap. En un Macbook, encara podeu conservar el disc dur per emmagatzemar a gran escala més lentament si sacrifiqueu la unitat òptica. Vaig anar amb unitat òptica + SSD, però em quedo sense espai en disc constantment, parcialment perquè espero que hi hagi massa intercanvis que OS X no sembli netejar. Espero que la memòria RAM addicional solucioni això, fent que aquesta qüestió sigui completa.

2016.03.10 per Martijn Vos

Rep .: 73

Tinc un macbook pro de 15 '2.0 Ghz a principis del 2011 i he instal·lat 2 mòduls Corsair de 8 GB i reconeix i funciona.

Però no he notat cap millora en el rendiment :-(

Crec que si actualitzeu a 8 GB farà el truc ..

En poques màquines, no en farà servir tota. No ho sé, potser sí i no me n’he adonat.

Comentaris:

Posar 16 GB de RAM en un ordinador no és com deixar caure un Hemi de 600 CV al cotxe ... És així més com afegir un paquet de remolc a un cotxe, camió o SUV ... si ja treieu una gran càrrega, un paquet de remolc (per exemple, més memòria RAM) us ajudarà a fer la feina de manera més eficient. Això té sentit? Si no ho feu servir aplicacions intensives en processador ( Aplicacions utilitzades en aplicacions de creació de contingut com PhotoShop, Illustrator, Final Cut Pro ) abans del canvi, després no, no notareu cap canvi després. La RAM determina quantes aplicacions i quantes dades pot fer un seguiment del Mac sense haver de llegir ni escriure al mitjà d'emmagatzematge (accediu a VMEM que alenteix un procés). La velocitat de navegar per correu electrònic o web ... o reproduir música no canviarà notablement després de la RAM màxima. La màquina ja està executant aquestes aplicacions tan ràpidament com un humà pot detectar i l'aplicació ho permet .. Aquests usos simplement no es beneficien de tenir 16 GB de RAM.

2014.10.03 per originalmachead

'Si no feu servir aplicacions intensives en processador' d'originalmachead

Estic bastant segur que es referia a una intensa memòria RAM, no a un processador. Tot i que poden ser un mateix, no ho són necessàriament. Obrir una imatge enorme a Photoshop pot ser intensiu en la memòria RAM si s’executa un filtre complex, pot ser intens el processador. Pot ser útil tenir més memòria RAM, però no accelerarà la tasca intensiva del processador.

2016.02.03 per macèntric

Per tant, això és original. També tinc un MacBook Pro 2011 i, des de El Capitan, cada cop és més lent. Normalment no faig servir aplicacions com Photoshop o InDesign ... només Apple Mail, Google Chrome i Pages. De manera que dius que si augmento la memòria RAM, no ajudarà la velocitat cada vegada més baixa de l’ordinador?

05/13/2016 per euchreyou

@euchreyou: primer em centraria en fer una neteja d'alta definició. La ralentització del sistema implica que la unitat s’omple i que els fitxers estan fragmentats. Executeu Disk Utility des d'una unitat d'arrencada externa i, a continuació, executeu Doctor en disc o algun altre netejador de memòria cau i registre. A continuació, netegeu tota la brossa que pugueu. Voleu tenir almenys 1/4 de la vostra unitat gratuïta; una unitat més petita necessita més (1/3). Un cop tingueu espai lliure, executeu una bona aplicació de desfragmentador com: Drive Genus . Una vegada que la vostra unitat es torna a posar en forma, hauríeu de veure una gran millora.

05/14/2016 per I

Pel que fa al següent pas, augmentaria la vostra memòria RAM, ja que esteu editant imatges. El més probable és que els problemes de les vostres unitats es deguessin al fet que el vostre ús va crear molts fitxers fragmentats, ja que no tenia prou memòria RAM per contenir la imatge a la memòria RAM. També m'agradaria canviar l'HD per un SSD gran (1 o 2 TB) si us ho podeu permetre. o pensa en un SSHD. No saltaria a una unitat dual tret que el vostre sistema la pugui admetre (hi ha un problema en alguns models)

05/14/2016 per I

Rep: 61

Sí, és possible. Només aneu amb compte amb les marques. No totes les marques funcionaran perfectament. Tenia alguns barats que funcionaven perfectament i alguns no funcionaven gens.

Comentaris:

Hola MIlan. Es poden dir les marques que funcionaven i les que no funcionaven? gràcies

2015.10.11 per contacte

@contacte Hi ha molts kits per a aquesta actualització que es poden trobar a ebay, que poden ser més cars, però és molt més probable que funcionin

10/16/2020 per Mestre CNG

Rep: 25

el meu MBP2011 funciona molt bé després d'instal·lar RAM de 16 GB i Samsung SSD 850 EVO 500 GB. Només cal 14 segons per obrir la pàgina de visualització. Val la pena actualitzar-lo i el vostre MBP se sent com un ordinador més recent.

Resp .: 35

Per a tots els que vulgueu actualitzar a 16 GB de memòria RAM ... NO!

No, perquè la màquina no l’accepta, perquè sí i, si teniu una bona marca, funcionarà bé i la reconeixerà, tot i que Apple ha afirmat clarament que el màxim és de 8 GB.

Tanmateix, la majoria de la gent creu que un ordinador lent és degut a la memòria, cosa que és un factor, però actualitzar a 16 concerts només gastarà els vostres diners, 8 GB són suficients a menys que tingueu previst executar 5 màquines virtuals alhora.

És possible que vulgueu tenir en compte altres factors, com ara la vostra memòria gràfica, en què podeu actualitzar perquè es troba al conjunt de xips i la velocitat del disc dur. Alguna vegada la vostra memòria gràfica està sobrecarregada, sembla que només té 256 MB en comparació amb la versió de MacBook Pro (MC723LL / A) de 2,2 GHz de principis de 2011 que té 1 GB de memòria gràfica. Després, disc dur, pot ser bombardejat amb tantes dades de fitxers de música i fitxers de vídeo que ni tan sols pot trobar el que busqueu a temps.

Penseu en això abans de gastar diners malgastats en actualització de memòria. Realment no veureu cap diferència amb els 16 GB de memòria RAM.

Comentaris:

Brian, estic d'acord amb una part de la vostra afirmació: '8 GB són suficients per a la majoria de la gent'. Faig excepció a la vostra observació sobre Apple, que indica clarament que el límit és de 8 GB. El límit d’Apple es basa en el primer dia de la història dels models i no en quins mòduls de memòria van sortir més tard. Si bé és cert, Apple no ha tornat a provar els mòduls de memòria més recents que altres tenen. A més, alguns sistemes (Core2 Duo) tenen un límit a causa de la CPU i la lògica del controlador de memòria que s'utilitza en ells. Els sistemes que poden adreçar més memòria (i3 / i5 / i7) i l'OS-X més actual poden aprofitar-la. L'última peça aquí és l'aplicació: no totes les aplicacions poden utilitzar tota aquesta memòria (ni la necessiten). Executar diferents aplicacions simultàniament pot permetre a cada aplicació en execució tota la memòria que cadascuna requereixi. Tenir una sola aplicació que tingui la possibilitat d’accedir a tota aquesta quantitat de memòria RAM més gran hauria de ser verificada per aquest venedor d’aplicacions. Com a exemple, CadCam pot aprofitar aquesta memòria RAM afegida.

05/13/2014 per I

Les màquines virtuals només confonen el problema aquí, ja que caldria tenir en compte el límit de memòria del sistema operatiu de la màquina virtual i, finalment, el nombre de màquines virtuals i per què utilitzeu les màquines virtuals. La majoria de les persones que utilitzen una màquina virtual necessiten executar Windows o UNIX / Linux per accedir a una aplicació determinada i, aleshores, la mateixa història s'aplica quin és el límit del sistema operatiu i de l'aplicació segons la màquina virtual donada. Aleshores, la CPU, l’emmagatzematge (HD / SSD) i / o el rendiment de la xarxa es converteixen en el límit de rendiment. La GPU només reflecteix la capacitat de processament dels sistemes. Per tant, un sistema atapeït tindrà problemes independents de la quantitat de RAM que tingui. La gent no té en compte totes les peces i l’equilibri de cada element que fabrica un ordinador. Quina és la conclusió aquí i també estic d'acord amb vosaltres en aquest punt.

05/13/2014 per I

He rebutjat aquesta resposta perquè és incorrecta.

04/29/2015 per mayer

Us recomano substituir l'HD per SSD. Veureu moltes millores en el temps d’arrencada i el rendiment general.

2015.10.11 per hgontijo

Si veureu l'impacte d'una actualització de la memòria depèn completament del vostre ús. No estic executant cap màquina virtual, però faig servir 7,9 GB i el meu Mac crea massa fitxers d'intercanvi. Crec que més memòria em faria molt de bé. La memòria RAM és barata.

2016.03.10 per Martijn Vos

Resp .: 561

Si, tu pots. També podeu consultar sempre al lloc web de Kingston. Enumera quina és la memòria màxima per selecció de màquina.

http: //www.kingston.com/us/memory/search ...

Rep: 19

16 GB de RAM només són bons per als sistemes de 64 bits, a 32 bits, s’utilitzen uns 8 GB de RAM abans que l’ordinador s’emboliqui.

Comentaris:

Us pot sorprendre sentir que OS X 10.8 i versions posteriors, i tot el maquinari capaç de funcionar amb versions 10.8 i posteriors, és 64 bits. Segons el meu coneixement, les úniques màquines que gestionaran més de 8 GB de RAM no l'execució 10.8 són les torres G5 d'última generació i les torres Mac Pro de primera generació.

2016.09.01 per àguila

Un ordinador de 32 bits ni tan sols pot adreçar més de 4 GB. Fins i tot 8 GB són un malbaratament en aquest cas.

2016.03.10 per Martijn Vos

És cert? No en tenia ni idea. Gràcies. 8 GB és la meitat del preu de 16 .. pensava que 16 se sent com una línia de base moderna. Fins i tot vuit del meu nou MBP se sent feble

03/27/2019 per Shawn

Acabo d'afegir 16 concerts al meu MacBook Pro de principis del 2011 i quan passava de llimac a una màquina de cursa. També va millorar Internet. Si actualitzeu, mireu el monitor d'activitat i en realitat fa servir més de 10 concerts per funcionar.

He utilitzat memòria consair Mac.

La meva màquina es va alentir amb cada actualització del sistema operatiu i crec que és el mètode Apples per dir-vos que necessiteu una màquina nova. Faig servir un cable d’enllaç de volta per capturar imatges de la meva càmera Raw fitxers i ara funciona molt bé.

2015.06.06 per miata90redd

Si teníeu un sistema de 4 GB, podríeu haver parat a 8 GB i haver vist el mateix resultat. La victòria més gran aquí és netejar la vostra unitat de brossa recollida. Una bona eina és Doctor en disc es pot descarregar des de l'App Store. El següent és executar Drive Utility des d’una altra unitat d’arrencada i reparar i corregir els permisos. L'últim és desfragmentar el HD, ja que amb el pas del temps els fitxers es van fragmentant. Si podeu canviar-lo, obteniu un SSHD o SSD per substituir el vostre HD més lent. Combinat amb els 8 GB de memòria RAM, tindreu un crit.

2015.06.06 per I

Rep: 1

La setmana passada també vaig actualitzar el Macbook pro de principis del 2011, passant de 4 a 16 i tot el que puc dir és WOW.

Comentaris:

Ara que és gener de 2018, encara és una sorpresa o heu tingut algun problema? I esteu fent servir un ssd o l'HD original? I quin sistema operatiu utilitzeu? Tinc un Macbook Pro 2011 que funciona amb 10.6,8 i estava pensant a actualitzar el sistema operatiu, però llegint aquests pensava que també hauria de fer memòria. Quina memòria de marca heu utilitzat? També voleu assegurar-vos que CS3 funcioni en un sistema operatiu nou.

01/16/2018 per comountain

Dos anys després vaig comprar un MBP a finals del 2011, va ser fantàstic, vaig anar a 16 gig ram i la meva felicitat es va duplicar, després vaig posar un SSD Intel per a Mac (sèrie 535) i la meva felicitat es va tornar a doblar. Vaig tenir un ASUS VX7 el 2011 que tenia 16 gig ram i el mateix i7 que aquest MBP, Apple llença el cul a l'ASUS VX7. Ara tinc una posada en marxa de 30 segons a Windows 10 d’arrencada dual, de vegades menys i té molts programes. Com pots estar tan content amb un equip de nou anys? Tot amb un ram nou i un nou ssd no 2ih, em va costar al voltant de 750 dòlars (preu original de 450 dòlars a eBay. No hi ha cap ordinador Windows nou per al qual canviaria aquest MBP de nou anys, cap d’ells podria complir les meves expectatives després de Jo jugo a les botigues d'informàtica per examinar la velocitat i no només les especificacions anotades de fantasia. Oh, funcionant Catalina amb facilitat i completament funcional. Catalina arrenca més ràpidament que les finestres de 30 segons.

06/28/2020 per Ric Glass

Rep: 25

declaració d'una línia ... a MBP 13, principis de l'11, la memòria de vídeo compartida augmentarà senzillament. Tenia 3XMB de RAM quan tenia 4 GB de RAM. Ara tinc 512 MB de RAM de 10 GB de RAM. les obres gràfiques funcionen de manera fluida (Adobe suite) especialment ...

qui digui que res no canviarà és massa tècnic.

Comentaris:

10 GB de memòria RAM ...

10/16/2020 per Mestre CNG

Rep: 1

Vaig introduir 16 GB al meu MBP 8, 1 de principis del 2011, que no reconeix l’única ranura del RAM. S'ha provat la memòria RAM a memtest86 i un MBP a mitjan 2012 funciona molt bé. He actualitzat a Sierra Alta, he restablert el cotxet i l’SMC encara no he tingut sort d’aconseguir que el Mac el vegi. potser la velocitat del RAM és massa lenta. Tanmateix, una vegada vaig veure que el Mac deia 16 GB de RAM. així que potser tinc un port defectuós. però en executar el meu RAM original de 2x4 GB, els veia perfectament. Així que estic realment perdut

Comentaris:

bateria macbook pro de 13 polzades a mitjan 2009

Acabo de posar 16 GB al meu Macbook Pro de 13 polzades a principis del 2011 i 'sobre Mac' només mostra 8 GB amb una ranura oberta. També estic a alta serra. També em pregunto si el meu ordinador no ho reconeix ??

2020.12.01 per jacquard

És probable que tingueu un sòcol dolent o que no hagueu assegut completament el SO-DIMM

10/25/2020 per I

Rep: 1

Publicat: 15/03/2020

L’Intel Core i7 2860QM que s’utilitza als MBP de 15 i 17 ”admet fins a 32 GB de RAM. Ara, la pregunta interessant és com respondran aquests MBP a una sola memòria RAM de 16 GB DDR3 1600, 1333 i 1066 MHZ 204 pins? Per descomptat, presumint que la memòria RAM s’adapti físicament a la ranura RAM de l’MBP.

ho provaré aviat amb el meu MBP de 17 ”de 2011.

Comentaris:

No passarà! El fet que l’arquitectura de la CPU tingui la capacitat, això no vol dir que Apple hagi activat totes les línies d’adreces ni hagi configurat la memòria perquè es pugui fer. Es va provar abans que els 32 GB no funcionessin.

10/25/2020 per I

Alex