Per què el meu altaveu bluetooth s'apaga aleatòriament? (JBL Xtreme)

JBL XTREME

Publicat el setembre de 2015, el JBL Xtreme és un altaveu portàtil Bluetooth que també és a prova d’esquitxades.



Representant: 649



Publicat: 20/09/2016



Recentment he tingut algunes dificultats amb el meu JBL Xtreme. El dispositiu s'apagarà a l'atzar al cap de mitja hora aproximadament quan no es carrega, fins i tot quan està completament carregat. Quan s'apaga, puc tornar a iniciar-lo, però el problema només empitjora i es tornarà a apagar al cap d'un parell de minuts. Finalment, es fa impossible començar fins que es torni a connectar al carregador. També es posa en marxa completament carregat després.



El dispositiu té aproximadament un any d’antiguitat i el problema es produeix tant mentre està connectat mitjançant Bluetooth com mitjançant AUX. També està ben cuidat.

Què podria causar aquest problema? El dispositiu creu que la bateria s'ha esgotat o alguna cosa així? Estic molt perdut i agraeixo tota l’ajuda que puc obtenir.

Comentaris:



Tinc EXACTAMENT el mateix problema. 2 és una coincidència 3 és una tendència. Algú en sap alguna cosa més.

11/28/2016 per rboehmer

El mateix problema. Aquest és un problema. Algú té alguna idea, com potser algú de JBL per explicar? això em fa sentir que he gastat diners en quelcom que no és el que s'ha anunciat.

12/18/2016 per sometecny

El mateix problema. L’Extreme no s’inicia sense connectar-se a l’alimentació ni un instant. Normalment, l’aturada es produeix uns 15 minuts després de reproduir música a plena càrrega. Després de connectar-se al carregador, la bateria sembla plena. Algú té una solució?

2017.05.01 per Ardian

Tinc el mateix problema. El meu Xtreme té poc més de 12 mesos i ha començat a apagar-se cada 10 minuts, tot i que la bateria es carrega completament. Per tornar a funcionar, l'he de tornar a endollar a la xarxa. Traieu-lo de la xarxa i el patró es repeteix. Vinga JBL ajuda'ns si us plau!

2017.06.01 per yobedemc

El mateix problema aquí. Continua desconnectant-me del portàtil Windows 10 i de l'iPhone 7. Ho he provat tot, sense sort. Potser seria útil una actualització del firmware de JBL. Un altaveu tan car no hauria de tenir aquests problemes.

2017.08.01 per behenriques

50 respostes

Resp .: 73

He tingut contacte amb els representants de Harmon Kardon per correu electrònic i han dit que efectivament han trobat un problema amb aquest altaveu i han acceptat enviar-me un substitut (fora de garantia). Ara encara no he obtingut la substitució, de manera que encara he de provar-la, però esperem que no comprés un pes de paper de 350 dòlars.

Comentaris:

Publicaries el teu correu electrònic? Jo també ho provaré. Gràcies!

2017.08.01 per behenriques

El meu altaveu jbl no funciona, ja que la llum blava o el botó d'encesa / apagat no funcionen, fins i tot quan premo més temps la llum blava, encara no hi ha cap resposta sempre que premo alguna tecla? Em podeu ajudar a solucionar-ho?

04/21/2018 per Bing Ambatali

Es van negar a substituir els meus altaveus.

2018.11.05 per Mg Robinson

Bateria a eBay per 17,00 dòlars

Mireu el vídeo de YouTube i és una solució de 15 minuts

03/24/2019 per Thomas fillios

l'identificador de cara de l'iPhone x no funciona

Quin vídeo de you tube?

03/26/2019 per Anamarie Martinez

Rep: 49

Vaig descobrir que, amb la unitat engegada, si premeu el botó JBL Connect al mateix temps que premeu el botó de baixar el volum, sentireu una veu que us dirà la versió del firmware. Actualment (16 de setembre) és el 7 4

Pot ser que això no sigui d’ajuda, però potser pot revelar que no actualitzeu la unitat amb èxit .....

Comentaris:

Gràcies per la resposta! La unitat té la darrera actualització, però malauradament el problema continua.

2016.09.12 per alexshe

Ara bé, si us plau, actualitzeu el microprogramari dels altaveus? Pregunta seriosa

2017.01.08 per achimhake

El més estrany és que tinc un altaveu bluetooth fals JBL charge 8 i que fa el mateix. La bateria està completament carregada i llegeix 4.14v, tot i que s’apaga. també hi ha un munt de soroll de distorsió i esclata després de reiniciar l'altaveu i després emet un so de tres vegades i s'apaga com si fos un lobat.

10/31/2018 per rj jove

És probable que els altaveus que tinguin els mateixos problemes tinguin el mateix problema perquè només copien tot de la marca real i adquireixen els mateixos defectes.

12/19/2018 per Lluís S.

Rep: 49

'Si el vostre JBL Xtreme només s'encén mentre està endollat ​​com ho feien les mines, no us espanteu, tot el que heu de fer és endollar-lo perquè s'encengui i manteniu premut el botó JBL CONNECT al costat del botó d'engegada i augmenteu el volum fins al cinquè el llum parpelleja en vermell, desendolleu l'altaveu i premeu el botó d'engegada. Vaig pensar que la bateria estava acabada, però no estava molt contenta.

Va agafar https: //www.youtube.com/watch? v = -ANzDIkV ...

Ho intentaré!

Comentaris:

Mateix! Menys d’un any ... Inútil

2019.05.04 per Chaquitta Smith

Va treballar per al meu Harman / Kardon Onyx .. gràcies!

2019.03.07 per Chris Inlow

El meu altaveu JBL tenia pocs dies. Va tenir el mateix problema en desconnectar i apagar. La solució Rodrigos va funcionar. Gràcies!

2020.03.01 per Paul

NO FES AIX.. it && ^ & @@ el meu altaveu ara no s'encén en absolut

04/30/2020 per Wilmar Botha

sembla que això tanca la bateria. si el vostre altaveu no gira després de provar-ho, la batalla està desactivada. torneu-lo a endollar i feu el mateix procediment per tornar-lo a connectar. Sembla que ara em funciona bé després de fer-ho dues vegades

2020.10.06 per lentament i enormement

Rep: 9.9k

Això és només una conjectura, però podria ser que aquests altaveus només tinguessin un problema en què la bateria es deteriorés ràpidament. També hi pot haver algun defecte de massa que afecti tants. El millor suggeriment és comprar-ne un de nou.

Comentaris:

Sí, crec que també serà així. Passant una mica de temps investigant sobre el tema, he trobat nombrosos casos similars, si no exactament iguals. Em sembla estrany que JBL encara no s’hi ocupi, és molt decebedor.

No obstant això, he llegit en algun lloc que han millorat el maquinari i, per tant, el problema només es produeix amb versions anteriors. Vaig a obtenir un substitut si puc i ho veig per mi mateix.

03/14/2017 per alexshe

El meu altaveu Harmon Kardon Onyx IV té pocs mesos i s’ha utilitzat molt poques vegades. No tinc intenció de comprar-ne un de nou. Si han millorat el maquinari, no ho han fet al meu nou altaveu. En vaig comprar tres al desembre, un per a mi i dos per regalar. Trist haver regalat el meu vell altaveu de Bose.

03/27/2018 per Susan Drewke

Rep: 25

Crec que poden ser escombraries perquè sóc el meu segon en menys d'un any. la nova substitució està fent el mateix fora de la caixa. no cal un tercer tret que corregeixin els problemes. probablement l’anul·larà i anirà amb un competidor.

Comentaris:

bon ideal! això és el que faré, estic fart de tractar-ho.

08/25/2018 per Janice Dad

Rep: 25

No estic segur de que m'agradin els altaveus JBL

Comentaris:

Ja no m'importen. Compreu un sistema Bose i no necessiteu mai cap altre sistema

09/19/2018 per Jack H

Rep: 25

Hola

El mateix passa amb els meus altaveus després de tenir-los durant ni dos anys complets. L’empresa es nega a fer-hi res ja que està fora de garantia. Com que tanta gent té el mateix problema, amb poc o cap recurs, he decidit presentar una demanda. Si us plau, envieu-me un correu electrònic a @ mg.robinson718@gmail.com.

Rep: 25


L’actualització del microprogramari ha resolt problemes. Utilitzeu l’aplicació de telèfon 'JBL Connect' per realitzar l'actualització mitjançant Bluetooth.

Comentaris:

Gran suggeriment, l'altaveu ha funcionat bé després d'haver solucionat el problema, fins i tot després que Harmon Cardon em digués que era una bateria dolenta i la millor resposta era tornar a anar a comprar ???

Gràcies

10/17/2020 per EDWARD OSTERMAN

Rep: 13

Acabo d’aconseguir-ne un d’un familiar que havia viatjat amb ell durant un estiu i que experimentava el mateix problema. Segons la meva experiència amb certs telèfons, sembla que el problema no es refereix a la bateria en si, sinó a la part del dispositiu que llegeix la quantitat plena de bateria. Com vaig poder arreglar-ho completament al telèfon va ser deixar que la bateria s’esgotés completament fins que la meva ohina s’apagés i, a continuació, connecteu el telèfon i carregueu-lo completament. Va funcionar com un encant. La pregunta és, si el JBL xtreme s’apaga prematurament, com esgotem la bateria per deixar que el dispositiu restableixi el mesurador de potència?

Comentaris:

Intentaré utilitzar-lo com a 'carregador' mitjançant el port USB, potser no s'apagarà. No sé que això és una merda. Vaig comprar la meva a Amazon el 4/9/16. Vaig a provar de posar-me en contacte amb Amazon i veure què diuen, ja que molts tenen aquest problema, potser es pot recordar o alguna cosa així

2017.02.07 per tancar

Això és realment inacceptable. Fa diversos dies que intento esgotar la bateria del meu altaveu Harmon Kardon Onyx Series IV, riure amarg, però la cosa% # * @ s’apaga abans d’esgotar-se la bateria i cada vegada que vaig a prémer el botó d’encesa s’encén de nou cap amunt. Suposo que hauria de cangurar el tema% # * @ i continuar pressionant el botó d’engegada fins que s’esgoti ...... quan? Vaig regalar al meu fill dues d’aquestes coses per Nadal i això em posa malalt. Enfadat. No vull un substitut. Estaré al mateix fòrum amb més de vosaltres que llegireu el mateix, gairebé segur.

03/27/2018 per Susan Drewke

Rep: 13

Nois, he tingut el mateix problema. Amb aquest tipus de problemes només tindreu dues solucions. En primer lloc, si la vostra unitat encara està en garantia, és possible que sol·liciteu a JBL un reemplaçament immediatament. En segon lloc, obriu la unitat i traieu la bateria (vés amb compte, ja que es tracta de bateria de liti de què parlem). Feu que el vostre JBL sigui un altaveu plug and play directament. Jo també vaig fer el meu des que vaig perdre el rebut. Espero que això ajudi.

Comentaris:

Pensava substituir la bateria. Algú sap d’on en puc comprar un de nou?

03/23/2018 per Chris Fotu

Rep: 13

Hola,

Vaig comprar el meu Extreme a l'octubre del 2017, després de carregar completament la unitat, el vaig aparellar amb el telèfon i vaig sortir a fer un viatge per la UTV, aproximadament uns 30 minuts després del viatge, vam començar a tenir aquest problema que expliqueu. Literalment, vam passar 30 minuts més intentant que la unitat es tornés a emparellar amb el meu Samsung Galaxy 8 per poder gaudir d’una mica de música. Després de començar la frustració, vam decidir aparellar-la amb els meus amics de l’iPhone 5 i vam anar fins a les 10 min a l'iPhone desconnectat! Vam començar a mirar la configuració del telèfon pensant que podria ser a la configuració, vam decidir que esborraríem tot l’historial de sincronització de Bluetooth al telèfon, sembla que s’havia emparellat amb uns quants dispositius al llarg dels anys. Va funcionar ... vam passar la resta del dia gaudint de la música. Ara, el que vaig acabar fent per fer funcionar el meu nou Galaxy8 va ser una mica més lent. Un cop vaig ser a casa, vaig continuar tenint problemes amb l’aparellament d’aquests 2 dispositius ... sembla que a les dues tecnologies no els agradaven, estava a punt de renunciar i configurar la devolució amb Ebay. JBL Extreme que no sigui el dia que vaig poder gaudir de la llista de reproducció d'una altra persona. Vaig investigar durant un parell d’hores llegint llistes de queixes dels pobles sobre el grau de insatisfacció que tenien tots amb Harmon / JBL fins que em vaig trobar amb el missatge d’algú que deia restablir durament l’Extreme mantenint premut el botó d’aparellament i el volum + botó alhora. Un cop fet això, la unitat no es tornaria a encendre, de manera que vaig desconnectar la unitat de la seva connexió de 110v i vaig tornar a connectar el cable de 110v a la paret, vaig haver de prémer el botó d’engegada moltes vegades fins que la unitat va decidir encendre-la. No he tingut cap problema amb el desvinculació del meu Galaxy8 des que vaig passar per tot això, també l'he desconnectat i l'he encès amb bateria per veure si el problema tornaria. Tant de bo la meva història us ajudi a vosaltres i a altres a gaudir de la cara compra del seu nou altaveu JBL.

Salutacions cordials,

Tony

Comentaris:

Això també passa amb els meus altaveus d’IDEAHOME USA, així que no us penseu que els únics que sigueu JBL. El comentari sobre la causa de les bateries barates sembla que sigui el seu origen. És possible que les unitats no s’executin directament, però de fet estan connectades a la bateria, que si és defectuosa, fa clic a la unitat prematurament fins que torna a generar una altra càrrega feble.

2019.12.01 per Stuart Limbrick

Sembla que el vostre problema 2 no es vincula. El nostre problema és que el dispositiu realment s’apaga.

06/22/2019 per nickydemb

Rep: 13

Publicat: 20/07/2018

Acabo de completar una actualització de descàrrega. Al telèfon intel·ligent, descarregueu JBL Connect i seguiu els senzills passos per actualitzar el firmware. M’agradaria que JBL m’hagués suggerit això per començar. Bona sort, espero que sigui útil i us funcioni.

Rep: 13

Em vaig posar en contacte amb el servei d'assistència tècnica i van ser de poca ajuda, a part de dir-me que el dispositiu estava optimitzat per a un dispositiu mòbil. Això és el que he descobert:

  • Assegureu-vos que el controlador estigui actualitzat
  • quan vulgueu utilitzar-lo amb l'ordinador, obteniu el vídeo o el que vulgueu escoltar, connecteu-vos amb l'altaveu. Si atureu i inicieu un altre vídeo, és probable que vulgueu desconnectar i tornar a connectar l’aparell amb l’altaveu o, en cas contrari, pot fallar.

* si perdeu la connexió amb l'altaveu i la icona Bluetooth desapareix, haureu de reiniciar l'ordinador i hauria de tornar a aparèixer.

Rep: 13

SOLUCIÓ:

El meu JBL Extreme també s'apaga després de 10 minuts exactes. quan estic connectat al meu telèfon amb un cable de 3,5 mm.

D’alguna manera té un llindar construït al programari, que quan el volum subministrat al JBL-Extreme sigui baix, es posarà en espera després de 10 minuts.

El problema es resol quan augmento el volum del telèfon fins a gairebé al màxim i, a continuació, regulo el volum de la unitat extrema.

NÚMERO RESOLT

Rep: 13

Aquest és un problema del sistema de gestió de bateries. Es desconnecten les bateries abans d’hora.

Rep: 25

Tinc exactament el mateix problema, heu trobat alguna solució per això? El meu està fora de garantia; en cas contrari, es substituiria com a producte amb defecte ...

Comentaris:

El meu tenia 2 anys de garantia. No estic segur de si va ser JBL o la botiga en què el vaig comprar, que va durar 2 anys. Per tant, esteu segur que no està garantit?

Pel que he recollit, la bateria pot augmentar-se, però també si intenteu eliminar-la és gairebé impossible tornar a unir la caixa. Estic content que tinc una nova unitat i una garantia de dos anys més. Em sap greu no poder ajudar més.

2016.05.11 per Lynne

No, per desgràcia, encara no he trobat una solució.

2016.09.12 per alexshe

La meva solució és demandar, ja que es tracta d’un defecte generalitzat i l’empresa no ofereix cap recurs

2018.11.05 per Mg Robinson

Rep: 1

Tinc exactament el mateix problema. L’altaveu té més d’un any, així que crec que té a veure amb que una de les bateries no es carregui correctament. Em posaré en contacte amb jbl per obtenir una solució amb l’esperança de saber què causa aquest problema i obtenir-ne un de reemplaçat fins i tot durant la garantia d’un any

Comentaris:

Tinc el mateix problema després de 20 minuts de joc. La meva garantia va caducar el 7/11/16. Vaig enviar un correu electrònic a JBL i em van dir que podia enviar la meva unitat a costa meva i em enviarien una unitat 'recertificada' sense garantia. Però, com algú ha dit anteriorment en aquest fil, que JBL va identificar el problema i el va solucionar, esperem que els reformats es solucionin definitivament.

12/17/2016 per cirone328

Acabo de rebre la substitució 'certificada de nou' i la vaig activar per reproduir música durant 20 minuts i es va apagar igual que el meu original. No puc tornar a activar-lo sense connectar-lo. Els he enviat per correu electrònic que vull tornar els meus diners, inclosos els 38 dòlars que em va costar tornar l’antic. És hora de tornar a mirar Bose.

01/13/2017 per cirone328

Ehm idk, què passa amb la vostra unitat certificada perquè tinc un substitut de jbl i ja no tinc problemes. Quan torni a tenir problemes, tornaré a aquest fòrum, però crec que les 'noves' unitats ja no tenen aquests problemes

03/14/2017 per Casper EDM

Tinc tres altaveus sense fils Harmon Kardon Onyx sèrie IV. El meu té exactament el problema descrit aquí. Vaig regalar-ne dos al meu fill per un tardà regal de Nadal, nou a la caixa fa unes setmanes. És massa agradable per trucar-me i dir-me que no funcionen. El trucaré! Crec que tots els que tingueu problemes hauríeu de recuperar els vostres diners. Però, qui sóc? Per començar, sóc advocat. No busco feina. Però aquí hi ha alguna cosa que fa mal olor.

03/27/2018 per Susan Drewke

Tinc el mateix problema que continua apagant-se sense cap motiu, només heu de resoldre el problema d'un altaveu Bose !!!

11/26/2020 per Mike Filiault

Rep: 1

El meu JBL té un problema com ell mateix mentre escoltava música.

Quan intento engegar-lo de nou, no funciona i intento carregar, però el llum de la bateria encara és 5, així que el desconnecto.

Intento reproduir música de nou, però no hi ha 2 minuts i es torna a apagar per si mateix. És un fet que he fet servir el USB per carregar el telèfon.

Teniu alguna solució ????

Gràcies

Comentaris:

Malauradament no, encara no he esbrinat quin és el problema. Tot i això, crec que és un simple error de fabricació amb versions anteriors de l’altaveu. Vaig llegir en algun lloc que des de llavors l’han solucionat. Quan vas comprar el teu altaveu? Si fa molt poc, no s’han molestat a fer-hi res.

03/14/2017 per alexshe

D’acord, resulta que he llegit sobre això aquí. El comentarista també va declarar que va rebre una substitució que suposadament estava fixada, que no. * Suspir *. Això és frustrant.

03/14/2017 per alexshe

Tinc el mateix problema aquí. Vaig comprar la meva a Nova York l'octubre passat i fa aproximadament 3 setmanes que ha començat a tancar-se a l'atzar fins i tot després de més de vuit hores de càrrega. Vaig contactar amb Hardman al Brasil i ni tan sols han respost als meus missatges. Algú té una altra manera de solucionar-ho? No he vist res sobre un firmware actualitzat per a aquest altaveu ... JBL, és una pena per a un altaveu tan car !!!

03/20/2017 per thadeu.castro0

Tinc el mateix problema en apagar-me, funciona perfectament el dia que he superat i ho vam aconseguir fa poc més d’una setmana i després el meu amic hi va connectar el telèfon per error i ara no funciona

2018.09.01 per Linda Gifford

Tots els comentaris que llegeixo són força descoratjadors, ja que vaig comprar tres altaveus sense fils Harmon Kardon, Onxy IV, el desembre del 2017. Havia sentit coses fantàstiques sobre aquesta marca. Sembla que el problema es produeix en diversos models, alguns d’ells més antics, però el meu és nou. No m'agrada. Probablement podria recuperar la meva. Probablement també estigui sota garantia, però després de llegir aquests comentaris no estic segur de que vull substituir-lo encara que sigui nou.

03/27/2018 per Susan Drewke

Rep: 1

Tinc el problema contrari. El meu gira, però torna a engegar-se un parell de segons més tard ... i és completament nou.

Comentaris:

El meu JBL Xtreme acaba de començar a apagar-se sense cap motiu aquest cap de setmana. Mai no hi vaig tenir cap problema. Acabo de fer una actualització del firmware el cap de setmana passat. La primera i única actualització que he fet des que la vaig obtenir fa aproximadament 22 mesos. Personalment, jo mateix m'agradaria no haver actualitzat mai. Mai he tingut cap problema fins que no he actualitzat el firmware. El vaig reproduir al màxim volum durant diverses hores sense problemes. El que he notat es pot carregar completament i just abans d'apagar-lo, el comptador de la bateria es troba a l'última barra de color vermell intermitent després d'uns 10 minuts de joc. Quan el torno a tornar a llegir, apareixen 3 barres en un comptador de bateries. Ara només em pregunto si hi ha alguna manera de restablir-lo a la configuració de fàbrica, desfeu-vos d’aquesta actualització de firmware i espero que això ho solucioni.

2017.08.10 per Joe

Rep: 1

També tinc un jbl flip 3 que es desconnecta durant el funcionament. Vaig provar de restablir el dispositiu (prement els botons vol + i telèfon mentre la unitat està encesa fins que s'apaga), però va ser inútil. Vaig decidir provar d’esgotar completament la bateria per veure si us ajudaria i què, va fer. Un cop persistiu en tornar a connectar el dispositiu, finalment començarà a reproduir-se durant períodes més llargs. Feu-ho fins que la bateria s'esgoti o el LED vermell de la bateria baixa parpellegi. Recarregueu el telèfon després (els LED s’apagarien quan l’altaveu estigui completament carregat) i hauria de corregir el problema, almenys em funcionava :)

Comentaris:

Ei! El led del meu JBL PULSE 3 de sobte no funciona ... Què he de fer?

04/29/2018 per iamstephenken

Rep: 1

Vaig comprar el nou JBL Xtreme i quan vaig encendre la primera vegada, el llum indicador de la bateria parpellejava de vermell, de manera que el vaig carregar i, en 15 minuts, va arribar al quart parpelleig; després de mitja hora, el cinquè va començar a parpellejar i després de 15 minuts va tornar a aparèixer. tornar a la quarta posició i després mai passar a la cinquena part o completament carregat Així que després de 5 hores de càrrega esperant, em vaig connectar al telèfon amb Bluetooth i al màxim volum va tocar durant 2 hores com a màxim. Sorpresa! Van reclamar 15 hores de temps de reproducció, però el que està malament és que el temps de reproducció està bé segons el volum, però almenys hauria de funcionar entre 5 i 7 hores, ja que afirmen que la bateria és de 10000 MAH. També he actualitzat el firmware, però no he tingut sort. Així que finalment vaig entendre que hi havia alguna cosa malament a la bateria. Així que vaig decidir obrir i comprovar si té la bateria original, vaig obrir-me i vaig veure que la bateria sembla original i no està inflada ni danyada físicament. Quan vaig comprovar que les tensions de 2S estaven bé, però per a cada cel·la hauria de ser la meitat de les cèl·lules de la sèrie total 2. Però no mostrava cap tensió per a cada cel·la després de BMS. Ara pensava que la placa BMS és defectuosa. Per tant, tenia 18650 bateries i xips del sistema de gestió de bateries 2S. Així que vaig decidir preparar una nova bateria d’aquestes 18650 cel·les, ordenar, preparar una bateria 2s que no cabia al compartiment de la bateria. A continuació, prepareu de nou la bateria de 8 cel·les i poseu a sota dels radiadors 4 peces a cada costat. Encès i ben palyed a ple volum i 75% fins a 8 a 10 hores. Però la història encara no ha acabat. Per tant, abans que s'apagui, vaig connectar-me a la càrrega quan el llum vermell parpellejava després d'una càrrega nocturna al matí, només parpelleja una llum blanca i, quan heu endollat ​​el carregador, torna a ser vermella, significa no carregar la bateria muntada

Resp .: 415

Perdoneu el meu anglès, sóc de Bèlgica

Algú ha intentat restablir l'extrem?

Podeu restablir l'extrem en activar-lo i prémer el botó de volum + i el botó de reproducció / pausa al mateix temps durant 10 segons fins que es tanqui.

Si algú té algun problema, no s’encén. I només s’activa quan el carregueu, prement el botó de connexió i el volum + al mateix temps fins que es tanqui.

Rep: 1

He tingut aquest problema amb Pulse original. És possible que es construeixin amb un disseny similar, de manera que YMMV. He actualitzat el microprogramari (hi ha al Pulse 3 i encara en publico un, que era bastant increïble). L’he instal·lat i m’ha ajudat enormement. Però el problema va tornar ahir. Vaig fer algunes solucions de problemes, i resulta que carregava l’altaveu amb un cable de recanvi. Realment no tenia sentit, però quan el deixo carregar de nou amb el carregador i el cable originals, el problema ja no existeix. Una vegada més, no sé si això us ajudarà, però potser és un mecanisme de seguretat integrat que mesura els amplificadors (és un carregador de 2A) o cables defectuosos. Deixeu-lo escórrer tot el camí i, a continuació, doneu-li una bona càrrega i vegeu si us ajuda. Comproveu el firmware només per estar segur.

Comentaris:

Com puc comprovar el firmware?

2018.11.05 per Mg Robinson

L’actualització del microprogramari ha resolt problemes. Utilitzeu l’aplicació de telèfon 'JBL Connect' per realitzar l'actualització mitjançant Bluetooth.

2020.10.09 per Jack Gall

Rep: 1

Per a tothom que encara tingui problemes (perquè aquesta publicació ja té 1,5 anys).

Vaig tenir el mateix problema i, després d'actualitzar el programari i de restablir de fàbrica a l'altaveu, les coses semblen estar bé ara per ara. Espero que això us pugui ajudar a alguns.

Comentaris:

com actualitzaria el programari?

2018.11.05 per Mg Robinson

SOLUCIÓ:

El meu JBL Extreme també s'apaga després de 10 minuts exactes. quan estic connectat al meu telèfon amb un cable de 3,5 mm.

El problema es resol quan augmento el volum del telèfon fins a gairebé al màxim i, a continuació, regulo el volum de la unitat JBL Extreme.

D’alguna manera té un llindar construït al programari, que quan el volum subministrat a l’extrem sigui baix, es posarà en espera després de 10 minuts.

SOLUCIÓ:

03/25/2019 per Henk

Rep: 1

Així doncs, amb aquest tipus de bateries tendeixen a esgotar-se si no s’utilitzen constantment. Si heu deixat això en una caixa durant alguns mesos, és probable que la bateria s’esgoti. Per tant, el que recomano és obrir-la, substituïu la bateria i, si això no funciona, ja sé que dir-vos

Resp .: 35


Sembla un problema de bateria. S’infla i ja no emmagatzema energia. El meu s’apagava cada 15 min, tret que feia el màxim volum i m’apagés immediatament. Així que vaig trobar una bateria de recanvi i gràcies a aquest tutorial Substitució de la bateria JBL Xtreme , El vaig canviar en un tres i no res. Problema resolt!

El meu consell, després d’aconseguir la nova bateria, és desconnectar el carregador tan aviat com estigui completament carregat, cada vegada.

Rep: 1

L’extrem és conegut per problemes de bateria, hi ha molts vídeos sobre com canviar les bateries.

Us proposo canviar les piles.

iFixit pot fins i tot vendre les bateries / encongir-se d'espatlles.

U Tube per la victòria.

Rep: 1

Vaig tenir un problema similar en apagar el meu JBL Go al cap de pocs minuts quan vaig aparellar-lo amb el telèfon.

Tenia dos telèfons a la mateixa habitació, ambdós havien estat vinculats a l’altaveu en algun moment del passat, el Bluetooth estava activat amb els dos telèfons, però només un estava emparellat amb l’altaveu. Aleshores vaig provar d’apagar Bluetooth al telèfon que no estava emparellat amb l’altaveu i segur que l’altaveu continuava reproduint sense interrupcions.

Potser el segon dispositiu Bluetooth causava conflictes? No ho sé, però ha solucionat el problema i l'altaveu no s'ha apagat des de llavors. Espero que altres tinguin un èxit similar amb això.

Comentaris:

Aquesta solució també em va funcionar ... el meu altaveu extrem 2 s’apagaria sense cap motiu al cap de 40 a 60 segons. El meu també estava completament carregat. Un cop he tret el dispositiu Bluetooth del meu ordinador portàtil que hi havia estat connectat setmanes abans, ha tornat a funcionar molt bé.

Actualitzaria el microprogramari instal·lant l’aplicació JBL Connect al telèfon intel·ligent i també m’asseguraria que no hi hagi cap altre dispositiu a casa que estigui habilitat i possiblement intenti connectar-lo a l’altaveu JBL.

03/17/2019 per James Goetschius

Rep: 1

Publicat: 14/02/2019

El meu altaveu va mostrar aquests trets només amb el meu telèfon a l'habitació. Uf! Torna al tauler de dibuix !!

Comentaris:

SOLUCIÓ:

El meu JBL Extreme també s'apaga després de 10 minuts exactes. quan estic connectat al meu telèfon amb un cable de 3,5 mm.

El problema es resol quan augmento el volum del telèfon fins a gairebé al màxim i, a continuació, regulo el volum de la unitat JBL Extreme.

D’alguna manera té un llindar construït al programari, que quan el volum subministrat a l’extrem sigui baix, es posarà en espera després de 10 minuts.

SOLUCIÓ:

03/25/2019 per Henk

Rep: 1

Vaig desmuntar el meu JBL Xtreme per inspeccionar la bateria i estava ben inflat com un globus. Ni tan sols faig servir l’altaveu tant, crec que sé el que ens passa a tots ... JBL va utilitzar bateries xineses molt econòmiques per obtenir una mica més de beneficis. Si només fessin servir bones piles en lloc d’aquesta brossa, no ens enganxarien.

Rep: 1

He viscut aquest problema amb 2 unitats i JBL Customer Serice SUCKS.

Va decidir obrir-lo i substituir la bateria en lloc de tenir-ne 300 $. Pes del paper ...

JBL em va suggerir que enviés la unitat a un centre de serveis a costa meva ... Costaria més de 100 dòlars ...

Vaig comprar una bateria d’Ebay….

No vaig trigar més de 30 minuts i, finalment, tot és bo !!!

Buscaré en un altre lloc les meves futures necessitats estèreo ...

Probablement ... JBL ja no és fiable i el servei al client està lluny d’acomodar-se ...

Però ... Aniré amb el meu extrem el màxim de temps possible i substituiré els 17 dòlars. Bateria sempre que ho necessiti ...

pel que estic recopilant, caldrà això cada 12 mesos més o menys ...

la meva situació era confusa perquè l'indicador de bateria mostrava que mantenia la càrrega ... estrany ...

Agraeixo a tothom totes les aportacions sobre el que està passant amb aquesta unitat ...

Rep: 1

Tenia exactament el mateix problema, em vaig ficar una estona intentant arreglar-lo, finalment vaig trobar la solució simplement mantenint premut el botó de connexió i augmentant el volum fins que l’altaveu s’apagui, endolleu el cable de càrrega i manteniu el mateix 2 botons cap avall.

espero que funcioni com per a mi!

Comentaris:

SOLUCIÓ:

El meu JBL Extreme també s'apaga després de 10 minuts exactes. quan estic connectat al meu telèfon amb un cable de 3,5 mm.

El problema es resol quan augmento el volum del telèfon fins a gairebé al màxim i, a continuació, regulo el volum de la unitat JBL Extreme.

D’alguna manera té un llindar construït al programari, que quan el volum subministrat a l’extrem sigui baix, es posarà en espera després de 10 minuts.

SOLUCIÓ:

03/25/2019 per Henk

L’actualització del microprogramari ha resolt problemes. Utilitzeu l’aplicació de telèfon 'JBL Connect' per realitzar l'actualització mitjançant Bluetooth.

2020.10.09 per Jack Gall

Rep: 1

he tingut el mateix problema amb els meus Bluetooth JBL

Crec que és una característica de seguretat integrada.

cada vegada que utilitzeu els auriculars, primer desmarqueu-los i torneu a aparellar-los.

si no ho faig, tinc una pausa intermitent que passa automàticament.

si desparell i reparo, funciona perfectament.

Rep: 1

He trucat a jbl sobre aquest problema. Per solucionar-lo, manteniu premuts el botó d’engegada i el botó de reproducció durant 3 segons. El Xtreme s'apagarà. Aleshores, al telèfon, oblideu Xtreme com a dispositiu Bluetooth. A continuació, engegueu l’altaveu i torneu a connectar el telèfon i tot hauria de ser bo

Rep: 1

El meu altaveu es va negar a produir un bon so

Rep: 1

JBL no ha millorat res. Ahir mateix vaig comprar un Link Music. Vaja! No va ser una de les pitjors decisions de la meva vida !!!! Quina peça absoluta de Dog Turd.

És tan inacabat i no funciona com diu. Vaig trigar tres minuts a connectar-lo a la casa de Google.

Cau constantment i no es troba. Tinc altres 3 Mini Nids de Google a casa amb només un mínim d'abandonaments. Quan Google està connectat, no podeu fer res més.

El Bluetooth era desordenat i poc audible. (es trobava a 2 metres del dispositiu de reproducció).

Indica que hi podeu fer i rebre trucades ... no funciona. Només reconegut com a receptor de música al meu telèfon Android Pie i fer trucades mitjançant Google és una merda ..... Ho he intentat de totes maneres i sí, no funciona.

Els manuals estan escrits per a un nen de 2 anys i hi ha assistència al lloc web amb dues preguntes més freqüents en la resolució de problemes. Dispositiu nou que sé ... però de debò? 2 ??

Anit vaig passar més de 4 hores intentant que funcionés correctament.

Vaig haver de marxar només per trobar l’endemà quan estava apagat i ara ... ..no alimenta. FFS. Tornar-lo avui mateix per obtenir un reembossament o comprar una altra marca decent.

Rep: 1

El meu té el mateix problema. Vaig gravar un vídeo sobre això (està en portuguès, però veureu el fracàs) i té més de 20.000 visualitzacions i 200 comentaris, tots amb el mateix problema que nosaltres.

Aquest és l'enllaç del vídeo: https://youtu.be/0eZe0f2v4TI

Rep: 1

Això és el que em costa de creure. Aquest ha estat un problema conegut i continuat a principis de 2014 i fins i tot els altaveus JBL produïts recentment tenen el mateix problema. És com si JBL estigués assolint totalment el problema. Hi ha d’haver una llei contra la venda d’un article defectuós i que no s’intenti solucionar el problema després de diversos anys. Si no n’hi ha, n’hi hauria d’haver. Per què els consumidors haurien de comprar productes defectuosos amb els nostres diners guanyats i protegir els productors? Hauria de ser al revés. Mireu en aquesta pàgina i veureu més de cinquanta persones amb el mateix problema. La mateixa quantitat de persones en altres fòrums. Els consells i suggeriments donats pel suport de JBL no resolen res. La connexió i l'interval de temps de connexió activa no s'han millorat. En més de mitja dècada, el producte es produeix de la mateixa manera i amb els mateixos problemes. Això és una porqueria per al consumidor en el seu millor moment. Hi hauria una demanda col·lectiva contra JBL per produir productes defectuosos, saber-ne i no fer res per resoldre el problema.

Comentaris:

Hi hauria d’haver una demanda col·lectiva sobre JBL sobre aquest tema. No ho faria.

03/17/2020 per Dante Vega

L’actualització del microprogramari ha resolt problemes. Utilitzeu l’aplicació de telèfon 'JBL Connect' per realitzar l'actualització mitjançant Bluetooth.

2020.10.09 per Jack Gall

Rep: 1

La bateria s’ha esgotat. No mantindrà l’alimentació que necessita el flip 4 per funcionar. Substituïu la bateria

Rep: 1

Publicat: 05/05/2020

Obriu l'aplicació i executeu l'actualització del firmware. Ho soluciona com un encant.

Rep: 1

Quan estigui completament carregat o fins i tot mig carregat quan toco el meu altaveu jbl extremadament blutoothed amb la meva nota 8 després d’uns 20 minuts es desconnecta i es connecta automàticament tot sol durant uns 5 segons, potser menys, després es torna a desconnectar i repeteix això una vegada i una altra, ja que repeteix això encès i apagat mentre toco la meva música des de la nota 8. Fa més de dos anys que tinc el meu jbl extreme. Em podeu ajudar a resoldre aquest problema. Primer hi ha el llum vermell, però després torna a 3 llums després d’haver estat apagat durant uns 20 minuts quan el vaig tornar a encendre. He provat dues vegades el restabliment de fàbrica, però encara es desconnecta i torna a connectar-ho tot sol. Em pots assessorar?

Comentaris:

Hola, el meu jbl extreme s'apagarà pocs minuts per reproduir una cançó, després es tornarà a engegar automàticament, però haureu de prémer la reproducció cada 1 minut; llavors passa una vegada i una altra. Algú té aquest mateix problema?

06/26/2020 per Joseph Graff

Rep: 1

El meu jbl flip 5 tots els llums encesos no farà res

Rep: 1

Per tant, vaig tenir el mateix problema però vaig poder solucionar-ho. Vaig fer el restabliment de fàbrica: https: //www.youtube.com/watch? v = qXyXBDxQ ...

Aleshores, continuaria encenent-se i apagant-se, de manera que després vaig deixar morir la bateria completament i la vaig col·locar al meu garatge calent durant uns dies. El vaig carregar i el vaig connectar al meu iPhone mitjançant Bluetooth i ara funciona com a nou.

Per deixar constància, el meu flip4 estava completament submergit en aigua sobre un riu. Així que no estic segur de si només es va assecar al garatge o de tot el procés, però va funcionar. Espero que això ajudi.

Comentaris:

L’actualització del microprogramari ha resolt problemes. Utilitzeu l’aplicació de telèfon 'JBL Connect' per realitzar l'actualització mitjançant Bluetooth.

2020.10.09 per Jack Gall

Rep: 1

Els auriculars s’apagaran automàticament pocs segons després d’haver-los engegat.

Necessitat per substituir l’iteam

Rep: 1

El meu feia el mateix. Ara la meva havia estat manipulada per alguns adolescents. Tot el que vaig fer va ser mantenir premut el botó i l’altaveu connectar syombl fins que sentís 77. No es recomana a causa de dos modes, un que fa que els greus puguin tocar amb menys volum (no ho gireu completament). Simplement repetiu per canviar aquests modes. Quan vaig tornar enrere, tot estava bé, sense desconnectar. FYI només va tenir un problema de tipus quan es va girar el volum al nivell màxim. Bona sort.

Slothman

Rep: 1

Perquè tens la bateria vella. Vaig enderrocar l’altaveu perquè feia el mateix, i no vaig trobar cap bateria de 10000 mah, sinó 5000 mah, perquè JBL és bull $ @ $ * XDXD.

Rep: 1

Entenc què passa, una nit vaig estar escoltant música de Hamilton intentant dormir uns 30 minuts més tard, per cert, estava molt cansat i somnolent i després vaig veure que estava apagat, ho vaig engegar i em vaig despertar aquest matí i estava apagat i completament carregat Estic enfadat i confós?

Rep: 1

Perquè ets tan ximple i no t’importen les teves coses i vas a aprendre a netejar-te el cul correctament amic cul ## &&% ass

Rep: 1

He fet un restabliment fins ara.

Premeu la tecla d'alimentació i el volum ascendent durant 5 segons ben girat

Rep: 1

cal obtenir una bateria nova

alexshe