Un altre VIZIO s'apaga aleatòriament

Vizio Television

Guies de reparació i suport per a televisors LED, LCD, HD i altres televisors Vizio.



Rep .: 109



Publicat: 02/01/2017



Tinc un televisor LED VIZIO de 42 polzades, model E422AR, d’uns 3 anys (fora de garantia). El televisor està muntat a la paret al meu dormitori. Fa uns mesos va començar a 'desactivar-se' a l'atzar. Vull dir que, de manera aleatòria, pot no passar durant uns quants dies i després passar diverses vegades al llarg d’un minut. El patró habitual és que passa algunes vegades cada vespre.



Quan succeeix, no hi ha cap imatge ni so, igual que si hagués apagat manualment el televisor mitjançant el comandament a distància, però amb una excepció: el logotip de VIZIO al bisell de sota de la pantalla continua il·luminat i és 'més brillant' que normalment és quan el televisor està engegat. A part del logotip molt il·luminat, sembla que el televisor es troba en el seu estat normal d’activació / espera. De fet, si premo el botó d’engegada del comandament, el televisor es torna a engegar i tot torna a estar bé (imatge i so) fins que la propera vegada que decideixi tornar a apagar-se a l’atzar.

Després d’haver caçat en línia, vaig trobar molts altres clients de VIZIO queixant-se de símptomes similars, tot i que en la majoria d’aquests casos el televisor fallava completament (no es tornava a encendre) o bé l’usuari havia de desconnectar el televisor, espereu 10 o 15 segons, després torneu-lo a endollar per tornar a funcionar el televisor (mai no he hagut de fer-ho). I ningú va descriure que el logotip del seu televisor encara s’encenia quan fallava el televisor.

Com que la majoria dels casos fallits que he llegit van resultar ser una placa de subministrament elèctrica deficient, vaig seguir endavant i en vaig comprar un en línia. Va coincidir exactament amb la meva, fins al fabricant del tauler, el número de peça i la carta de rev. Vaig seguir endavant i vaig canviar les taules, vaig tornar a encendre el televisor i, al cap d'un parell de minuts, va tornar a fallar amb els mateixos símptomes. % # * @.



Així doncs, en aquest punt puc suposar amb seguretat que el problema * no * és la placa de subministrament d’alimentació o que la placa de subministrament de substitució que he comprat en línia té exactament el mateix problema que la meva (sens dubte, és probable que estigui segur que la placa que he comprat era usat).

Tinc la intenció que el maquinari del televisor està bé, que això és una mena d’error al firmware. Puc imaginar que hi ha punts al codi en què l'acció predeterminada en resposta a alguna condició d'error és posar el televisor en el mateix estat que estic veient ara. Podria provar aquesta teoria tornant a un nivell de microprogramari anterior i veure si el problema desapareix o els símptomes canvien, però sembla que VIZIO no ofereix cap manera de fer-ho; no només hi ha res als menús del televisor per carregar el firmware, però no hi ha cap descàrrega de microprogramari disponible al lloc d'assistència de VIZIO.

No tinc manual de servei ni esquemes per al televisor, de manera que en aquest moment estic pràcticament atrapat.

El problema, per descomptat, és que no tinc manera de captar l’estat del televisor en el moment que falla. Per tant, comprovar els nivells de tensió després de desconnectar el televisor i tornar-lo a endollar probablement serà inútil, tret que un component estigui 'a la vora' o no estigui especificat. Podria provar de fer funcionar el televisor amb l’esquena apagada i, després de fallar, deixar-lo endollat ​​i mesurar tensions, però seria difícil de fer, ja que el televisor encara s’utilitza diàriament.

Com que el televisor encara està en ús, qualsevol solució de problemes de tipus 'intenteu-ho, proveu-ho' serà dolorós, ja que significaria treure el televisor de la paret, treure els 10.000 cargols de la part posterior, provar els passos nous suggerits, menys d’arribar a una solució real, tornar-la a muntar i tornar-la a muntar a la paret. Així que espero poder acostar-me una mica a la font d’aquest problema sense haver d’obrir contínuament el televisor.

Actualització (28/09/2017)

Només una actualització de la meva publicació original:

Vaig poder localitzar en línia una placa de recanvi de subministrament per al meu televisor LED Vizio de 42 '(model E422AR). Vaig treure la part posterior del televisor, vaig treure la placa PS vella i vaig instal·lar la nova. Tot funcionava tan bé com abans, però el problema de tancament aleatori encara es va produir. La companyia amb la qual vaig comprar la junta de PS va ser fantàstica per treballar. Em van oferir un reembossament complet o em van enviar un segon tauler per intentar-ho, per si hi havia alguna cosa malament amb el que em van enviar. Vaig escollir l'opció 2 Una setmana més tard, vaig repetir el procés de canviar la placa PS del meu televisor per la nova. Malauradament, el problema encara es produeix.

Aquí hi ha la cosa. Fa gairebé dos mesos que no veig que aparegui aquest problema, tot i que normalment el televisor funciona diverses hores cada dia. No crec que el problema estigui relacionat amb la calor. Hi ha hagut molts dies en què la temperatura de l'habitació del televisor ha superat els 80 graus F. (els ports de ventilació estan nets i hi ha molt flux d'aire darrere del televisor). El problema podria estar relacionat amb variacions de la tensió de la línia elèctrica, però el meu televisor està endollat ​​a un SAI (bateria), així que dubto que sigui la causa. Encara crec que es tracta d’una mena d’error de microprogramari, però sense una manera de fer un seguiment de les actualitzacions de microprogramari, no hi ha manera d’estar segur.

Actualització (22/11/2017)

Una altra actualització de la meva publicació original ...

Ara han passat quatre mesos des que vaig veure que una sola recurrència del meu televisor Vizio s’apagava a l’atzar.

Tenint en compte la freqüència amb què em passava això abans, de vegades diverses vegades per hora, és difícil creure que això sigui senzill bona sort . Continuo fent servir el televisor diàriament, amb menys freqüència que abans.

Estic content d’haver desaparegut el problema, però tinc la inquietud de que finalment tornarà.

port micro USB solt i sense càrrega

La meva única explicació per a la desaparició del problema és que Vizio va descarregar i instal·lar una nova actualització de firmware al meu televisor que corregia el problema (sempre he sospitat que aquest problema era un error al firmware o que es podria corregir al firmware). No havia estat vigilant de prop el número de versió del firmware del meu televisor, de manera que podria haver canviat sense que jo ho sabés. Llàstima que Vizio no us informe quan instal·la una nova actualització de firmware, ni el fa visible a la pantalla d’Informació quan es va instal·lar l’última actualització de firmware. No tal intel·ligent TV al cap i a la fi.

Algú ha tingut aquest o un problema similar desaparegut al cap d’un temps?

Comentaris:

Jo també tinc Vizio amb el mateix problema. XVT553SV es va comprar el febrer de 2011 i ho ha fet a l'atzar des de la primera setmana que el vaig tenir. A més de ser molt limitat quant a les seves capacitats, en comparació amb els models actualitzats més nous, i un parell de ports HDMI que deixen de funcionar, fins ara m’ha servit. El tinc connectat a un SAI APC 1400 per protegir-lo. Normalment, això passa de sobte sense cap patró que puc discernir un cop cada poques setmanes fins a un mes i dura 5 min. Visio em va dir originalment que actualitzava el microprogramari i, per descomptat, vaig beure aquesta bona ajuda. Com que ara compleix 6 anys, ho considero afortunat que encara funciona pel que llegeixo i escolto d'altres sobre els televisors Vizio, així que suposo que guanyo els meus diners en aquest moment.

2017.11.07 per George Rosner

Ah, això és molt dolent ...

2017.11.09 per Joshua McCarthy

El meu televisor romandrà encès durant el dia, però després estarà tallat i estarà apagat durant el dia. SMMFH

10/30/2017 per Alicia Steele

Des de sota:

D'acord, així que vaig comprar el meu Vizio d40-d1 fa un any. Pengueu-ho. Aquesta ment que llegeix la televisió estranya s’apaga si m’aixeco de la cadira i de vegades moc dos peus. Aquest televisor es troba a uns 14 peus de la cadira. Portàtil proper. El Vizio està configurat per a cap seguiment i no està connectat a Internet. De vegades connecto l'ordinador portàtil a la TV mitjançant un cable HDMI, però no sovint.

Què fa que es tanqui així? Tampoc no hi ha llum. Hi ha alguna cosa que provoqui que els fenòmens estiguin relacionats amb el router d’una altra habitació, el televisor i després el portàtil, en una línia així. Sí, sé que no té cap sentit, però el fet de moure’m uns quants peus ha de molestar alguna cosa, les ones? , a l’espai que l’envolta. Vaig quedar ximple quan vaig comprar un televisor intel·ligent. Enyora el meu vell televisor voluminós quadrat de 700 lliures. O, en els bons dies, sí.

Per tant, algú nota que Vizio s'apaga quan es mou a l'habitació?

12/21/2017 per joe Clark

Tinc el problema exacte, òbviament, en altres llocs web, la gent ha dit que Visio ha enviat a la gent la caixa per actualitzar els televisors, que després els heu de tornar i ja està tot solucionat. Si s’està tancant una estona com ho va fer la meva durant aproximadament una setmana, avui ha desaparegut completament. S’encén, però s’apaga, he provat tots els petits trucs, però res, però he notat que, en encendre’s, el logotip s’apaga i s’apaga immediatament fins que la llum Visio que hi ha al davant es manté encesa, però no m’he adonat que hi ha cap llum de potència. Així que, veient com estic enmig d'una tempesta de neu, trucaré a Visio, expliqueu-los el que he llegit en un altre lloc web i veieu què passa, manteniu-lo al dia!

2018.04.01 per Robyn

34 respostes

Resp .: 37

Tinc un Firestick i em vaig adonar que el meu Vizio s’encenia i s’encenia de manera intermitent quan intentava controlar el televisor mitjançant el comandament o els botons de la TV i no el comandament Fireestick. També faig una cinta de la I.R. del comandament de la vareta de foc o moure’l de manera que la I.R. el sensor no detecta el comandament a distància. Problema resolt. No sé si teniu un Firestick o no, però així he resolt el meu problema.

He trobat la resposta en aquest post d’ifixit: El televisor s'encén i s'apaga de manera aleatòria diverses vegades

Comentaris:

No conec ningú més, però tinc un Firestick. Hauré de provar-ho. Gràcies!

12/29/2019 per jjgochiefs

Va ser el mateix problema per a mi! Gràcies!

2020.07.03 per Richard Turley

Vaig tenir el mateix problema. Acabo de canviar les bateries del comandament a distància. Problema resolt.

12 de gener per Manny Lattisaw

Rep: 25

El meu vizio smart tv ho ha fet tan bon punt s’ha esgotat la garantia. Però, a diferència de la resta, el meu s'apaga i només mostra una llum blava feble, sense logotip. Premeu el botó d’engegada del control remot i tot tornarà a estar bé. Aquesta és la tercera casa a la qual s’ha connectat aquest televisor, de manera que el problema de tensió no sembla que s’apliqui aquí. Com que el meu es troba en una unitat de cantonada, pot ser que provi el ventilador.

Comentaris:

El mateix aquí 3 anys de 40 polzades, aquesta és la segona televisió en 6 mesos

06/29/2018 per liz2sweet

Si el televisor s'apaga a l'atzar, teniu alguna cosa al mateix interruptor que dibuixa un gran corrent. És una característica de seguretat perquè el televisor no obté el voltatge adequat i creu que s’escalfa i s’escalfa. La meva ho feia fins que vaig desconnectar l’escalfador de les espelmes de la meva dona del mateix circuit i es va aturar completament.

06/30/2018 per michael compton

La pantalla s'apaga, però el so encara està activat. Tanqueu el televisor i torneu-lo a encendre, tot està bé, però en pocs minuts el cicle torna a començar. Així que vaig anar al menú de televisió i el vaig restablir. Va funcionar com un encant !!!!

12/24/2019 per Jerri

El mateix problema, s'apaga, no hi ha manera de saber si està viu o no, ja que no apareixerà, De 3 anys, però amb prou feines utilitzat, solució? No torneu a comprar Vizio.

12/28/2019 per Irene Rodriguez

Tinc un televisor Vizio com tothom i feia el mateix que vaig saber exactament el problema i també vaig trobar una solució d'accord que diu 125 volts, normalment un negre, per què he trobat un de blanc que llegeix 100 volts connectat i resolt el problema

2020.03.05 per Tcfresno HomasArrisales

Rep: 25

el rentaplats de hidromasatge s’encén, però no s’inicia

A Configuració, veureu Configuració CEC. Desactiveu la funció CEC. Aquesta serà la causa arrel del problema per a moltes persones, ja que un dels dispositius connectats envia un senyal CEC incorrecte i fa que el televisor s’apagui.

Comentaris:

He tingut aquesta opció desactivada tot el temps que posseeixo el meu televisor i el meu televisor encara s'apaga de tant en tant

01/27/2018 per michael compton

Ho he intentat, només tinc connectats els altaveus i el reproductor de dvd. He intentat girar CEC per desactivar -tot i que es disposa de chromecast sense enganxar -també passa, es connecta diferent a una xarxa totalment diferent a casa -tot passa ... QUÈ MÉS PODEM PROVAR ?? ??

2018.01.11 per Andrea J Hoffman

Això va funcionar per a mi. El meu televisor va perdre la imatge a causa del conflicte sorgit amb la connexió HDMI a la PC. Gràcies per l'ajuda.

10 de gener per Christian P

Rep: 13

El meu Vizio 4K ha estat fent això des de la meva compra des de BS. No té res a veure amb el sistema, la font d'alimentació, el programari o els extres (HDMI, USB, GFI o powerstrip). Crec que finalment vaig esbrinar quin és el problema ... És la temperatura de l'habitació que hi ha. La meva es penja amb un suport per a cel·les (l'aire calent puja) a uns 3 peus de la porta principal d'entrada. Sempre que passés, per descomptat, primer aniria a revisar el trencador, que havia d’entrar i sortir per la porta principal per deixar així un aire exterior més fresc que resultés en la desaparició del problema. No sé que obrir la porta era el que estava 'solucionant' el problema que no vaig trobar, per mi, durant més d'un any. Gràcies a tots per la vostra aportació, m'ha ajudat a prendre la decisió de no tornar a comprar Vizio.

pàgs el meu només s'ha connectat a les 'orelles de conill', de fet estic fent servir el cable coaxial antic que, al seu torn, s'utilitzava per subministrar la meva cabina amb cable t.v. com la meva antena. (Fa més de 100 peus de llarg de la meva t.v)

Comentaris:

Acabo de comprar el meu Vizio de 40 'la setmana passada i ughhh. des del primer dia, la pantalla es torna negra es apaga i s'encén, per si sola, tan molest !!! He provat cada pas de possibilitat i segueixo fent el mateix .. La darrera vegada que vaig comprar aquesta marca.

2020.03.09 per Jane Segon

Rep: 13

He estat per tots aquests fòrums intentant esbrinar què podria estar malament amb la meva televisió i res semblava que funcionés. La casa 1 vaig estar al pis inferior muntat a la paret durant un any sense problemes. Casa 2 a una paret molta llum solar sense aire condicionat. Vaig tenir problemes durant tot el dia tan bon punt va arribar la primavera. Casa 3 Tenia aire condicionat, però el meu televisor estava entre dues finestres i tindria problemes en determinades hores del dia i just abans de la posta de sol. Finalment em va semblar que cada vegada que apagava la televisió també m’aixecava per engegar el meu aparell de corrent altern. Vaig comprar un petit ventilador que mantenia inclinat a la meva televisió durant el dia, ja que la calor / sol semblava ser el que la provocava. Vaig fer-ho fa 6 mesos i només he tingut el mateix problema els dies en què m’oblido d’encendre el corrent altern i hi ha un 80-90 fora.

Rep: 13

TLDR Traieu les piles del control remot antifoc, ja que podria estar engegant / apagant el televisor.

Tenim un televisor vizio de 55 polzades i aquest problema de ciclisme de potència ens passava. Vam provar tots els mètodes de manteniment i desconnexió de botons suggerits en nombroses publicacions, sense èxit.

Som tipus de solucions, de manera que vam decidir desmuntar el televisor fins a l'últim cargol per comprovar si hi havia un possible problema de maquinari fregit. Tampoc res. Vam estar pensant en substituir el tauler d’alimentació fins que vam llegir aquest post ... Finalment, ens vam trobar amb algú d’aquest fil que deia que podria ser un problema amb el control remot i EUREKA. Treure les piles del comandament i tornar-les a col·locar, s'ha solucionat el problema. No estic segur de quant de temps funcionarà aquesta solució ràpida, però em complau saber que aquesta va ser la solució abans que gastéssim diners en una (o moltes) plaques elèctriques o fins i tot en un televisor nou. Gràcies als que ho van suggerir! Espero que ajudi els altres!

Comentaris:

Vaig fer un compte només per dir-vos que això funcionava. Moltes gràcies.

2020.11.03 per Joseph Ballard

Després de provar-ho tot a les 4.28 hores, va funcionar. Estava preparat per llançar tota la t.v. de distància. Gràcies!

Fa 9 hores, el 31 de març de 2021 per D març

Rep: 1

Vaig fer un restabliment de fàbrica i vaig posar el meu codi postal i ja funciona

Comentaris:

Com es fa un restabliment de fàbrica?

2018.07.06 per slive53

Hmm ho intentaré ...

2018.01.11 per Andrea J Hoffman

Rep: 1

Comproveu la part posterior del televisor. Els orificis de ventilació estan nets i lliures de pelussa? L’acumulació de pelusses impedirà el flux d’aire necessari per als components interiors. Netegeu-los amb una vareta de pols o una llauna d’aire. En algun moment donarà lloc a un condensador bufat. Això es fa notar per una protuberància a la part superior o per una substància marronosa. Si sou útil amb una pistola de soldar és una solució relativament fàcil. Si no, haureu de substituir la placa pel condensador bufat.

Comentaris:

Vull agrair a tothom els seus comentaris: siguin veritables o falsos, finalment vaig trobar la solució per a nosaltres ...

Restabliment de fàbrica ... va ser una molèstia haver de tornar a aplicar les meves aplicacions, etc., però val la pena NO haver apagat la televisió a l'atzar ... portava 3 hores mantenint els dits creuats durant uns dies!

2018.02.11 per Andrea J Hoffman

Rep: 1

Així que vaig portar el meu a un taller de reparació de televisió i va funcionar molt bé, però quan vaig arribar a casa i el vaig tornar a connectar, va començar tot de nou. La propera vegada que el vaig prendre, el noi em va preguntar què connectava al televisor i vam trobar que en substituir el cable HDMI funcionava bé.

Rep: 1

La persona que va suggerir un conflicte Wi-Fi era correcta. Recentment hem tingut un tall d’alimentació a causa d’una tempesta i la sobretensió ha restablert completament el meu enrutador t-link. Finalment ens vam adonar que el problema va aparèixer després de la interrupció. Tenim ROKU i no fem servir les funcions de televisió intel·ligent del televisor, així que el vaig desconnectar completament de la xarxa i vaig fer un restabliment de fàbrica i, voilà, el problema ja no està. Tot torna a la normalitat. Al·leluia!

Comentaris:

Recentment hem tingut una petita pujada de potència: els condominis substitueixen les plaques d’alimentació i, després d’haver començat a aparèixer un símbol de cromecast, per a algú que no hagi començat a aparèixer la ràdio de cuina, he canviat aquesta configuració ... potser necessito restablir la fàbrica de la televisió ???? ?

2018.01.11 per Andrea J Hoffman

Rep: 1

El meu televisor (Vizio d32h-f0) que acabo de comprar fa menys d’un any fa una cosa molt similar, però he aconseguit esbrinar què estava causant els meus problemes, però no puc saber per què.

El meu televisor s'apaga i torna a engegar-se (sense mostrar el logotip de vizio) només quan no tinc àudio a través del meu televisor (estic fent servir un cable HDMI 2.0 i n'he comprat un segon per assegurar-me que no fos el cable). Estic fent servir el meu televisor com a monitor per al meu PC (targeta gràfica Nvidia GTX 1060 6GB)

Per tant, per evitar que el meu televisor s’apagés, estava executant Pandora o alguns mitjans multimèdia. només baixaria el volum gairebé fins a baix, amb prou feines el podia sentir.

Vaig ensopegar amb una petita aplicació que manté viva la meva connexió d’àudio sense que en realitat arribi cap so. Des de llavors no he tingut cap problema.


Aplicació d'àudio (Windows):

https: //github.com/handruin/spdif-ka/rel ...

Comentaris:

Odio aquest Vizio TV No pots apostar per la teva vida MAI en compraria una altra

Aquest visio tv s’apagarà algunes vegades 4 vegades en una hora, també

L'emblema Vizio apareixerà a la pantalla i no desapareixerà. L'única manera de fer-ho

desfer-se'n és desconnectar el tros de brossa. Vaig a comprar una altra marca. Mai no he odiat res com aquesta televisió. John Bailey

2020.04.12 per John Bailey

Odio aquest Vizio TV No pots apostar per la teva vida MAI en compraria una altra

Aquest visio tv s’apagarà algunes vegades 4 vegades en una hora, també

L'emblema Vizio apareixerà a la pantalla i no desapareixerà. L'única manera de fer-ho

desfer-se'n és desconnectar el tros de brossa. Vaig a comprar una altra marca. Mai no he odiat res com aquesta televisió. John Bailey

2020.04.12 per John Bailey

Rep: 1

El meu era el botó d’engegada de la part posterior que s’enganxava. El vaig netejar i el vaig empènyer unes quantes vegades i es va solucionar.

Rep: 1

He comprovat que si un port HDMI és dolent o funciona, el televisor s’apagarà. Quan la meva caixa de cable estava connectada al mal port, la televisió s’apagava i no es podia tornar a encendre fàcilment. Avui he mogut el cable HDMI a l’únic port HDMI que queda. No hi ha més problemes. Vaig connectar la PlayStation al port que abans estava connectat el televisor. Quan selecciono el port dolent, la televisió s'apaga

Rep: 1

El meu vizio té aquest mateix problema, els meus ports HDMI s’estan apagant, però he trobat 1 que encara funciona i el televisor funciona bé, així que canvio entre el directv i la playstation fins que puc substituir l’HMI només el meu port 5 funciona quan connecto a un televisor diferent, s'esvaeix i té so

Espero que aquesta ajuda ...

Rep: 1

El meu agraïment a tothom que ha publicat més amunt. Tinc el meu Visio des de fa uns vuit anys, l’utilitzo cada dia i mai no he tingut el problema d’energia fins als darrers mesos. Sospitava que tenia alguna cosa a veure amb el fet que hagués tallat el cable al cable fa aproximadament un any. Quan estàvem al cable de Comcast mai no va passar, però ara estic fent servir Roku. El meu altre conjunt (un Panasonic) també està en un Roku i està bé, no hi ha problemes.

Per tant, basat en els consells de diverses publicacions, jo:

  • Ho heu desconnectat tot i heu tret el Roku del port HDMI.
  • Torneu a endollar el Visio i, tot seguit, heu descansat de fàbrica (heu escollit el menú del comandament, Sistema et Restableix i administrador i, a continuació, heu saltat tots els passos que implicaven la connexió del televisor a una xarxa)
  • Torneu a connectar l’alimentació Roku al mateix cable d’extensió (hi ha preses disponibles limitades) i, a continuació, connecteu-lo al port HDMI
  • S'ha utilitzat el comandament a distància Visio per seleccionar el Roku com a entrada

Ara funciona diverses hores sense aturar-se. SÍ!

Rep: 1

Vaig tenir el mateix problema, però ho vaig descobrir per mi mateix. Així que abans de gastar diners en reparacions, això és el que vaig fer.

Si heu intentat endollar el televisor i mantenir premut el botó d’engegada durant 10 - 30 segons i tornar-lo a connectar a la paret i això no funcionava, proveu aquest mètode que he descobert tot sol:

1). Mantingueu premut el botó ON del televisor Vizio. No el deixeu anar

2). Premeu el botó de menú del comandament a distància i seleccioneu CONFIGURACIONS

l'iPhone no s'encén després de morir

3). Seleccioneu RESTABLEIX

4). Seguiu els passos per restablir el televisor.

Això hauria de funcionar. El meu funciona molt bé.

Rep: 1

Tinc un E3d470VX que probablement té ara 7 anys? (escrivint això el 2019)

Vaig tenir aquest problema quan el vaig aconseguir originalment, i va començar a repetir-se una mica ara, anys després. Acabo d’aconseguir un nou enrutador i vaig connectar el televisor al wifi per alguna raó ximple, tot i que Déu sap que no estic fent servir aplicacions vizio de 7 anys. Suport a la teoria de 'ser vells visios amb una fuga de memòria o alguna cosa així'

Rep: 1

El meu va començar a fer-ho recentment, és una mena de televisor antic però no s’ha utilitzat gaire, funciona com si estigués apagat amb el comandament a distància, hi ha hagut alguns casos en què no es tallaria també, amb el comandament o interruptor d’alimentació, pot ser una direcció que cal buscar per a aquells que ja han substituït la placa d’alimentació.

Rep: 1

Publicat: 14/10/2019

Tinc un Vizio E55-F0 / 1. S’apagaria a l’atzar. No era molt freqüent, però passava i era molest. Vaig començar a provar coses diferents. Algú ha esmentat la configuració CEC i que s’hauria de desactivar. Quan el vaig desactivar, es va apagar més sovint. Però em vaig adonar que hi havia tres opcions, activada, desactivada i ARC. Quan vaig mirar la part posterior del meu televisor, el meu cable (en realitat Google Fiber) estava connectat a l’HMI 1, que també tenia l’etiqueta [ARC]. Per tant, vaig tornar al paràmetre CEC i vaig seleccionar l’opció ARC. Han passat uns quants dies i (toc de fusta) encara no s’ha tancat per si mateix. Com que sóc un petit TOC, sempre poso el cable / Google Fiber o el que sigui a HDMI 1. Tinc 4 televisors Vizio i aquest és l’únic amb CEC i l’únic que s’apaga per si mateix. Espero que aquesta sigui la solució i que ajudi els altres.

Comentaris:

Fa temps que no vaig publicar el suggeriment anterior. Això va ajudar el meu problema, però em vaig adonar que en algun moment vaig rebre una actualització de programari i vaig començar a tenir problemes amb la sortida del meu televisor per si sola. Vaig activar el temporitzador d’aturada (s’apaga al cap de 10 minuts si no hi ha cap imatge) i fa temps que no tinc problemes amb el meu televisor. Bona sort!

23 de març per jjgochiefs

Rep: 1

Tinc un Visio E65-EO. Va començar a funcionar i desactivar-se i no puc accedir a la configuració per provar diferents opcions de reparació. Com puc que s'encengui i continuï encès?

Comentaris:

Suposo que no podeu accedir a la vostra configuració perquè el televisor no romandrà prou encesa. No sé si això us ajudarà, però val la pena provar-ho. Desconnecteu el televisor i, a continuació, moveu l'entrada (cable / satèl·lit / Google Fiber o qualsevol altra cosa) a una entrada HDMI diferent. Connecteu el televisor i comproveu si continuarà encès. Bona sort!

2019.02.11 per jjgochiefs

Rep: 1

D'acord, no estic impressionat amb aquest Visio, però això s'ha dit quan va passar quan el meu pal de foc estava al port 4.

He substituït el cable HDMI

Vaig separar l'extensió de la barra de foc per a HDMI, que és la petita peça si és difícil accedir al vostre hdmi.

Va desconnectar el comandament de veu més recent i va tornar a l'aplicació firetv.

ha desactivat l'altaveu Bluetooth

ok, així que ara funciona. Vaja, això és un bleep bleep.

Comentaris:

També he canviat els ports unes quantes vegades Vizio, segons la meva opinió, és brossa

11/22/2019 per Gerilynn Samuel

Acabo de fer-ho després de provar els consells de tots els altres i treure les piles del pal de foc i substituir-les realment funcionava !!!!

2020.02.02 per Christina Westfield

Rep: 1

Sembla que afecta molt aquesta televisió. El meu tenia aquest mateix problema. El tenia configurat a WiFi i continuava apagant-se. Vaig connectar Internet amb un cable Ethernet i sembla que funciona ara.

Rep: 1

Sempre, de sobte, el meu televisor va començar a saltar d’un canal a l’altre com si mires una pel·lícula i després, al cap de 5 minuts o 10 minuts, salta a un altre canal, després saltaré a un altre canal i vaig fer tot el que van dir que fessin. El desconnecto, ho apago, fins i tot apago tota la caixa elèctrica de casa meva i continua fent el mateix. Si us plau, ajuda. Lupe Martínez

Comentaris:

Hola,

Els canals pugen o baixen quan salta o és aleatori?

Quina és la font del senyal, l'antena o una caixa de cable?

Proveu de treure les bateries del comandament a distància i vegeu què passa.

01/20/2020 per jayeff

Rep: 1

Publicat: 20/01/2020

Aquí hi ha molts problemes diferents, però el meu (que es va informar del 14/10/19) era el lloc on s'apagaria la televisió a l'atzar. He cansat diverses coses i encara passaria diverses vegades a la setmana. Per desesperació, vaig decidir desconnectar el televisor i tornar-lo a connectar un cop a la setmana aproximadament. Ho he estat fent diverses setmanes i l’única vegada que el televisor s’ha apagat és quan m’he oblidat de desconnectar-lo. Això em va fer pensar. Tinc el meu televisor i tots els components connectats a una presa de corrent. No és una presa de potència molt bona com he tingut en el passat. Estic pensant que potser el televisor treu més energia de la que pot suportar la meva presa de corrent. No sóc una persona electrònica, per tant, això és només un pensament, ja que desconnectar-lo sembla que funciona. Compraré una presa de corrent més especialitzada i veuré si això m’ajuda.

Rep: 1

Comproveu la configuració del temporitzador.

No és molt i potser no solucionaria res per a alguns de vosaltres, però la meva televisió s’apagava de forma aparentment aleatòria. Vaig decidir pentinar tots els paràmetres per si de cas i vaig aterrar a la configuració del meu temporitzador. Efectivament, l’aturada automàtica està configurada per apagar el televisor 10 minuts si no es detecta cap senyal.

No tinc ni idea del que compta per a un 'senyal', ja que definitivament estava veient la televisió sempre que s'apagava. Potser perquè feia servir el pal de foc?

Comentaris:

Gràcies a tots!! Si no llegís al final d'aquesta pàgina, mai no hauria sabut que el nostre pal Roku (assegut a OFF a prop) podria ser el culpable. Vam treure les piles, i Voila !! Torna el nostre vell Vizio !!

02/19/2020 per poetessagrant

Rep: 1

Algú ha tingut les aturades i ha intentat posar la televisió al mode de demostració de la botiga? La meva va funcionar dues hores seguides ahir a la nit un cop vaig canviar de mode a Demo. Torneu al mode d'inici avui i hi ha molts parades. El servei d'assistència de Vizio no ajudarà ni reconeixerà el problema. Em pregunto si és alguna cosa amb connexió de xarxa o placa WIFI. El mode Demo no utilitza la xarxa pel que sé. Alguna altra idea?….

Comentaris:

No és el meu paràmetre de temporitzador durant 10 minuts ni Roku Sticks .... ja els heu descartat.

2020.09.03 per Steve Hope

l'iPhone 6 va morir i no s'encén mentre es carrega

Rep: 1

Després de llegir la majoria de les publicacions aquí, el meu marit i jo vam descobrir que hi havia un conflicte aparent de transmissió de ràdio entre QUALSEVOL i tots els Roku, pals Amazon Fire, etc., entre ells. I quan traiem les piles del pal Roku, el problema s’atura immediatament. Per tant, si observem programacions de xarxa regulars, traiem les bateries del nostre Roku. Potser algú més eloqüent en aquests conflictes pugui explicar-ho millor. De moment, el 100% del temps quan oblidem i tenim diversos comandaments a distància Vizio a la sala, fan que els nostres Vizio comencin a actuar de manera irregular. Solució senzilla, explicació no tan clara. I no podem esbrinar per què va trigar una estona a començar això, però. Sens dubte, té alguna cosa a veure amb la RF.

Comentaris:

M’agradaria que fos tan fàcil. Vaig treure tots els comandaments a distància de l'habitació ni de lluny i també he intentat retirar la bateria. Sembla que hi ha alguna cosa a la configuració de la pantalla. Puc aconseguir que la televisió es mantingui en intervals més llargs en funció de la configuració i els ajustaments, però no he trobat la combinació correcta. Gairebé puc aconseguir que quedi una hora encesa algunes vegades sense apagar-me. Altres paràmetres es desactiva molt ràpidament i amb més freqüència.

2020.10.04 per Steve Hope

Rep: 1

Fins ara han passat només un parell de dies, encara no hi ha cap problema. El meu televisor s’utilitza per restablir-se 5 o 6 vegades al dia. tot el que vaig fer va ser posar un ventilador darrere del televisor. fins ara, tot bé. Si això funciona, instal·laré un USB al televisor.

Comentaris:

Sí, vaig poder veure que això es solucionaria. Estava pensant en utilitzar una mica de calor com assecador o congelador per intentar aïllar la placa i el component. Probablement es troba a la placa principal com IC o algun processador de vídeo, perquè canviar la configuració del meu vídeo pot empitjorar-lo o semblar-lo millor. Es pot desfer-se’n completament. Ara mateix el poso a la cambra més freda del celler i s'apaga aproximadament 2 vegades per primera hora. No massa horrible, però encara molest.

2020.10.04 per Steve Hope

Rep: 1

Tinc aquest problema quan faig servir una de les aplicacions de pel·lícules. Crec que és la ‘televisió per cable’ (la meva és la televisió directa) la que l’apaga. Vaig apagar aquesta caixa i es va aturar. Fins ara, tot bé.

Comentaris:

Gràcies per la vostra resposta, snolou2. No disposem de servei per satèl·lit, sinó que només tenim una antena. Sortida en directe a les boonies. El nostre televisor té deu anys. Prolly hauria d’haver durat més, però bé. Ho hem provat tot. Fins i tot es van treure les piles del controlador Roku, cosa que va ajudar durant sis mesos (a Vizio no li va agradar que el control remot Roku fos a prop del comandament Vizio). Però ara la televisió no s’encendrà gens. Endevina la nova tecnologia amb placa base d’estat sòlid, té una vida útil més curta que la tecnologia de tubs antics. Almenys la tecnologia antiga es podria reparar. El millor per a vosaltres per respondre amablement.

2020.01.09 per Poetessagrant

Rep: 1

Tinc el px75-g1

El meu televisor s’apagaria tot sol.

Comprovo que els paràmetres i els temporitzadors estiguessin definits a temporitzadors automàtics a 10 minuts. Ho desactivo. Espero que funcioni

Comproveu la configuració del temporitzador

Gràcies

Rep: 1

Tinc un televisor Vizio de 65 polzades i fa dos anys que m’ocupo d’apagar problemes. He buscat solucions a Google i YouTube sense sort. Finalment, un dia, és com si la solució em caigués a la falda. Aquí teniu la solució que m’ha funcionat. El meu televisor ha funcionat bé sense apagades durant l’últim mes. Primer, desconnecteu el televisor del protector contra sobretensions i manteniu-lo apagat durant 20 segons i, a continuació, connecteu-lo directament a la presa de paret. A continuació, feu un restabliment de fàbrica. Ara gaudiu del vostre Vizio TV fins que deixem definitivament Vizio perquè MAI mai més tornaré a comprar Vizio a la meva vida.

Comentaris:

Tinc els mateixos problemes d'activació i després s'apagarà fins i tot quan es reprodueix un DVD.

després d’apagar la pantalla, es posa de color gris clar al costat dret de la televisió i es torna totalment negra. Ni tan sols 1 mitja hora. Mai més una televisió de Visio.

12 de març per jalaimo1945

Rep: 1

Tenia el mateix problema i acabo de comprar una nova placa principal d’ordinador. Trobar l’article exacte a eBay em va costar uns 68 dòlars per al tauler principal. substituït, s'ha solucionat el problema. No vaig fer res per alimentar el tauler encara igual

Comentaris:

Assegureu-vos de coincidir amb els números del vostre televisor i del tauler que esteu comprant. Exactament .. la majoria d'eBay provenen de nous televisors amb pantalles trencades

11/25/2020 per musicman472003

Rep: 1

Aquest matí he tingut un problema amb el meu m701d-a3. El tinc des de desembre de 2013, 7 anys de problemes per mirar la televisió sense problemes. El gat va despertar la meva dona a les 4 de la matinada ... necessitava menjar. Va anar a la sala d'estar i es va adonar que el sistema d'entreteniment estava apagat, però la llum del sensor remot de la televisió estava encesa. Va intentar engegar el sistema per veure el cable (xfinity / comcast X1 dvr), però no va funcionar.

Va provar de desconnectar el televisor i tornar-lo a endollar, tot i que no funcionava. Llavors va entrar i em va despertar 'LA TV ESTÀ MOLTA!' ... bon dia a vosaltres també. Com volia començar un dia de vacances ...

Tenim un receptor A / V que funciona tot. L'únic cable del televisor és l'alimentació i un cable HDMI del port de sortida Yamaha RX-V681. Té una caixa de roku (no el pal), PS3, reproductor bluray de Sony i un PC multimèdia. Tot el que fa servir HDMI, el PC multimèdia utilitza Toslink per a l’àudio. Utilitzem un comandament a distància logitech One per controlar-ho tot. Tots els comandaments a distància originals es troben en un calaix d’una altra habitació.

Vaig buscar en línia algunes coses sobre el problema durant unes hores, vaig provar els trucs de desconnectar, mantenir premut el botó d’engegada, etc., però no s’encenia. Tenia un llum USB connectat a un dels ports USB com a prova ja que estava darrere del televisor (que només té alimentació quan el televisor està engegat), però tampoc no s’ha encès mai. No podia fer res com restablir la cosa a la fàbrica o apagar el wifi perquè no s’encendria.

Vençut, vaig passar un parell d’hores en línia buscant un televisor nou ... No saber com desfer-me del vell i no voler anar a 10 botigues diferents en un radi de 100 milles per mirar el televisor enmig de la pandèmia, em va molestar bastant. . Sembla que els televisors han canviat una mica des del 2013. Abans podia obtenir televisors decents amb matrius d’atenuació local com un televisor de grau mitjà, però sembla que ara només són unitats de gamma superior que costen el doble. Per tant, ara he de pagar 2-3K $ per un televisor de 70 ”per obtenir les funcions que vaig comprar el 2013 per 1600 $ ... bé ... i he d’esperar 4 setmanes perquè es lliurin ... PER QUÈ NO CONEC A NINGÚ AMB UN CAMION ?!?!?

Així que, desesperat, vaig decidir intentar treure l’esquena al televisor. No és fàcil fer-ho amb un televisor de 70 polzades quan la vostra sola i la vostra dona treballen. Imaginat, com a mínim, que podia comprovar el fusible a la placa d'alimentació i obtenir els números de sèrie dels taulers. També he tornat a posar tots els cables del tipus molex mentre deixava sols els cables de cinta de la placa CPU, a part de canviar les connexions de cables de cinta per al botó d’engegada. Amb la cara cap avall al meu sofà amb l’esquena i els gats que intentaven pujar-hi, vaig pensar que comprovaria les tensions de l’alimentador per alguns vídeos que vaig veure a youtube. Connecteu-lo ... la llum LED que he posat al port USB parpellejava ... premeu el botó d’engegada ... s’encén i continua encesa. Eh. Proveu de prémer el botó d’engegada per apagar-lo, no s’apagaria. Obteniu el comandament a distància, premeu el botó d’engegada i s’apagarà. Feu servir el comandament a distància, torneu-lo a engegar i s’encén i continua encès. El vaig tornar a apagar i el vaig desconnectar, vaig esperar una mica, el vaig endollar (la llum parpellejava en connectar-lo), el vaig encendre i semblava que funcionava.

Torneu a posar-ho tot junt. Torneu a moure'l per la sala fins al suport del televisor i torneu-lo a endollar. Premeu el sistema 'encès' del comandament com sempre per encendre-ho tot i tinc el televisor de nou. Em vaig felicitar per un èxit accidental ... vaig mirar la televisió una mica i la vaig apagar, i després vaig anar a la xarxa per provar de llegir-ne més.

Una hora més tard, vaig a tornar-lo a engegar i canvio a Roku per veure una pel·lícula a la meva xarxa mitjançant DLNA. Tinc aproximadament 3 carpetes de profunditat, després el televisor s’apaga ... L’encenc i dura uns 3 minuts i es torna a apagar ... Aposo tot i canvio al quadre DVR / comcast com a entrada (tingueu en compte, tot es gestiona a través del receptor, no del televisor, sempre s’utilitza només HDMI1). Sembla bé, mireu la televisió durant 20 minuts i, a continuació, canvieu a Roku. Torna a provar la meva pel·lícula i està bé. La televisió va estar encesa durant 8 hores seguides, ni un sol cop. La meitat a través de comcast / cable i la meitat a través del Roku.

Independentment ... Crec que és hora de començar a investigar un nou televisor. No és una cosa que vulgui obligar-me a fer una compra genial, ja que és una cosa amb la qual he de conviure durant la propera dècada ...

Comentaris:

Aneu a e bay i compreu una placa operativa. Això solucionarà menys de cent dòlars. Normalment, podeu treure totes les entranyes d’un televisor de pantalla trencada del mateix televisor que el vostre. Col·loqueu el televisor sobre un llit cara avall. per reparar-lo!

2020.03.12 per Mike Wilhite

Ja ho he fet a Two !!

2020.03.12 per Mike Wilhite

l’iPhone 4 de Verizon té targeta SIM

I ha tornat a morir aquest matí. El comandament a distància no l’encén. He de desconnectar l’alimentació, prémer el botó d’engegada durant més de 10 segons, tornar-lo a connectar i, a continuació, el control remot l’encén. Però després es torna a apagar al cap de pocs minuts i no torna a aparèixer.

Vaig a intentar restablir una mica els valors predeterminats de fàbrica, però va haver d'iniciar sessió al treball.

2020.04.12 per Bryan L

Rep: 1

Hola nois! Simplement tenia aquest problema amb la televisió Vizio Cast E50-D1 dels meus pares i vaig aconseguir solucionar-ho. Hi ha un paràmetre a l’aplicació Smart Cast a la categoria Temporitzadors i hi ha un paràmetre anomenat “Apagat automàtic”, el vaig desactivar i es va solucionar el problema.

Paul Laba