Funcionarà la unitat SSD Samsung EVO 860 SATA III al meu sistema?

MacBook Pro 13 'Unibody finals de 2011

Model de finals del 2011, processador A1278 / 2,4 GHz i5 o 2,8 GHz i7.



Resp .: 157



Publicat: 20/03/2018



Hola,



Estic buscant respostes sobre la nova compatibilitat SSD SATA III Samsung 860 EVO 500 GB de 2,5 GB? Hi ha algú que intenti instal·lar aquest nou disc dur intern en un antic MacBook Pro de finals del 2011?

Suposo que necessitaré un cable de disc dur d'actualització com el que va instal·lar el 850 EVO, però què més he de saber per actualitzar el meu ordinador portàtil a un disc intern SSD?

Comentaris:



La mateixa història per a mi amb MacBook Pro finals de 2011, fins i tot el geni d’Apple que hi va treballar durant 2 hores no ho va poder entendre.

08/27/2018 per J Sri

El vaig instal·lar sense cap problema. Primer vaig fer una nova còpia de seguretat de Time Machine. També he formatat el ssd a Mac OS ampliat (en diari) abans de canviar les unitats del MacBook Pro 2011. No s'ha afegit cap cablejat, només s'ha endollat ​​com a la unitat antiga. Opció, ordre, R a l’arrencada. A continuació, s’instal·la des de la màquina del temps. Vaig trigar unes dues hores a transferir tots els fitxers. Gran diferència de velocitat.

2020.07.04 per Benny Matsson

Ei, bé, després de formatar un nou HD, triaria la còpia de seguretat de la màquina del temps. Això instal·la també el sistema operatiu i totes les meves dades alhora?

06/30/2020 per Joe entrenador

Tinc problemes importants per aconseguir que el disc SSD passi al nou format APFS. Tret que converteixi l'SSD al nou format, no puc clonar res a la unitat. Puc utilitzar la unitat com una unitat externa avorrida normal, però això és tot. Estic devastat ja que volia actualitzar el meu vell disc dur a un disc SSD, però amb Catalina sembla que no funciona

2020.05.10 per Amb Schlarb

Heureka: a Utilitat de disc, a prop dels botons de tancament / minimització / pantalla completa, podeu veure un menú desplegable en mode 'Veure'. Establiu el mode de visualització a 'Mostra tots els dispositius' i, a continuació, veureu les unitats 'arrel'. Feu clic a una unitat arrel i feu clic al botó 'Esborra'. Ara apareix a la subfinestra Esborra una opció per canviar 'Esquema' del registre d'arrencada principal a GUID.

Això va fer el truc. FFS

2020.05.10 per Amb Schlarb

25 respostes

Solució escollida

Rep: 409 k

La unitat no és diferent de l’antiga pel que fa a la compatibilitat, SATA és un estàndard establert que Samsung no pot alterar realment.

El 860 EVO té la mateixa funcionalitat que el 850 EVO, és una unitat de sentit automàtic, de manera que jugarà en sistemes SATA I (1,5 Gb / s), SATA II (3,0 Gb / s) i SATA III (6,0 Gb / s) que no requereixen una unitat de velocitat SATA fixa.

La diferència real és que el rendiment de lectura / escriptura és millor amb la unitat més recent.

Actualització (20/03/2018)

Seria aconsellable substituir-lo.

La superfície interior de les majúscules no està ben acabada, de manera que el cable tendeix a desgastar-se sobre la superfície rugosa. Aquí teniu la guia IFIXIT que heu de seguir: Reemplaçament del cable del disc dur de MacBook Pro 13 'Unibody finals del 2011 i recomano utilitzar la versió 2012 del cable Cable de disc dur MacBook Pro Unibody de 13 '(mitjan 2012) ja que és un cable millor.

Tot i així, col·locaria cinta d’electricistes a les majúscules on descansa el cable per protegir-lo. Finalment, no doblegueu els punts de dobleg ja que no voleu fatigar els conductors de la làmina.

MacBook Pro 13' alt=Producte

Cable de disc dur MacBook Pro Unibody de 13 '(mitjan 2012)

$ 34.99

Comentaris:

Gràcies per la resposta. També em preguntava si hauré de canviar el cable del connector del disc dur o si el meu vell Macbook pro de finals de 2011 connectarà el nou SSD? He vist una actualització en aquest lloc i he llegit pocs comentaris sobre el canvi. Tot i això, després de veure una dotzena de vídeos de youtube, no he vist ningú canviar-los.

03/20/2018 per RickyD

@danj Ei Dan! He estat llegint les vostres respostes i respostes en referència a la instal·lació d’un Samsung evo 860 ssd en un mbp. Tinc un model de principis del 2011 i aprofito les vendes d’acció de gràcies per comprar un ssd per al meu ordinador portàtil. No estava segur de si hauria d'anar amb 500 gb o 1 tb? Podríeu aportar més llum sobre això? Gràcies:]

11/24/2018 per glachica9

Tens un cupé de dos seients o més en un Land Rover de vuit persones? Aquest és el mateix problema aquí amb la mida d'emmagatzematge.

Quantes coses espereu tenir al vostre sistema? A més, els discs SSD més grans tenen una velocitat d’escriptura més ràpida, així que tingueu en compte això.

Tingueu en compte que heu de tenir prou espai lliure perquè la unitat respiri. La meva regla general és de 128 GB o menys i necessita 1/3 de l’espai que queda sense utilitzar. A 256 a 512 GB 1/4 de franc, les unitats més grans d’1 i 2 TB només necessiten 1 / 8è de franc.

11/24/2018 per I

Gràcies per la vostra informació aquí :) També compraré un cable nou per al meu MBP 13. :)

11/22/2018 per siaw fook onn

Molt bé, només tinc fotos de viatges que ocupen gaire espai, però des de llavors he comprat un disc extern per emmagatzemar-lo allà, les vendes semblen assequibles a Newegg, de manera que podria fer malbé el Land Rover, gràcies tant !! ☺️

11/26/2018 per glachica9

Rep: 61

Hola, tinc exactament el mateix problema en un MacBook Pro de mitjan 2012. Algú ha elaborat alguna solució? Realment no vull haver malgastat els meus diners en un disc SSD que no funcionarà.

Comentaris:

HEM DE substituir el cable HD SATA i heu d'utilitzar el cable més recent del 2012: Cable de disc dur MacBook Pro Unibody de 13 '(mitjan 2012) .

Heu d’aplicar una tira de cinta d’electricistes a les majúscules per on travessa el cable. I, finalment, no doblegueu el cable! Voleu un bon arc, no un revolt pronunciat. Es poden fer malbé els fils prims de la làmina.

No és culpa de l’SSD! Les unitats Samsung 850 i 860 EVO són ​​fantàstiques. El problema és el cable HD SATA. I només utilitzeu el disc SSD a la badia HD.

08/20/2018 per I

Substituït el cable SATA ara l'ordinador funciona molt bé !!!!

08/28/2018 per Degà Bisbe

Rep: 33

Hola,

Acabo de provar d’instal·lar un EVO 860 de 250 GB fora de la caixa al meu MacBook Pro 8,2 A1304 i7 de 8 GB de RAM de principis del 2011 sense èxit. El procés d’instal·lació s’atura al primer reinici abans de seleccionar l’idioma amb el missatge d’error típic que no es pot instal·lar ni reiniciar.

No tinc previst canviar el cable del disc dur (que per cert ja inclou una cinta de plàstic per protegir-lo), però veuré si alguna actualització de firmware o alguna cosa així ajudaran en un futur proper.

Només volia contribuir amb alguna informació que ajudés a altres a perdre molt de temps.

Ànims!

Comentaris:

Alberto, no puc veure que tinguis problemes aquí. Això és un slam dunk!

Acabo de fer tres sistemes avui tots dos models de 13 'del 2011. Com he afirmat i reiterat una i altra vegada: HEM DE substituir el cable HD SATA i heu d'utilitzar el cable més recent del 2012: Cable de disc dur MacBook Pro Unibody de 13 '(mitjan 2012) .

Heu d’aplicar una tira de cinta d’electricistes a les majúscules per on travessa el cable. I, finalment, no doblegueu el cable! Voleu un bon arc, no un revolt pronunciat. Es poden fer malbé els fils prims de la làmina.

08/20/2018 per I

Dan, quan dius que apliques una tira de cinta d'electricista a les majúscules, vols dir aplicar-la al cable SATA per mantenir-la al seu lloc ???

2018.01.09 per strofan23

La cinta es col·loca en majúscules i aïlla el cable de la superfície rugosa de la caixa d'alumini.

11/25/2018 per I

FYI: Acabo d’instal·lar tres unitats Samsung 860 EVO (500 GB i 2x1 TB) i després de substituir els cables HD SATA en tres MacBook Pro diferents. Tots tres van arrencar sense cap problema.

11/25/2018 per I

el foc encès no es carregarà ni s'encendrà

Rep: 13

Hola!

Tinc un Macbook Pro de 13 'a mitjans del 2012. He comprat un Samsung 860 Evo 600 GB.

Inicialment, acabo d’instal·lar el disc SSD a la badia del disc dur com era d’esperar i vaig intentar una instal·lació neta d’High Sierra des del USB.

La instal·lació va ser extremadament lenta i va trigar 9 hores. A continuació, vaig intentar connectar l'SSD mitjançant l'adaptador USB. El sistema operatiu s’instal·la ràpidament. Vaig tornar a col·locar el disc SSD a la badia interna i tot el que es va desaccelerar en arrencar va trigar una eternitat, i després fer clic a qualsevol cosa quan es va arrencar va provocar un retard.

Vaig pensar que el cable SATA podria haver-se danyat d'alguna manera en el procés, però la unitat original, al Macbook, funciona amb normalitat.

Alguna solució per a aquest problema?

Comentaris:

Sí, feu el cable SATA.

08/28/2018 per Degà Bisbe

És probable que el vostre sistema tingui el cable anterior, especificat SATA II (3,0 Gb / s). Necessiteu la nova versió SATA III (6,0 Gb / s) especificada. O el cable es porta prou per lluitar amb la velocitat de dades més alta del disc SSD.

Per això funciona amb el disc dur i no amb el disc dur.

11/25/2018 per I

Hola Dan,

Com es pot saber si el meu sistema utilitza un cable més antic (SATA II) o un cable nou (SATA III)?

Gràcies

2019.02.02 per Zygab

Tots els models del 2011 que encara tenen el seu disc dur original necessiten el nou cable.

Però, més enllà d'això, l'estat del cable es pot veure afectat per la sorra i la caixa dura que el porta, així com si algú fa els revolts. Plecs nítids en lloc dels arcs llisos necessaris.

la impressora epson no imprimeix tinta negra

Francament, només el substitueixo quan poso una unitat SSD i faig servir una pinta de tinta de ploma BIC (buida) per ajudar-me a formar el radi de corba. Els meus clients sempre estan contents!

FYI: El cable del disc dur és una bomba de temps

12/16/2019 per I

Rep: 13

@danj , Moltes gràcies pels vostres inestimables consells sobre la substitució del cable. Atès que ningú ho va preguntar encara (pel que puc veure): per al meu MacBook Pro de 15 ”de principis del 2011, és aquest el cable adequat que admeti velocitats SATA III?

Cable de disc dur MacBook Pro 15 'Unibody (mitjans de 2012)

MacBook Pro 15' alt=Producte

Cable de disc dur MacBook Pro 15 'Unibody (mitjans de 2012)

$ 19.99

Comentaris:

La mateixa pregunta aquí. No sé quin cable agafaré per al meu MacBook Pro 15 'Unibody (finals de 2011).

2019.08.06 per Neiko

Voleu el cable més recent del 2012! Aquest és el cable millor construït i té una velocitat SATA III.

12/16/2019 per I

'Voleu el cable més recent del 2012' Podeu aclarir, si us plau? Hi ha dos cables diferents en aquest lloc: el que heu enllaçat unes quantes publicacions més amunt mostra que és per a un MBP de 13 'i té un preu de 44,99 dòlars i el que enllaça Marty M en aquesta publicació, que mostra que és per a 15' MBP i té un preu de 19,99 dòlars. Se suposa que haurem de comprar el cable destinat a la nostra mida MBP o simplement comprar el cable més car perquè està 'millor construït' i 'està qualificat per a la velocitat SATA III'?

13 de gener per ThreeOneSix

@threeonesix - Si teniu un sistema de 13 ', necessiteu el cable de 13', si teniu un sistema de 15 ', necessiteu el cable de 15'. Els cables no són els mateixos, ja que tenen una mida diferent.

13 de gener per I

Gràcies, no m'agrada dir-ho, però no ho tenia clar. La gran diferència de preu em va confondre. Vaig pensar que potser el cable més car era el cable 'millor construït'. Agraïu l'aclariment.

13 de gener per ThreeOneSix

Rep: 13

Hola, tinc un MacBook Pro de 13 ”a mitjans de 2012.

S'ha instal·lat el 860 EVO, però és tan lent que no es pot instal·lar. Triga hores.

He de canviar el cable?

Comentaris:

Provaria el cable ..

2019.11.09 per canvi de butxaca

Això ho solucionarà.

12/16/2019 per I

Rep: 1

Pregunta aquí, de manera que la substitució del cable només s'ha de fer si teniu problemes, no en general, oi? Estic a punt de substituir el SSD que vaig posar en un MBP de principis del 2011 per un SSD nou. El vell encara funciona molt bé, no hi ha problemes, així que suposo que no serà diferent amb el nou.

Actualització (11/11/2018)

Fa tan sols uns dies vaig substituir el disc dur en un MBP de principis del 2011 per un SSD Samsung EVO 860 i funciona perfectament. Tampoc no vaig haver de substituir el cable del disc dur, tal com s'indica aquí (suposo que només cal substituir-lo si és defectuós). He utilitzat Carbon Copy Cloner (prova gratuïta) per clonar l’antic disc dur d’arrencada al nou SSD des d’un sistema actiu. Super fàcil.

Comentaris:

@jstanger - Disculpeu no haver-vos publicat. Com a costum, sempre substitueixo el cable quan poso un SSD nou. Sovint, el cable és la versió anterior que no funciona molt bé i / o el cable està gastat.

11/25/2018 per I

Podeu aplicar-ho com a norma tècnica bàsica: cada cop que repeteixi una fallada E / S repetida en un sistema en què hi hagi un cable, * primer culpeu el cable *. Tant si el cable és intern (com un cable de cinta de dades HD) com extern (USB, alimentació, Ethernet, vídeo, Thunderbolt, etc.), el cable és el component més feble del camí i el més barat / fàcil de substituir.

11/25/2018 per àguila

@ Jan, quina unitat SSD heu fet servir? Estic a punt de posar un Samsung Evo 860 III 2.5 i no vull comprar el cable.

12/27/2018 per Brandon P

Ho sentim, el vostre sistema té un port SATA III (6,0 Gb / s), però el cable original només admetia SATA II (3,0 Gb / s), que era el disc dur original. Un cop introduïu una unitat I / O'd més ràpida, trobareu problemes. La conclusió és que heu de substituir-lo. Si tinguéssiu un sistema SATA II més antic, no hauríeu de substituir el cable, ja que el SSD es limitaria a SATA II.

12/27/2018 per I

Rep: 1

Toshiba Slim II (1 TB extern) té problemes i intento substituir-lo per un EVO 860 sense èxit. Sembla que Samsung Magician no és comparable amb Mac OS (o, per tant, he llegit recentment.) És correcte aquest problema o em falta alguna cosa? Vaig pensar que tots els nous discs SSD EVO funcionarien sense problemes amb un Mac.

El meu iMac de mitjan 2011 (21,5 ”) funciona molt bé amb un disc SSD de Samsung antic. Què em falta ...?

Comentaris:

No necessiteu Samsung Magician per configurar la vostra unitat. Sí, Samsung Magician requereix un arrencada de Linux per executar-se. Us permetrà sintonitzar la unitat si cal, en la majoria de casos trobo que els valors predeterminats estan bé.

Cal preparar la unitat perquè funcioni. Seguiu aquesta guia: Com es crea una unitat d'instal·lació d'arrencada de macOS Sierra Com a costum, substitueixo el cable HD SATA quan poso una unitat SSD, sovint el cable és la versió anterior que no admet la velocitat de dades més alta del SSD i / o el seu desgast.

I sí! La unitat Samsung de 2,5 pols estarà bé al vostre MacBook Pro.

11/25/2018 per I

Rep: 1

Nois, estic a punt de substituir el disc dur del meu Macbook Pro 15 (mitjans de 2009) per Samsung EVO 860? He sentit que no és compatible amb els Mac. És cert?

A més, com migrar el meu sistema operatiu (o crear una imatge nova) al disc SSD.

Gràcies

Comentaris:

Algú us està regalant un munt de BS. El Samsung 860 EVO de 2,5 'no té cap problema al vostre MacBook Pro

12/27/2018 per I

Rep: 1

Hola,

Llegint sobre les substitucions reeixides d’HD en un MacBook Pro (2011 o 2012),

Em pregunto si un Samsung SSD EVO 860 1TB funcionaria bé en un MacBook Pro a mitjan 2010?

Ja havia substituït l’HD original per un Samsung EVO 840 500 GB fa uns anys que funcionava sense problemes. Ara, però, funcionant contra els límits d’emmagatzematge, tot i que el sistema continua funcionant bé, estic pensant una actualització a 1 TB.

Probablement haureu de substituir el cable SATA? Hi ha experiència per aquí?

Comentaris:

No hi ha problemes amb el vostre sistema, el vostre sistema només és un SATA II (3,0 Gb / s) i hauríeu d’estar bé amb el cable SATA HD actual. Simplement no ho arrugues. Voldreu col·locar un tros d’electricista a la cinta majúscula on descansa el cable per ajudar-lo a aïllar-lo de la caixa d’alumini rugós

01/14/2019 per I

Actualment tinc un Samsung EVO 840 Pro 512 GB al Macbook Pro 2012. L’he canviat a un Samsung EVO 860 1T B i funciona molt lentament. Tot i que funciona bé quan el torno a canviar pel meu vell 840 ... No crec que sigui el cable SATA, ja que ja l’he substituït abans.

2019.03.11 per Audrey

Sí, és el cable! la unitat 840 EVO és molt més lenta que la nova SSD 850 o la més recent. Igual que quan conduïu el cotxe per una sinuosa carretera lateral del penya-segat que arrodoneix les corbes de la chicana, necessiteu controlar la vostra velocitat. Anirem a dejú i a l’aire! Mentre tingueu en compte la vostra velocitat, esteu bé. Doncs bé, els discs SSD no són tan intel·ligents perquè funcionen a tota velocitat.

Tant els models 2011 com 2012 tenen el nou xip de port SATA que pot admetre unitats SATA III, però heu de substituir el cable pel correcte. El cable original no es classificava per a SATA III, sinó que només era compatible amb discs SATA II.

12/16/2019 per I

Rep: 1

Hola Dan,

El cable del disc dur que recomaneu més amunt és adequat per a un model de MacBook Pro de 17 ”2011? Gràcies!

Instal·lació d’un disc dur SSD Samsung 860 EVO

Comentaris:

@urock - Disculpeu no veure la vostra publicació. Aquí teniu el cable necessari Cable de disc dur MacBook Pro 17 'Unibody (principis de 2011) . També voleu col·locar una tira de cinta d’electricistes a la majúscula on descansa el cable. A més, no arrugues el cable. Deixareu arcs llisos sense corbes afilades, ja que això danyarà els cables de làmina interior.

01/14/2019 per I

Rep: 1

Hola,

he tingut un problema amb el meu MBP 13 ”a mitjan 2010 des que em va morir el disc dur. Vaig posar-hi un SSD Evo 840 de 256 GB i va funcionar perfectament durant més d’un any fins fa poc, quan va decidir no arrencar més. Vaig poder llegir el 840 externament des d’un adaptador, però el vaig formatar i el vaig tornar a posar al MBP per fer una instal·lació neta i encara no el reconeixia el MBP (provat amb DVD OS X 10.6 original).

Ara vaig comprar un Evo 860 (amb els dits creuats), però de nou, aquí no vaig tenir sort. Inici + La tecla d'opció em porta a una safata d'instal·lació de DVD, després a la icona d'Apple i a la roda giratòria ..

Si, si apareix el suggeriment de canviar el cable sata, quin cable hauria de cabre exactament?

O és possible que el dvd sigui defectuós?

Gràcies!

Comentaris:

Només cal mirar el problema de Dean Bishop. Tenia el mateix problema i com després de substituir el cable HD SATA els problemes van desaparèixer. Assegureu-vos que utilitzeu la versió més recent, ja que el cable més antic només funciona amb SATA II (3,0 Gb / s), mentre que el vostre sistema és compatible amb SATA III (6,0 Gb / s). Utilitzeu el cable del model del 2012.

01/16/2019 per I

Rep: 25

Hola,

he tingut un problema amb el meu MBP 13 ”a mitjan 2010 des que em va morir el disc dur. Vaig posar-hi un SSD Evo 840 de 256 GB i va funcionar perfectament durant més d’un any fins fa poc, quan va decidir no arrencar més. Vaig poder llegir el 840 externament des d’un adaptador, però el vaig formatar i el vaig tornar a posar al MBP per fer una instal·lació neta i encara no el reconeixia el MBP (provat amb DVD OS X 10.6 original).

Ara vaig comprar un Evo 860 (amb els dits creuats), però de nou, aquí no vaig tenir sort. Inici + La tecla d'opció em porta a una safata d'instal·lació de DVD, després a la icona d'Apple i a la roda giratòria ..

Si, si apareix el suggeriment de canviar el cable sata, quin cable hauria de cabre exactament?

O és possible que el dvd sigui defectuós?

Gràcies!

Comentaris:

Només cal mirar el problema de Dean Bishop. Tenia el mateix problema i com després de substituir el cable HD SATA els problemes van desaparèixer. Assegureu-vos que utilitzeu la versió més recent, ja que el cable més antic només funciona amb SATA II (3,0 Gb / s), mentre que el vostre sistema és compatible amb SATA III (6,0 Gb / s). Utilitzeu el cable del model del 2012.

El fet que la unitat funcionés sense cap problema en un cas extern acaba de demostrar que el problema és el cable HD.

01/16/2019 per I

Gràcies Dan, ho provaré!

01/17/2019 per mikael

La pantalla tàctil de l'iPhone 5 no funciona després de substituir-la

Rep: 1

Com és que necessitem substituir aquest cable?

És literalment tan crucial canviar el cable? Només substituint el nou cable, l’ordinador portàtil s’encén completament i es carrega de manera normal?

Suposo que el meu objectiu és esbrinar el motiu del canvi per aquest nou cable. Veure que el meu MacBook l’he esborrat mitjançant la cerca de la meva aplicació per a iPhone de manera remota i ho ha esborrat tot de l’ordinador. Després prenc el botó per engegar-lo de manera normal després de fer això i després d’esborrar-lo remotament del meu iPhone cada cop que l’encenc i passava a la pantalla blanca amb un cercle i una barra inclinada.

Vaig fer algunes investigacions i el vaig diagnosticar que era un SDD disparat. Així que ara he substituït la meva sòlida unitat de prova per un Samsung 860 evo de 1 TB

Comentaris:

Primer utilitzant el vostre iPhone, esteu aprofitant la funció d’esborrat d’iCloud, de manera que si us roben el sistema, podeu protegir les vostres dades. Això no té res a veure amb el cable SATA

Per tant, si heu recuperat el sistema (que és bo!), Ara teniu un sistema bloquejat a més de la unitat esborrada. Primer heu de desbloquejar el sistema a través del vostre compte d’iCloud mitjançant l’iPhone. Un cop fet, podeu dirigir-vos a la unitat esborrada. Si utilitzeu un instal·lador d’arrencada del sistema operatiu, torneu a instal·lar el sistema operatiu per ser bo sense alterar el maquinari.

Si decidiu substituir l'antic disc dur per un SSD nou, SÍ. necessiteu un cable SATA nou, ja que el cable original que Apple va enviar amb el sistema mai no es va classificar per funcionar a la velocitat SATA més alta.

12/16/2019 per I

Ara, a l’inici, per sort no

Mostrar i parar a la pantalla blanca amb cercle i / fer-ho, ara s'inicia i passa a la pantalla blanca amb carpeta i? Al mig d'ella ??

Ara que!?!? Dan

01/21/2019 per LUCIANO TRINIDADD

Luciano, si us plau, preneu-vos el temps per llegir les entrades superiors on parlo d’un Jeep i un Porsche. Per això, heu de substituir el cable.

Sospito que és possible que hagueu danyat el cable aquí, ja que no voleu estressar-lo al voltant dels revolts. La gent tendeix a pensar que pot arrugar el cable bruscament, això és un gran no-no! Voleu un bon arc suau, sense revolts nítids! La raó és que els conductors de la cinta són de làmina i quan doblegueu el cable bruscament fatigueu els cables. Com a exemple, si doblegueu un clip de paper a la meitat i el doblegueu cap enrere, no és tan fort i sovint es trenca, això és fatiga per metalls.

Si us plau, substituïu el cable per la versió més recent (cable del 2012), col·loqueu un tros de cinta d’electricistes a la lletra majúscula per on travessa el cable per protegir-lo de la caixa i no feu la flexió excessiva.

2019.09.03 per I

Rep .: 105

Tinc el mateix sistema (Macbook Pro a principis del 2011) i vaig substituir l’HD original per l’SDO EVO 860 de 500 GB.

Vaig canviar el cable (vaig escoltar totes les històries anteriors) i no vaig tenir problemes per fer el commutador.

Tot i això, recentment he comprovat la informació del sistema i diu que, tot i que el port SATA és de 6,0 Gb / s, però la velocitat negociada és d’1,5 Gb / s. Com que el port i el disc SSD tenen una puntuació de 6,0 Gb / s, hauria de suposar que el cable és defectuós?

Vaig comprar el nou cable del 2012, però no d’iFixit. A més, no sabia posar la cinta a l’interior de la caixa fins que no vaig trobar aquesta publicació.

Suposant que el cable és el meu problema, ho faré quan el substitueixi. Hi ha una altra possibilitat que la velocitat negociada sigui inferior?

Comentaris:

Quina és la vostra versió de MacOS?

També esteu utilitzant el disc SSD a la badia HD o l'heu mogut a la badia de la unitat òptica? Tingueu en compte que la badia òptica té un problema conegut i no pot admetre dispositius SATA III. El que passa és que la unitat baixa al mode de compatibilitat: SATA I (1,5 Gb / s).

2019.09.03 per I

Rep: 1

Hola

L’informe de sistemes My MacBook Pro Early 2011 mostra la connexió SATA de 6 gigabits.

No sóc el primer propietari i no estic segur de si anteriorment tenia SSD dins.

Quan vaig comprar el propietari em va informar que tenia SSD dins amb informació important, de manera que va haver de substituir-lo per HD.

No puc confiar en ell. Teniu adjunt un informe del sistema. Es pot saber si té un informe SATA III per cable per sistema? També hi havia paper d'alumini a la unitat SATA a l'interior, que he eliminat.

No tenia ni idea de per què ho va posar allà. Però sembla clar ara.

Comentaris:

Apple no va oferir mai un model SSD quan es va vendre nou.

El disc dur original d'Apple s'utilitzava on només SATA II (3,0 Gb / s) només l'última versió del 2011 i els models del 2012 aconseguien el disc dur SATA III (6,0 Gb / s) més ràpid, ja que el seu proveïdor havia aturat la producció de la unitat més antiga.

Si veieu l'informe del sistema, només s'indica quina és la velocitat dels canals d'E / S del sistema (6,0 Gb / s) i el quadre de diàleg AHCI. La interfície del sistema i la unitat funcionen a 6,0 Gb / s.

A continuació, mirant la informació del model de disc, us podem dir que teniu un Disc dur Seagate (ST) de 500 GB que és una unitat SATA III (6,0 Gb / s)

12/16/2019 per I

Rep: 1

Dan em donarà el vell cable la carpeta intermitent. És el que necessito el nou cable?

Comentaris:

Un parpelleig? a la carpeta us indica que el sistema no troba els fitxers del sistema.

Aquí no hi ha prou informació per explicar-vos el perquè.

12/16/2019 per I

Rep: 1

Tinc un MacBook Pro de 15 ”del 2010 i va ser una brisa canviar la unitat per un SSD i executar Mac OS-X.

El meu MacBook Pro de 13 ”del 2010 ha estat una història TOTALMENT diferent. Ho he portat a un equip geek per a la instal·lació de SSD i OS-X. Aparentment, no poden aconseguir que funcioni.

La unitat és un SSD Samsung 860 Pro 512 GB. Vaig substituir el cable original per un cable del mateix any. Després de llegir aquest fòrum, vaig comprar un cable de disc 2012 per un consell de 13 ”per Dans.

L’he portat a Best Buy perquè s’instal·lin. Pel que sembla, encara tenen problemes (tot i que mai he passat per una experiència de servei més terrible i una manca general d’atenció).

Quin és l’acord? El meu MacBook Pro de 13 ”del 2010 pot gestionar una actualització de SSD? És el problema del disc SSD Samsung 860 Pro? És la plantilla Geek el problema?

Aconseguiu-ho: fa més d'una setmana que lluiteu amb això i endavant i enrere a la plantilla geek.

Gràcies,

Pluja

Comentaris:

Disculpeu no haver vist això abans enterrat aquí.

És evident que els frikis són Geekless. Això és molt factible. Si encara teniu problemes, feu-nos-ho saber. Obriu una nova pregunta perquè la vegem.

12/16/2019 per I

Rep: 1

El Samsung 860 EVO 500 GB SSD i el cable SATA 2012 més recent 2012 són compatibles amb un MacBook Pro de 13 ”de mitjan 2009?

Comentaris:

@Richard DiNovo: la unitat Samsung 860 EVO és el que anomenem 'Auto Sense', que coincidirà amb la velocitat d'E / S dels ports SATA del vostre sistema. No totes les unitats són així! cal revisar el full d’especificacions de les unitats donades. En aquest cas SSD Samsung 860 EVO podem veure la llista de la interfície de les tres velocitats SATA. Si esteu mirant altres SSD, aquest full d’especificacions ha de tenir el mateix aspecte, si no, és una “velocitat fixa” que s’executa a la velocitat SATA, la majoria només són SATA III (6,0 Gb / s).

Ara, mirant les especificacions dels vostres sistemes, podem veure que el port E / S del sistema SATA només és SATA II (3,0 Gb / s), així que esteu bé per anar aquí amb el cable orgianl i aquest SSD.

12/16/2019 per I

Rep: 1

@danj

Gràcies pels vostres consells. Malauradament, no els puc transferir al meu Macbook Pro 15 'de mitjan 2012.

Durant els darrers anys, tenia un Samsung 840 PRO de 128 GB al meu Macbook. Ara volia substituir-lo per un Samsung 860 EVO de 2 TB. Amb aquest disc he experimentat tots els problemes descrits anteriorment. Així que vaig comprar un cable nou per al meu Macbook i això no va resoldre gens el problema.

El nou cable semblava ser un producte original d’Apple.

Hi ha algun cable SATA III per a un Macbook Pro de 15 'que funcioni amb el 860 EVO?

Comentaris:

SÍ !! Aquest Cable de disc dur MacBook Pro 15 'Unibody (mitjans de 2012)

Sembla que us heu equivocat de cable o que us heu danyat durant el procés.

He instal·lat moltes de les unitats de Samsung en totes les versions dels MacBook Pro unibody de 13 i 15 polzades des del 2009 fins al 2012.

En tots els casos, el cable és l’enllaç feble. Als models de 2011 i 2012 necessiteu un cable millor nou si teniu un SATA III (6,0 Gb / s). També heu de tenir precaució en com doblegueu les cantonades. Moltes persones fan malbé els cables doblegant un plec afilat que el danya. Cal tenir un bon arc. Faig servir una palla de tinta de ploma BIC (buida) per ajudar a formar el radi. proveu-ho. A més, col·loqueu una tira de cinta d’electricistes a les majúscules per ajudar a protegir el cable del desgast.

Referència: El cable del disc dur és una bomba de temps

12/16/2019 per I

Rep: 1

Hola nois,

Vaig obtenir un MBP a finals del 2011 i a mitjans del 2012. Vaig comprar una unitat SSD Samsung 860EVO per actualitzar el meu MBP de finals del 2011, però quan intento arrencar vaig tenir una carpeta intermitent amb un. Si he tornat a posar el disc dur vell en arrencar de forma habitual, lent però eficient ... Mentre llegia aquest fil, vaig decidir instal·lar el meu cable sata des del MBP de mitjan 2012 (que funciona bé) a finals del 2011 per veure si funciona podria resoldre el problema i si en compraria un, però encara tinc la carpeta parpellejant *! & * ^ #% ... Teniu algun suggeriment?

Comentaris:

Teníeu instal·lats macOs a finals de 2011 MBP?

12/24/2019 per Oscar

Sí, ho tinc !

microsoft surface pro 3 no s’encén

Però he instal·lat Catalina des del meu MBP del 2012 que no admet MBP a finals del 2011 (només ho entenc). Creieu que aquest podria ser el problema?

12/25/2019 per Lionel Navarro

@Lionel Navarro: haureu de tornar a formatar la unitat i instal·lar el macOS correcte que admet el sistema. Francament, només em quedaria amb Sierra 10.12.x, ja que High Sierra té alguns problemes en executar-se a les unitats SATA.

Tingueu en compte que els certificats d’instal·ladors antics han caducat. Més informació aquí Si teniu una imatge d’instal·lació de macOS antiga, probablement deixarà de funcionar avui

Aquí teniu els instal·ladors actualitzats. Aneu al pas 4

Com actualitzar a macOS Sierra

Com actualitzar a macOS High Sierra

12/25/2019 per I

Gràcies Dan, he instal·lat macOS High Sierra amb èxit fent servir el meu altre MBP, però quan vaig tornar a posar l'SSD a finals del 2011, encara tinc una carpeta intermitent just després del so inicial. Sabeu què podria causar aquest problema que no sigui la incompatibilitat del sistema operatiu i el cable sata?

12/26/2019 per Lionel Navarro

@Lionel Navarro: heu d’establir la unitat com a unitat d’arrencada. Primer reinicieu el sistema i premeu la tecla Opció per accedir al gestor d’inici, feu clic a la unitat interna i deixeu arrencar el sistema. Un cop executat, obriu les vostres Preferències i seleccioneu Disc d’inici i, a continuació, beneeix la unitat. Això ho hauria de fer!

13 de gener per I

Rep: 1

Tinc un MacBook Air a mitjan 2013, model a1466 i he comprat el SATA evo 860 ssd. Tot i això, necessito ajuda per trobar una manera d’instal·lar-ho, ja que no he comprovat la connectivitat.

si us plau, si algú pot ajudar, seria fantàstic.

Comentaris:

No podeu utilitzar SSD M.2 com el 860 EVO al vostre sistema, ja que no són directament compatibles. Penseu que els cargols de mesura anglesos no s’adapten a les femelles mètriques.

13 de gener per I

Rep: 1

hola, he llegit els comentaris i suggeriments de tothom. Tinc un Mac Book Pro de mitjans de 2009 de 13 polzades i estic planejant actualitzar a un SSD. però tinc un samsung 860 Evo SATA 6G / s addicional i estic planejant utilitzar-lo. Pel que he llegit, he de canviar el cable SATA a III?

Comentaris:

El vostre sistema només pot funcionar com a SATA II (3,0 Gb / s). La bona notícia és que el vostre SSD Samsung tornarà a marcar la velocitat de dades perquè coincideixi amb els E / S més lents dels vostres sistemes. Aquí no necessiteu cap cable nou, ja que no pot funcionar a la velocitat de dades completa a la qual podria funcionar la unitat.

13 de gener per I

Rep: 1

Hola Dan,

Tinc gairebé la mateixa pregunta que OP, excepte que la meva màquina és un MBP (retina), a finals de 2012, 13 ”.

Recentment he comprat el disc SSD SATA III Samsung EVO 500 GB de 2,5 polzades a Amon per un caprici de divendres negre, però ara no estic segur si fins i tot encaixarà al meu MPB, o si necessitaré un connector especial o què tens. Pel que recull, crec que el model de finals del 2012 és una cosa a mig camí, o alguna cosa així? Tots els vídeos de youtube que actualitzen el SSD de 120 GB de finals de 2012 a un Samsung no utilitzen el SSD de 2,5 '...

Què penses?

Comentaris:

No funcionarà al vostre sistema,

13 de gener per I

Rep: 1

Si obteniu el pont NWC, el vostre SSD hauria de funcionar correctament. Després d’aconseguir el pont, continuava obtenint un codi d’error (que va acabar sent una ocurrència normal, ja que el pont no era d’Apple), però tot i així, el disc SSD era una gran addició al meu antic iMac de 21,5 'a mitjans del 2011. .. que és el que estic fent servir per a aquesta nota .. pc

Comentaris:

Això no s'aplica en un MacBook Pro.

Aquest pont estava pensat quan es van instal·lar els sistemes iMac 21/11/27 de 2010/11 que tenen instal·lada una unitat SSD d'Apple. Si heu substituït l'HDD per un SSD, necessiteu el sensor en línia OWC https: //eshop.macsales.com/item/OWC/DIDI ... .

Hi ha una diferència! Com que el pont ha de col·locar-se al port d’alimentació HD quan s’utilitza el port de recanvi per al SSD. Aquí tornem a utilitzar el cable HD SATA per a la unitat SSD, motiu pel qual necessiteu el sensor tèrmic en línia.

01/16/2019 per I

RickyD