Per què escup cafè / motlle des de dalt?

Cafetera neta

Guies de reparació i assistència per a cafeteres de Keurig, inclosos els sistemes K-Cup.



Resp .: 385



Publicat: 16/08/2015



Els pous de cafè mullats escupen la part superior en lloc de distribuir-los a la tassa, fent un enorme embolic. Hem intentat netejar, netejar i sondar, el mateix resultat. On / quin és el problema?



Comentaris:

He netejat les agulles superior i inferior i la màquina descalcificada .... Què mésles parts es tornen a ajuntar. Les ressenyes sobre aquest model són terribles., digueu-ne

10/17/2016 per Deb Sunderman



Proveu la part correcta a eBay. Funciona.

http: //www.ebay.com/itm/EASY-FIX-STOP-CO ...

03/16/2017 per D & K Price House

Estic fent servir tasses Keurig (no reutilitzables) en un Keurig 2.0.

He completat aquesta rutina de neteja una vegada i una altra.

La unitat té només 6 mesos d’edat i només l’utilitzo potser 5 tasses a la setmana.

No són cops a l’atzar, però solen ser tasses d’una caixa determinada ... cafè mòlt indegudament? Després acostuma a passar a moltes tasses fins que no dono la resta a una altra persona.

El segell és flexible i intacte i la punta és nítida.

Diversos fòrums segueixen parlant sobre la neteja dels motius que no resolen el problema.

(i iFixit ... Necessito més punts de reputació per indicar que una resposta no ha estat útil? No estic 'votant a algú en contra' com indica la vostra finestra emergent, simplement estic indicant que no s'ha resolt el problema)

05/30/2017 per VWrider

El problema tindrà lloc amb el pas de goma negre que hauria d’estar al seu lloc al voltant de la base de la punta superior. Cal mirar / sentir cap amunt amb els dits. Una llum us ajudarà. Proporciona el segell a la part superior de les copes K. Si falta, es filtrarà. Si està brut / malmès / cobert de terreny sec, es filtrarà. Una altra publicació té un enllaç a on obtenir substitucions per només un parell de dòlars si falta o necessita reemplaçament. No se us digui que utilitzeu un cafè de marca incorrecta. La marca Walmart funciona igual de bé.

2017.01.07 per ian.s

Segell que no falta !!! Encara bombes terrenys des de dalt! El més probable és que el segell no sigui prou gruixut com per evitar que els terrenys bombin fora de la part superior quan s’utilitza l’última pressió per forçar l’aigua de la tassa. personalment, crec que tot aquest disseny és defectuós. Cap a on aniran els terrenys quan hi ha aigua a pressió i l'aire els empeny pel forat inferior, de vegades bloquejant-lo empenyent el forat superior i altres, passant pel forat inferior! Absolutament no hi ha cap sistema de filtratge o els terrenys són massa petits !! Keurig realment necessita un autèntic enginyer per solucionar aquest problema en lloc d’endevinaris asseguts a una sala de juntes !!!!

2017.12.07 per dennis kimsey

20 respostes

Solució escollida

Rep: 670,5 k

Karri Glass, doneu una ullada a les zones de l’agulla punxant i assegureu-vos que la part inferior no estigui tapada. Això provocaria que tota la pressió de la copa K anés a la part superior. Pas 2 en aquesta guia us hauria d’ajudar amb això.

Comentaris:

Ho he provat sense èxit!

2017.08.07 per dennis kimsey

El meu segell es veu bé i suposo que no entenc per què dos keurigs diferents tindrien el mateix problema i un amb prou feines s’ha fet servir. No només s’escapa quan els terrenys exploten i van a tot arreu.

12/25/2017 per Gloria Beare

Dennis, tinc dos keurigs, un poc utilitzat i tots dos fan el mateix: les beines exploten i els terrenys van a tot arreu. Vaig desistir i vaig comprar un Cuisinart. L’he tingut un any i mig sense problemes!

02/14/2018 per Gloria Beare

Dennis, només faig servir beines aprovades per Keurig. Mai he utilitzat la tassa de recàrrega. L’agulla no sembla doblegada. Mai no vaig substituir el segell, ja que no estava convençut que aquest fos el culpable. Gràcies pels suggeriments.

02/21/2018 per Gloria Beare

La pau sigui amb tu. Tinc el mateix problema amb el meu keurig. Tinc un de més gran, potser de dos anys, que havia estat funcionant completament bé. He estat utilitzant tasses esbojarrades i han estat funcionant completament bé i, de sobte, va començar a vessar-se amb els grans de cafè que sortien per la part superior, però també tenia aigua i cafè que sortien per la part inferior, de manera que tant la part superior com la inferior. de la copa s’havia perforat. simplement sortia dels dos llocs.

Vaig comprar un keurig nou. va funcionar bé per a les primeres 5 tasses de cafè amb les tasses boges i després va començar a fer el mateix. Havia pensat que potser eren les tasses boges, però per a mi no té sentit que hagin treballat durant dos anys a l’antiga i, de sobte, no ho són i no té sentit que sigui el segell d’un nova cafetera, així que encara estic confós

Qualsevol altre pensament

Moltes gràcies. Que deu et beneeixi

08/18/2018 per Sr. Mariam Sharbel Vianney

Rep: 49

Si mireu cap amunt a l’agulla superior, hauríeu de veure una goma de goma negra al voltant de la base (superior) de l’agulla. Això prem a la part superior de la cafetera per segellar-la.

Vaig trobar que els nostres havien sortit / caigut i estava estirat al taulell. Semblava un peu de goma per a la màquina de cafè, però no en faltaven i gairebé el llenço.

El muntatge a l’agulla va curar el problema de les fuites.

Comentaris:

Vaig passar exactament el mateix !!! No he pogut esbrinar cap a on ha anat. Cap menció a la secció de parts del manual. M'alegro que l'he guardat !! Gràcies!

06/20/2017 per suesstang

Em vaig fer servir una tassa de te verd i va funcionar bé.

2017.08.07 per dennis kimsey

Hi ha una solució fàcil a eBay que pot solucionar-ho. ÉS UNA NOVA PART PER A LES BREWERS KEURIG QUE ENCAPA A LA TAPA DE LA BREWER QUE APRETEIX EL SELL DE LA TAPA K-CUP per evitar que l'aigua i el cafè i els sòls s'escapin quan el cerveser bombi aigua cap a la tassa K. Té uns 3 dòlars i es garanteix la devolució dels diners. Consulteu la llista proporcionada per al model de màquina en què s'adapta.

https://www.ebay.com/itm/271239290594

11/26/2017 per Dennis Gaudette

Vaig tenir aquest mateix problema ... vaig tenir problemes de captura de punts diverses vegades (fins i tot amb un client de suport keurig) em van enviar un K2.0 nou i els primers terrenys van explotar com una màquina nova. He malgastat 20 beines de diversos tipus que només demano a keurig. He comprat almenys cinc màquines a la meva vida i mai les he tingut fins a les dues últimes. Un de menys de 6 mesos i un de 2 dies. Sembla que les beines no són compatibles. Vaig trobar una tassa de keurig reutilitzable d’una antiga màquina i és l’únic que funciona, no el propòsit de tenir-ne un. A punt de tornar a trucar a keurig per demanar un reembossament ... sempre m’han encantat, però ja he acabat. Màquina nova, primera sortida de la beina, de manera que no són agulles doblegades ni falten segells.

2018.04.07 per plaça de xerès

Vaig tenir el mateix problema, els terrenys que disparaven al cafè. El problema no era la màquina, eren les beines. Les beines estaven inflades a la part superior i tenien massa pressió. Ara, quan poso la vaina per preparar-la, empento cap avall per alliberar pressió. No he tingut cap problema des que he fet això. La màquina funciona molt bé.

07/21/2018 per Vickie Gibson

Rep: 25

D’acord, hi ha una petita junta al voltant de l’agulla superior. Això s'havia desencadenat per algun motiu que causava el meu problema, per tant, els motius s'esclataven perquè no hi havia res que mantingués les coses segures al voltant de l'agulla. $$ & *. Solució: van trucar a Keurig (són meravellosos) i van oferir enviar una junta nova (de forma gratuïta, ja que era una màquina més antiga), juntament amb una eina especial que es necessita per instal·lar la junta de manera segura.

Us recomano fer servir una llanterna i mirar la base de l’agulla a la part superior per veure si la junta necessària d’anell de goma necessària d’alguna manera s’ha desallotjat i s’ha descartat a la part superior d’una copa K. Llavors truqueu a Keurig per veure si us ajudaran a solucionar el vostre problema?

Comentaris:

Així que vaig trucar a l’empresa i vaig parlar amb un tècnic que em va fer utilitzar un clip per netejar l’agulla a la part superior i això semblava solucionar el problema dels terrenys de vessament

07/23/2018 per cheryl oms

Rep: 25

Tinc el problema amb Dunkin ’, tinc 4 caixes. He provat una màquina nova. El mateix que vaig anar a casa de rosquilles. No hi ha problema. Totes les caixes tenen el mateix codi de producte.

Comentaris:

El mateix aquí: les beines de Dunkin Donuts són dolentes. Els he comprat de 3 llocs diferents (inclosos els directes de Keurig) i sempre es foten.

08/23/2019 per kokopelli20

Rep: 13

Cal canviar les tasses k reutilitzables. Acabo de tenir aquest problema i fer funcionar noves tasses

Comentaris:

Aquest problema és comú a la majoria de marques de tasses k reutilitzables. Si en teniu un que no passa després de diverses setmanes, digueu-nos la marca.

03/17/2017 per Dennis Gaudette

No tinc problemes amb la gent. No obstant això, Dunkin Donuts i McCafe tinc problemes.

06/30/2017 per Richard James

Això és causat per les k tasses reutilitzables. Canvieu-los i el problema es resol.

03/17/2017 per tracivincent

Aquest problema és comú a la majoria de marques de tasses k reutilitzables. Si en teniu un que no passa després de diverses setmanes, digueu-nos la marca ..

03/17/2017 per Dennis Gaudette

La meva nova màquina posa grounfds a McCafe, però no Victor Allen, per què?

09/21/2017 per Timberly Stuart

Rep: 13

He utilitzat diverses marques de fabricants de cofree. Tots pateixen el mateix defecte. Són les beines. Els fabricants de beines no utilitzen suficient adhesiu per fixar la coberta superior. La tapa s’allibera de la beina quan la tapa de la cafetera està tancada. He tingut això més sovint amb la marca Gloria Jean que qualsevol altra, però totes les marques tenen aquest defecte.

Comentaris:

Això és el que passa també en el meu cas. La coberta superior arriba sense tancar al voltant d’un cantó. El meu problema ha estat amb el cafè Big Bang de Peet. Crec que també té a veure amb que la vaina estigui massa pressionada. Crec que he notat que només passa quan la part superior de la beina s’infla una mica abans de posar la màquina.

07/27/2018 per Debbie McNulty

Sí! Crec que la pressió en una tassa K abans d’instal·lar-la és clau per entendre molts dels problemes amb el Keurig. Quan les tasses surten a la part superior hi ha pressió. SEMPRE premo la copa K cap avall per deixar que l’agulla inferior travessi la copa per alleujar la pressió. Només llavors baixo la tapa que travessa la part superior de la tassa. Si això no es fa, la part superior pot perforar-se primer ... la pressió empeny els pous de cafè cap amunt cap a l’agulla superior provocant embussos. Aquesta és l'única manera que puc imaginar com el cafè podria entrar a l'agulla superior. Sempre premo la tassa primer per alleujar la pressió i fa anys que no tinc problemes. Espero que això ajudi!

07/27/2018 per David Hobson

Sí, sí i sí, tinc aquest problema amb Green Mountain Souther Pecan. He tingut aquest problema tantes vegades i Keurig m'ha enviat tantes caixes gratuïtes que encara no resolen el problema. La meva propera trucada és a la Muntanya Verda. Tot el que vull és prendre el cafè al matí i no haver de netejar un embolic cada matí.

google chrome sense Windows 10

08/20/2019 per jillwingert08

@ fix8011things Faig això: premeu la vaina per punxar la part inferior abans de tancar la part superior, i encara funciona malament i fa un embolic.

08/23/2019 per kokopelli20

Tinc el mateix problema amb les beines McCafe que no tenen fons.

2020.03.03 per Jeff Armitage

Rep: 13

Massa massa finament i l'aigua no pot passar

Comentaris:

Tinc un pot doble, la cistella no funciona correctament. El cafè mòlt va a tot arreu quan s’elabora.

09/28/2020 per myrtlestough

Resp .: 35

Publicat: 23/07/2018

Tinc la màquina Keurig 2.0.

He provat algunes de les solucions esmentades anteriorment. Des de la neteja fins a les juntes de goma / reemplaçament d’anells i la unitat continua col·locant terrenys a l’atzar on no haurien d’estar. Estic fent servir Kets de cafè Peets (French Roast). La tapa superior és lleugerament abovedada.

Inserixo la vaina a la seva cambra. A continuació, premeu suaument la tapa superior per aplanar-la. Després d’haver perforat la part inferior de la beina, allibera la pressió interna.

Mireu si la vostra unitat es comporta tal com ho descric aquí :

En el moment de la preparació, premo el botó d'inici parpellejant. Normalment me’n vaig a fer altres coses mentre es prepara el cafè. En algun lloc d’aquest procés, tinc mòlts a la tassa de cafè i mòlts a l’atzar que expulsen els costats del cap de la màquina. He notat un lleuger moviment al 'cap' quan el procés d'elaboració està actiu. Només un suau moviment amunt i avall. Vaig trigar una estona a notar-ho realment.

Ara, premo el botó d'inici parpellejant i aplico suaument la pressió de la vora platejada per restringir els moviments cap amunt i cap avall. Des d’aquest descobriment en endavant, no he tingut cap motlle de cafè a la tassa de cafè ni llançava fora de la màquina.

És una feina temporal, com a mínim, però millor que prendre cafè en un lloc on no hauria d’estar. Proveu-ho i feu-nos-ho saber si us funciona.

- Gary

Comentaris:

Gràcies Gary, estic d'acord amb la teva aportació. El meu problema també ha estat amb el cafè de Peet i el mateix escenari que el vostre.

07/27/2018 per Debbie McNulty

També he tingut aquest problema amb altres 'Keurig Coffee Pods', no només amb les de Peet's.

07/28/2018 per Gary

També he tingut problemes amb el cafè de Pete.

06/22/2019 per Charles Howard

Rep: 13

És un mal lot de tasses però no degut a l'aire extra. M'ha passat tres vegades sempre comença amb una nova caixa. Netejaré l’agulla, però no l’arreglaré, després poso una tassa d’una caixa diferent i funciona bé diverses vegades. l'últim lot dolent va ser la marca de casa de rosquilles amb una 'W' modelada a la part inferior.

Comentaris:

Estic dacord. El meu lot era cafè comunitari. Quan es va contactar amb la comunitat, em va enviar un altre lot, però tenien el mateix número de lot i tampoc funcionarien. He estat arrencant la part superior i abocant el cafè a la tassa reutilitzable. Sembla que el filtre a l’interior de la vaina està massa baix i l’agulla inferior el trenca.

03/20/2019 per dougsce

Rep: 13

El meu problema va ser la part superior al voltant del forat que es divideix en un gran forat del qual surten els terrenys quan s’elabora la cervesa. Netejades les agulles, punxades abans d’elaborar-les, tot sense èxit.

Em va semblar que posar un quadrat de paper d’alumini a la part superior de la tassa abans d’elaborar-lo sembla que funciona.

Comentaris:

A la meva antiga màquina B40 vaig trobar que el segell de goma era massa espès perforant el forat gran de les beines més noves. Tallat un mm de goma a la part posterior del segell perquè ara no trenqui la part superior de la beina. Ara no necessito fer servir el paper d’alumini.

2020.05.08 per Richard Cooper

Rep: 13

Publicat: 28/07/2020

Vaig tenir aquest número fa més o menys un any. Després de comprar una nova cervesera i fer el mateix, estava convençut que tenia males tasses. Després de nombroses trucades amb Keurig, vaig dir sense voler que tenia bona aigua perquè acabava de posar un descalcificador i una unitat de filtració. Va ser llavors quan la senyora del servei Keurig em va dir que els seus cervesers no els va bé amb aigua suavitzant! Vaig dir que utilitzava l’aigua de font de Walmart i les meves tasses k que exploten haurien de desaparèixer. Vaig pensar que eren nous, però vaig canviar a aquesta aigua i no he tingut cap problema des de llavors. Fins i tot vaig tenir la cervesera fora per recollir les escombraries i la vaig tornar a provar per última vegada. Encara l’utilitzo. No utilitzeu un punt d'aigua de suavitzant. Espero que això ajudi a algú més.

Rep: 13

Publicat: 28/07/2020

Jo també tenia aquest problema, però només amb beines que semblaven massa pressuritzades. Sobretot amb les beines de cafè Peets per alguna raó. Vaig haver d'assegurar-me que posava la vaina i que premia cap avall per perforar el forat inferior i alleujar la pressió abans de tancar la màquina. Va funcionar força bé. Ara només faig servir les beines recarregables, ja que intento eliminar els residus. Es posa verd :-)

Comentaris:

Sí. Exactament. Estava a punt de publicar el mateix.

1 de gener per Myra

Rep: 25

Publicat: 25/04/2016

Kari, sembla que estiguis intentant preparar una tassa reutilitzable Keurig My-K. Tinc raó? Assegureu-vos que heu tret el porta-gots que venia amb la màquina i l’heu substituït pel filtre reutilitzable My-K. Aquí teniu un enllaç a un vídeo que explica com es fa això. Però és possible que encara prengueu una mica de cafè escopint perquè les tasses Keurig My-K realment no funcionen massa bé tret que modifiqueu la màquina amb el kit de solucions fàcils que es parla en altres llocs d’aquest tema. Bona sort.

https: //www.youtube.com/watch? v = hh7EC_cO ...

Actualització (27/02/2017)

Hi ha una solució fàcil a eBay que pot solucionar-ho. Es tracta d’una peça nova que s’adapta a la tapa Keurig que estreny el segell de la tapa de la tassa K per evitar que s’escapi l’aigua, el cafè i els sòls quan la cervesa bombi aigua a la tassa K. Té uns 3 dòlars i es garanteix la devolució dels diners. Consulteu la llista proporcionada per al model de màquina en què s'adapta.

http: //www.ebay.com/itm/PLASTIC-REFILLAB ...

Rep: 1

Pot ser l’ús de copes K que no compleixin el disseny de Keurig. Aquests poden provocar un forat massa gran a la part superior i provocar un segellat amb fuites. Proveu d’utilitzar copes K amb el nom, el logotip o ambdós Keurig. El forat que es fa a la part superior hauria de tenir una naturalesa circular més petita que una obertura triangular més gran.

Comentaris:

Totes les tasses K han estat de la marca Keurig, principalment Green Mountain. Molt frustrant quan acabo de pagar 149,00 dòlars per una olla i vaig gastar prop de 25 dòlars de tasses de K intentant aconseguir una tassa de cafè que no sigui només una tassa d’aigua plena de motius.

2018.07.01 per Lori Huber

He demanat les meves beines Dunkin Donuts directament a Keurig, de manera que segur que compleixen! Però encara escupen terrenys per tot arreu i obstrueixen la meva màquina.

08/23/2019 per kokopelli20

Rep: 1

Sembla que a la meva màquina li falta l’eix que s’esmenta amb freqüència a l’agulla superior. Tanmateix, em vaig adonar que el problema amb els motius de la tassa de cafè només es produïa quan feia servir beines reciclables. La manca d’un pas no semblava ser un problema quan vaig fer servir les beines no reciclables.

Amb això en ment, vaig revisar diverses de les solucions centrades en les pròpies beines. Com es va esmentar en moltes d'aquestes respostes, sembla que hi ha una 'inflor' visible a la tapa de làmina de les beines reciclables quan les comparo amb les beines no reciclables. He utilitzat el suggeriment per empènyer la vaina (suaument) a l’agulla inferior per punxar la vaina i alliberar la pressió. Fa dues setmanes que faig servir aquesta pràctica i no he experimentat cap altra molèstia a la tassa de cafè.

Rep: 1

Acabo d’heretar una sola ració de Keurig i, després de netejar-la, vaig preparar la meva primera tassa de cafè només per descobrir que els motius hi contenien ... bé! Vaig buscar respostes a Internet i vaig llegir aquest fil. Vaig fer el que m’aconsellava i em vaig assegurar que les agulles estiguessin clares i que la junta superior negra fos al seu lloc i que tot anés bé. Després vaig provar una altra tassa de cafè i va sortir perfectament. Desconcertat, vaig disseccionar les dues tasses K (marca Green Mountain) gastades per veure si la primera copa tenia algun problema i sí, sí. Després de treure amb cura només els fulls d'alumini, vaig buidar els terrenys i vaig descobrir que el defectuós tenia un filtre incorporat que no estava completament fixat al voltant de tota la zona superior, una secció de 1 'de la circumferència no estava segellada al got de plàstic. Vaig repetir el procés amb la 'bona' ​​copa K i vaig trobar que el filtre interior estava completament intacte i completament segellat a la part superior. En resum, la mala feina de segellat a la fàbrica havia provocat que els terrenys sortissin al cafè. Compareu la meva foto que mostra una bona copa a l'esquerra i una dolenta a la dreta. No es pot veure cap material filtrant a la part posterior de la copa dolenta on no estava segellada, i la resta té la resta de trossos de material on vaig provar d’eliminar-la per reciclar la copa. Se suposa que es fon un bon segell a la copa de plàstic perquè no pugui filtrar el contingut, com la bona copa de l’esquerra.

Rep: 1

Acabo de treure la junta superior de l’agulla, he introduït una rentadora metàl·lica i el problema s’ha resolt !!!

Espero que això ajudi.

Rep: 1

Així que tenia el mateix problema, fins i tot vaig passar d’un Keurig a un Faberware. Resulta que els mateixos Kcups són els culpables. Mireu atentament la policia, hi ha cúpula superior ?? Hi ha molt aire! Col·loqueu la policia a la màquina i empenyeu-la cap avall sobre l’agulla inferior per alliberar una mica de pressió d’aire abans de tancar la tapa i fer que l’agulla superior es perfori i segelli al seu voltant. Espero això

Comentaris:

No. No va ajudar gens.

08/23/2019 per kokopelli20

Rep: 1

Vaig provar d’utilitzar un k-pod composable, BOYDS, Farmers, i sembla que el filtre tou de la part inferior no és prou llarg per ser perforat per l’agulla inferior, però no hauria de ser-ho, ja que el filtre incorporat no plàstic. Sembla que la mida de la profunditat no sigui capaç de tocar el fons i perforar la vaina. Així, doncs, hi ha aigües i terrenys per tot arreu. Ara què?

Rep: 1

Després de tornar una màquina i fer que la nova fes el mateix, finalment vaig començar a ficar un forat de passador a cada calaix abans d’utilitzar-lo i això ha resolt el problema aproximadament el 99% del temps. Acabo de guardar un ànec amb pinça enganxat a un llapis al costat de la màquina Keurig. Alliberar pressió amb el petit forat del passador fa el truc.

Vidre al curri