El rentaplats Whirlpool s’atura després d’omplir-lo d’aigua

Rentaplats

Guies de reparació i desmuntatge i suport per a electrodomèstics per rentar plats.



Rep .: 253



Publicat: 19/11/2017



El meu rentaplats deixa de funcionar després d’haver introduït aigua calenta al principi. De vegades, s’iniciarà i s’aturarà diverses vegades (suposo que continuarà passant per etapes consecutives, però no puc estar segur del que està fent perquè poques vegades acaba amb plats nets) durant moltes hores. Altres vegades, mai no passa aquesta etapa inicial d'introducció.



Algunes vegades, en el passat, vaig tenir èxit a l’hora de tallar l’alimentació del disjuntor i, després, tendeix a funcionar perfectament durant uns quants cops abans de començar a actuar de nou. Aquesta última vegada que vaig intentar tallar el disjuntor, però, no va tenir èxit, i ara no superarà la primera etapa (que sempre he de donar per cancel·lada per buidar l’aigua, que per sort encara funciona cada vegada). --Divertit, però no, he trencat l’interruptor de l’interruptor donant-li la volta massa vegades, així que he hagut de substituir-lo avui .--

Per cert, obre la pestanya de sabó al cap de 5 o 10 minuts, encara que no estigui funcionant / rentant. Per tant, alguns aspectes del cicle de 'rentat' funcionen, suposo.

Tots els llums del panell funcionen i es mostren a la part superior.



no parpelleja llum vermella sense joc

Whirlpool Gold

Model: Wdt710paym

Només té 3 anys.

Gràcies per qualsevol ajuda.

Comentaris:

Podeu provar de fer referència al manual d'usuari i veure si es troba a l'àrea de resolució de problemes?

12/15/2017 per Connor

El meu rentavaixelles no s’iniciaria, sembla que funcionaven tots els botons, excepte el botó d’inici. Vaig trobar en línia que el problema més comú és el pestell de la porta (que costava 17 dòlars més despeses d’enviament i impostos), que el va substituir; S'han trobat codis d'error per indicar un botó atrapat (hauria d'haver-ho fet primer). Així que vaig demanar el que pensava que era el panell tàctil: només eren les peces de plàstic i no les dues petites tauletes de l'ordinador que hi havia a sota. Així que vaig separar el tauler de control del meu dw (hi ha petits botons en aquests taulers), el seu funcionament és molest. Hi ha un petit disc de coure que té la forma d’una lent còncava. La forma actua com una molla, de manera que si el petit disc de coure (sota el botó d'inici) es desgasta o s'aplica, NO funcionarà i el codi d'error indica un botó 'enganxat'. Vaig substituir el petit disc de coure per un d'un botó que sé que no faríem servir (només es feia 'rentat superior del rack') i vaig deixar que aquest botó no funcionés. Això va permetre que el botó d'inici funcioni. Compte, les peces són petites. Vaig utilitzar pinces per embolicar-m’hi.

2019.12.08 per Don

btw: a la meva publicació anterior tinc un model de rentavaixelles de la sèrie gold whirlpool # wdt710paym6

2019.12.08 per Don

Vaig llegir les solucions i empènyer la porta amb més fermesa va resoldre el meu problema i vaig accionar el motor. Recomano a altres que ho provin abans de demanar peces de motor. Fins que no ho fes, només s’ompliria d’aigua i s’escorreria sense rentar els plats. Aquesta ha estat la solució més fàcil de la història. Gràcies per aquest fòrum!

Fa 2 dies, 29 de març de 2021 per CTJoe

20 respostes

Solució escollida

Resp .: 373

No aneu amb el tauler de control en això! Sembla que això és el que hauria de ser, però en la majoria dels casos: substituir el motor de rentat és en realitat la resposta. Especialment en els casos en què el rentaplats s’omple, s’obre el dispensador de sabó, etc.

Per qualsevol motiu, Whirlpool no va incloure cap tipus de circuit de retroalimentació del motor en aquests models. El motor té una connexió interna feble / pobra i no funciona quan està sota una càrrega (és a dir, plena d’aigua). Com que no hi ha cap circuit de retroalimentació: la placa de control continua enviant la tensió i 'pensa' que el motor de rentat funciona. Passarà per totes les altres funcions del cicle amb normalitat, però evidentment tindreu plats bruts al final del cicle. Aquests cicles també duren més de tres hores -

La part que recomano en aquest cas es diu 'Sump & Motor Assy'. També necessitareu un número de model complet quan trobeu aquesta peça. Us falta el darrer dígit del número de model proporcionat. Obriu la porta i mireu cap a l'interior a la vora de la banyera, a la dreta o a l'esquerra. El dígit final serà un número: 0,1,2,3,4,5 o 6. Totes són versions diferents del mateix model i el número de peça variarà en funció de la versió. Espero que això ajudi -

Comentaris:

Boyd, tinc un problema similar a ells. Començaré una càrrega i s’omplirà d’aigua. Sembla que l’aigua no s’escalfa al fons. La rentadora no funciona mai. Al cap d’1 hora (appx) s’escorre i afegeix més aigua. CURSA durant uns 5 minuts. A continuació, s’escorren i es reomplen. Després va funcionar 10-15 minuts més abans d’obrir la porta per veure què passava a dins. El fons girava. No sabia si la part superior girava o no, potser ho havia estat (o la part inferior la feia girar).

Aquí teniu els meus pensaments:

- l’element calefactor és dolent? Després de 5 minuts d’aigua asseguda al fons, no feia calor al tacte

- Cal detectar aigua calenta per iniciar el cicle de rentat?

- si no comença el cicle de rentat després de (appx) 1 hora, només es mou per esbandir (o iniciar el rentat)?

Fa mesos que no l'utilitzem, però estic disposat a solucionar-ho. La solució de problemes sempre és el més difícil.

Els símptomes eren: vaixella no neta, càrregues llargues, residus de sabó a l'interior de la porta principal.

02/20/2018 per Dan Urbancic

Hola Dan -

Hi ha llums intermitents a la consola després que el cicle de rentat s'hagi completat? Si aquest és el mateix model / similar i el circuit de calor no funciona, hauríeu de veure una llum parpellejant diverses vegades successivament quan acabi el cicle. També pot parar aviat en aquest cas.

Si el braç de polvorització inferior gira, el motor de rentat funciona definitivament. Hi ha algunes possibilitats en funció de l’escenari.

1. El desguàs baixa pel terra o passa per fixar-se a la pica? Els desguassos del sòl SEMPRE SUSPETEN per desviar aigua lentament = tots els símptomes. Forma de provar: repetiu-ho 2-3 vegades si cal. Comenceu el cicle i deixeu-lo omplir. Obre la porta. 'Cancel·la / buida': tanqueu la porta. Deixeu funcionar la bomba de drenatge durant almenys 10-15 segons. Obre la porta. Mireu el nivell de l’aigua a la banyera durant 5-10 min. No s’ha de moure.

2. La temperatura de l’aigua d’entrada ha d’estar entre 90 i 120 graus.

3. Flux d’aigua restringit que arriba a la unitat o una vàlvula d’entrada defectuosa.

4. Motor de rentat feble / defectuós.

02/23/2018 per Boyd Lewis

Quan estava consultant la peça sobre ajuda de cuina amb hidromassatge, també va aparèixer el frigidaire. Suposaria que probablement sigui el mateix problema: si de fet la rentavaixelles 'actua' com si estigués executant el cicle i completés el cicle, però els plats encara estan bruts. També vaig obrir la porta aproximadament 1/2 hora al cicle per veure que hi havia aigua calenta a la banyera amb humitat, però que res no ruixava ni esquitxava.

És cert que el rentaplats té deu anys, de manera que, segons el que vulgueu aprofundir en reparacions, és millor que us en surtis un de nou per uns 400 dòlars. Vaig fer una aposta i vaig trencar la meva amb un vídeo de YouTube (també vaig netejar els sensors) i el material era de només 120 dòlars. T'espera quins són els teus propers passos i quanta paciència tens amb el muntatge. Molta sort i informeu-vos del que heu decidit fer. Sempre ajuda a la següent persona a buscar :)

2018.01.07 per Nicholas Goodrich

Boyd, vaig seguir endavant i vaig demanar el muntatge del dipòsit i del motor a la clínica de reparació i això va fer el truc! Gràcies per ajudar-me a solucionar-ho. La solució va ser molt senzilla després de veure un vídeo de reparació a YouTube. Només em va trigar uns 20 minuts.

I

2018.11.07 per Dan Urbancic

Sembla que el pestell podria ser el problema i no el conjunt del motor. Tenia el mateix problema que altres anteriors (omplir d’aigua, escórrer, però no rentar-me) i era que la porta no es tancava correctament a causa del maleït pestell. Només heu de mantenir la porta ferma contra el pestell i hauria de començar a rentar-se.

01/22/2019 per dona

Resp .: 157

Posar-ho aquí amb l'esperança que pot ajudar a algú a no malgastar els seus diners en una bomba que no us ajudarà.

Totes les persones que afirmen que és el pestell són correctes, la meva rentadora de la sèrie daurada d’hidromassatge va començar a fer això i, després de separar-lo, he arribat a la conclusió que el que passa és que la pestanya de pany de metall porta el pestell de plàstic a la porta i ja no és capaç de prémer el pestell prou cap avall per reiniciar el mecanisme.

Es pot saber si aquest és el vostre cas per les formes en què sona quan es tanca, el meu va començar a fer un soroll lleuger, se suposa que farà un xoc més fort.

Dues maneres de solucionar-ho consisteixen en comprar la peça del pestell i instal·lar-la (fàcilment peezy com a tapes de mitja hora) o ser barat com jo i aconseguir alguna cosa petita (estic fent servir un tornavís estrella petit, el tipus de punt que s’utilitza al cargol de les ulleres) o lleugerament més gran) i empenyeu lleugerament al lateral del pestell i haureu de sentir un clic, després tanqueu la porta i escolteu el clac i comenceu a rentar-vos

Actualització (22/11/2018)

He oblidat el meu model, és WDT720PADB2; el pany és de 25 $ cad

Comentaris:

El mateix problema ... definitivament provaré de tancar primer després de llegir totes les queixes IDÈNTIQUES ... Em sorprèn ... Per descomptat, us volen vendre parts de 125 dòlars en lloc de retirar-ho, llançeu ... Gràcies de nou! S'actualitzarà l'aparell de la porta) PS - Whirlpool

11/23/2018 per Joe Dovayak

Tyler: gràcies! Sí !! Acabo de provar el petit tornavís i el mecanisme de tancament es va trencar molt fort, mai no havia sentit aquest so. No puc esperar per provar-ho aquesta nit -)

11/23/2018 per Celia

En prémer el pestell, va fer clic i va bloquejar el mànec de la porta. He fet el correcte? La porta no es tancarà a no ser que premi el mànec i desfaci el clic. I, tot i així, la rentadora no funciona després de tancar la porta.

11/23/2018 per Capps HousePhone

@capps No conec aquest tema, ja que el número que he publicat és l’únic que he tingut fins ara, de manera que és possible que tingueu un problema que sigui diferent del meu.

Només vull fer saber que sóc mecànic i no un reparador d’aparells, així que utilitzeu aquesta informació sota el vostre propi risc.

Si voleu, podeu treure el panell de la porta exterior traient els cargols del perímetre interior i aixecant-los una mica cap amunt o cap a fora o bé girant cap a fora, etc. Al darrere hi ha els components electrònics que s’alimenten, de manera que és possible que vulgueu apagar l’interruptor. per treure el poder.

Prop de la part superior de l’interior hi haurà el pestell, que podria estar enterrat darrere del que suposo que és un panell de reforç. Traieu el pestell i inspeccioneu-lo per veure si hi ha alguna cosa malament o apagat i, a continuació, intenteu accionar-lo. És possible que pugueu veure si hi ha un problema amb el pestell o no.

També vaig agafar el multímetre digital i vaig comprovar la continuïtat dels cables tocant les sondes a cada costat del connector del pestell ...

11/23/2018 per Tyler

A continuació, accioneu el mecanisme de tancament per veure si era capaç d’enviar un senyal a través dels cables i rebre’l per l’altre costat i tornar-lo a l’altra sonda.

És possible que això no solucioni el vostre problema, però sí que ho descarta i ara sabreu buscar el problema en un altre lloc

11/23/2018 per Tyler

Resp .: 37

Aquest era exactament el problema del nostre rentaplats Whirlpool. Vaig comprar el dipòsit i el conjunt del lloc web de Sears Parts i el boom torna a funcionar. El mateix problema en què es carregaria amb aigua i es quedaria durant hores de vegades abans de drenar-se, però mai no funcionaria amb el polvoritzador. No importava el cicle que posés. Vaig provar de desconnectar-lo, tornar-lo a endollar i sense donar daus. Així doncs, gràcies per la resposta, que vam comprar un rentaplats de 750 dòlars i vaig substituir la peça per 120 dòlars en lloc de comprar-ne un altre.

Resp .: 37

OH DÉU MEU!!! El pestell era també el problema amb el meu! Ahir vaig desmuntar tot i vaig comprovar manualment si el motor funcionava, després la bomba, després el desguàs, fins i tot vaig connectar el motor, la bomba, etc. a l’electricitat individualment per assegurar-me que no estiguessin danyats i, per a la meva sorpresa, treballaven tots. Vaig pensar que podia ser un fusible, però la màquina s’encenia, etc. Les meves úniques opcions eren un tècnic, una màquina nova o canviar personalment el conjunt del motor o el tauler ... cap d’aquestes eren bones opcions.

Una història curta, després de tornar a posar la màquina avui en dia, he trobat aquest lloc i he llegit sobre el problema del pestell i em vaig dir, què diables, deixeu-me veure si tancant la porta com diuen aquí la màquina començarà a rentar-se ( s’omplia d’aigua i s’escorria abans però no es rentava). Així que vaig aixecar la porta fermament contra el pestell i voilà !!! va tornar a començar a rentar-se. Gràcies! Gràcies! Ara només necessito esbrinar com solucionar definitivament aquest% # * @ latch ...

:)

Comentaris:

Sí! He comprovat que si ** ** suaument ** premo cap a la pestanya que entra al pestell de la porta sembla que funcioni bé durant un temps. Toca fusta jaja

01/22/2019 per Celia

Rep: 13

He tingut exactament el mateix problema amb el meu rentaplats daurat hidromassatge. S'ompliria d'aigua, recorreria el primer cicle, obriria el dispensador de sabó i, després, seure ... Durant hores. Vaig canviar el pestell de la porta i, a continuació, la interfície (placa de botó), cap d'aquestes parts no la va arreglar. Semblava que tingués alguna cosa a veure amb el canvi de casa segons les estacions de l'any, i que si girés la porta bé, tornaria a agafar i completaria tots els cicles. L’altre dia vaig afluixar els 2 cargols que el subjectaven a la part inferior del taulell i des de llavors ha funcionat perfectament. La meva teoria és que les llengüetes que s’adherien al taulell mantenien la llengüeta del pestell en un angle que no feia un bon contacte a l’interruptor del pestell de la porta. Per tant, ara és una mica flotant. Potser val la pena provar-ho!

Comentaris:

@celia omg ... He tingut diverses trucades de servei i cada cop que substitueixen el conjunt del dipòsit i del motor ... i és exactament el que dius ... alguna cosa amb aquest interruptor de porta% # * @ ... si el tanco, el tanco funciona ... si ho inclino correctament, funciona ... sé com solucionar el problema ... no, però m'heu ajudat més del que sabeu ... Sabia que no era tan maleït motor. Sabia que era elèctric i no la maleïda bomba. Gràcies per la vostra aportació .. teniu raó !!!!

08/23/2018 per MCassell

@mcassell sí! És un problema que l’actuador no fa un bon contacte amb l’interruptor. No sé com solucionar-ho permanentment, però ara sé amb seguretat que no és el conjunt del motor de la bomba ni el mecanisme del temporitzador. Ho he trobat quan arriba a aquest punt i no continuaré, si empeny i entra al centre del mànec, normalment atrapa i continua fins a netejar i assecar els plats. Realment desconcertant, és una pena perquè és un gran rentaplats.

08/23/2018 per Celia

Tinc el mateix problema. El motor, el conjunt i el tauler de control substituïts no van solucionar el problema. Només heu mirat el pestell i sembla que es bloqueja correctament. Quin és el meu següent pas? Algú pot ajudar?

11/28/2018 per hermes.chris

Finalment em vaig trencar i vaig aconseguir que un noi fora. Va trobar que hi havia filferro solt. Ho hem revisat tot i funciona perfectament. Espero que això ajudi.

04/15/2019 per hermes.chris

Sí, gràcies, conduïa mecrazy, ja que tot sembla funcionar molt bé, excepte que no es rentaria, ja que vaig trobar aquest lloc i estic segur que el que era el pestell no estava agafant correctament, així que vaig haver d'ajustar la porta per un costat

2019.07.06 per atenció bàsica

Rep: 13

Tenir un problema similar. Podríem aconseguir que el nostre funcionés amb rentat i rentat lleuger, de manera que sabia que tots dos motors de la bomba estaven bé. Em preguntava si hi havia algun sensor que fos dolent i que no li permetés funcionar en mode de rentat normal o ràpid. Imaginat que provaria el pestell abans de tirar-hi. Ho vaig comprovar i semblava que no estava del tot assegut. El cèrcol metàl·lic va quedar greix i hi havia alguna trossa al receptor de la porta. Els vaig netejar i definitivament es va asseure / va agafar millor quan vaig tancar la porta. Selecció normal de rentat i segur que funcionava. Hola KitchenAid, si no voleu posar un enllaç electrònic per a un pestell completament assegut, feu-lo perquè no funcioni gens ... Gràcies a tothom.

el micròfon de l'iPhone 7 no funciona durant les trucades

Rep: 13

Mateix problema: s’omple d’aigua, però no hi ha motor al cicle de rentat. Vam treure el connector del motor i vam verificar 120vac. Quan el vaig tornar a connectar al motor, vaig notar que semblava fluix, de manera que vaig agafar el nas de l’agulla i vaig comprimir el connector perquè quedés més ajustat i el vaig arreglar. Es tracta d’un connector de plàstic econòmic que, evidentment, pot desgastar-se i perdre la connexió als pins del motor.

Comentaris:

Tinc el mateix problema. El meu s’omple d’aigua però no funcionarà amb el cicle de rentat. Com es treu el connector del motor? Gràcies per endavant

2019.03.07 per mwkwilson

Tinc el mateix problema amb la meva sèrie d'or de remolí. Inserit un petit tornavís per restablir el pestell, va començar a funcionar normal de seguida, el següent pas és substituir el pestell, però almenys sé quina és la solució. Moltes gràcies.

2020.12.07 per Guillermo Giraldo

Una nit em vaig despertar i sentia olor a plàstic cremat. Vaig comprovar el rentavaixelles i una tapa i vaig caure sobre l'element calefactor i em vaig fondre. Crec que l'ha cremat, però el meu rentavaixella farà servir aigua però no rentarà ni escalfarà l'aigua. Puc sentir-lo fent clic intentant passar per cicles, però no es renta. només correrà aigua i quan premo cancel·lar-la fa girar l'aigua. Crec que passa pels cicles perquè el sabó-separador estava obert, però els plats no s'havien rentat. doncs, podria ser l’element calefactor que no funcionés?

2020.07.12 per Shelia Hillis

El meu és un rentavaixelles Whirlpool WDF530PLYW0. Oblideu-vos de l’esquema: tot està en francès. Símptomes: S'omple d'aigua, espera aproximadament 1 minut, bombeja l'aigua i, a continuació, intenta executar el cicle de rentat mentre està sec. Intentar funcionar en sec probablement va matar la motobomba. Estava ple de deixalles negres granuloses que semblaven les seves pròpies peces de ceràmica. No hi ha llums d'error. La substitució de la bomba del motor va funcionar durant 1-2 rentats i després es va tornar al mateix problema. La substitució de la placa principal no va fer res. Vaig forçar-lo a funcionar deixant-lo escórrer i afegint aigua manualment. Després va intentar fer funcionar la motobomba, però no es va rentar. Es va aturar, es va omplir unes quantes vegades en ràfegues curtes i es va asseure fent clic cada pocs minuts, com si un temporitzador fes clic en els passos del cicle. Vaig pensar que esperava que la motobomba funcionés i no ho va ser, així que vaig agafar per sota i vaig trotar el cablejat connectat al motor de la bomba: BINGO! Va començar a rentar-se! El cablejat (un petit connector blanc tipus endoll amb dos cables blaus) simplement no estava entrant en contacte.

23 de febrer per Clara Loh

Rep: 13

Sens dubte, el conjunt de la bomba i el motor. Fàcil de substituir també. Ni tan sols vaig haver de treure la rentadora. Tot es pot fer des de dins i per sota. YouTube.

La meva màquina s’omplia d’aigua però no feia circular l’aigua. Va completar el cicle (fins i tot es va obrir la porta del detergent), però no rentava els plats.

La part és una mica cara. $ 120- $ 170 segons el model. Però millor que substituir entre 400 i 800 dòlars. A més més fàcil que. Instal·lació d’una unitat nova.

Gràcies per la publicació

Rep: 13

Vull explicar aquesta resposta esbojarrada. El meu jacuzzi s’ompliria i s’escorreria, però no es rentaria. M’estava preparant per substituir el conjunt de la bomba i el motor. No hi ha molt espai per treballar sota la màquina, així que vaig pensar que provaria una última cosa. Vaig treure la reixa de plats inferior, el braç de polvorització inferior i els filtres, i després vaig despertar el conjunt del dipòsit un parell de vegades. Vaig tornar a muntar la màquina, vaig iniciar un cicle i endevino què, va començar a funcionar bé.

Comentaris:

El meu funcionaria de manera intermitent (de manera intermitent), de manera que no puc dir si això és tot o no.

2020.04.03 per Robert May

Ara han passat 3 mesos i la meva màquina continua funcionant molt bé

05/19/2020 per Rcwhipp61

Rep: 1

Tinc el mateix problema que hem substituït la vàlvula d’entrada d’aigua pel conjunt del dipòsit i del motor i res. Començarà a omplir-se d’aigua i, a continuació, s’aturarà i, a continuació, es buidarà.

Comentaris:

Hola! El mateix aquí. Fa uns moments, vaig acabar de substituir la vàlvula d’entrada d’aigua i em va decebre molt perquè encara no funciona. He provat els suggeriments anteriors sobre el pestell de la porta, i tampoc sembla que sigui el problema. El meu següent pas seria substituir el conjunt del dipòsit i del motor (només perquè sembla que hagi funcionat per a algunes persones).

Has descobert el problema amb el teu? He realitzat els diagnòstics i he rebut uns quants codis: 6-2, 7-1 i 5-1. El 7-1 és l'element calefactor que fa anys que no funciona. El 5-1 és la molla de la porta, que també es va trencar fa molt de temps. Per tant, crec que el problema ha de ser el 6-2, relacionat amb la presa d’aigua.

04/23/2019 per Janna Sayer

Rep: 13

Obre la porta del dispensador de sabó i, a continuació, només s’asseu allà?

Això és el que fa el meu. Si aixeco i giro lleugerament la porta, puc aconseguir que continuï i completi correctament el cicle. Crec que té a veure amb el fet que el pestell no faci un bon contacte dins de la porta.

Rep: 1

No s’obrirà del tot el sabó i sonarà com si estigués començant a netejar-se i esgoti, després torneu-ho a provar i atureu-vos. Al final hi haurà aigua a la vaixella però no es netejaran. Poso bols a la cremallera superior que estan plens d’aigua al final.

Comentaris:

Sembla que la filadora gira a l'interior després d'omplir-se d'aigua?

2019.08.03 per dona

Hola Donna, tinc aquest problema i no, els filadors no es mouen gens. Puc sentir clics ocasionals, com si les etapes del cicle avancessin. L’aigua s’omple, la vàlvula flotant fa sonar la paparra, surt el sabó, però després el silenci. Tens alguna idea?

Gràcies!

04/23/2019 per Janna Sayer

El meu fa el mateix Janna. S'iniciarà el cicle, s'omplirà, es girarà i es buidarà. També puc sentir clics, però després res. Quan es completa el cicle, els plats encara estan mullats i no nets. No fa calor ni fa vapor com abans quan l’he obert.

04/23/2019 per Cassie

El meu fa aproximadament el mateix. Vaig canviar la vàlvula d’ompliment perquè els inquilins van dir que al principi no hi havia aigua, però no crec que fos el problema. Vaig intentar jugar amb el pestell. A continuació, intentaré substituir-lo.

04/27/2019 per Denise

Rep: 1

w10632083

Vaig notar que després de talls elèctrics, també vaig experimentar el problema amb l’ompliment d’aigua, però després el cicle de rentat no funcionava o només funcionava durant uns minuts. Fer els passos 123123123 Sembla que es fa un restabliment de fàbrica, però no elimina completament el problema. Després de la quarta restauració de fàbrica, el meu rentavaixelles comença a funcionar correctament. (La meva teoria molt novedosa és que la roda de control de l'aigua no es reinicia a la posició 0 i, per tant, torna a pressionar el motor de rentat, sobrecarregant-la. Amb cada reinici, la roda s'apropa a la posició 0.) * Nota: el cicle de restabliment de fàbrica no s'ha completat fins que no hi hagi tots els llums. apagat.

Comentaris:

El mateix aquí. Vaig començar a escriure en un bloc de notes per veure si hi havia una connexió entre 123 restabliments i cicles de rentat correctes. De vegades, els 123 restabliments no fan res ...

Resum llarg, no he trobat cap patró PERUT després de desconnectar la màquina durant uns 30 minuts, fallarà una o dues vegades i després funcionarà correctament de 8 a 10 vegades ... després tornarà a fallar (no es rentarà després d’omplir-la amb aigua) ... tornem a desconnectar la màquina per altres 8 a 10 rentats ...

De vegades, si el desconnecteu fa que la màquina comenci a funcionar correctament sense fallades entremig, de vegades són necessàries 1 o 2 fallades i, a continuació, tornarà a funcionar correctament. Sens dubte, això és un error en la manera com es van construir aquestes coses.

06/27/2019 per dona

Donna, he notat exactament el mateix patró. A més, estic en una zona on l’energia s’apaga 4/5 vegades l’any. Sempre vaig pensar que d'alguna manera els circuits de la rentadora es veien afectats, però no sé amb seguretat. El curiós és que hi ha moltes queixes sobre això. El lloc web de jacuzzi té respostes ridícules i sempre recomana trucar a un reparador certificat. Ho puc fer jo mateix si pogués obtenir la informació correcta.

06/27/2019 per mikeybags50

Certament, sembla un problema que Whirlpool HAURIA de proporcionar detalls pas a pas sobre com solucionar-ho. A menys que la màquina s'hagi construït incorrectament i no tingueu més remei que obrir la màquina i ajustar el temporitzador de plàstic per corregir-la, i aquest és el motiu pel qual només us envien a un reparador. Definitivament, NO tornaré a comprar un rentaplats Whirlpool.

06/28/2019 per dona

Gràcies per la bona publicació de Tyler. El pany era el problema del meu rentaplats de la sèrie Whirlpool gold. Tenia el mateix problema de no rentar els plats fins i tot després de passar tot el cicle.

07/25/2019 per I poptic

Rep: 1

Tinc un problema similar: de vegades la bomba de circulació funciona, de vegades no. * Semblava * que podia fer-ho funcionar canviant de cicle, fins que no ho fes. Vaig intentar desencadenar el tancament abans de córrer (gràcies per aquest suggeriment, mai m'ho hauria pensat!), I això va funcionar, però veurem després d'uns quants intents si aquest és realment el problema.

Si és així, quina és la solució? És només qüestió de doblegar la retenció metàl·lica perquè arribi millor al mecanisme de tancament? substituint el pestell? substituint el sensor? I hi ha alguna manera de provar si el sensor de pestell no s’activa?

Sóc bastant bo amb eines i reparacions, però m’agrada saber què faig abans d’entrar-hi massa. Qualsevol enllaç al procés de reparació serà molt apreciat.

TIA

Comentaris:

(Vaig pensar) que activar manualment el pestell va funcionar durant un temps, així que vaig pensar que aquest era el problema. Tanmateix, finalment es va aturar del tot. Va acabar sent el motor de la bomba que, irònicament, era la meva primera conjectura.

La pregunta és: funciona en absolut (com omplir) si no desencadeneu el pestell? No funcionarà gens si no intueix que la porta estigui tancada. Per tant, si sembla que passa pel cicle, probablement no sigui el pestell el que estigui causant el problema.

És possible que, com jo, tingueu un problema intermitent amb el motor, cosa que significa que podria estar a punt de fallar.

la rentadora kenmore 110 fuita del fons

2019.09.08 per Charles

Hola, Ed, no tinc resposta per a les teves preguntes, però vull donar-te els meus 2 cèntims. Em vaig emocionar quan també em va funcionar el trinquet, fins que no ho va fer. Per tant, espereu una estona i continueu encenent el commutador per assegurar-vos que continuarà funcionant abans de decidir canviar cap peça.

Encara intento esbrinar el problema amb el meu rentavaixelles, però estic a punt de concedir i comprar un nou rentaplats. Hi ha hagut diverses vegades que he pensat que havia trobat una manera d’aconseguir que funcionés de manera constant (com disparar el pestell, 123, apagar l’alimentació i tirar i empènyer la porta), però cada mètode funcionaria un cop o dos, però finalment no funcionaria.

El meu rentavaixelles Whirlpool és el MILLOR rentavaixelles del món quan funciona, però hi ha hagut ocasions en què he passat hores intentant que funcionés. Em fa ràbia haver de substituir un nou rentavaixelles inoxidable que tingui menys de 5 anys i encara em fa més ràbia que s’abocarà a l’abocador. Ho sento per la meva canalla!

2019.09.08 per lscadams

@eatataco Gràcies: algú anterior va esmentar que s'omple i es buida fins i tot si el pestell no funciona correctament, però potser com vosaltres només SEMBLA com una solució. Fins que ja no funcioni.

08/14/2019 per Ed_H

Rep: 1

Fa temps que tracto aquest problema. He estat a molts llocs amb molts suggeriments que funcionen i que després no funcionen. Sembla que no hi hagi una única resposta que ho solucioni tot, és a dir, tret que us poseu en contacte amb Whirlpool i la seva única solució sigui que un reparador surti a veure-la. No donen cap consell útil. El que m'atrau és que quan vaig comprar el rentaplats, vaig rebre correus electrònics durant 3 anys. de garantia per 320 dòlars, que ara estic content que no l’hagi obtingut perquè ara és 4 anys després.

Per tant, la meva única solució possible és agafar aquests 320 dòlars i utilitzar-los per comprar un rentaplats nou que no sigui un jacuzzi.

Comentaris:

Accepteu, traieu la porta, truqueu a reciclar i compreu un producte de qualitat. Gasta els diners extra en un Bosch i t'encantarà. He llençat 2 rentaplats de la sèrie daurada de 2 cases. Una era nova que vaig comprar i l’altra era nova a la segona casa que vam comprar. Whirlpool hauria de tenir vergonya de posar el seu nom a qualsevol cosa. Espereu fins que el congelador de la porta francesa comenci a tirar aigua a terra a causa d’un defecte de disseny que em va costar reparar més de 800 o quan haureu de tancar la porta del microones per aconseguir que s’encengui la llum inferior. Tot això es va produir als 18 mesos posteriors a la compra de nous. Les meves males experiències i el boca-orella, tots fets veritables, costaran remolí molt més que jo al final. Cada vegada que tinc oportunitats, recomano no comprar productes d'hidromassatge. Només hi havia suggeriments per comprar un pla de servei. Una altra cosa, si el tauler de control deixa de funcionar i el fabricant de gel i el dispensador d’aigua deixen de funcionar. Desconnecteu la nevera i deixeu-la reiniciar, no us ho indicarà en un manual de servei.

2019.09.08 per David

Gràcies pels comentaris addicionals. Anteriorment havíem comprat un Electrolux, que va morir ràpidament després d’expirar la garantia, i les peces importades eren escandalosament costoses. Havia esperat que almenys amb un model domèstic les peces estiguessin fàcilment disponibles, no comptava amb problemes difícils de diagnosticar misteris.

Oh bé. Viu i aprèn.

08/14/2019 per Ed_H

Només podem esperar que empreses com hidromassatge deixin de publicar productes dolents. Sembla que se centren en les mirades en lloc de la fiabilitat. Hauríeu pensat que les empreses nord-americanes haurien après dels errors de la indústria automobilística nord-americana de produir productes poc fiables a baix cost. Rust i esmicolar en 5 anys. Al final, els consumidors volem fiabilitat. Acabo de substituir tots els meus electrodomèstics d’hidromassatge d’una nova llar per LG, veurem si això em surt bé. Si no, utilitzaré el boca-orella per expressar el meu malestar. Es necessitaran 1.000 experiències positives de remolí per compensar les meves males experiències amb ells i, ja que no van oferir ajuda per corregir la brossa, continuaré expressant la meva experiència personal i us recomanaré evitar el remolí com a producte.

08/22/2019 per David

Rep: 1

Permeteu-me que us faci una actualització de la 'solució' al meu problema que havia elogiat abans.

El canvi del pestell de la porta NO funciona.

Intentar fer clic a la part del pestell de la porta amb un ganivet o un altre objecte petit que hi pugueu ficar NO funciona.

De vegades funciona l’interruptor / desconnectar la màquina i reiniciar-lo. O simplement cancel·lar el cicle i reiniciar-lo.

Sincerament, l’únic que funciona de manera fiable és deixar omplir la rentadora i intentar funcionar. Si no sento l’aigua corrent immediatament després que el dispensador de sabó aparegui, sé que he d’obrir i tancar la rentadora. Triga un minut a esbrinar què està passant, o bé comença o no. Segueixo obrint, tancant i esperant el minut fins que funcioni i després funciona perfectament amb plats perfectament nets. (De vegades es torna a congelar durant el cicle d’esbandida al voltant d’1 hora i deu minuts. Per tant, faig el mateix fins que funcioni).

No m’ha funcionat cap altra solució. Ho odío.

Comentaris:

Una altra actualització de la meva actualització ....

Finalment vaig perdre el cap i el vaig tenir amb aquesta rentadora. Quan arribava al punt de ruptura, m’aturava i obria / tancava la porta per intentar que la màquina tornés a arrencar durant uns 20 minuts. Funcionaria i, un dia, no funcionà. La màquina 'feia clic' diverses vegades com si intentés arrencar, però després res.

Vaig arriscar-me i vaig comprar una bomba de circulació de recanvi en línia a Amazon, vaig donar la volta a la màquina, vaig canviar la bomba (fàcil i YouTube t'ensenya en 5 minuts). Va tornar a donar-li la volta, tornar-la a endollar i, ara, el maleït funciona perfectament i fa més d'una setmana que ha netejat els plats com un campió sense cap problema.

Comença a l’instant i torna a la normalitat. Per tant, la solució és substituir la bomba de circulació.

Ja no estic boig.

2019.07.11 per Ethan R.

Em va costar 55 dòlars.

2019.07.11 per Ethan R.

Hola Ethan,

Sembla que heu tingut el mateix problema que he tingut amb el meu propi rentaplats i que sóc escèptic que un pany sigui la font de tot això. Teniu un enllaç a la bomba que vau comprar (suposo que era un model Whirlpool)?

2020.08.01 per Jonathan Curry

Rep: 1

Vaja, això acaba de començar a succeir amb el nostre remolí, que només té cinc anys. Però sembla que, bé, la meva opinió és que el motor de la bomba cada cop és més difícil de patir; llavors tenim el contacte del pestell que ajuda a obtenir una mica més de suc per fer girar el motor i, a continuació, passa el màxim, en els propers dies o setmanes, depenent de l’ús de les bombes, és un error complet i probablement podríeu obtenir una mica més de temps gràcies a millors connexions des de la regulació del pestell per obtenir fins a l’últim arrencament dur de la bomba barata o més en funció del vostre temps. Aleshores ja hauríem pogut fer alguna cosa millor amb el nostre temps, com ara no comprar hidromassatge. ! És a dir, gent, avui en dia ja no es construeix res, és trist però cert. Electrodomèstics d’un sol ús. Igual que el tipus publicat més amunt, el rentavaixelles, la nevera de la porta francesa, he tingut un electrodomèstic TRES MESOS després de comprar-lo i els vaig dir que el tornessin a endur. NO VOLEN! Ara va inundar la meva casa i ja teníem una reclamació per danys per calamarsa, de manera que gairebé vam perdre la nostra companyia d'assegurances de 32 anys. Oh, sí, també va picar la porta al microones. El mateix aquí amic al missatge anterior! cargol Whirlpool. Ni tan sols vull entrar en aquest joc d’intentar solucionar el TPV per un braç i una cama i morir de totes maneres. Vés a comprar alguna cosa, vaja, és bo per a l’economia. Lol

Comentaris:

Sembla que no sóc l’únic que té el mateix problema amb el rentavaixelles. També tinc el mateix problema exacte. La meva acaba de complir 2 anys i la garantia ha caducat i s'ha iniciat el problema. Whirlpool / Kitchenaid ha de recordar els seus rentaplats o algú ha de presentar una demanda col·lectiva.

2020.11.07 per Segur

Rep: 1

Per a qualsevol persona que faci un seguiment d’aquest megafil, tinc una nova solució única per a aquest problema que no he vist en cap altre lloc. Per deixar constància, aquí hi havia els meus símptomes:

  • S’ompliria d’aigua molt bé
  • Es produirien clics, però la bomba de circulació mai no s’encendria
  • S'escorreria bé i es tornaria a omplir, sense que la bomba de circulació funcionés en cap moment
  • En obrir-se, sense filar ni ruixar, hi ha molt vapor.
  • Aleatòriament funcionaria i no funcionaria, no tenia cap patró concret
  • Sembla que funcionaria millor després de tallar el corrent elèctric durant un temps, com han dit altres. Mai no vaig jugar al joc dels interruptors automàtics, però sí que vaig observar-ho treballant-lo repetidament amb l’apagada.

Aquí teniu les solucions que he provat:

  • Es va substituir l’element calefactor després d’aconseguir el 7-1 per primera vegada. El nou element ha estat constantment correcte.
  • S'ha substituït la placa de control. Això va canviar els meus codis de 7-1, 7-2 de manera constant a només 6-4 o res en absolut quan feia un diagnòstic complet.
  • Es va substituir la bomba de circulació. Mesurats ohms al territori dels megaohm entre terminals de 120 V tant a la vella com a la nova bomba, i cap dels dos terminals es va reduir a terra a l’antiga o la nova.

Després d’aquesta última reparació, això és el que va passar:

pantalla de televisió parpellejant activada i apagada
  • Es va fer un diagnòstic mentre em treien la màquina després d’instal·lar una nova bomba de circulació. FUNCIONAT MOLT!
  • Va tornar a introduir la màquina, el cicle es va completar fins al final, hurra.
  • Unes 8 hores més tard, es va carregar la rentadora de nou, es va iniciar el cicle. L'EMISSIÓ VA TORNAR AMB EL CLIC!

En acabar, vaig treure la rentadora. De nou. Durant un cicle on estava en estat de clic, vaig empènyer la sonda de voltímetre de corrent altern al connector que entra a la bomba de circulació (vegeu la imatge).

INMEDIATAMENT ES VA ENCENDRE LA BOMBA! El connector era molt lleugerament SOLT.

Mirant al meu voltant, em vaig adonar que la mànega metàl·lica d’entrada d’aigua estava molt a prop d’aquest connector i que potencialment l’hauria tocat en tornar a empènyer a l’armari. Sospito que la causa del seu funcionament de manera intermitent va ser la guspira que va saltar la bretxa i va empènyer el connector per fer-lo funcionar durant un cicle o alguna cosa semblant. La bomba es mou una mica quan arrenca, ja que només hi està subjecta per un munt de passants de goma, etc.

Utilitzant una cinta d’ànec de confiança, l’he lligat completament d’aquella zona i he utilitzat una mica més de cinta d’ànec per assegurar una mica millor el connector. Connectorbviament, aquest connector és extremadament insuficient i mai s’hauria d’haver utilitzat per a un circuit tan crític de 120V en aquesta màquina. Si torna a passar, estic soldant els terminals directament als cables perquè estic molt cansat d’aquesta merda. Sens dubte, proveu-ho si teniu el problema de fer clic i les solucions de bloqueig no us porten enlloc.

Comentaris:

Tinc una solució millor. Vaig comprar un rentaplats nou. Ni un remolí. Un Samsung. Molt millor neteja que la Whirlpool. Ara m’he adonat que, quan algú valora un aparell, el valora quan és nou. No al cap de 4 anys.

07/24/2020 per Mikey Bags

Rep: 1

Després de llegir tot l’anterior i provar-ho tot, ens vam resignar a cridar al nostre manetes de confiança. Fins i tot després de netejar tots els braços de polvorització, finalment vam abandonar després d’hores de retoc. El dolor es va agreujar amb el fet que només la setmana passada havíem comprat la màquina de segona mà. Aquest matí hi hem donat una darrera prova i, després d’un arrencat nerviós seguit d’un cop de barret, semblava que l’aigua entrant purgava tot el que el bloquejava i la màquina va començar a accionar.

Comentaris:

Tinc un rentavaixelles portàtil amb hidromassatge que comença al principi durant 5 segons i després s’escorre mentre s’omple i continua escorrent mentre s’omple. mai hi manté aigua. S'han substituït la vàlvula de flotació i la vàlvula del sensor d'aigua i encara no s'han produït suggeriments.

2020.12.08 per Això és correcte

Rep: 1

Resolut — espero. Així doncs, vaig tenir els mateixos problemes amb el meu model de rentavaixelles Whirlpool WDF510PAYSA. Després d’intentar reciclar l’alimentació i jugar amb l’interruptor del pestell, encara només s’ompliria i es buidaria, però no es rentaria. Finalment el vaig treure (mentre estava connectat) i vaig comprovar les connexions de la bomba. Havia notat que després d'omplir-la, sonava que la bomba de circulació intentava funcionar: un lleuger brunzit. Aleshores vaig prémer el botó d'inici i, un cop finalitzat el cicle d'ompliment, vaig agafar la bomba a mà, la vaig girar i la vaig sacsejar al seu suport 'flexible'. O bé hi havia una connexió fluixa o s’hi allotjaven restes, de qualsevol manera van cobrar vida i van començar a bombejar aigua a través de les barres d’aspersió. Problema aparentment resolt. No recomano treballar a la màquina amb l’alimentació encès, òbviament ...

Comentaris:

Moltes gràcies a tots. Vaig tenir el mateix problema amb el meu Whirlpool de 2 anys i mig. Va tirar del tauler d’accés inferior, va arribar i va empènyer el connector barat a la bomba de circulació. Vaig sentir que es movia una mica i vaig fer clic. Problema resolt.

3 de gener per John Pasour

radicalng8