Connector Magsafe Escaldant durant la càrrega

MacBook Pro 15 'Unibody mitjan 2009

Llançament: processador Core 2 Duo de juny de 2009 / 2,66, 2,8 o 3,06 GHz



Rep .: 117



Publicat: 12/01/2015



El connector MagSafe s’escalfa molt malament, per què és això?



Jo també tinc el problema de que el connector Magsafe 1 de 85W s’escalfa de manera carregant l’MBP, ja sigui quan està obert o encès o bé quan està tancat i hibernant. El connector està fresc quan es carrega apagat. Per eliminar el problema de Magsafe, provo amb una peça original nova: els mateixos resultats. La bateria és nova.

Dels 5 pins que hi ha al connector Magsafe (antic) i a la placa DC-in (on el Magsafe es connecta magnèticament al MBP), els primers i darrers pins són de color negre i no de llautó brillant. De vegades he de trencar el connector abans que apareguin els llums verds i taronja. Intentaré netejar els contactes amb alcohol isopropil i informaré si la decoloració es neteja.

El problema podria ser amb el tauler d’entrada Magsafe DC? Com puc dir-ho amb seguretat? Què passarà si continuo utilitzant el Magsafe nou amb la placa antiga i ignoro el connector calent en calent?



Gràcies pel suport.

Comentaris:

el meu també ho era. massa toca fins i tot toca. així que el vaig desconnectar. va netejar els connectors amb un raspall de dents antic i va notar que un dels connectors ja estava lleugerament deprimit. Vaig empènyer-la i no va tornar a fer clic a la posició, de manera que vaig tocar la màquina segura de la taula per intentar tirar-la cap a fora. i vaig veure que sí. la brutícia i la brutícia en podrien ser el culpable. ho heu adjuntat. ara torna a carregar ... s’escalfa igual, però no com abans. Sembla que aleshores he de comprar un magsafe nou.

11/21/2016 per fernandezemg

Jo també tinc el problema d’escalfar el connector Magsafe. La meva observació i anàlisi són:

Els pins 2 i 4 de la placa d’entrada DC (2n a banda i banda) són negres. Els connectors Magsafe de 2 i 4 pins es premen cap avall i no surten del tot. per tant, aquests pins mentre toqueu el connector de la placa DC-in, no feu un contacte complet. Estan fent un contacte fluix que, al seu torn, fa que les arcades / espurnes generin calor per fer Magsafe calent. És un fenomen típic que es veu als endolls de la llar que es fonen i es cremen. Un cop vaig netejar els dos costats amb alcohol i el sistema va funcionar bé durant algun temps.

Una altra cosa és que, una vegada que les bateries s’esgoten, necessiten més corrent per carregar-se. A més, si esteu fent servir el vostre MBP i el carregueu simultàniament, necessitarà una intensitat addicional. Aquesta quantitat de corrent addicional quan flueix a través del connector probablement s'escalfarà.

Al meu parer, si els pins Magsafe no estan deprimits, apareixen completament i estableixen un contacte ferm amb la placa DC-in, el problema es resol un 90%.

2017.05.10 per Liaqat ali khan

Jo també tenia això. En revisar el correu electrònic, vaig notar que la càrrega era lenta, se sentia el port de càrrega i feia molta calor. Vaig empènyer lleugerament el connector de l'endoll a la cantonada del caddy per assegurar la connexió i permetre que els punts de connexió es netegessin i totes les coses tornessin a la normalitat. Netejaré els contactes quan tingui l'oportunitat.

2019.05.08 per nick DiFerdinando

Hi ha una història darrere de cada imatge, tot i que la majoria de les aplicacions de fons no passen pel simple fet de transmetre fotografies precioses als gadgets. Els fons de TapDeck us ajuden a trobar substància nova directament a la pantalla d’inici fabricada. Arribareu al clergue com a aliment de fons de més de 500 marques com National Geographic i ESPN, de la mateixa manera que escolliu els punts i la recurrència del vostre fons es revitalitzarà. En el moment en què una fotografia és extravagant, essencialment 'feu lliscar cap amunt' per examinar el que passa amb l'article.

què vol dir o / d

cerca aquí: http: //www.prodigitalweb.com/10-best-fre ...

2020.09.01 per wallpaperappps

Igual que el meu model A1286, cada vegada fa més calor i quan executo una aplicació o obro un fitxer funciona amb una càmera lenta ... El meu teclat actua de sobte com si escrivís diferents caràcters ... Què passa? PLS AJUDA!

03/23/2020 per Romel Conquilla

12 respostes

Solució escollida

Rep: 409 k

Haureu de substituir el tauler d’entrada de CC malmès per començar les coses. Però sospito que teniu alguns problemes més profunds aquí.

És probable que l’adaptador d’alimentació MagSafe estigui malament. El cable està danyat? El cordó ha de ser llis al llarg de la seva longitud i no s’ha de desgastar ni ésser accidentat. Aquests són signes d’una connexió en curtcircuit dins del cable.

El següent número és la placa lògica pròpia, esperem que el circuit SMC no es faci malbé, però el circuit de càrrega pugui tenir-lo.

Descarregueu aquesta petita aplicació per veure què passa: CoconutBattery . Envieu una captura de pantalla a la vostra pregunta sobre què mostra perquè també la puguem veure.

Comentaris:

Moltes gràcies Dan.

El meu adaptador d’alimentació Magsafe és nou, sense caure fa 2 dies.

La bateria que substitueixo té menys d’un any, 41 cicles. Es carrega i es descarrega bé. Tinc una aplicació anomenada Battery Health. Tinc problemes per fer que la meva captura de pantalla coincideixi amb els requisits mínims d’imatge (com puc fer-ho?), Així que això és el que diu l’aplicació

capacitat màxima original-6900 mAh / Corrent màxima 6890 mAh /

Estat de salut OSx: bo /

cicles-41 /

edat - 11,7 mesos /

temperatura: 30,8 C / 87,5 F

consum d’energia 27,8 watts /

Ús de mAh (en temps real) 2381 mAh /

espero que això ajudi. Sí, també m'inclino per substituir la placa DC-in, però no trobo cap tutorial per a aquest model específic. A més, tot el procés sembla tan descoratjador. Mai em temo que no sóc cap reparador, encara que crec fermament en la filosofia :-)

2015.02.12 per vignesheswar

Tot i que aquesta és una feina més gran que la majoria, haureu de començar per aquí. Ho sento, noi - {

2015.03.12 per I

:-) Suposo que tens raó. Tx Dan.

Taula d'entrada DC MagSafe MacBook Pro Unibody de 13 'i 15'

keurig abocant aigua de nou al dipòsit

No trobo la guia de recanvi per a aquest model en particular. Alguns recursos que em pugueu indicar?

2015.04.12 per vignesheswar

A més, suposo que, a partir de l’anterior, descartareu qualsevol problema amb l’adaptador Magsafe, la bateria, la placa lògica i el circuit SMC (?).

2015.04.12 per vignesheswar

No, de la mateixa manera que he dit, cal començar per allò més obvi i després avançar. El vostre sistema està gaudint de molt, per això el carregador s’escalfa massa. Heu d’eliminar qualsevol cosa que sigui resistent, ja que el primer quadre DC que té contactes danyats és el primer. És l’únic que no sé. Aquí teniu la guia: Substitució de la placa MagSafe DC-In per MacBook Pro 15 'Unibody Mid 2009

2015.04.12 per I

Rep .: 97

Hola,

Només vull publicar la meva resposta aquí, ja que pot ajudar-vos a vosaltres o a algú altre.

Tenia exactament el mateix problema. El connector de càrrega s’escalfa extremadament i no només això, heu de canviar el connector cada vegada per veure aquesta llum taronja i per veure l’indicador de càrrega a la barra d’eines.

De fet, vaig pensar que podria ser el problema de la meva bateria o del meu carregador i que podria haver d’anar a la botiga de poma per diagnosticar-la i canviar-la.

Però abans d’anar-hi, vaig pensar a consultar youtube i intentar solucionar-ho jo mateix, si era possible. Resulta que era una solució ridículament senzilla.

com restablir un iPhone 4s

Només cal netejar els pins del connector i el port de l'ordinador portàtil. Tan simple com això!!

Aquí teniu el vídeo que m’ha ajudat: https: //www.youtube.com/watch? v = xm-b01cN ...

Espero que ajudi algú :)

Comentaris:

Això també va funcionar per a mi. Un raspall de dents hi entra i es neteja bé.

2018.09.02 per Nathan Gearing

M'alegro que m'hagi ajudat!

2018.09.02 per Mohammed Furqan

Abans de fer qualsevol altra cosa ... com esgotar-se i comprar un carregador nou o un portàtil nou ... ..proveu de netejar els pins del connector i el port del portàtil. Alcohol Q-tip i fregat usat. Sorprès la brutícia que tenien aquestes superfícies. Problema resolt. Bona connexió, la llum de càrrega funciona i el connector gairebé no s’escalfa

2019.11.02 per Leslie Firth

thanx @fernandezemg va ajudar a fer que el meu magsafe funcionés de nou amb només netejar la brutícia

2018.03.06 per Ayush goyal

Un raspall de dents, una mica de tela va ajudar molt.

05/14/2020 per kcpidugu18

Rep: 47

El primer pas per fer-ho és procurar que el Megasafe tingui un problema de contacte amb el port del sistema on està connectat. Vaig fer aquest tema abans i em vaig adonar que algunes de les clavilles del Megasafe estan abonyegades i vaig observar que hi havia brutícia tant al Megasafe com al port, de manera que les he netejat amb etil (més prim) i comença a funcionar correctament.

Comentaris:

Hola amic,

He llegit completament la vostra publicació. Crec seriosament que el vostre contingut és de primera qualitat. Em fa donar-vos aquest comentari sobre la feina que heu fet al company del lloc. Estic molt content d’estar aquí i llegir el vostre contingut. continua la feina assassina. Estic realment meravellat de continuar compartint contingut molt més interessant sovint al vostre lloc. Poseu-me al dia amb moltes novetats i contingut ben informat

el millor popper de crispetes a l’aire calent

Ànims a vosaltres

Gràcies

05/20/2020 per issac.spear

Rep .: 193


Crec que teniu un mal contacte amb els pins del carregador o del port de càrrega de l'ordinador portàtil, us suggereixo que utilitzeu goma d'esborrar per netejar els pins del port de càrrega.

L’esborrador m’ajuda a eliminar òxids dels contactes

Comentaris:

Vaig tenir el mateix problema amb els passadors del mig ennegrits i vaig provar de netejar la bateria antiga, etc. Connector massa calent per tocar-lo. El que va funcionar per a mi va ser un lleixat molt lleuger de la cara del connector (no dels pins), per tal que la cara fos neta (eliminar els talls i les vores). Ja no hi ha sobreescalfament. Suposo que en treure tan poc la cara d’aparellament magnètic del connector, quan el portàtil es bloqueja magnèticament, aconsegueix una connexió molt millor amb els pins d’alimentació.

02/18/2019 per VENKATA PERI

Realment necessiteu una nova placa DC-In

03/26/2019 per I

la nota de galàxia 4 no s'encén

He llegit totes les respostes i comentaris i he trobat aquest el més senzill i útil. Em vaig espantar una mica quan vaig llegir el primer. Abans havia sentit parlar d’alcohol o de polir els contactes, però vaja, la goma d’esborrar funcionava força bé. Els meus contactes del costat de l’ordinador portàtil tenien anells negres que van desaparèixer amb uns quants cops de goma. No m’havia de preocupar de trobar cap consell i alcohol, ni trobar la sorra adequada de paper de sorra ni preocupar-me de fer malbé el contacte raspant-lo amb alguna cosa de metall. La millor resposta.

04/28/2019 per Scott S

El passador ennegrit i encastat s’erosiona, no es deprimeix, a causa de l’arc elèctric. Cal substituir la placa DC-in i, possiblement, l’adaptador Magsafe. Vaig tenir aquest problema i per resoldre-ho es va necessitar la substitució de la placa DC-in i de l’adaptador Magsafe (la càrrega de calor eventualment degrada l’aïllament del cable a prop de l’endoll). També vaig substituir la bateria de l’ordinador.

06/28/2019 per John Henry

Rep: 1

He comprat tres adaptadors MagSafe 2 nous directament d’Apple i tots s’escalfen. Fa tanta calor que sento que pot provocar un foc si fos sobre un paper o fins i tot una catifa.

A més, alguns poden explicar què vol dir Liaat quan va dir: 'Al meu parer, si els pins Magsafe no estan deprimits, apareixen completament i mantenen un contacte ferm amb la placa DC-in, el problema està resolt al 90%'. No està clar si vol dir que s’han d’empènyer o treure els pins. Quin és?

Comentaris:

jo també i el carregador és nou? algú em pot dir la solució que tinc per a macbook pro retina de 15 polzades i el carregador és Magsafe 2 85W

2018.03.10 per Panet HD-Live

Sovint hi ha un carregador calent que el connector MagSafe del sistema està gastat. Substitueix-lo!

06/28/2019 per I

Rep: 1

Vaig acabar substituint el port de la placa Magsafe DC-in. No va ser tan difícil un procés com pensava i torno a utilitzar el Mac per respondre a aquest fil. Vaig acabar substituint també el connector Magsafe. Ho havia escaldat tan malament i em vaig cremar que em feia por usar-lo sense canviar el connector. Al final, acabo d’acoblar el cable nou del connector al meu antic, de manera que ara el meu cable és gairebé el doble.

Rep: 1

En cas que tingueu cura de gastar molta informació portàtil amb un fons en viu sempre refrescant, en aquest moment hauríeu de provar un generador de fons com Tapet. Utilitza les matemàtiques per crear nous exemples i plans d’ombrejat adaptables al disseny de materials '' 'Aplicacions de fons de pantalla' '' al vostre gadget, de manera que la pantalla d'inici continuarà avançant en qualsevol cas, quan estigueu desconnectat. Simplement hauríeu de triar l’exemple d’inici, els tons i l’interim entre cada imatge nova i l’aplicació la prendrà a partir d’aquest moment. Per 4 dòlars, fins i tot podeu utilitzar aquests fons com a pantalla de bloqueig per si teniu Android Nougat.

Rep: 1

A partir d’ara, el mAadhaar és accessible per als clients de telèfons mòbils d’Android i es pot descarregar des de Google Play Store. A més, quan descarregueu l’aplicació mAadhaar al telèfon mòbil, el vostre perfil Aadhaar que incorpora el vostre número de telèfon inscrit, adreça, orientació sexual, nom, foto i diferents subtileses es deixarà a l’aplicació. ' ' 'maadhaar'

correcció de l'indicador de danys causats per l'aigua de l'iPhone 6

Rep: 1

Sens dubte, recomano provar totes les solucions fàcils, però he tingut aquest problema diverses vegades al meu 15 'Pro a mitjans de 2012 i cada vegada que era la placa DC-in.

Crec que la manera de saber si és el tauler és quan la icona de la bateria comença a actuar. Per exemple, la icona dirà que teniu un 70% de càrrega, però quan desconnecteu momentàniament el Magsafe, oops, ara diu que teniu un 45% de càrrega, cosa que indica que alguna cosa està passant amb el tauler i simplement no s’envia informació adequada a la resta de l'ordinador. També podeu tenir una situació en què la llum verda s’encén, però no vol canviar al taronja. Haver de moure el Magsafe per carregar-lo també és un mal senyal i, lògicament, sembla indicar que el problema és mecànic, però és possible que encara necessiteu una placa DC-in, fins i tot si totes les parts visibles semblen segures. L’activitat estranya amb la icona de càrrega és la que explica la història en la meva experiència.

D’on prové exactament la calor en aquesta situació és difícil de dir, sospito que la placa d’entrada ja no regula la velocitat a la qual s’alimenta l’alimentació de l’ordinador, ja que he tingut aquest mateix problema quan tots els pins i contactes es veuen perfectament nets i brillants. De moment, és a dir, fins que comencen a semblar cuits i el plàstic es comença a fondre al voltant dels passadors.

Tenir un cub de gel al Magsafe pot ser una mesura d’emergència si es té paciència. Com més us acosteu a una càrrega del 100%, més fresc funcionarà el Magsafe. Però un cop arribeu al 100% indicat, tot pot semblar bé, fins que desconnecteu momentàniament el Magsafe i, de sobte, diu que heu tornat a carregar el 80%.

També sospito que alguns dels taulers DC-in que podeu obtenir poden ser falsificats i poden no mantenir-se tan bé com els taulers de fàbrica originals, tot i que qui ho pugui dir, ja que va ser el tauler de fàbrica el que va desordenar en primer lloc.

Comentaris:

Un glaçó de gel no tindria tendència a fondre’s i l’aigua resultant reduïa el connector Mag-Safe?

2020.12.11 per mayer

Rep: 1

El carregador del meu llibre Mac s’escalfa mentre es carrega i no hi trobo cap solució, si us plau, algú m’ajudi. Inici de sessió PNB Parivar HRMS

Rep: 1

Per descomptat, el que esteu parlant és realment valuós i informatiu. https://slimymedd.de Estic d'acord amb tots els punts

Rep: 1

Hola amic,

Com va? El vostre article valia la pena llegir-lo, segur que va ser útil. Vaig pensar en deixar aquest comentari. Realment sentia que el teu contingut val la pena. Seguiu bé, heu de comprovar-ho ressorgeix reviews saber com funcionen les coses és realment fascinant fer créixer el nostre coneixement de tant en tant i equipar-nos amb les darreres coses que giren al voltant

Salutacions amic

vignesheswar