Què significa el missatge d'aigua sota pressió?

Cafetera neta

Guies de reparació i assistència per a cafeteres de Keurig, inclosos els sistemes K-Cup.



Resp .: 553



Publicat: 30/10/2015



L'advertència diu que 'l'aigua a pressió' realitza el manteniment de l'agulla. El vam desmuntar mentre el llibre es dirigia i esbandia. L’avís encara apareix.



Si us plau ajuda. La màquina té menys d'un mes d'antiguitat. Comprat a Walmart a [ubicació eliminada]

Comentaris:

Això és increïble, tinc exactament el mateix problema. Vaig renunciar a la meva cafetera Bunn que he tingut durant molts anys perquè és tot el que compraré per aquest Keurig. com tothom, el tinc durant 1 mes! Agraeixo les instruccions per solucionar aquest problema, però de nou fa un mes. No estic massa segur de si el conservaré o el tornaré. Probablement acabaré tornant a la cafetera Bunn. Perquè, no importa el que penseu, hauré de tornar a tractar aquest problema d'aquí a unes quatre setmanes i no és gaire bo a primera hora del matí



2016.04.11 per Tammy Cates

El mateix problema, seguint les instruccions, anomenat assistència, estan enviant un nou sistema, espero que ho aconsegueixi en els propers 3 dies tal com es va prometre.

11/18/2016 per Len Dubois

Aquest és ara el meu segon número! Em van molestar per un de nou a causa de la garantia i vaig tenir el mateix problema. Vaig comprar-ne un barat fa dos anys en grans lots i va durar dos anys, tots dos no han durat més de dues setmanes. He comprat només kcups aprovats per keurig.

11/18/2016 per Carlie Mohr

Tot el que heu de fer és utilitzar la vaina de neteja de l’agulla per alliberar la pressió de l’agulla. Els terrenys s’enganxen allà dins i els treuen. Solució d'1 minut.

2016.01.12 per Veronica G

Acabo de passar això, he provat el manteniment de la neteja de l’agulla 10 vegades, però no ha funcionat. Estan enviant un substitut.

2016.09.12 per jimgerran

26 respostes

Solució escollida

Rep: 1k

Tinc el meu Keurig 2.0 durant un parell de mesos .. aquest matí (30/01/16) he rebut el mateix missatge d'error (línia d'aigua a pressió ...) .. Vaig buscar el problema a Google i vaig trobar aquesta pàgina que evidentment mostra la gent ha tingut el mateix problema però no ha resolt res. Vaig contactar amb Keurig i la persona més servicial em va guiar pel procés ... hi ha una tassa de manteniment taronja (té una bombolla oberta al centre) ... ompliu la bombolla amb aigua i al vostre Keurig com una tassa k, gireu la potència i obriu-la i tanqueu-la 5 vegades ... després de la cinquena vegada, obriu i traieu la tassa de manteniment ... hauríeu de (trobar-ho) trobar cafè triturat a la bombolla ... això neteja el necessari per eliminar la pressió. .. tornar enrere i executar un procés d’aigua només un parell de vegades i hauríeu d’anar bé. Vaig tenir la sort que vaig aguantar aquella fitxa de manteniment ... Normalment llenço coses així. Espero que això ajudi!!

Comentaris:

Aquesta és la resposta. Ha funcionat perfectament.

2016.02.02 per Skylar Schaeffer

Gràcies pels vostres comentaris. Em van semblar molt útils. Vaig haver de repetir abans de tenir èxit. Tinc el meu K250 des de fa un parell de mesos.

2016.02.02 per Jessica Kenney

Amb un mes d'edat (Nadal de 2015, però no s'utilitza fins a la tornada a casa el 5 de gener), Keurig emet el missatge 'aigua sota pressió'. Grrrrrrrr Keurig no ha d’actuar mai abans del cafè del matí. Provat una dotzena de 'solucions' cap de les quals funcionava. La solució va ser la tassa de manteniment, tal com s’ha indicat anteriorment. 50 cm de neu i sense cafè del matí. He de fer millor Keurig. Ni un feliç campista!

01/30/2016 per B T Cat

GRÀCIES!!!!!! Necessitava la meva cafeïna i estava tan boig !!!

02/19/2016 per Jo Díaz

Ho he fet i funciona per a una o potser dues tasses de cafè i aquest mateix missatge. No és bo passar a les 5:30 del matí. Estic preparat per llençar-lo, només el tinc 2 mesos. He estat així des del principi.

02/25/2016 per dcovey75

Resp .: 241

vaig llençar el meu contenidor de taronja, vaig tenir excel·lents resultats amb un clip de paper,

obriu el clip per veure’s recte, introduïu la punta a l’agulla que hi ha al mig, és la segona protusió metàl·lica més propera a la part posterior.

premeu dins i fora diverses vegades i, a continuació, feu la distribució d’aigua calenta i veureu moltes moles a l’aigua. aquesta neteja a les 5.30 del matí, espero que ajudi.

Comentaris:

Això va funcionar per a mi!

2016.09.10 per Don Johnson

YESSSS! gràcies, ha funcionat perfectament. No em van sortir mols de cafè, però tot i així va funcionar de manera estranya. Brillant.

10/30/2016 per coolctaek

Moltes gràcies ... Estava passant per la retirada !! Ha funcionat molt bé ... Gràcies ... Gràcies! @

2016.03.12 per Stephanie

va funcionar, gràcies. Penseu que només puc fer servir aquest mètode en lloc de demanar un netejador d’agulles i, després, fer-lo passar a l’aigua de vinagre per descalcificar-lo.

2016.12.12 per Mary feeheley Herdell

No tenia un clip de paper, però un passador funcionava igual de bé. Es va rentar el triturat de cafè i ara funciona perfectament. Gràcies per la informació, Ravi.

04/13/2017 per marc

Rep: 670,5 k

Becky, això podria ser una agulla obstruïda, així com un problema de la vàlvula de retenció. Com que el vostre equip té menys d'un mes d'antiguitat, torneu-lo. Si ja us genera problemes, no millorarà en el futur.

Comentaris:

Vaig continuar tenint problemes i apareixia el mateix error amb cada ús. Es va posar en contacte amb Keurig per obtenir-ne un de nou.

02/22/2016 per Kathryn Vollmer

Ja tinc el meu Keurig des de fa dos mesos i el mateix missatge apareixia durant 2 setmanes. Vaig trucar i em van donar les mateixes pautes per al manteniment de les agulles. Va funcionar, però el problema continua gairebé diàriament. És molt frustrant quan espereu la vostra primera tassa de cafè. Sembla que aquest és un problema comú i Keurig ha d’abordar-ho al més aviat possible. No és bó!

02/27/2016 per our2kids

Ravi té raó! Gràcies! Acabo de resoldre el problema amb una agulla de cosir gran ja que no trobava un clip de paper. Desconnecteu la màquina i l’obriu com si estiguéssiu posant una bossa. Hi ha dues peces de metall afilat a la part superior. Introduïu el clip o l’agulla de cosir gran darrere del segon tros de metall esmolat (ni tan sols vaig veure el forat, però el vaig trobar). Mou el clip de paper dins i fora i al voltant en cercle. A continuació, torneu a endollar la màquina i feu aigua calenta. Veuràs que el cafè es mol a l’aigua. Hauria d’anar bé després.

09/19/2016 per Ken Hyman

Ho havia fet moltes vegades i encara diu aigua sota pressió. Ara què faig? Fins i tot vaig fer servir el taronja. Ajuda si us plau!!

2020.09.10 per rebeca1968

@ rebecca1968 quin model és aquest Keurig i heu netejat totes les vàlvules d'agulla?

2020.10.10 per oldturkey03

Resp .: 37

Acabo de notar aquesta cadena i voleu salvar la gent de passar pel que he viscut durant els darrers 6 mesos. NO UTILITZIS AIGUA SUAVEGADA AL SISTEMA KEURIG 2.0. Vaig tenir mesos de tasses i terres incomplets a la tassa: Keurig va substituir la meva màquina i vaig tenir els mateixos problemes amb la nova màquina. Vaig contactar amb Keurig per última vegada i finalment em van dir que el sodi de l'aigua estovada té un efecte negatiu en el sistema de bombament de les màquines cerveseres 2.0. Em van recomanar que canviés a l’aigua de la font: primer corrent l’aigua de la font pel sistema unes quantes vegades abans d’intentar preparar una tassa de cafè. Ho faig des de fa una setmana i no he tingut cap problema. Sembla que aquest problema va ser descobert recentment i que ara estan educats a donar aquest consell als seus centres d’atenció al client. FYI: la majoria dels filtres d’aigua no eliminen el sodi de l’aigua estovada.

Comentaris:

L’únic que faig servir és aigua de font i tinc aquest problema cada dia unes quantes vegades al dia. Tornant-lo i allunyant-se de les tasses de k cap a la màquina de degoteig.

2016.01.11 per klmay999

La meva filla té aigua de la ciutat. Fa el mateix amb l'aigua de la ciutat i l'aigua embotellada.

2017.06.02 per Kris Maidlow

Tens raó. Una setmana més tard, va trucar a Keurig després de rebre el 'missatge de pressió' a la versió 2.0 original i un fabricant de substitució. El procediment de neteja de l'agulla va funcionar una vegada i va tornar al mateix missatge d'error. Per cert, tots els terrenys de la meva tassa eren terribles. Segons el representant de Keurig, es desactiva que els sensors del 2.0 detecten l'efecte negatiu de l'aigua estovada que provoca motius a la tassa i el missatge d'advertència. Resulta que el 'Clàssic' no té la nova tecnologia de sensors. Sortim a comprar un 'Classic' 55 i, com que vivim al país, tenim una aixeta de bugaderia que passa per alt el condicionador d'aigua que necessitem per a aigua dura. Crec que podríem tornar a l’aigua estovada segons el que em van dir. Un filtre d’aigua en línia a la nevera no solucionarà el problema de l’aigua estovada amb el 2.0

M’importaria menys una tassa de viatge o una garrafa, de manera que el Classic funciona bé i és tranquil. Desitjo que els venedors de les botigues al detall tinguin més coneixement.

09/24/2017 per Robert Brullo

Sóc químic. L’aigua estovada no té res a veure amb aquest problema. Arrenceu la part superior d’una k tassa i mireu el disseny intern. Hi ha un filtre de paper incorporat a la tassa que sosté el cafè. Hi ha espai a sota del filtre. L’agulla inferior no hauria de veure mai els fons de cafè. Si ho fa és perquè es va trencar el filtre. Una de les causes de l’error del filtre és que la bomba d’aigua s’està descarregant a una pressió massa alta. Això us dóna l'avís d'alta pressió o trenca el paper que us motiva i pot tapar l'agulla inferior. Problema de disseny 100%.

09/18/2018 per Kevin

He utilitzat aigua de font des del primer dia i tinc el mateix problema !! Molt decebut amb el 2.0, pensant en tornar a una cafetera habitual o a una marca diferent.

02/20/2019 per delmes16

Resp .: 37

No vaig poder trobar la meva 'tassa de manteniment', però, vaig desmuntar el conjunt del cafè, ho vaig netejar tot i el missatge va aparèixer de nou. Així que vaig treure la tassa K i vaig optar per dispensar aigua calenta: ho vaig fer un parell de vegades, amb un munt de cafè mostrant, vaig vessar l'aigua i després vaig tornar a posar la tassa K. Va funcionar molt bé.

Rep: 25

Vaig trobar que no empenyia la tassa cap avall prou per perforar un forat al fons, ara funciona molt bé.

Comentaris:

No cal empènyer la tassa k cap avall. Ha de punxar-se quan tanqueu la tapa. Si no ho fa, una altra cosa no funciona.

09/18/2018 per Kevin

Rep: 25

Ok, he tingut aquest problema. Esbrinat que es genera massa pressió a la tassa k. Si el poses fort. L’aigua surt més lenta, de manera que menys pressió significa que no s’obstrueix. Espero que això funcioni.

Comentaris:

Què significa 'si ho poses fort'? Tinc això, però no sé cap manera de canviar la velocitat amb què surt l'aigua del Keurig i entra a la K-Cup. M'agradaria provar-ho, però he de saber a què voleu dir.

2017.02.03 per GaryJay

Vaig tenir el mateix problema, però vaig perforar un petit forat al fons de la K-Cup i ara funciona bé.

03/28/2017 per catbartels

per què la meva ps3 continua tancant la sessió?

Aquest és l'únic suggeriment que m'ha ajudat. Durant els darrers dos mesos, he parlat amb el servei d’atenció al client de Keurig. He provat tots els seus suggeriments (excepte per utilitzar aigua embotellada ... massa car). El servei d’atenció al client ha estat molt útil, però res no ha aturat el problema. Van enviar una màquina nova i es va produir el mateix problema durant les primeres 24 hores d’utilitzar-la. Tenim 3 bevedors de cafè a casa nostra. Quan vaig llegir aquest post, vaig canviar la configuració de 'fort' a 'Cacau / altres'. Ara estem el dia 2 i no hem tingut cap problema. A més, empenyem la tassa k cap avall abans de tancar la part superior (per servei d’atenció al client). També empenyem la part superior de la tassa k cap avall perquè la 'cúpula' de la tassa quedi plana ... vam començar a fer això pensant que expulsa qualsevol aire restant de la tassa k. Aquests dos passos i el canvi de configuració semblen funcionar fins ara.

11/19/2017 per Lynne Johnson

Després d’hores de neteja de totes les coses que podríem pensar i descalcificar-les, AQUEST FUNCIONAMENT.

03/15/2020 per Jeannie

Rep: 25

Per sort, vaig conservar el netejador de K-Cup, que es va recomanar aquí per netejar l’agulla. Només he fet servir aigua embotellada en aquesta màquina i he tingut menys de tres setmanes quan es va mostrar aquest missatge per primera vegada. Bé, vaig pensar que avui era la primera vegada, però el marit em va dir que li va passar una vegada abans. Primer vaig anar al lloc web de Keurig i no es menciona aquest problema. El vaig cercar a Google i, per sort, em va portar aquí. Vaig fer servir el netejador d’agulles K-Cup taronja que vaig guardar i, per sort, sabia on l’he posat. Es diu que primer s’ha d’apagar la màquina. Ompliu el dispositiu de neteja d’agulles (la part clara del color taronja) amb aigua. A continuació, poseu el netejador d’agulles taronja amb les fletxes apuntant cap avall i tanqueu la tapa com ho faríeu quan carregueu una K-Cup. De nou, la màquina està DESACTIVADA en aquest moment. Les indicacions s’obren i tanquen la tapa 5 vegades. A continuació, traieu el dispositiu de neteja de l’agulla K-Cup taronja i torneu a endollar la màquina. Després de deixar escalfar el dispositiu, aixequeu i baixeu de nou l’empunyadura de la K-Cup però SENSE cap K-Cup com ho faria si només volguéssiu aigua calenta . Introduïu 12 oz d’aigua calenta en una tassa i hauríeu de veure que hi ha molta mola i brutícia a la vostra tassa. Després de fer tot això, el Keurig es va fer molt bé. Espero que no arribem mai al punt en què la cervesera decideix no tornar a treballar, ja que sembla un defecte de disseny terrible. Vaig tenir un Rivo de Keurig i només vaig comprar aquest fabricant de cervesa K-Cup perquè les pastilles Rivo s’estan eliminant juntament amb el seu fabricant de cerveses Rivo. De fet, va haver-hi unes poques setmanes en què ni tan sols vaig aconseguir cap mena de beines Rivo de Keurig. No sé quin és el tracte amb aquesta empresa ... però sembla que almenys haurien de fer-ho saber davant dels requisits de manteniment. Ser completament transparent seria millor que fer que la gent ho entengués tot sol o després de sentir-se molt frustrat quan de cop no es pot prendre cap cafè.

Comentaris:

Ho vaig fer tot moltes vegades. Encara no funcionarà

2017.12.04 per Renee

El nostre nou Keurig rep aquest missatge, però només ens passa quan el fem servir

les tasses de cafè Mc Cafe K. Empènyer la tassa cap avall per fer un forat abans de baixar el mànec no va corregir el problema, ja que pensava que podria.

08/24/2017 per somervillegm

el tallagespa no es mourà en posició neutra

Sóc químic. L’aigua estovada no té res a veure amb aquest problema. Arrenceu la part superior d’una k tassa i mireu el disseny intern. Hi ha un filtre de paper incorporat a la tassa que sosté el cafè. Hi ha espai a sota del filtre. L’agulla inferior no hauria de veure mai els fons de cafè. Si ho fa és perquè es va trencar el filtre. Una de les causes de l’error del filtre és que la bomba d’aigua s’està descarregant a una pressió massa alta. Això us dóna l'avís d'alta pressió o trenca el paper que us motiva i pot tapar l'agulla inferior. Problema de disseny 100%.

09/18/2018 per Kevin

Kevin: la teva explicació és molt concisa i absolutament correcta. He vist publicacions (fins i tot un vídeo de YouTube) que apuntaven a una fallada del sensor de pressió com a culpable. Quan el sensor falla, indica una pressió baixa que fa que augmenti la pressió de la bomba fins que rebenti el filtre de paper de la copa K.

Ron

2019.10.01 per Ronald Gulbrandson

Estic d'acord amb Kevin! L'agulla inferior està punxant el filtre dins del meu kcup, obstruint així l'agulla. Com ho puc solucionar?

Gairebé com si no s’alineagués just a sota o si l’aigua s’ompli massa ràpidament i colpeja l’agulla inferior quan el filtre s’expandeix.

2019.08.08 per Teresa

Rep: 25

Vaig tenir la Keurig més antiga durant cinc anys. Va funcionar molt bé i ens va encantar molt. La bomba finalment va morir i ens vam veure obligats a comprar-ne una de nova. Vaig dubtar en comprar el 2.0 després de llegir tantes crítiques dolentes, però l'únic que em va agradar molt, pel que fa a la seva aparença i qualitat, va ser el 2.0. Ho diré, després de tenir-lo durant dos mesos, quan funcioni bé, és fantàstic, però, quan no funciona bé, és un gran embolic !! Quan poses una tassa i comença a fer-se, però acabes tenint un error de pressió, no només es perd una tassa k (que no és barata), sinó que també és un gran embolic per netejar. .que heu de fer o que les vostres futures copes també tinguin terreny. Això pot resultar molt frustrant al matí quan el temps és superior. Realment no podem esbrinar com o per què ho fa, però sembla que certes tasses ho fan més que altres ... així que deixem de comprar les tasses que semblen equivocar-se més, però, per ser sincer, he tingut tasses que sempre funcionen molt bé error de sobte també. Em sembla que van intentar millorar la seva màquina (i millor per a la seva línia de fons), però va acabar sent un fracàs èpic. Per què solucionar alguna cosa que no es trenqués? El meu marit està preparat per tornar-ho, ja que el problema sembla que li passa més que a mi. Decebut!

Comentaris:

Vaig comprar un 2.0 nou per Nadal per substituir un de 2 anys que tenia un problema de tant en tant que necessitava afegir aigua. Els problemes van començar immediatament amb la pressió. Trucat, ho va fer tot, em van enviar una màquina nova. La segona mà, nova màquina, va trucar i em van enviar una altra màquina nova que era la 'nova i millorada màquina K575 que hauria de solucionar el meu problema'. 3 unitats noves en 1 mes! Aquesta sí que va superar la segona copa, així que van ser correctes, va ser una millora! Vaig comprar aigua de font i vaig fer tot el que se m’acut durant les darreres 6 setmanes i avui he trobat la solució. .................. Es veu molt bé al contenidor. ACABO amb Keurig. NO MÉS. Mai els deixaré que em fotin més. Acabo de fer una tassa en una Bella que costava 39 dòlars, utilitzava una tassa k i no tenia problemes.

Mireu la televisió buscant quin advocat en tenia un i inicia una demanda col·lectiva. Tot i que tenien raó fent-ho, però amb la col·laboració i el toro de Keurig, m'hi uniria.

03/13/2017 per gran john

Després del meu tercer ... exigiré un reemborsament !! Provaré el teu model Bella. Gràcies !!

2017.12.04 per Renee

Bona sort amb aquella Renee.

2018.10.04 per Susan

Rep: 25

Va funcionar quan 1) vaig perforar un forat a la part inferior d’una beina i 2) vaig elaborar amb una beina reutilitzable. Però la solució principal no és inserir la vaina massa a fons i simplement prémer-la amb una tapa. Suposo que en aquest cas es fa un forat més gran i, per tant, una pressió interior més baixa

Comentaris:

M'agraden les meves pròpies mescles de cafè, així que vaig comprar un filtre reutilitzable de color vermell a Safeway i no vaig ser fins que vaig arribar a 20 milles a casa quan vaig veure la microimpressió de la part posterior de cartró, a la part inferior de la R. que deia: 'Aquest dispositiu no funcionarà treballar amb les màquines Keurig 2.0 'Vaig obtenir una de color porpra amb una tapa totalment diferent de la vermella que va deixar enganyar el meu Keurig durant 3 mesos seguits. Ara no funcionarà gens. Vaig empaquetar-hi els terrenys, de manera que no estic convençut de l'assentament de les beines i de la pressió, però agito la meva roba sense deixar de posar-la a l'assecador. Keurig va dir que m’enviaven gratis l’eina de neteja taronja que he llegit. Espero que us ajudi! La meva màquina m’ha donat ossos nus per algú que es movia fa 2 mesos i he provat tot tipus de solucions de neteja, però segueixo obtenint THE SPOOKY MSG !!

09/26/2018 per diamant lil

Rep: 25

D’acord, ja que el nou va començar amb el problema de la pressió, vaig haver d’investigar. La primera neteja de l’agulla no és la cura, és la neteja del problema. L’aigua retrocedeix i les forces de pressió recolzen l’agulla de subministrament. Sí, heu de netejar-lo perquè la següent tassa no tingui el motiu, però no la cura. El problema ha de ser amb els kcups ells mateixos. La dona tenia bona copa, jo la dolenta. En mirar-los, el dolent es va protegir i quan el vaig obrir es van empènyer tots els terrenys cap a un costat i es va arrencar la malla del filtre que hi havia a l'interior. La bona vaina, quan es va obrir per comparar-la, mostrava els terrenys distribuïts uniformement amb un còncau al mig on l’aigua es tirava cap avall i es filtrava uniformement. Per tant, això em diu que probablement siguin les tasses. Un comentari anterior esmentava que els tocava per trencar els terrenys abans de fer la cervesa. Sembla que serà la millor cura plausible que provaré. Penseu, quant de temps es queden i s’utilitzen aquestes coses? He netejat aquesta unitat moltes vegades i les dues agulles. Passeu per la caixa i sacsegeu-los per veure si hi ha grumolls.

Comentaris:

Crec que tens raó, he trobat que el problema segueix les tasses. Puc tenir diverses tasses fantàstiques d’una caixa, però s’obstruirà cada cop d’una altra caixa. Durant el meu petit DOE, podria activar i desactivar aquest problema, cosa que confirma que el problema està a la tassa i no a la màquina.

12/16/2017 per Teena Craft

Rep: 25

Keurig ha de solucionar aquest problema ... En tinc 3 i cadascun d'ells ho fa

Rep: 25

Kevin, el químic, té 100% de raó. Malauradament, Keurig no admetrà que és el seu problema, he provat tots els suggeriments i 'solucions' que se m'han suggerit. L’únic que funciona al 100% és la meva cafetera per degoteig. Nesspresso aquí vinc.

Comentaris:

Estic d'acord al 100%. Puc reutilitzar les tasses més antigues que he netejat sense tenir cap problema. Els k-cups més nous augmenten la pressió que distorsiona el plàstic i arrenca el filtre. Són òbviament tasses inferiors. Això és ridícul.

05/22/2019 per Jim

Vaig provar un clip de paper i una inserció taronja per netejar les agulles i, tot i així, vaig rebre el missatge de pressió

2019.02.09 per Bull nancy

Rep: 13

Crec que els fons de cafè poden endurir-se dins de les tasses K, i això pot ser el que provoca l’alta pressió de l’aigua. He estat tocant les copes K diverses vegades per afluixar els terrenys abans d’inserir-los i el problema sembla haver desaparegut.

Rep: 13

Vaig fer servir el meu K200 exactament dues vegades abans de tenir aquest problema. He utilitzat l’eina de neteja i ha funcionat. Però si he de fer això cada dos cops que prenc cafè, el torno.

Rep: 13

He fet el manteniment de l'agulla moltes vegades en el passat i sempre ha funcionat (una mica incòmode, però aclareix el problema), però aquest matí no funcionaria. Després de llegir tots els comentaris aquí, vaig recordar que tenia una bombeta taronja: l’accessori de manteniment de cervesa. Vaig seguir les instruccions incloses al paquet i voilà, va funcionar !!

Comentaris:

Aquesta bombeta taronja de què parleu, va venir AMB el Keurig?

09/26/2018 per diamant lil

Rep: 13

Cada vegada que passa això, si desconnecto la unitat, la torno a connectar i la tracto com una tassa nova, funciona cada vegada. Molest, però funciona. Per descomptat, he de restablir el rellotge, però bé ...

Comentaris:

La meva única resposta a això és apagar la unitat, tornar-la a engegar i repetir els passos per fer la preparació. Ha funcionat cada vegada per a mi. També he comprovat que la selecció de la configuració de Cocoa també funciona. Cada vegada que vull preparar una tassa de caputxí fora de marca, normalment fa la 'alta pressió qualsevol tonteria', així que vaig provar de fer clic a la configuració Cocoa i ha funcionat cada vegada. Sincerament, crec que a Keurig no li importa això i sempre us donarà la resposta alternativa, però si us agrada la unitat, les meves solucions funcionaran. ARA si pogués trobar un hack que em donés una selecció completa de menú al meu K475, estaria encantat. Tots els hacks que he provat no funcionen.

01/15/2017 per jerryreff4

Rep: 13

S'ha utilitzat el mètode de escuradents per netejar els terrenys que quedaven enganxats al broquet superior ja que el manteniment dels accessoris de la descalcificació i de la bombeta no funcionava. Des d’aleshores, només heu fet servir aigua calenta a través del sistema cada 3 tasses aproximadament, cosa que ha resolt el problema.

Rep: 13

El netejador K-Cup va funcionar perfectament. No sabia què era quan vaig aconseguir la cafetera per primera vegada, però la vaig guardar. M'alegra molt d'haver pogut buscar el problema en línia i trobar la resposta que segur que va suposar un gran agreujament.

Rep: 13

El clip va funcionar de manera màgica !!! Gràcies a tothom que ha publicat.

Rep: 13

Publicat: 26/06/2017

Utilitzeu un clip per l’agulla inferior també, feu uns quants cicles d’aigua calenta o, millor encara, descalcifiqueu-lo amb vinagre, funciona molt bé.

Rep: 13

Tinc aquest problema, keurig nou. Crec que el problema és amb les k-cups reals. quan faig servir els que es compren habitualment a la botiga, està bé. quan faig servir k-cups reutilitzables que he comprat a Amazon, rebo aquest missatge d'error ... algú ha tingut èxit amb k-cups reutilitzables ??

Comentaris:

En realitat, vaig descobrir alguna cosa. Això em va començar a passar literalment dos dies després d’haver acabat de fer aquesta cosa. No crec que sigui l’acumulació de terrenys a l’agulla que sigui la causa de la ruta. Sembla que això és un efecte. Vaig pensar que era la tassa k que feia servir a Amazon, així que vaig comprar la marca de plataformes clau i va passar immediatament. Estava fent la meva pròpia barreja. Una barreja de 1 part de motlle d’espresso, 1 part regular, 1 part de descafeïnat i una mica de pols de cacau i canyella. DELICIOSOS quan realment es va elaborar. Crec que els motius d’expresso, cacao i canyella eren massa fins, ja que passaven pel filtre i passaven a l’agulla o obstruïen el filtre, provocant que l’aigua es recuperés i segellés la tapa. Sigui com sigui, no tinc aquest problema des que vaig tallar els motius d’espresso i vaig reduir els pols fins.

02/22/2018 per cristina g

Rep: 1

Tinc el Keurig 2.0 i tenia el mateix missatge d'error d'error de pressió. Va provar l’eina de neteja de la taronja, el vinagre, amb un passador per netejar les agulles i posar-la cap per avall. Tots els mètodes han fallat. Vaig desmuntar la unitat amb cura 4 cargols als dos inferiors del costat on hi ha el dipòsit d’aigua, un a sota de la coberta platejada, estireu la part frontal cap avall i aparteu-la cap amunt de plata, però no la treieu. ganxo gran. A continuació, busqueu la placa de circuit on una mànega petita va a un component que tregui la mànega i la unitat de potència. Si funciona, teniu una obstrucció, però si encara té el mateix error, desconnecteu la unitat i estireu amb compte la placa de circuit suficientment capaç de tallar les potes del component de la placa. Torneu a instal·lar el component a la mànega per actuar com a tap de mànega. Vaig deixar la meva a la part inferior del camí. Es va tornar a muntar la unitat en ordre invers i ara ha tornat a funcionar. El component ja no està disponible per comprar. Cost per arreglar ZERO !!!!

Comentaris:

Ah, la coberta superior també té ganxos, de manera que cal una pressió lleugera per deixar-la anar

07/22/2018 per sac_guy41

Tinc un parell de coses que podeu tornar a muntar per a mi !! (Tots els cavalls del rei i tots els homes del rei van dir: 'OH NO !!, No tornis a ous remenats !!!)

09/26/2018 per diamant lil

La meva sèrie Keurig 500 conté el missatge d’aigua a pressió cada vegada que omple el recipient amb el meu propi cafè. Puc fer cafè durant tot el dia amb beines i mai no tinc cap problema. Vaig passar-hi molta aigua plana, vaig netejar l’agulla, vaig realitzar el manteniment de l’agulla i tot el que se m’acut, però aquest problema persisteix.

2019.08.03 per Margaret

Hola a tots, he trobat la solució. No cal fer servir clips ni res semblant ni obrir la carcassa per modificar el circuit.

Vaig trobar capgirant el keurig sobre l’aigüera i tocant amb una bona força a prop del lloc on es troba el contenidor d’aigua que descobriríeu l’aigua atrapada a la mànega d’aigua.

Per tant, alliberar les bosses d’aire i alliberar l’aigua.

Deixeu que l'aigua es buidi a l'aigüera i quan acabi de degotejar per netejar la màquina i el comptador i hauríeu de resoldre els vostres mals de cap amb keurig,

Reompliu el contenidor de l'embassament i intenteu que funcioni.

Feina sense molèsties addicionals.

bona sort

2019.06.07 per lukeh851

Rep: 1

Estic completament disgustat amb Keurig. Tinc cervesers des del 2004/5 i tinc 5 cervesers. Aquest darrer (2.0) que vaig comprar fa uns 8 mesos segueix rebent el missatge de 'pressió'. Estic tan molest que cada fabricant de cervesa que vam comprar, després de morir el primer al cap de 5 anys, ha tingut una vida útil molt curta. Mai més. Un cop desaparegudes les nostres tasses, tornaré a preparar el cafè a la cuina de la meva olla de buit de 1946.

Rep: 1

Es tracta de l'agulla a la part superior que tireu cap avall a sobre de la tassa. Tot el que vaig fer, perquè la vaina de neteja no funcionava, és que vaig inclinar el kuerig sobre la pica i vaig ruixar l'agulla amb la connexió de la mànega de la cuina, la vaig netejar amb compte de no fer-me mal a l'agulla (realment no hauria de fer-ho) heu d’escriure això, però les bones persones són estúpides) un cop l’havia esbandit de manera agressiva i l’he netejat tot assegurant-me que no surti cap tros de cafè ni que en sortís, tanquem la tapa, la vaig endollar i vaig fer un esbandit de 6 oz. Va funcionar com un encant

Rep: 1

Simplement netejo l’agulla amb el dit. No sigueu tan ridícul!

Becky