Enganxat a la pantalla 'Cal actualitzar el programari crític' durant l'inici

MacBook Pro 15 'Touch Bar 2017

Número de model A1707. Llançat al juny de 2017, aquest MacBook Pro inclou processadors Kaby Lake fins al processador Intel Core i7 de quatre nuclis de 2,8 GHz amb Turbo Boost de fins a 3,8 GHz.



Resp .: 73



Publicat: 29/10/2019



El meu MBP no arrenca.



Això em va passar després d'uns quants dies d'utilitzar el nou macOS Catalina. Quan l’activo, es diu que cal una actualització crítica, però continua dient que s’ha produït un error quan intento instal·lar-lo.

He intentat actualitzar-lo amb wifi, punt d'accés personal i amb adaptador de LAN, però tinc la mateixa pantalla. També he provat la instal·lació neta amb disc buit (ordre + R), però mostra la mateixa pantalla. També he provat la instal·lació del sistema operatiu de fàbrica (ordre shift opció R) però falla després de descarregar el sistema operatiu. El restabliment de NVRAM i SMC no ajuda.

Tanmateix, puc utilitzar el meu Mac des del mode d’arrencada segur, però la barra tàctil, la llum de fons del teclat i el so no funcionen des del mode segur. També puc fer servir l’arrencada del meu Mac des de la unitat portàtil de Windows USB, però de nou la barra tàctil, la retroiluminació del teclat i el so no funcionen (tot el que s’utilitzava per funcionar des de la mateixa unitat USB abans que succeís el problema crític).



Internet diu que ha de fer alguna cosa amb la unitat de barra tàctil, però abans no tenia cap problema. Creieu que substituir la unitat de la barra tàctil solucionarà el problema?

Bloqueja la imatge' alt=

Comentaris:

Acabo de començar a tenir el mateix problema després d’actualitzar a Catalina. Si desconnecto tots els perifèrics USBC externs, no arrenca cap problema. Després puc connectar els perifèrics un cop arrencat. Si el deixo anar a dormir amb aquests endollats, es bloqueja i rep el missatge d'error tal i com es descriu més amunt. Continuarà.

2019.05.11 per Scavenger

Hi ha actualitzacions sobre això?

2020.01.02 per Mike

No, encara tinc el mateix problema. Vaig acabar comprant un MBP nou.

La substitució del controlador de la barra tàctil no va ajudar, he provat el tauler amb tot el que heu desconnectat (pantalla desconnectada, barra tàctil, botó d’engegada, trackpad, etc.) només connectada amb bateria i una pantalla externa. Encara arrenca a la mateixa pantalla, suposo que el problema és amb la pròpia placa base.

2020.01.02 per David

@dzavoo - Has aconseguit que es mirés el sistema? L'heu introduït a l'Apple Store per veure què deien? Hi ha hagut algunes xerrades sobre les actualitzacions de sistemes de maó de Catalina.

2020.02.02 per I

@danj Visc a Armènia, on no tenim una botiga oficial de poma, però tenim un centre de reparació automàtic de poma. Bàsicament, el centre de reparacions va fer el mateix que jo (instal·lant diferents versions de macOS, incloses Mojave i Sierra) i em van dir que el problema és amb la unitat de barra tàctil i que la solució podria ser substituir la carcassa superior (carcassa superior completa amb bateria i teclat, etc.) per entre 800 i 900 dòlars. Per descomptat, no vaig estar d’acord en fer-ho perquè crec que el problema és amb la placa base.

2020.02.02 per David

15 respostes

Solució escollida

Rep: 409 k

En aquest moment, heu de netejar la unitat i tornar a instal·lar el sistema operatiu des d’una unitat d’instal·lació de sistema operatiu extern.

Primera còpia de seguretat de qualsevol cosa important del vostre disc (TimeMachine)

A continuació, creeu un instal·lador d'arrencada del sistema operatiu mitjançant un altre sistema Mac, personalment em quedaria amb Mojave per ara, ja que Catalina encara és una mica erroni. En qualsevol cas, a continuació s'explica com es poden crear tots dos:

Reinicieu el sistema i, a continuació, utilitzeu el fitxer Opció per entrar al gestor d'inici, seleccioneu la unitat d'instal·lació USB-C. Un cop iniciat, aneu al menú i seleccioneu Utilitat de disc i, a continuació, suprimiu totes les particions i, a continuació, torneu a formatar la unitat com a una partició APFS GUID.

Referència: Combinacions de tecles d'inici de Mac

Ara sortiu de la Utilitat de disc i inicieu l'instal·lador del sistema operatiu deixant que faci el que pot! El vostre sistema es reiniciarà unes quantes vegades i la pantalla també es tornarà fosca, així que no us espanteu.

Extracció de la bomba de direcció assistida chevy silverado de 1997

En poques hores, el vostre sistema hauria d'haver acabat la instal·lació del sistema operatiu. Abans de fer qualsevol altra cosa, apliqueu totes les actualitzacions necessàries. Una vegada més, el vostre sistema es reiniciarà a mesura que Apple hagi actualitzat el microprogramari del sistema unes quantes vegades en funció del macOS que instal·leu.

Va funcionar això?

Comentaris:

Moltes gràcies! Ho intentaré i us faré saber sobre el meu progrés

10/30/2019 per David

ACTUALITZACIÓ: He intentat instal·lar tant Mojave com Catalina, quan intento instal·lar Mojave mostra un error, però Catalina s’instal·la amb èxit però mostra exactament el mateix error durant l’inici. Crec que tinc problemes de maquinari :(

2019.01.11 per David

@dzavoo - Quin va ser el missatge d'error que vau rebre amb Mojave durant el format o la instal·lació?

És hora de visitar una Apple Store. Feu-nos saber el que us expliquen.

2019.01.11 per I

@i Tinc una pregunta.

Per tant, he provat totes les solucions possibles de programari (restabliment de nvram / SMC, reinstal·lant una versió diferent de macOS des del dispositiu USB i des de la recuperació d’Internet, també he intentat arrencar des de l’arrencada SSD de macOS, etc.) i tot mostra exactament la mateixa pantalla.

També he intentat eliminar tot de la placa base (pantalla desconnectada, barra tàctil, botó d’engegada, trackpad, etc.) només connectada a la bateria i una pantalla externa. i encara tinc la mateixa pantalla. Vol dir això que el problema és 100% amb la placa base?

També he intentat substituir el cable del controlador de la barra tàctil (no tota la unitat de la barra tàctil només el cable del connector). Creieu que hauria de substituir la barra tàctil completa abans de comprar una placa base nova? o és 100% amb la placa base.

2020.01.02 per David

Sí, teniu un error a la placa lògica.

A diferència dels models antics que podeu substituir el SSD i fins i tot dels models més antics, podríeu substituir la memòria RAM que aquesta sèrie ha soldat.

2020.01.02 per I

Rep: 25

No ho faig .... un parell d’hores després de publicar-ho, el MacBook Pro 15 (A1707) de 2017 es va iniciar bé i la barra tàctil tornava a funcionar. Això és després de tres dies de colpejar el cap a l’escriptori intentant esbrinar-me un camí. Estic pensant que l’actualització de macOS 10.15.3 hi té alguna cosa a veure, ja que acaba de sortir i el meu sistema s’ha actualitzat mentre estava en mode segur.

Sé que el que el va matar va ser netejar tota la unitat (totes les particions, inclosa la reservada específicament per a la barra tàctil). Va funcionar perfectament fins que vaig fer això i després vaig tornar a instal·lar el sistema operatiu. Per què he fet això? Acabo de comprar aquest MBP a algú de Facebook i volia estar segur que començava per una pissarra completament neta.

Tot el que he llegit en línia diu que no heu d’esborrar totes les particions dels MBP amb la barra tàctil, només la partició principal del sistema operatiu. Això em fa una olor totalment de problema de programari i no de problema de maquinari. Sobretot, perquè el meu estava bé fins que vaig amollar totes les particions. A més, aquest lloc em va donar molta informació sobre el que potencialment vaig fer per crear el problema. Vegeu el sisè intent de l'autor (flux de treball 6):

Els intocables: pomes Activació del sistema operatiu nou per als professionals del MacBook de la barra tàctil

Comentaris:

Vaig comprovar que funcionaven bé els sensors de la barra tàctil i els de dreta i esquerra. Vaig tenir la mateixa història quan vaig esborrar el ssd complet, la barra tàctil ja no existia. Al principi, una actualització crítica de programari prohibia l'accés al meu Mac, però d'alguna manera això es va resoldre. Ho he intentat tot per a aquesta actualització de firmware, però res no ho ha pogut revifar. Tampoc hi ha servei de control de bandes. Crec que el programari que executa la barra tàctil no s’instal·la durant la instal·lació, ja que continua pensant que no hi ha cap barra tàctil al meu MBP (1707). algú em pot dir si hi ha alguna manera d’instal·lar els serveis de barra de control al meu Mac.

2020.02.11 per Work Upal

Rep: 13

Hola nois,

Tenia exactament el mateix problema. Això és el que vaig fer. Poques vegades apago l’ordinador, aquesta vegada he pensat que descansaré. Tenia Samsung SSD i un WD MyBook Duo connectats als ports USB C. Tot i que abans d’haver arrencat amb l’SSD, aquesta va ser la primera vegada amb MyBook Duo. Vaig fer aparèixer el missatge a la pantalla d’arrencada i vaig prémer per apagar. Es va tornar a engegar a Arrencada segura (manteniu premuda la tecla de desplaçament cap a l'esquerra fins que el logotip d'Apple s'hagi carregat a la meitat del camí, deixeu anar) Teniu accés a la pantalla d'inici. S'ha desactivat la connexió Wi-Fi i heu desconnectat el MyBook Duo de l'USB C. Premeu reiniciar i es va arrencar sense preocupacions. Crec que el culpable aquí podria haver estat el disc dur extern. No estic dient que aquesta sigui la solució per a tothom, però si teniu un problema similar i teniu alguna cosa connectada a USB C que mai no heu tingut abans en arrencar, pot ser útil per fer el procés que he fet .

Espero que algú ho trobi útil

Comentaris:

Sí, tenia el mateix problema i, després de desconnectar el dispositiu perifèric del port USB-C, vaig poder carregar-lo a la pantalla de registre.

2020.07.08 per setmana Lai Pau

Rep: 1

Vaig canviar la pantalla per un MBP 2017 amb la barra tàctil i després vaig obtenir aquest problema, netejo la instal·lació i rebi aquest missatge al final, resolt traient el cable de la pantalla de la placa base, ja que el xip t1 reconeixia la pantalla no original, al hdmi extern, he arribat a la configuració per acabar la meva instal·lació. Un cop fet, torno a connectar el cable LCD i ara el Mac funciona normalment, també he instal·lat Sierra. No és el darrer osx

Rep: 1

Després d’esgotar tot el mètode de recuperació, vaig anar a App Genius. De seguida em demanen que canviï el tauler lògic. Em vaig negar i vaig veure la vostra publicació.

S'ha provat el mètode Mojave d'arrencada.

Immediatament després de la reinstal·lació, es pot arrencar a MacOS. Funciona la barra tàctil.

S'han instal·lat totes les actualitzacions del sistema (a més de Catalina) i es reinicia automàticament mentre s'instal·len les actualitzacions del sistema, whamp! Feu servir l'actualització de programari crítica.

Per tant, torna a ser un bucle.

(Vaig substituir la pantalla per un reparador de tercers a causa de que la barra tàctil MBP del 2016 ha trobat un problema de llum de fons fallit). No estic segur de si això està relacionat.

-Actualització addicional. Després de 'Torna-ho a provar' i mostra el logotip d'Apple, la barra tàctil parpelleja / parpelleja al voltant de 3 vegades. Cada vegada menys d’un segon.

-He provat de desactivar el tallafoc del meu enrutador, sense vail.

Actualització (06/06/2020)

Després de llegir el TS que desconnectava el cable de la pantalla, vaig pensar que faria el mateix, ja que la meva pantalla ja no era original.

Abans de desmuntar-lo, pensava que realitzava un restabliment de SMC i connectava el Mac al televisor. I d’alguna manera funciona! Vaig reiniciar una vegada i vaig tancar una vegada abans d’encendre-la. Ara no cal connexió a la televisió. Funciona la barra tàctil. Estrany.

(Pel que sembla, vaig escriure massa aviat. 5 minuts a mscOS Mojave, la meitat de la pantalla va sortir alguna cosa estranya i torna a entrar al bucle d'arrencada). Ara no funciona res.

Rep: 1

Vaig trobar una manera d’arreglar-ho per mi mateix.

La placa de control de la barra tàctil està connectada a un cable flexible sota la placa lògica i, per alguna raó, el controlador de la barra tàctil es va trencar a causa d'una instal·lació neta, potser? Així que en vaig comprar un de nou a AliExpress per 8 € i el vaig canviar, la substitució va ser molt fàcil. Només s'ha d'eliminar la placa lògica, per la qual cosa no necessita una barra tàctil nova. Després d’això, només cal reiniciar amb una connexió a Internet per cable.

Comentaris:

Hola, voleu dir que substituir el cable flexible necessita eliminar tota la placa lògica? També he de treure el sensor d'identificació d'empremtes digitals i el ventilador, crec? (a jutjar pel guia).

05/15/2020 per Edward Eddy

No, no l’heu d’eliminar, simplement desconnecteu-lo de la placa lògica. Tots dos estan cargolats a la part superior

05/16/2020 per Christopher Frölje

Entès. Gràcies. En compraré un per provar-ho. Ara estic arrencant permanentment a bootcamp. Altrament, és només un maó gran ...

05/16/2020 per Edward Eddy

Podeu arrencar en mode segur, desactivar el WiFi i reiniciar-lo normalment. Això us permet accedir al vostre compte d’usuari normal amb totes les funcions, excepte la barra tàctil.

És important apagar el WiFi quan el tanqueu o el poseu en espera

05/17/2020 per Christopher Frölje

Christopher: Moltes gràcies pel coneixement que heu aportat a aquesta conversa. La vostra experiència em va fer preguntar-me si el meu propi problema podria ser un endoll mal assentat. Efectivament, després de més d’una setmana de frustració, vaig tornar a col·locar acuradament el cable flexible de la barra tàctil i a mitjà d’arrencada, la barra tàctil es va il·luminar i al cap d’un minut més o menys, el procés d’arrencada s’ha completat i tenia un Macbook completament funcionant de nou. Tan alleujat!

Això encara em deixa amb un altre A1706 que té un Touch ID fallit ...

ACTUALITZACIÓ: només heu corregit l’altre A1706. És sorprenent la poca informació que hi ha sobre aquests dos problemes (Touch Bar i Touch ID mal funcionament). El que existeix apunta a un tipus de firmware T1 ocult que ens resulta inaccessible. I potser és cert, però ambdós problemes van ser resolts per un usuari final aquí. En el meu cas, el problema de la barra tàctil era tan senzill com el cable flexible que necessitava tornar a asseure’s, i el problema d’identificació tàctil / empremta digital de l’altre Mac es va solucionar tornant a High Sierra (i probablement un restabliment SMC anterior).

05/21/2020 per Eric

Rep: 1

Hola a tothom,

El disc SSD integrat al meu macbook pro 15 'A1707 estava trencat i ja no es pot utilitzar, així que vaig instal·lar Catalina a un disc SSD extern i em vaig quedar amb aquest tipus de problemes (cal una actualització de programari crítica per al vostre Mac ...).

Fins i tot és possible instal·lar aquestes actualitzacions de microprogramari en una unitat externa? ... Si no, un dispositiu amb un SSD intern trencat ja no es podria utilitzar / escombraries.

Comentaris:

El vostre maquinari hauria d’estar bé. El problema és un problema d’actualització de programari. Haureu de trobar el camí cap a una Apple Store, ja que necessiten eines per solucionar-ho.

2020.04.08 per I

Rep: 1

He d’estar d’acord que aquest problema no s’hauria d’haver marcat com a “resolt” i crec que la conclusió definitiva, “Sí, teniu un error en la placa lògica”, no està justificada pels fets presentats. L’actualització de Catalina va trencar clarament la TouchBar de l’OP, un patró de causalitat que es veu en molts altres missatges de la xarxa. L'OP va ser exhaustiu en els seus esforços, de manera que el següent pas lògic va ser potser recórrer a Apple, però això és una cosa molt diferent de saber categòricament que la placa base havia fallat. A més, la vostra 'solució' com a marcada no ha resolt res.

Tenia dues unitats A1706 amb problemes tàctils. Vaig lluitar durant més d’una setmana amb tots dos, provant tota mena de vudú. Realment vaig començar a creure que les dues màquines tenien un problema de maquinari o, com a mínim, un problema de microprogramari EFI que només Apple podia resoldre. Un d’ells va cobrar vida quan vaig tornar a posar el cable flexible. L'altre només es va resoldre quan vaig instal·lar recentment High Sierra. El problema d’OP era més probable que fos un problema de programari.

Actualització (30/05/2020)

En realitat, era el mateix problema de la meva primera màquina: 'Cal actualitzar el programari críticament'. Els he agrupat només perquè els problemes TouchID són morfològicament els mateixos, és a dir, missatges d’error no descriptius i enganyosos generats per una corrupció de firmware inaccessible. He publicat la meva pròpia 'solució' tres vegades al debat aquí, de manera que n'hi hauria prou.

Tanmateix, vau esquivar el punt principal de la meva resposta, que era una de l’epistemologia bàsica. No sabíeu que es tractava d'un error de la placa lògica. * Creieu que era, perquè no us podíeu imaginar el que quedava per canviar / fer. No hi ha cap vergonya: vaig arribar al mateix punt després de més d’una setmana d’intents constants. Però estic contribuint aquí, com a persona amb una experiència mínima en aquest tema en particular, a dir que el programari pot trencar la barra tàctil i ho fa, i que la descripció dels esdeveniments de l'OP apuntava al mateix.

substitució de vidre de la càmera de l'iPhone 7 més

Si Apple proporcionés un millor missatge d'error i / o millors eines de programari per solucionar-lo, més persones podrien solucionar-ho ells mateixos. Fem mal servei a la gent quan casualment considerem que qualsevol cosa és un 'fracàs de la placa lògica', perquè això equival a dir: 'No us molesteu a intentar solucionar-ho vosaltres mateixos', cosa que va en contra de l'esperit mateix d'aquest lloc web i del seu manifest de autoreparació.

Comentaris:

@meowbie - Eric! Uneix-te al Club! Donar suport a Dret a la reparació moviment!

No estic d'acord amb la vostra valoració. Un error de la placa lògica no sempre implica un problema de maquinari. Si ho vas pensar, ho sento.

La vostra resposta es perd com a comentari i no com a resposta. Escriviu-ne una de nova com a resposta, expliqueu clarament el problema i la solució. I si podeu el per què!

Tot el que feu és assentar-vos a les línies laterals, és hora de pujar al plat i, quan esteu segurs dels vostres fets, planteu-los fermament. Un comentari és que no és una resposta. No puc ser l’únic que respon a les preguntes.

Tot i que reconec que hauria d’haver actualitzat la meva resposta amb el meu comentari 'És hora de visitar una Apple Store! Feu-nos saber el que us expliquen. Crec que és clar que hem de lliurar el tema a Apple.

05/30/2020 per I

Rep: 1

El meu MacBook Pro 15 'de 2017 es literalment destruït després d'actualitzar-se a Catalina. El problema de la barra tàctil va fer que l’ordinador quedés atrapat al bucle crític d’actualització de programari. Després de portar el portàtil a un reparador local, ho van provar tot i van suggerir que substituís la placa lògica. Fa 1,5 anys, aquest ordinador valia 3 mil dòlars, ara és una paperera completa. Es pot fer responsable Apple? Puc fer alguna cosa més per solucionar-ho?

Comentaris:

Haureu de trobar el camí cap a una Apple Store, ja que necessiten eines per solucionar el vostre sistema operatiu.

2020.04.08 per I

Rep: 1

Així doncs, lluitant contra aquest problema en 10-20 màquines. El 15 de 2016-17 de Pro i ho hem provat tot, excepte la pantalla LCD, per solucionar el problema. Una unitat té una placa lògica i un Top Case totalment nous i encara té l’error d’actualització crític. Teniu un munt de pesos de paper aquí ...

Comentaris:

Només heu de suprimir la EFI PERTITION i reiniciar-lo. l’actualització crítica del programari apareixerà immediatament. Connecteu-vos a una xarxa oberta a Internet (no hi ha cap bloqueig, cosa que ara fa uns dies és difícil de trobar). Boom ....

11/17/2020 per Work Upal

El meu primer pensament és que el tallafoc de la vostra empresa podria bloquejar la descàrrega del firmware de la barra tàctil. Proveu de portar una de les unitats a casa i comproveu si pot completar l ''actualització crítica del programari'.

11/17/2020 per Eric

Rep: 1

Es tracta de la barra tàctil. He instal·lat Windows a la meva màquina i, perquè no reconeix la barra tàctil, funciona perfectament.

Puc arrencar en mode de recuperació al Mac, en mode segur al Mac, però tan bon punt comença l’arrencada normal, se suposa que s’encén la barra tàctil i és llavors quan tot l’ordinador es reinicia i va al missatge crític. Fins i tot he arrencat aquest sistema en un altre Mac mitjançant el mode de destinació i el sistema operatiu arrenca bé.

Només penso utilitzar-ho com a màquina de còpia de seguretat de Windows / Linux per ara.

Rep: 1

Vaig tenir un problema similar el 01-01-2021. El meu Macbook Pro té 15 polzades amb barra tàctil. després de moltes investigacions, em va descoratjar llegint molts blogs on Apple proporcionava la solució de substitució de la placa lògica i per a molts havien substituït els portàtils que estaven coberts amb garantia.

Tanmateix, després d’una mica d’investigació, podria concloure que el problema rau en l’actualització firmwere per a la barra tàctil, que no està sincronitzada amb l’última actualització de catalina, de manera que quan es reinicia l’ordinador portàtil no pot trobar el firmwere per a la barra tàctil.

Crec que algunes de les actualitzacions del sistema operatiu Apple no estan sincronitzades amb la barra tàctil. Per això es produeix aquest problema.

I el pedaç firmwere admès no és accessible o no està disponible per a l'actualització.

Vaig solucionar aquest problema iniciant la sessió en mode segur, prement la tecla Maj majúscula esquerra durant el reinici i, després, tornar a iniciar la sessió al meu compte d'Apple i, a continuació, instal·lar l'última versió del sistema operatiu Mac OS Big Sur versió 11.1 que ha activat la meva barra tàctil de nou i tampoc no em proporciona qualsevol problema després de tornar-lo a instal·lar.

Crec que aquest sistema operatiu ve amb la barra tàctil Firmwere actualitzada i així es resol el problema.

Espero que vosaltres trobeu aquesta solució útil.

Rep: 1

He substituït la barra tàctil, el cas superior, he provat un nou conjunt de pantalla i, fins i tot, el pitjor de tot, he substituït la placa lògica en una per l'error d'actualització. Encara s'ha produït l'error d'actualització. Tot el programari relacionat amb quan esborreu l’emmagatzematge incorporat mitjançant la utilitat de disc i esborra el sistema operatiu de la barra tàctil “oculta”

Rep: 1

Vaja. Aquest fil encara continua. Bé, les darreres novetats sobre el meu MBP a finals de 2016, A1706.

Va patir tota mena d’articles i 2 viatges al centre de servei d’Apple es van cotitzar al voltant d’1 mil dòlars per substituir la placa lògica.

Em vaig cansar de tota mena de solucions de problemes relacionades amb el programari, sense vail.


Hi ha un 1% de probabilitats que el meu MBP pugui arrencar a MacOS on la barra tàctil es va poder il·luminar. Això em va fer pensar que un condensador o un xip que alimenta la barra tàctil ha fallat.

He comprat una nova barra tàctil, però no s'ha pogut il·luminar.

no hi ha so al vídeo gravat Android

Això significa que el condensador o xip fallit està connectat a la placa lògica. L’he enviat al meu taller de reparacions local. Van confirmar que un dels xips va alimentar la barra tàctil. Van citar 200 dòlars per substituir el xip.

He enviat el meu MBP i hauria de tornar en un parell de dies. Es tornarà a actualitzar.

Edward de Singapur.

Comentaris:

Ei Edward! Com està el vostre MacBook ara?

28 de febrer per strawberry_limz96

Rep: 1

Uhm, tinc un MBP del 2016 i he estat rebent i desactivant aquest missatge d'error durant ANYS. Fins i tot el vaig aconseguir quan el portàtil tenia 3 dies. Si Apple hagués reemplaçat completament el portàtil per Apple, un cop aconseguís la mateixa pantalla d’actualització crítica. Penseu per què Apple tindria una actualització crítica que no apareix al lloc web d'assistència oficial d'App Apple, on hi ha TOTES les descàrregues disponibles, especialment per al sistema operatiu. En aquest moment no hi ha actualitzacions per a Catalina que no siguin .2 .3 .4 .5 i les actualitzacions combinades. Els sistemes operatius anteriors tenen algunes actualitzacions de seguretat disponibles. Però, per què no apareix aquesta actualització? Encara ho tinc després d’instal·lar i instal·lar la versió més recent disponible del 10.15.5. No té cap sentit que Apple tingui una actualització de seguretat crítica immediatament després d’una actualització del sistema operatiu. És perquè no és Apple, és un signe de programari maliciós al firmware efi aka. Aquest tipus de programari maliciós està ben documentat i real i existeix almenys des del 2016

Comentaris:

Ho dieu amb tanta seguretat, però, és clar que teniu poca comprensió d’aquest problema. La 'actualització crítica de seguretat' és realment la instal·lació del firmware TouchBar, perquè la TouchBar és en realitat una peça independent de maquinari basat en ARM amb el seu propi sistema operatiu ('EmbeddedOS'). Qualsevol cosa que interrompi el procés de descàrrega, el procés d’instal·lació o el camí lògic entre l’equip amfitrió i la TouchBar generarà aquest error

05/30/2020 per Eric

És hora de visitar una Apple Store, ja que tenen la màgia de solucionar el sistema operatiu a causa de l’error de l’actualitzador del sistema operatiu.

2020.04.08 per I

Ells màgia està canviant el tauler lògic per 1000 $

2020.10.09 per Vladimir Rostovtsev

@meowbie Tens tota la raó.

2020.02.11 per Work Upal

David