L’altaveu esquerre no és el mateix que la sortida de l’altaveu dret

MacBook Pro 15 'Touch Bar 2017

Número de model A1707. Llançat al juny de 2017, aquest MacBook Pro inclou processadors Kaby Lake fins al processador Intel Core i7 de quatre nuclis de 2,8 GHz amb Turbo Boost de fins a 3,8 GHz.



Rep .: 143



Publicat: 29/07/2017



No sé si algú més és igual o jo que fa servir la versió de la barra tàctil del 15 '2017, la meva sortida de so de l'altaveu esquerre no és la mateixa que l'altaveu dret.



He provat el tauler Preferències / So i enganyo l’equilibri d’esquerra i dreta mentre reprodueixo la música. Però, la sortida no és normal a l’altaveu esquerre. L'altaveu adequat pot proporcionar un so envoltant ple de greus. Però, l’altaveu esquerre només pot produir so agut. Ni els baixos ni els envolupants són els adequats.

Sóc només un que experimenta així? O va ser a causa del nou sistema d’altaveu MacBook Pro?

Comentaris:



És el mateix que va patir un vessament d’aigua?

07/29/2017 per mayer

@mayer sí. Però l’abocament només va passar a l’altaveu adequat. no l’esquerra. I l’adequat va bé. Vull dir que la caiguda de vessaments només es produeix al costat dret del teclat. I el costat esquerre està completament net

07/29/2017 per Thiha Aung

Tinc el mateix problema al revés. També tinc la versió del MacBook Pro Touchbar del 15 ’2017. En el meu cas, és l’altaveu intern esquerre que té un rang dinàmic complet i el dret que només té màxims. És gairebé com si estigués configurat perquè l’esquerra sigui un altaveu de gamma mitjana i la dreta un twitter.

01/19/2018 per Patrick

No hi havia un vessament d'aigua, sinó un sol vessament i al costat esquerre de l'ordinador portàtil ... l'altaveu dret no funcionarà ara. És com si estigués apagat. && ^ & ^ $ ^ Apple. A més de que la pantalla és && ^ & @@ amunt, ara l'altaveu també està && ^ & @@ amunt.

05/15/2018 per Smith

Vaig tenir el mateix problema amb el meu 2015 i el vaig reparar abans que caduqués la garantia. Aquest era un problema de maquinari, ja que tenia el mateix problema a Bootcamp de Windows. Apple no va trobar cap prova de danys causats per l'aigua ni res. Mirant els fòrums en línia, molta gent ha tingut aquest problema, però Apple nega que hi hagi cap problema amb la formació de Macbook.

10/21/2018 per Rob

10 respostes

Resp .: 37

Tenia el mateix problema. Vaig fer una còpia de seguretat del meu Mac, el vaig restablir completament, vaig tornar a carregar el programari i vaig entrar a Preferències del sistema> So> Sortida> i després vaig moure la balança al mig perquè quedava automàticament a l’esquerra per algun motiu. El restabliment pot ser més aviat últim, però em va funcionar.

Comentaris:

jaja també em va passar, abit en pànic. això és realment estrany per què està establert per defecte. Només puc imaginar la molèstia que seria si una persona no és el tipus per fer cerques en línia i trobar solucions

11/24/2019 per YIIW

Rep: 25

Vaig reparar el MacBook 2016 de 15 ”DOS VEGADES. La primera vegada que calia canviar la bateria, la segona vegada que la vaig treure per tenir-ne un servei, experimentava el bon problema amb el teclat papallona. Per tant, la reparació va ser gratuïta encara que estigui fora de garantia. Es va substituir tota la meva vitrina. Així que també vaig aconseguir nous altaveus. I ara tinc els mateixos problemes que els esmentats anteriorment.

He experimentat un fort esclat a l’altaveu dret que només emet sons de baixa freqüència. I el meu altaveu esquerre només emet sons d’alta freqüència. L’equilibri és correcte. Això va començar després de l’actualització de macOS Catalina.

Realment trist que tinc tants problemes amb una màquina de costar 3200 euros. L’experiència d’Apple se m’ha arruïnat. Aquestes formacions són autèntiques escombraries.

Comentaris:

Per tant, no es tracta de problema relacionat amb el maquinari?

11/27/2019 per ajtee

Rep: 13

Vaig portar el meu ordinador portàtil al servei per obtenir el recanvi. En realitat, estic segur que es tracta d’un error del sistema operatiu que fa que l’altaveu es trenqui (però no vaig obrir el portàtil, només suposo que va passar després que el portàtil es va despertar i l’altaveu esquerre va aparèixer en veu alta unes 7 vegades)

es pot substituir la bateria per un foc encès

https: //discussions.apple.com/thread/796 ...

Comentaris:

Va passar un any i el mateix altaveu va tornar a explotar. Aquesta vegada fora de garantia :( podríeu demanar una peça de recanvi a AliExpress i provar de reparar-ho jo mateix

03/21/2020 per Vitaliy Meshchaninov

No m’ho puc creure, però ara la bateria s’ha inflat.

La part superior es va convertir en convexa i la tapa no es va tancar. Per sort, quan es va obrir la caixa per substituir la bateria, es va restaurar la geometria de la caixa superior.

Però només tenia 2 anys! Sembla que és un portàtil molt desafortunat :(

05/26/2020 per Vitaliy Meshchaninov

@glukki Si la bateria està inflada i no hi ha signes de manipulació: Apple sol substituir l’ordinador pel cost de la bateria si és dins dels tres anys posteriors a la data de compra. Crec que el cost de la bateria aquí rondaria els 200 dòlars.

07/22/2020 per Luke Grimes

Poc després el botó d’engegada i el Touch ID van deixar de funcionar. La part dreta de la barra tàctil sempre brilla amb un blanc clar. Quin desastre!

La majoria de les vegades l’ordinador portàtil funcionava en mode clamshell. El teclat, la barra tàctil i el botó d’engegada, tot el cas de la part superior és verge

10/21/2020 per Vitaliy Meshchaninov

Rep: 25

Tinc el mateix problema en un MacBook Pro Retina de 15 ”del 2013 amb Mojave: l’altaveu dret és molt baix en comparació amb l’esquerra, només amb les freqüències baixes.

Acabo de substituir tots dos però no he tingut diferències

Comentaris:

Crec que he arribat a una conclusió, jo també tinc el problema en què un altaveu és més fort en el meu cas, és l’esquerra el que és més fort. He descarregat Windows a Boot Camp. El so és igualment equilibrat. Per tant, crec que és un error de programari

2020.11.05 per SWR

El meu és també 2013 MBP Retina 15 ', Catalina, també té el mateix problema. A la finestra 10 és equilibri, però a l’OSX Catalina, l’altaveu dret és més baix, l’altre esquerre és més treble. Aviseu-me si podeu solucionar-ho amb OSX. Gràcies.

2020.04.06 per Kyaw Zin Htun

alguna vegada has trobat la solució?

06/27/2020 per Ayaan Ahmad

Rep: 1

També tinc aquest problema, excepte que la meva situació s’inverteix: el volum de l’altaveu dret és molt baix en comparació amb el de l’esquerra. S'ha intentat restablir SMC i PRAM sense sort. El saldo d’àudio verificat es troba al mig. Va substituir el meu altaveu dret amb un de 'nou' per confirmar que no és un problema amb el propi altaveu. Moure el saldo de sortida d’àudio cap a la dreta és un truc que em permet tornar a gaudir d’uns altaveus aproximadament al mateix volum, però evidentment està trencat, de manera que demà el portaré a la botiga d’Apple per veure si poden diagnosticar el problema.

Comentaris:

Què va passar ???

03/16/2019 per Simon Anthony

He descobert que és possible solucionar un desequilibri entre els altaveus afluixant els cargols de la part posterior de l’ordinador que hi ha a sota de l’altaveu infractor. Jugueu a alguna cosa, col·loqueu l’ordinador portàtil al teclat amb la pantalla penjada sobre la taula perquè es vegi la part posterior de l’ordinador i els cargols. afluixeu un cargol alhora mentre escolteu el so. És possible que trobeu una millora notable. Apreteu-los tots d’un en un fins que el so empitjori de nou i, a continuació, afluixeu-lo una vegada més o traieu el cargol totalment. Es podria enganxar el cargol al seu lloc (però afluixat) amb una gota de vernís per a ungles. És una solució temporal, però funciona per a mi fins que puc aconseguir una màquina nova. La substitució dels altaveus no va ajudar, per cert, però el meu truc de cargol, trobat mentre feia la substitució, sí.

10/22/2020 per Simon Anthony

Rep: 1

Tinc un MacBook Pro de 13 ”amb Touch Bar del 2017 amb el mateix problema. L'única diferència és que va passar després que van canviar la carcassa superior a causa d'un problema amb el teclat ... Entenc que també van canviar els altaveus, de manera que podria ser un problema amb els altaveus nous. També he actualitzat el Mac a Catalina. Ho tornaré a portar a la botiga. Heu trobat una manera de solucionar el vostre Mac?

Comentaris:

Això es deu al subwoofer o a l'altaveu dret. Problema de disseny.

12/19/2019 per ajtee

Els dissenys són els mateixos d’esquerra a dreta, una imatge de mirall recta que podeu veure aquí Altaveus

07/22/2020 per I

Rep: 1

Igual que el meu .. L’altaveu esquerre era més fort que l’altre dret. Vaig pensar que l’altaveu era culpable només canviant el nou altaveu.

Comentaris:

Tinc aquest problema ...

això no és un problema de maquinari .. és un problema de sistema ..

El que he fet és inserir SSD diferent i formatar-lo .. el problema s'ha resolt .. crec que va restablir el sistema durant la instal·lació d'un sistema operatiu nou en un SSD nou ..

12/23/2020 per syamirc_91

Sí, és el pas zero per comprovar si hi ha errors al sistema operatiu, abans que algú comenci a soldar a bord.

12/23/2020 per Lloc del lloc

Rep: 1

Hola! Tinc el mateix problema en el meu Macbook Pro 2017, de 15 polzades, va passar set mesos després que Apple m’hagués canviat el teclat, és a dir, un casal a causa del conegut problema. Per tant, no hi havia cap garantia, la vaig portar al servei per fer-los veure el que va passar: alguna cosa no va bé, podem solucionar-ho canviant de nou la casella superior, però he de pagar aquesta vegada, de manera que em vaig negar. Un altre home va dir que només cal esperar fins que el problema amb el teclat tornarà a aparèixer d'aquí a 3-4 anys i, per tant, es canviarà de forma gratuïta: D Per tant, només ho tolerem al moment. Per tant, és un problema de maquinari, com molts altres darrerament amb els macbooks de l’última generació. Només hem d’acceptar que no són perfectes, home.

Comentaris:

I quin era el problema amb el teclat? Estaria encantat d’utilitzar el mateix truc XD

10/21/2020 per Vitaliy Meshchaninov

Rep: 1

La majoria són altaveus fallits, però de vegades són problemes d’amplificació. Necessiteu substituir un dels xips amplificadors i esteu a punt.

Rep: 1


He descobert que és possible solucionar un desequilibri entre els altaveus afluixant els cargols de la part posterior de l’ordinador que hi ha a sota de l’altaveu infractor. Jugueu a alguna cosa, col·loqueu l’ordinador portàtil al teclat amb la pantalla penjada sobre la taula perquè es vegi la part posterior de l’ordinador i els cargols. afluixeu un cargol alhora mentre escolteu el so. És possible que trobeu una millora notable. Apreteu-los tots d’un en un fins que el so empitjori de nou i, a continuació, afluixeu-lo una vegada més o traieu el cargol totalment. Es podria enganxar el cargol al seu lloc (però afluixat) amb una gota de vernís per a ungles. És una solució temporal, però funciona per a mi fins que puc aconseguir una màquina nova. La substitució dels altaveus no va ajudar, per cert, però el meu truc de cargol, trobat mentre feia la substitució, sí.

Thiha Aung