El botó d'inici de l'iPhone 7 no funciona després de substituir la pantalla

iPhone juliol

Publicat el 16 de setembre de 2016. Model 1660, 1778 Disponible en format GSM o CDMA / 32, 128 o 256 GB / Or rosa, daurat, platejat, negre i negre negre.



Resp .: 455





Publicat: 19/09/2016



el botó d'inici de l'iPhone 7 no funciona després de substituir la pantalla, ajuda

Comentaris:

Heu substituït la pantalla d'un telèfon que només es va publicar fa tres dies?



09/19/2016 per mayer

Sí, en realitat ho he fet

09/19/2016 per Albert

Tinc el mateix problema, hem provat dos telèfons i el mateix problema ha passat després de canviar la pantalla original !!!!!!

09/20/2016 per jihad

és el títol realment correcte, 'iPhone 7'

09/23/2016 per Abdul Galib |

Com diables ja ho vau trencar?

09/23/2016 per Gigabit87898

39 respostes

Solució escollida

Rep: 40,5 k

Aquí hi ha moltes preguntes i poques respostes. Aquí teniu la meva opinió després de mesurar la comunitat de reparadors i fer algunes substitucions de pantalla a la nostra botiga:

FET 1: el botó d'inici té un xip incrustat a la part posterior del botó. Per utilitzar paraules senzilles, aquest xip emmagatzema la clau que permet al tauler reconèixer-la. Per tant, si utilitzeu un botó d'inici diferent, ja sigui original o de recanvi, el tauler no reconeixerà el botó d'inici.

Com a resultat, el botó d'inici no nadiu no podrà escanejar l'empremta digital i no reaccionarà a cap entrada. El telèfon actuarà com si faltés completament el botó d'inici. També apareixerà un missatge 'No es pot activar Touch ID'. En aquest cas, l’única manera de tenir la funció del botó d’inici és mitjançant el botó d’inici virtual en pantalla tàctil assistencial, també conegut com a pantalla virtual. I l'única manera de despertar el telèfon seria mitjançant el botó d'engegada o l'alça per activar-lo.

FET 2: Apple, i només en una Apple Store propietat d’Apple, però que comença a aparèixer en alguns AASP mentre escric això, pot substituir la pantalla i el botó d’inici i reprogramar el nou botó d’inici i emparellar-lo amb el tauler / telèfon. Si un taller de reparacions o un fabricant de bricolatge de tercers fa malbé el botó d’inici durant la reparació, o si el propietari el trenca d’alguna manera o falla, l’única manera de restaurar la funció del botó d’inici en aquesta data és portar-lo a un Apple Store o a un aquells AASP que comencen a rebre la màquina de sincronització.

FET 3: Apple no va fer res per evitar la substitució de pantalles per peces OEM o de recanvi. Si substituïu la pantalla i transferiu el botó d'inici sense danyar-la, tot funcionarà amb normalitat. Però espereu que les peces barates funcionin malament. Així que invertiu en peces de bona qualitat de proveïdors de confiança. Les pantalles de recanvi haurien d’ésser el més a prop possible de les pantalles d’Apple en termes de: fidelitat del color, llum de fons, tacte, força, durabilitat, aixecament del marc, acabat del marc.

FET 4: moltes pantalles de recanvi tenen un cable d’interconnexió del botó inicial defectuós. Quan el botó d'inici funciona amb la pantalla original, però no amb la pantalla de reemplaçament, és una pantalla incorrecta i l'heu de garantir o substituir. I sí, tot un lot pot ser defectuós.

Tanmateix, de vegades, mentre desmunteu l’iPhone, feu malbé el cable d’extensió del botó d’inici de la pantalla trencada i proveu d’ajustar una peça de recanvi incorrecta. Ara, el botó d'inici no funciona ni a la pantalla antiga ni a la nova, i suposeu que el mateix botó d'inici ha fallat. Doncs no, de vegades no.

FET 5: podeu danyar el botó d'inici i perdre completament totes les funcions, especialment si esgota el cable del botó d'inici. Algunes persones molt pacients tornen a vendre les peces juntes. Prefereixo ajustar una pantalla trencada original juntament amb el botó d'inici malmès i enviar-les a una botiga d'Apple per reemplaçar i emparellar el conjunt de la pantalla (vegeu FACT 2). Segons la meva opinió, el cost de la nova pantalla d’Apple és comparable al cost d’establir el botó d’inici trencat.

FET 6: en alguns casos, un xip (diferent del de FACT 1) present al botó d'inici es fa malbé (especialment durant la transferència del botó d'inici de la pantalla trencada a la nova). Si es fa malbé i falla, aquest xip evitarà que funcioni el botó d'inici, com ara sortir d'una aplicació i tornar a la pantalla d'inici. Però l’escàner d’empremtes digitals continuaria funcionant i podeu activar / desbloquejar la pantalla amb l’empremta digital i emprar-la i fer-ne arribar. Es pot accedir a aquest xip (al contrari del xip de l’escàner d’empremtes dactilars de FACT 1, pràcticament inaccessible), es pot substituir i solucionar el problema. De vegades, un trencament parcial del cable del botó d'inici pot provocar la mateixa fallada. Algunes persones també les poden reparar amb les eines adequades, l'habilitat i la mentalitat del pacient.

EDITAR: fet nou (7)

FET 7: alguns tècnics de reparació van notar que un conjunt de lleva frontal danyat pot interferir amb el funcionament del botó d'inici / Touch ID. Per descartar aquesta possibilitat, proveu les funcions Botó d'inici + Touch ID després de desconnectar el cable flexible de la càmera frontal. PER,, a partir de l’iOS 11, és possible que hagi d’estar present / connectat el conjunt de la càmera frontal perquè l’iPhone arrenci. Per tant, pot ser que proveu un altre de bo / conegut.

EDITAR: iOS 11.0.0-11.0.3

FET 8: després del llançament de l'iOS 11, i fins a l'iOS 11.0.3, vam observar que alguns dispositius de l'iPhone 7 no es poden arrencar completament o que poden arrencar-se si el botó d'inici falta o està malmès (així com el conjunt de la càmera frontal). [Encara no s'ha verificat: un company de tecnologia va observar que alguns i7 arrencarien sense que hi hagués el botó d'inici connectat. La seva teoria és que la versió de placa que té un determinat xip Intel s'iniciaria sense el botó d'inici mentre que la versió de placa amb un xip Qualcomm requereix que s'instal·li el botó d'inici per arrencar].

Espero que sigui d’ajuda i no dubteu a enviar-me un missatge per obtenir informació addicional o aclariments. Estaré encantat de compartir-ho.

Comentaris:

@ferides , Gràcies pels FACT, bon escrit.

06/15/2017 per L Pfaff

Esteu dient que si arrossegueu el botó d'inici mateix, podeu dessoldar el xip i moure'l a un nou botó d'inici i recuperaríeu la funcionalitat del botó d'inici i de la identificació tàctil?

2017.04.07 per Ramsey F.

No RamseyF No ho dic. Torneu a llegir l’últim paràgraf.

2017.04.07 per Ferides

He estat fent l'iPhone 7 / 7P tan bon punt la pantalla de reemplaçament estava disponible. Vaig arreglar amb èxit més de 100 iPhone 7 / 7P, tot i que em vaig quedar amb aquesta situació sense que el botó d'inici no funcionés, va passar amb 4 de les meves darreres reparacions. Al principi, tot i que es tractava d’un lot de pantalles defectuoses, vaig demanar pantalles de recanvi d’iPhone OEM 7 / 7P de la més alta qualitat, i el mateix problema va passar amb el botó d’inici de l’iPhone 7. Així doncs, la meva conclusió és que les últimes 2 actualitzacions de iOS es van embolicar amb el programari, amb una combinació de la pantalla de reemplaçament. Fins i tot després de tornar a activar la pantalla trencada original amb el botó d'inici original, encara no funciona. Em costa creure que després de 100 reparacions reeixides, em tregui malament el botó d'inici. Ara ja vaig deixar d'acceptar reparacions per a Iphone 7 / 7P fins que es trobés una solució validada.

2017.11.07 per M&D GLOBAL WIRELESS

Amic @ m & d, hauríeu d’estar acceptant en un altre perquè tots puguem trobar aquesta cura. Sense el telèfon disponible, no trobareu el problema exacte. Alguns telèfons han de ser un labrat per a l'experiment. Una vegada més, segurament, el problema no va ser amb l'actualització de rescat bcos, qui va crear aquest fil va experimentar el problema menys d'una setmana després del llançament del telèfon. A la qual el sistema operatiu tenia 10 anys. No obstant això, va experimentar aquest mite. Així que podria dir que feies alguna cosa bé durant el teu èxit de 100 anys. Però no va ser el problema del sistema operatiu.

2017.12.07 per Abdul Galib |

Rep: 3.1k

Ei! Jasen aquí, de l'equip iFixit. Vam jugar amb algunes de les nostres unitats de l'iPhone 7 i vam canviar per unes quantes pantalles. Hem pogut canviar amb èxit una pantalla d'un iPhone 7 a un altre iPhone 7, i el botó d'inici tàctil / d'inici ha funcionat després de l'intercanvi.

També us interessa veure alguns dels resultats que obteniu després de canviar de pantalla. Seguiu publicant aquí amb els vostres resultats. Seguirem fent proves també del nostre costat.

Comentaris:

Hola Jasen, gràcies per les teves bones notícies.

Heu intentat canviar completament el botó d'inici activat o també heu transferit el botó d'inici d'una pantalla a l'altra?

09/24/2016 per Aldrin

Hola Aldrin, hem transferit el botó d'inici de pantalla en pantalla, però el vam conservar amb el seu iPhone 7 original.

09/24/2016 per Ash Friedle

Ah genial! Es vol assegurar que el botó no es trenqui quan intenteu eliminar-lo :-) gràcies per la informació Jasen.

Passa un bon cap de setmana!

09/24/2016 per Aldrin

He canviat una pantalla d'iPhone 7 intacta per un iPhone 7 lcd trencat (només LCD sense botons d'inici)

El primer resultat va ser el botó d'inici totalment sense resposta.

Com a segon intent, vaig canviar lcd amb botons d'inici, el resultat va ser el mateix.

3r intent: he actualitzat iOS, sense canvis

4t intent: he tornat a col·locar la pantalla trencada amb el botó d'inici. Funciona.

Tens alguna idea o guia sobre com canviar la pantalla de l'iPhone 7?

Tinc un taller de reparacions, però encara no tinc experiència per a l'iPhone 7

Gràcies

12/20/2016 per mehmet fatih daban

El mateix passa amb mi, poma no puc fer res físicament, sembla que hagi d'esperar entre 5 i 10 dies perquè ho solucionin

12/29/2016 per Hector Batista

el Samsung Note 5 no s’encén

Resp .: 277

Actualització (02/09/2017)

Ok crec que finalment vaig trobar el problema, així que primer vull explicar alguna cosa.

Un noi va escriure aquí que acabava d’obrir un iPhone 7 i que no desconnectava res i que el botó d’inici deixava de funcionar. Ja obro l'iPhone 4 i, després d'obrir el telèfon amb una pistola de calor, el botó d'inici encara funciona bé abans de desconnectar res perquè la calor no faci malbé el botó d'inici.

Una altra gent escriu que potser és perquè la pantalla de reemplaçament no és original, això no és el motiu pel qual el botó d'inici deixa de funcionar, tampoc perquè acabo de substituir el vidre de la pantalla LCD per a dos iPhones 7 i el botó d'inici deixa de funcionar. la pantalla LCD original i els cables.

Per tant, el problema que he trobat fins ara és quan sí, vaig intentar treure la gran placa metàl·lica de la pantalla on hi ha el cable gran del botó d'inici amb cola. Apliquem calor a aquesta placa per poder separar aquesta placa del cable i sembla que el cable és realment suau, de manera que fins i tot si no el trenqueu a l'interior es fa malbé, de manera que substituïm la llum de fons per aquest cable i el botó d'inici d'inici tornar a funcionar bé.

Conclusió: hem trobat que l'ús de la pantalla LCD original, però substituir la llum de fons per un cable llarg solucionarà el problema (fins ara el solucionem dues vegades)

Comentaris:

Tenia un cas que descarta la vostra idea.

La pantalla esquerdada d'i7 la canvia un altre i7 mantenint l'HB original.

Vaig aplicar una pistola de calor a les dues pantalles per substituir HB.

La pantalla substituïda a l'i7 HB no va respondre. Vaig tornar a substituir les pantalles. HB funcionava perfectament.

si hagués malmetut els cables flexibles del botó d'inici que passaven per la part posterior de la pantalla, la meva pregunta és que 'per què el botó d'inici propi funciona bé amb un cable HB danyat'

La resposta ha de ser 'hi ha d'haver un altre misteri'

No m'atreveixo a substituir la pantalla i7 per als clients, tinc una botiga de reparacions amb 5-10 pantalles reparades al dia,

02/14/2017 per mehmet fatih daban

Vaig canviar una pantalla d'iPhone 7. Vaig fer un intercanvi complet amb el botó d'inici d'una bona pantalla de l'iPhone 7 a un altre iPhone 7 amb una pantalla dolenta. El botó d'inici no va funcionar Vaig pensar que potser és perquè necessiteu el botó d'inici original, però en veure aquest fil, sembla que els vostres es van trobar amb el mateix problema. El botó Inici no fa clic ni respon smh

02/17/2017 per Jon Doe

Puc confirmar que aquesta solució funciona. Vaig fer el meu primer avui. Heu de tallar amb cura l’adhesiu al voltant de la part superior i 1/4 ’de la part superior de cada costat. A partir d’aquest moment, utilitzeu una carta de joc recoberta de cera, reduïu aproximadament 1 / 2m de l’amplada i separeu la resta de la placa posterior de les capes de la pantalla LCD. Tingueu molta cura de no danyar la capa final de làmina per sobre de la pantalla tàctil 3D. Traieu les parts de la pantalla nova i substituïu-la de la pantalla anterior. El xip que hi ha a la placa posterior conté algun tipus de signatura que funciona conjuntament amb el botó d'inici. Assegureu-vos que heu netejat TOTES les deixalles de les capes internes de la pantalla LCD. Fins i tot un tros clar de deixalles apareix en un punt negre de la pantalla. 91% d’alcohol i un mitjà lliure de pelusses / sense ratllades. NO USEU MICROFIBRA !!!

Per curiositat i amb finalitats d’experimentació i discussió: funcionaria de manera similar una pantalla de 6 s? Els botons sempre han funcionat per a mi, però, si calgués canviar un botó d'inici, en podríeu utilitzar un des d'un telèfon trencat / inutilitzable si substituïu la capa tàctil 3D tal com s'ha descrit anteriorment?

EDITAR: He desmuntat una pantalla 6S. Són idèntics, excepte que la llum de fons es troba a la part inferior del 7 i a la part superior del 6S. Editaré això en el futur a mesura que es presenti l'oportunitat. M’alegraria de provar-ho si algú té els telèfons trencats de recanvi.

02/18/2017 per Jamie

Després de llegir tots aquests missatges, aquí en teniu un parell d’interessants per provar. Baix i heus aquí, la segona solució ha funcionat! He eliminat aquest cargol completament, he reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

27/06/2017 per sam

Proveu de substituir el cable flexible de la càmera / altaveu / sensor de proximitat per un de nou i tot hauria de tornar a funcionar bé. Sembla defectuós si fa que el telèfon actuï quan està connectat. Podeu substituir-lo per un de nou i hauríeu de solucionar-ho tot.

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. Potser això no solucionarà molts d’ells, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

2018.09.03 per billa.4you

Jack Nicolsen de vegades podem reparar els botons de casa arrencats. Realment depèn de l’extensió del dany i de la ubicació de l’esquinçament.

2018.12.04 per Ferides

Rep: 169

Quan el meu botó d'inici es nega a cooperar, li dono una nova vida

Com substituir l’IC tàctil del botó d’inici

Rep: 263

Hola nois,

Potser també hauria de publicar-ho al fil de l'iPhone 6S. Després d’actualitzar a iOS 10, trobo que les pantalles que no són OEM no funcionen a l’iPhone 6S.

Això es podria relacionar aquí si la substitució que utilitzeu per a l'iPhone 7 no és OEM. Crec que Apple ha afegit una nova mesura de 'seguretat'.

Comentaris:

Fixeu-vos en el xip situat a la part posterior de les pantalles de l’iPhone 6S. Podrien utilitzar-ho per autenticar-se amb la placa base ...

09/20/2016 per Michel Lavache

El xip tàctil també es troba darrere de la pantalla. No ho oblideu.

09/20/2016 per Ben

Definitivament canviava pantalles de tercers a 6S amb ios10 beta. Estic gairebé segur que ho vaig fer l’altre dia, en un 6S amb iOS 10. Va ser un client de molt de temps i ens estavem posant al dia. Així que podria estar equivocat. Encara no he treballat en un 7. De qui reben pantalles o els clients que volen pagar per menys de 250 dòlars?

12/29/2016 per iMedic

En realitat, hi va haver un problema quan un dels programes ferms de v11.x.x va encobrir el telèfon, però finalment Apple l’ha solucionat a causa de la pressió aclaparadora del públic. Bé, ara amb l'iPhone X, tret que substituïs la pantalla per una pantalla original (és de 400 $), no funcionarà amb les pantalles de 200 $ més barates. Control freak Apple torna a aconseguir-ho!

08/14/2018 per billa.4you

Rep: 581

Vaig tenir el mateix problema. Però ho vaig solucionar. El cable 3D Touch i el botó d'inici (un cable) és molt fràgil. Traieu la placa posterior metàl·lica de la part posterior de la pantalla i comproveu el cable complet. La meva estava trencada. Substitueixo tota la llum de fons + 3D Touch (treure la llum de fons antiga + 3D Touch és molt difícil) i el Touch ID funciona sense cap problema.

Si teniu alguna pregunta, no dubteu a escriure’m un missatge.

Comentaris:

doncs això potser té sentit.

2017.09.02 per juliol Osilia

Es confirma que funciona

02/18/2017 per Jamie

Això és correcte. He donat instruccions detallades més amunt sobre com fer la transferència. 3 per 3 fins ara.

02/27/2017 per Jamie

Va fer el mateix ... només heu de canviar el botó d'inici original d'una pantalla trencada original a una segona pantalla, i em va donar un identificador tàctil / botó d'inici que no responia. canviat de nou a la tartera original esquerdada i tot funcionant. per tant, no sé si la segona pantalla nova va arribar amb un connector pla malament, o si Apple va posar alguna cosa que ha de coincidir (com un xip en algun lloc de la llum de fons) amb el botó d'inici, però vaig canviar la nova pantalla, el metall antic placa posterior, i TOTS ELS TREBALLS OK :) gràcies Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

05/31/2017 per Oniyaki

Tot i que el mètode anterior pot funcionar, sembla una operació bastant difícil i pot no ser per a tothom.

Després de llegir tots aquests missatges, aquí en teniu un parell d’interessants per provar. Baix i heus aquí, la segona solució ha funcionat! He eliminat aquest cargol completament, he reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

27/06/2017 per sam

Proveu de substituir el cable flexible de la càmera / altaveu / sensor de proximitat per un de nou i tot hauria de tornar a funcionar bé. Sembla defectuós si fa que el telèfon actuï quan està connectat. Podeu substituir-lo per un de nou i hauríeu de solucionar-ho tot.

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. Potser això no solucionarà molts d’ells, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

2018.09.03 per billa.4you

Rep .: 137

Es tracta d’una publicació, però avui hem tingut aquest mateix problema. Fins ara teníem solucionats uns 10-12 telèfons i7 i 7 més sense problemes, però en aquest cas el botó d'inici va deixar de respondre (l'empremta digital funcionava bé). Després de canviar de pantalla, provar telèfons de donants, etc., res. Per tant, vam fer una còpia de seguretat del telèfon, el vam deixar en mode DFU i vam fer una restauració completa. El botó d'inici ha tornat bé.

Actualització (15/05/2017)

Anteriorment vaig publicar que teníem aquest problema, vaig tornar a connectar el telèfon a DFU i el vaig restaurar i estem bé. Des de llavors hem solucionat més de 50 models d'iPhone 7 i 7 plus, i no hi ha cap problema, crec que per a nosaltres el primer va ser un problema de batch primerenc similar als problemes amb comentaris hàptics de la sèrie 6s.

Comentaris:

Com heu passat al mode dfu si el botó d'inici no funciona Peter?

04/13/2017 per Logan

Hi ha utilitats que poden forçar els telèfons al mode DFU. N’utilitzo un a la meva botiga tot el temps per a reparacions. Es diu RecBoot. Bàsicament, connecteu el telèfon a un ordinador i feu que RecBoot el faci entrar en mode DFU. Super fàcil.

04/19/2017 per Capità Satchmo

L'iPhone 7 no utilitza botons d'inici per entrar al mode dfu, sinó que utilitza el botó d'alimentació i de baixada de volum

2017.09.05 per Austin Taylor

Austin Taylor FTW !!!!

05/23/2017 per Els metges tècnics

Això és estrany! Vaig fer el DFU i el meu botó d'inici encara no funciona. Tot i això, he rebut un botó d'inici 'virtual'.

2019.06.10 per kathwick2

Rep: 60,3 k

Heu canviat el botó inicial original per la nova pantalla LCD?

Comentaris:

el botó d'inici original no funciona a la nova pantalla LCD, només a l'antiga pantalla LCD

09/20/2016 per Albert

Fins i tot per a 2 nous LCD?

09/20/2016 per Tom Chai

Sí per a 2 LCD nous

09/20/2016 per Albert

Interessant. Ara necessitem més mostres per experimentar, de manera que podem confirmar el problema i potser trobar una solució alternativa.

09/20/2016 per Tom Chai

Igual, també m'interessa, no he trobat ningú que hagi tingut èxit en canviar la pantalla mantenint el botó d'inici perquè funcioni amb normalitat.

09/22/2016 per Ben

Rep: 57,3 k

Publicant aquí perquè pugui continuar en aquest fil

Comentaris:

El meu següent punt ->.

05/28/2018 per Ferides

Resp .: 73

És després de les pantalles del mercat, ho veiem cada any amb els nous iPhones. Sempre hi ha alguna cosa que els fabricants necessiten per resoldre els problemes. El 5C tenia problemes de tacte, el 6 tenia problemes d’elevació de marcs, 6 amb tacte forçat i ara amb el 7 torna a ser la retroiluminació amb força forçada.

Hauríem d’obtenir respostes dels proveïdors. I les pantalles iFixit fan el mateix, he provat. Només he tingut un parell de pantalles de diferents proveïdors. Ara és com una agulla en un paller.

Resp .: 157

Després d’haver tingut un problema amb el botó d’inici de l’iPhone 7 que no funcionava (però el TouchID de la pantalla de reemplaçament funcionava, per estrany que fos) ahir, avui estava sent força prudent amb un iPhone 7. Vaig fer servir una pistola de calor per escalfar la part posterior del telèfon (poca temperatura fins que el metall només s’escalfava) i una mica de calor a les vores de la pantalla, evitant el botó d’inici. Vaig fer servir una fulla d’afaitar per lliscar per sota de les vores de la pantalla, no més de 1/8 de polzada. No vaig desconnectar RES, però quan vaig tornar a engegar el telèfon per provar, ni el botó d’inici ni el touchID funcionaven més . Una vegada més, a part de simplement aixecar la pantalla del marc metàl·lic, es tracta de la pantalla original intacta i del botó d'inici de què parlo. A més, vaig pensar que podia haver estat la meva imaginació, però hauria pogut jurar mentre escalfava la part posterior (i el telèfon apagat) vaig sentir que el motor de retroalimentació tàctil vibrava, com si s'hagués tocat el botó d'inici.

Actualitzeu 15 minuts més tard: tant el TouchID com el botó d'inici funcionen a la pantalla de reemplaçament posterior al mercat, de manera que suposo que els cables del botó d'inici de la pantalla original es van danyar en la reparació. Crec que va ser la calor, fins i tot lleugera, perquè NO hi ha cap dany als cables de la fulla d’afaitar. Encara no he instal·lat el marc metàl·lic posterior a la pantalla posterior al mercat. NOTA: una cosa que vaig fer diferent de la fallida reparació d'ahir va ser que aquesta vegada NO vaig treure el petit anell de goma que hi havia a l'interior del botó d'inici, que em semblava només per impermeabilitzar. Estic pensant que això és vital en la funcionalitat d’aquest nou botó d’inici. També em vaig assegurar que el suport de metall del botó d'inici estigués correctament al seu lloc (la protuberància de plàstic del costat esquerre estava completament dins de la bretxa circular del suport) i que els altres tres cargols estiguessin al seu lloc abans de posar el cargol del botó d'inici real. També he tingut el costum de no posar el botó d'inici al coixinet magnètic.

Actualització final: després d’instal·lar la pantalla del mercat completament i el TouchID i el botó d’inici encara funcionen correctament.

Comentaris:

Gràcies .. això és interessant .. ja que això apunta a 'escalfar' de nou com a culpable. Com heu descrit, vau evitar que l'HB assenyalés la pistola de calor només cap als costats, però pot ser que tingués una mica de calor de totes maneres. Sovint em sorprèn la quantitat de 'calor vermell' que agafen els articles no desitjats, com ara eines metàl·liques situades al costat o, fins i tot, a prop, per exemple. iPads .. on estic utilitzant més calor que qualsevol altra reparació. Quan agafo el conjunt de la pantalla, el solto a la part inferior i, després, treballo amb la ungla del polze mentre aixeco el marc. És molt més ràpid i 100% segur per a la carcassa - Sense rascades - No calor!

Ah, per cert. Si llegiu aquest 'Ged', no doneu a aquest noi un avantatge per compartir la seva experiència, encara que potser no sigui una 'solució', el camí cap a una cosa així sovint es pavimenta amb experiències ... gràcies!

2017.07.03 per FIX4U.DK

Ahir em va passar exactament el mateix. No faig reparacions per viure, sinó només per familiars i amics propers. Sabia que l'iPhone 7 necessitava un controlador de tres ales, però no me'n vaig adonar d'un 000. Vaig obrir el telèfon amb una calor MOLT suau al voltant de les vores i vaig fer servir espudger metàl·lic. Vaig poder treure els escuts per sortir dels cables i després em vaig adonar que els caps del cargol eren massa petits per a la punta que tenia. Vaig procedir a tornar a posar el telèfon junt i ara el botó d'inici no serveix de res i tampoc 3D Touch. Vaig tenir molta cura amb aquest telèfon. Sempre ho he de començar però sobretot quan és la primera vegada que en faig una. Estem concloent que fins i tot la calor més lleugera que indirectament està causant aquest problema? És una bogeria. Tinc la nova pantalla i quan obtingui les eines adequades seguiré endavant i faré el canvi. Algun suggeriment per avançar?

2017.06.08 per Jared Guthrie

Jared Guthrie no, no estem concloent que la calor causés danys. Estem concloent que heu introduït una eina més del que hauríeu i que heu danyat els cables o que vau esquinçar-lo en aixecar les pantalles.

2017.06.08 per Ferides

La calor no és definitivament el problema.

Heu danyat el cable amb l’eina amb més probabilitats, ja que tant el botó 3D Touch com el botó d’inici no funcionen, és un senyal clar que el cable s’ha malmès ja que tots dos passen pel mateix cable.

2017.07.08 per Ged

La calor i / o el dany físic poden tenir alguna cosa a veure, tot i que el problema del botó d'inici sembla ser força aleatori. Alguns usuaris han solucionat desenes de telèfons seguits sense cap problema, mentre que altres, inclòs jo, han tingut 4-5 telèfons seguits amb el problema del botó d'inici. Fa més de dues dècades que treballo professionalment en telèfons i tinc molta cura (com ocd) mentre treballo en telèfons, tot i que aquest problema sembla que persisteix últimament. La meva conclusió és que els botons danyats i els cables flexibles sí que tenen en compte, però és difícil esbrinar la causa exacta de cada cas.

Després de llegir tots aquests missatges, aquí en teniu un parell d’interessants per provar. Baix i heus aquí, la segona solució ha funcionat! He eliminat aquest cargol completament, he reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

27/06/2017 per sam

Proveu de substituir el cable flexible de la càmera / altaveu / sensor de proximitat per un de nou i tot hauria de tornar a funcionar bé. Sembla defectuós si fa que el telèfon actuï quan està connectat. Podeu substituir-lo per un de nou i hauríeu de solucionar-ho tot.

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. Potser això no solucionarà molts d’ells, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

2018.09.03 per billa.4you

Rep .: 439

Comproveu els cables interiors on es connecta el botó d'inici i assegureu-vos que totes les connexions siguin sòlides

Comentaris:

Hola,

L'he provat diverses vegades, però el botó d'inici no respon, he provat amb dues pantalles LCD,

només funciona amb la pantalla LCD original que ha vingut amb l'iPhone, és un problema realment estrany.

09/19/2016 per Albert

ha de ser el botó inicial original perquè funcioni. no és similar a la pantalla original, de manera que l'identificació tàctil no funcionarà amb la substitució de la pantalla.

09/20/2016 per reneholms

El misteri s’aprofunda, ja que el botó d’inici ha deixat de funcionar després de substituir la pantalla, I també ha deixat de funcionar fins i tot després de tornar a col·locar la pantalla ORIGINAL junt amb el botó d’inici original.

Tingueu en compte que he utilitzat la màxima cura durant la reparació i he verificat totes les connexions i el cable flexible amb un microscopi de 500 dòlars sense danys visibles. Només puc deduir que el botó d'inici d'alguna manera s'ha danyat internament durant el desmuntatge i / o durant la caiguda inicial de la pantalla.

Després de llegir tots aquests missatges, aquí en teniu un parell d’interessants per provar. Baix i heus aquí, la segona solució ha funcionat! He eliminat aquest cargol completament, he reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

27/06/2017 per sam

Proveu de substituir el cable flexible de la càmera / altaveu / sensor de proximitat per un de nou i tot hauria de tornar a funcionar bé. Sembla defectuós si fa que el telèfon actuï quan està connectat. Podeu substituir-lo per un de nou i hauríeu de solucionar-ho tot.

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. Potser això no solucionarà molts d’ells, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

2018.09.03 per billa.4you

Rep .: 151

Hola nois

Compartint aquí, les meves experiències amb les reparacions de pantalla de l'iPhone 7:

Fins a la setmana passada, he realitzat 7-8 muntatges originals de Foxconn LCD (i un conjunt reformat), tot sense cap botó d'inici ni cap altre problema.

Per a tot això, he tornat a utilitzar la tecla HB / Touch i totes les altres 'petites parts', desplaçant-les de les pantalles esquerdades. NO he mogut la placa posterior, amb cable d’extensió de clau HB,

Només he utilitzat MOLT poca calor a la part inferior de la placa posterior de metall LCD, per aconseguir que l'adhesiu deixi anar la pantalla LCD / Touch flex. Cal molt poca calor, ja que el material és prim i s’escalfa en un instant. És millor aplicar una quantitat petita de calor que tirar dels cables flexibles.

PER my la meva ratxa de sort va acabar de sobte ... La que vaig tenir a la botiga la setmana passada, tenia una pantalla trencada I una petita esquerda al disc de vidre HB. HB era / està mort .. (també abans de substituir la pantalla, cosa que el client es va oblidar de dir-me). Per tant, sense clic / sense tacte.

Es va deixar caure al paviment, des de 'l'alçada del pit', i el telèfon ara no serveix de res, i no puc ajudar el meu client, a causa d'aquestes astutes / infantils polítiques de construcció d'Apple, i perquè el va deixar caure, tampoc no té garantia .

El resultat és un 'Jet Black - 256 GB' ridículament car, amb només un mes d'antiguitat, i llest per a ferralla.

Em sorprèn que Apple fins i tot es molesti a gastar temps i diners creant deliberadament molèsties i molèsties per als seus propis clients i, posteriorment, per a nosaltres, els “reparadors”. Estan guanyant milers de milions, de manera que realment no entenc el punt. Això podria resultar ser una molèstia encara més gran que 'Error 53', si no ho solucionen d'alguna manera, en la versió posterior de iOS.

De fet, espero que hi hagi una altra explicació, però fins i tot després d’haver especulat seriosament, encara no entenc per què s’ha d’aparellar els HB amb les plaques lògiques? Alguns usuaris intel·ligents van intentar explicar que 'està construït així, per fer més difícil treballar la funció d'identificació tàctil'. Però, per què l’aparellament del lector específic amb el tauler ho fa més difícil? Només teniu aproximadament cinc intents, fins que l'iPhone no requereixi el codi d'accés de totes maneres. A més, suposo que les 'dades de les empremtes digitals', llegides durant la configuració, s'emmagatzemen a la placa lògica .. NO a l'IC del flex i, per tant, tota la idea d'emparellament no té absolutament cap sentit.

Com a resultat de tot això, a més de la mini presa que falta, l’objectiu de la càmera que sobresurt, la tecla “tecla de son” incòmoda, el monopoli (i algunes molèsties més), he decidit que el meu propi telèfon serà lliga amb la marca, que té una 'i' al final del nom ... no al principi.

Comentaris:

Això no és una solució, és més aviat un despert.

02/28/2017 per Ged

I el botó d'inici s'ha trencat prèviament, com heu esmentat, per tant, això no té res a veure amb la reparació.

02/28/2017 per Ged

Cal enllaçar l’enllaç HB al tauler per assegurar-se que les pirates informàtiques o de programari no puguin llegir les dades. Tot i això, Apple va triar un xifratge de clau simètrica estàtica en lloc d'una configuració de clau pública complexa, segura però substituïble.

Des de la seva perspectiva, 'nosaltres' el podem reparar, de manera que es pot reparar. 'No ens importa el que facin nois de tercers'.

02/28/2017 per Tom Chai

Gràcies Tom .. per afegir una mica de sentit a la construcció. No m'ho vaig plantejar .. però de debò. Algú intentaria robar dades d’empremtes digitals ..? Em costa imaginar-ho, però és clar ... la POSSIBILITAT hi és, i amb el 'nivell de seguretat super boig' de les pomes, potser voldrien bloquejar-ho .. -)

2017.02.03 per FIX4U.DK

@Ged:

Sí, aleshores em vaig sentir frustrat i mai no vaig declarar el que vaig escriure com a solució. Fins i tot vaig escriure a la primera línia que estava 'compartint les meves experiències', òbviament pel que fa al desmuntatge evitant danyar l'extensió-flex HB .. intentant així ajudar altres usuaris .. així que moltes gràcies pel menys .. Per descomptat, em vaig equivocar, mereixent el menys, i realment et respecto, per haver-me posat així.

2017.02.03 per FIX4U.DK

Rep: 13

Estic reparant un iPhone 7 plus i he canviat la pantalla, ja que l'original estava trencat, mantenint la resta de peces originals com la càmera / altaveu superior i el botó d'inici, he comprovat que amb la càmera / altaveu superior connectada a la placa base el botó d'inici deixa de funcionar. i hi ha aproximadament un retard de 5-10 segons a la pantalla, amb la càmera / altaveu superior desconnectats tot funciona completament sense retard i puc utilitzar el botó d'inici completament bé, ho he provat amb la pantalla original trencada i el mateix problema Està passant amb això, tot i que abans funcionava bé (el digitalitzador es va trencar malament), ara també he substituït el botó d'inici i la càmera / altaveu per peces noves, i encara tinc el mateix problema.

Estic pensant que té a veure amb el maquinari del telèfon, però no estic segur, si us plau ajudeu.

Comentaris:

Tinc el mateix problema, heu trobat alguna solució ???

2017.03.07 per joseang860724

Després d’uns quants intents, vaig trobar el problema i la solució, era la posició del cable flexible de la càmera, heu de connectar el flex a la posició amb el cable cap avall, si connecteu el cable a l’altra posició el botó d’inici parar de treballar...

2017.03.07 per joseang860724

Segons la meva experiència, és cert que s’ha de connectar el cable flexible de la càmera / altaveu superior, en cas contrari, el botó d’inici no funcionarà correctament. Tot i això, després de llegir tots aquests missatges, aquí en teniu un parell d’interessants per provar. Baix i heus aquí, la segona solució ha funcionat! He eliminat aquest cargol completament, he reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

27/06/2017 per sam

Proveu de substituir el cable flexible de la càmera / altaveu / sensor de proximitat per un de nou i tot hauria de tornar a funcionar bé. Sembla defectuós si fa que el telèfon actuï quan està connectat. Podeu substituir-lo per un de nou i hauríeu de solucionar-ho tot.

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. Potser això no solucionarà molts d’ells, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

2018.09.03 per billa.4you

Rep: 1.4k

El botó d'inici de l'iPhone 7 no funcionarà si substituïu una pantalla nova. Si la pantalla està trencada i vol que el botó d'inici funcioni, envieu l'iPhone a una botiga d'Apple.

Comentaris:

No és cert ... heu de treure l'HB antic (amb compte!) A la nova pantalla. Investigació senzilla amic meu :)

2017.09.08 per Wes

què és HB?

08/26/2017 per 393

HB significa botó d'inici

08/27/2017 per Kaye

Rep: 49

En realitat, tenia el mateix problema. Vaig intentar ajustar el botó d'inici intensitat, va canviar la velocitat de clic del botó d'inici i utilitza AssistiveTouch per anul·lar aquest problema. I realment va funcionar per a mi.

Comentaris:

@Angela Derkel

2018.02.05 per billa.4you

Rep: 13

Es pot confirmar almenys en aquest cas que substituir el sensor prox a l'iph 7 va tornar al botó d'inici a la plena funcionalitat.

Rep: 13

Una actualització: tenia el mateix problema d’HB que solucionava la meva pròpia pantalla de l’iPhone7 amb una pantalla iFixit (no barata), reutilitzava el meu HB i el meu conjunt de càmera / altaveu antic. Touch ID ha funcionat, però el botó no respon. Treure el cargol de la part posterior del botó no era la solució. Vaig passar pel DFU i el que em va donar va ser un HB 'virtual' que apareix a la pantalla com a botó fantasma. El meu identificador tàctil obre la pantalla d'inici i, quan vull tornar-hi des d'una aplicació, tot el que faig és tocar el botó virtual. És un treball estrany, però funciona.

Comentaris:

I per fer el botó d’inici virtual encara més fàcil d’utilitzar, aneu a Configuració> General> Accessibilitat> Tacte assistencial> Personalitza i, a continuació, premeu la tecla '-' 10 vegades per esborrar totes les funcions, finalment premeu '+' i només afegiu el botó INICI. D’aquesta manera, el botó d’inici de la pantalla actuarà exactament igual que el botó de maquinari sense que hi hagi tot el desordre. )

2019.08.10 per billa.4you

Bona opció, no ho sabia, gràcies per l'actualització

05/18/2020 per Adam Maytrot

Gràcies, m'heu estalviat alguns diners

2020.02.06 per Mikolaj Lukanovic

Rep: 13

HI:

En el meu cas, era la flexió de la càmera / altaveu / sensor frontal, després del canvi de flexió, el botó d'inici funciona correctament.

Comentaris:

Això es deu al fet que van sortir amb nous botons d’inici del mercat secundari per a iPhone7 i 8, que només restableixen la funció de casa, però no el sensor d’empremta digital (ja que està xifrat). És millor que res. )

En comprar un d’aquests botons nous, apareix a la descripció o el preu supera els 10 $ / botó. Els vells i econòmics que ronden els 3 dòlars no funcionen.

2020.05.03 per billa.4you

com connectar-se a iTunes quan l’iPad està desactivat

Després del canvi de flexió, el botó d'inici funciona correctament.

Gràcies, tinc el mateix problema

04/29/2020 per Mikolaj Lukanovic

Tens algun tutorial sobre com canviar flex?

05/14/2020 per Sander Imadlin

Rep .: 439

Proveu d’intercanviar el cable d’enllaç del botó d’inici mitjançant l’original de la pantalla nova. Es troba a sota de la pantalla LCD

Comentaris:

Ja sabeu si això ho va solucionar?

10/26/2016 per Gerroe

Vaig pensar que ho vaig notar després de desconnectar la pantalla i tornar-la a connectar a la part inferior de la casa. Ja no funcionava. Tenia un iPhone 7 que no funcionava; no tenia cap esquerda quan vaig treure la pantalla i realment la tenia a l’altre i el botó inicial era no treballo a l’altre telèfon amb un muntatge i un fons de casa diferents I quan tinc endavant i el vaig treure i col·loqueu a la pantalla original de l’iPhone i de l’origenAl, però el fons de casa deixa de funcionar als dos telèfons què fer què podria significar això com a reparació botiga

12/29/2016 per Hector Batista

El problema del cable flexible es va tornar al 2016/2017 amb pantalles de reforma de baixa qualitat. Avui dia això s’ha ordenat cada vegada menys. Per evitar aquest problema, no compreu pantalles 'pressupostàries' econòmiques (entre 20 i 30 dòlars), sinó que obtingueu les coses bones (entre 40 i 50 dòlars). )

08/30/2018 per billa.4you

Gràcies pel vostre comentari, crec que això m’ajudarà a resoldre el problema amb el meu telèfon

2020.04.05 per Zimbebabw Armete

Rep: 49

Algú provi això, fes una còpia de seguretat de l'iPhone 7, substitueix la pantalla per una pantalla de recanvi, segella-la i posa-la en mode DFU, deixa que s'esborri automàticament i restaura-la en mode DFU. només m'interessa veure si substituirà el firmware i acceptarà la nova pantalla i l'HB com a original. Ho faria, però no tinc un iPhone 7 per fer proves.

Comentaris:

No, no ho farà. El programari de servei ha de restablir l'HB; qualsevol operació a nivell d'usuari simplement es nega a treballar. Això s’ha demostrat infinitat de vegades, així que no perdeu temps i diners.

12/18/2016 per Tom Chai

I un altre cop!!! afegir. Crec que necessitareu l'HB per posar el telèfon en mode DFU. Per tant, després de canviar HB ja no funciona, cosa que significa que no podeu tornar a entrar a DFU. Això és greu. No perdi el seu temps com @tomchai dit més amunt.

12/25/2016 per Abdul Galib |

A l'iPhone 7 en lloc de mantenir premut el botó d'inici, manteniu premut el botó de baixar el volum per restablir-lo, de manera que pensant que hauríeu de poder posar l'iPhone a DFU mitjançant el mateix mètode, no ho heu intentat, però només pensant que funcionaria.

12/26/2016 per DC LifeTech

No he sentit que funcionaria. Però si no ho sabem, almenys ho hauríem d’intentar. Aquesta podria ser una manera que Apple ha intentat impedir-nos (reparadors) de no treballar en aquests telèfons. Com l’error 53

12/26/2016 per iMedic

Sí, malauradament no funcionarà, el telèfon simplement es reiniciarà i, una vegada més, necessiteu exactament les mateixes parts.

12/29/2016 per MARIAN IGNAR

Rep: 1

Algú ha trobat un treball fiable o pot verificar que les pantalles de recanvi no funcionin. Encara tinc informes conflictius. Alguns diuen que el botó que no funciona és només una mala reparació, d'altres diuen que Apple torna a estar malament.

Comentaris:

Sembla ser tot l'anterior ... si es trenca el botó d'inici o el seu cable flexible, es dispara completament, a falta de portar-lo a una botiga d'Apple per substituir-lo.

D’altra banda, també podria ser causat pel cable flexible d’extensió del botó d’inici que travessa la part posterior de la pantalla lcd i / o un cable flexible de la càmera / altaveu danyat a la part superior. Així que assegureu-vos de revisar tots aquests detalls abans de recórrer a la botiga d’Apple.

Després de llegir molts suggeriments, aquí en teniu un que em va semblar interessant. Baix i heus aquí, aquesta solució ha funcionat! He eliminat aquest cargol completament, he reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. Potser això no solucionarà molts d’ells, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

2018.10.03 per billa.4you

Rep: 1

Ho va resoldre. Recentment he tingut aquest problema en un iPhone 7 Plus. Vaig substituir la pantalla per primera vegada. Llavors em vaig adonar que el sensor que apaga la pantalla en fer una trucada no funcionava.

En obrir el telèfon una segona vegada quan el vaig tornar a ajuntar, vaig rebre el missatge sobre el botó d'inici que pot necessitar servei. El telèfon també era extremadament lent. La càmera frontal no funcionava ni el sensor. Moltes aplicacions van deixar de funcionar.

Amb el meu microscopi de reparació d’electrons podria detectar un problema amb la placa base. Vaig substituir els xips petits i tot funcionava bé. Em va donar unes quantes hores de forats de capçal i conill.

Aquest problema es deu principalment a una pantalla defectuosa, però de vegades pot ser una placa base.

Tinc i tinc un petit taller de reparacions a Suècia.

Comentaris:

Bona feina, Tony, per desgràcia la majoria de particulars o fins i tot botigues no tenen l’equip necessari per fer micro reparacions a nivell de tauler.

També podria ser causat per l'extensió del cable flexible del botó d'inici que travessa la part posterior de la pantalla lcd i / o per un cable flexible de la càmera / altaveu danyat a la part superior. Així que assegureu-vos de revisar tots aquests detalls abans de recórrer a la botiga d’Apple.

Després de llegir molts suggeriments, aquí en teniu un que em va semblar interessant. Baix i heus aquí, aquesta solució ha funcionat! He eliminat aquest cargol completament, he reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. Potser això no solucionarà molts d’ells, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

2018.10.03 per billa.4you

Rep: 1

És una altra cosa, passen altres coses. Tenim constant problema que havíem de deixar de reparar l'iPhone 7 a la nostra botiga. Avui jugava amb la meva persona iPhone 7. Vaig obrir el telèfon a 140 graus i sense fer res més el vaig tornar a posar i el botó d'inici va deixar de respondre. S'està llegint la meva empremta digital, però no hi ha clic.

Comentaris:

He reparat molts iPhone 7 i 7 plus, i no he tingut cap problema.

Si el botó d'inici ha deixat de respondre després d'obrir-lo, heu danyat el cable de la part dreta del telèfon.

O utilitzeu massa calor, hi ha un petit xip que resideix a la flexió del botó d’inici, si aquest està danyat, el Touch ID continuarà funcionant, però la funció normal del botó d’inici no, caldrà substituir-la , o potser fins i tot un refluig funcionarà.

Però estàs fent alguna cosa.

07/29/2017 per Ged

Suposo que ho he fet 2 7 més avui, i m’he dedicat el temps. Va sortir molt bé.

Crec que només he de tenir molta cura

07/29/2017 per ABDULLAH FARRUKH

El seu programari Apple. He fet tots els suggeriments, pantalla premium, cicle d’alimentació, restauració, cable de cinta de fàbrica reutilitzat, altres pantalles, etc. Es va permetre actualitzar del 10.3.2 al 10.3.3 i voilà! Tot funciona.

Recomanació: no permeteu que el telèfon s'encengui amb cap maquinari desconnectat i mantingueu el botó d'inici original. El maquinari estava bé. Sembla que el telèfon ha intuït que s’ha obert i / o que s’ha substituït el maquinari i s’ha convertit en un problema. Sens dubte, Apple afirmarà que és un problema de seguretat, probablement la seguretat de la reparació $$$$.

2017.01.08 per Tom H

Vaig tenir la mateixa frustració amb 5 iPhone 7 seguits, mentre feia servir pantalles OEM de 50 dòlars.

Després de moltes investigacions, he trobat un suggeriment que em va semblar interessant. Baix i heus aquí, aquesta solució ha funcionat! He eliminat aquest cargol completament, he reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. Potser això no solucionarà molts d’ells, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

03/14/2018 per billa.4you

Rep .: 85

La meva experiència al respecte és doble ... o bé trenca el HB o la flexió de la pantalla és defectuosa. De centenars que he fet, aquest és els dos únics números que he vist. Vaig pensar que tenia una HB trencada en una de les darreres reparacions, vaig provar 5 pantalles diferents i vaig abandonar. Resulta que tenia un mal lot de pantalles no OEM que tenien una flexió defectuosa (mala sort greu allà!).

Només cal anar amb compte amb l’eliminació de l’HB (lleugerament lleugerament lleugerament cap a la dreta, una mica d’iso spray i una carta de joc i surt agradable, sigueu suau al voltant del xip ic u10 (el gran ic al mig de l’HB), es pot substituir però necessiteu skillz!

Obteniu pantalles de qualitat, sé que a la gent li agrada maximitzar els beneficis abaratint les pantalles, però no val la pena per l’iP7 tal com està, només acabeu movent l’HB i això provoca tensions addicionals en un cable ja feble. A partir d’ara, anem a reformar els LCD originals i obtenim excel·lents resultats, al voltant del 95% de les pantalles funcionen perfectament.

No he vist cap problema ni amb SW ni només obrint-los, IMO, són només mites per a males reparacions.

Comentaris:

+1. Si l'iPhone no funciona correctament després de la substitució de la pantalla, el botó d'inici es fa malbé a causa de la tensió del cable durant la retirada. O bé teniu una mala flexió a la pantalla. A més, apagueu l’iPhone mentre el feu servir.

10/15/2017 per Richard Rosenberger

Rep: 1

Vaig trencar la pantalla i7. Obro la pantalla i em vaig adonar que suposava molt més esforç que la resta d’iPhone. Vaig tornar a col·locar la pantalla. Ara el botó d'inici no s'inicialitzarà.

Alguna suggerència?

Rep: 1

El problema és que el botó d’inici i7 després del mercat no pot funcionar, almenys per a mi en vaig provar un parell però no vaig tenir èxit.

Comentaris:

El problema és que els botons de casa després del mercat no poden funcionar per a l’i7, almenys per a mi en vaig provar un parell i res.

08/24/2017 per Omar

Rep: 23

Substitueixo la pantalla, el botó d'inici funciona, però l'exploració Touch ID no funciona tot, hi ha pistes?

Rep: 1

Hola, he canviat una reconstrucció completa de l'ip6 per una nova caixa posterior, totes les cintes han canviat de la pantalla original d'Apple sota la placa metàl·lica i s'ha mogut el botó d'inici original. HB funciona, però no reconeix l'escàner d'empremtes digitals. Se m'ha dit que prengui un una placa quadrada petita sota el connector que connecta el connector HB a la pantalla que hi ha sota la cinta de la pantalla. És cert? He actualitzat l’iOS però no hi ha prevail. No m’importa que sigui sincer perquè encara puc introduir un codi d’accés de 4 dígits per obrir el telèfon. Estic pensant en fer la mateixa actualització a una persecució posterior blava o vermella per al meu ip7, però després llegint tots els missatges, estic cansat d’obrir fins ara l’ip7 per si el HB deixa de funcionar del tot. Això és així perquè el meu telèfon sigui diferent, no a causa de danys. Qualsevol informació sobre aquesta actualització, així que tinc un HB operatiu un cop fet i què cal vigilar.

Actualització (01/05/2018)

.

Rep: 23

Només heu d’actualitzar o restaurar iOS.

És una ajuda per a mi.

Rep: 1

SOLUCIÓ DE BOTONS A CASA !!

Vaig tenir el mateix problema amb el botó d'inici que molts de vosaltres, amb 5 iPhone 7 seguits mentre utilitzava costoses pantalles OEM de 50 dòlars.

Després de moltes investigacions, he trobat un suggeriment que em va semblar interessant. Baix i heus aquí, aquesta solució ha funcionat! Simplement he afluixat el cargol de la part posterior del botó d'inici que el subjecta al suport de metall, heu reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

Tots els crèdits van a:

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. Potser això no solucionarà molts d’ells, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

Cosa que té perfecte sentit, ja que una lleugera deformació del sensor tàctil podria provocar un mal funcionament i crear tots els temuts problemes tàctils. Ara, també podria haver-hi altres causes, com ara una pantalla de recanvi econòmica / de baixa qualitat (no sigueu barats!), Una cinta trencada o un programari danyat que es pot resoldre amb força facilitat, però s’ha de deixar anar el cargol del botó d’inici. intentat primer. :)

Comentaris:

No hi ha cap problema, i confieu en mi, fins i tot per a aquesta tecnologia des del 1999, aquest tema em va sorprendre durant molt de temps. Sembla que pot ser causat per un trencament de la cinta (sensors superiors i inferiors), o simplement perquè el cargol del sensor tàctil estigui massa estret i interfereixi en el seu funcionament normal. I la raó per la qual el tacte se sincronitza amb el tauler principal està més enllà de mi, crec que és senzillament estúpid i monopolista. No és com si algú es soldés amb cables per robar-vos l’empremta digital. lol

03/31/2018 per billa.4you

Rep: 13

He tingut aquest problema amb un iPhone 7 més trencat que he comprat amb una pantalla danyada. El telèfon funcionava perfectament amb la pantalla esquerdada, inclòs el botó d’inici i l’identificador tàctil, però, quan substituïa per una pantalla de còpia, el botó d’inici i l’identificador tàctil no funcionarien, de manera que vaig tornar a posar les peces a la vella pantalla original i tots dos funcionaven . Llavors vaig comprar una pantalla LCD original reformada en una botiga de peces diferent i funcionava tant el botó d’inici com l’identificació tàctil.

Això està relacionat amb el maquinari. Per a l'iPhone 7 / 7plus, recomano utilitzar LCD de gamma alta en lloc de la còpia barata. També es pot produir aquest problema si teniu massa aspre amb el botó d'inici mateix, així que assegureu-vos d'escalfar-lo abans de treure'l del lcd original.

Comentaris:

Vaig tenir el mateix problema amb els botons d’inici que molts de vosaltres, amb cinc iPhone 7 seguits mentre feia servir pantalles OEM de 50 dòlars, però no era la causa real.

Després de moltes investigacions, he trobat un suggeriment que em va semblar interessant. Baix i heus aquí, aquesta solució ha funcionat! Simplement he afluixat el cargol de la part posterior del botó d'inici que el subjecta al suport de metall, heu reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

Tots els crèdits van a:

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. És possible que això no els solucioni tots, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

Cosa que té perfecte sentit, ja que una lleugera deformació del sensor tàctil podria provocar un mal funcionament i crear tots els temuts problemes tàctils.

Ara, també hi podria haver altres causes, com ara una pantalla de recanvi econòmica / de baixa qualitat, una cinta trencada o un programari danyat que es pot resoldre amb força facilitat, però primer s’ha d’intentar afluixar el cargol del botó d’inici. :)

03/31/2018 per billa.4you

Rep: 1

*** FINALMENT, UNA SOLUCIÓ PER ARREGLAR EL PROBLEMA DEL SENSOR Tàctil !! ***

Nois, vaig tenir la mateixa frustració amb cinc iPhone 7 diferents, mentre utilitzava pantalles OEM de 50 dòlars, de manera que no sempre és la pantalla la que causa el problema.

Després de llegir tots aquests missatges, aquí en teniu un parell d’interessants per provar. Baix i heus aquí, la segona solució ha funcionat! He eliminat aquest cargol completament, he reiniciat el telèfon i el botó d'inici ha començat a funcionar perfectament.

27/06/2017 per sam

Proveu de substituir el cable flexible de la càmera / altaveu / sensor de proximitat per un de nou i tot hauria de tornar a funcionar bé. Sembla defectuós si fa que el telèfon actuï quan està connectat. Podeu substituir-lo per un de nou i hauríeu de solucionar-ho tot.

31/05/2017 per salvapantalles

Vaig afluixar el cargol darrere del centre del botó d'inici (subjectant-lo al suport de metall) i ara funciona màgicament. Potser això no solucionarà molts d’ells, però em va funcionar. Jo només estrenia aquell cargol, però devia ser massa còmode.

Cosa que té perfecte sentit, ja que una lleugera deformació del sensor tàctil podria provocar un mal funcionament i crear tots els temuts problemes tàctils.

A més, cal connectar el cable flexible de la càmera / altaveu superior, en cas contrari, el botó d'inici no funcionarà correctament.

En conclusió, utilitzeu només pantalles d’alta qualitat (no sigueu barats!) I no estrenyiu massa el cargol de la part posterior del sensor tàctil. Cosa que té perfecte sentit, ja que una lleugera deformació del sensor tàctil podria provocar un mal funcionament i crear tots els temuts problemes tàctils.

Comentaris:

@Nwarpakir

04/18/2018 per billa.4you

@Baladeva Ratna

2018.02.05 per billa.4you

Sí, sempre compreu peces de la millor qualitat ...

05/21/2018 per Flica Hussey

Nota: si teniu un taller de reparacions, no tingueu por de demanar un preu raonable en lloc d'un preu soterrani de ganga per a les vostres peces i serveis. Utilitzant una bona pantalla d’alta qualitat, podeu oferir amb seguretat una garantia d’1 any, mentre que l’altre del carrer no podrà fer-ho amb les seves pantalles de merda barates, o es trencaran en poc temps. La majoria dels clients recorden quan tenen bones peces i servei)

08/14/2018 per billa.4you

@ Alex Sander

Ben dit, Alex, moltes botigues amortitzades 'barates' utilitzen peces d'escombraries i no s'adonen que els costarà més a llarg termini, i després compraran de bona qualitat. Fins i tot si el proveïdor l’intercanvia, el temps i l’esforç que necessiteu per empaquetar-la, escriure una nota, enviar-la, fer-ne un seguiment, esperar-la, costarà més.

Cada dia, un client entra a la meva botiga totalment disgustat per una reparació al centre comercial que fa aquesta mena de merda. Suposo que és dolent per a ells, bo per a mi. )

08/31/2018 per billa.4you

Rep: 1

Llavors, estic comprant l’iPhone 7 amb pantalla trencada i botó d’inici, doncs, quines eines i peces necessito comprar? Potser algú em pot ajudar?

Comentaris:

Aquesta és una pregunta com: 'Acabo de comprar un cotxe involucrat en un accident, quines peces i eines necessito per solucionar-ho?' Sens dubte, ni tan sols pensaria a reparar un cotxe accidentat, de manera que és probable que sigui millor portar-lo a una botiga de telefonia professional local. De vegades és un repte fins i tot per als professionals que ho han fet durant anys, i molt menys per a algú que demana quines parts i quina eina necessitaria. Realment no costa tant (menys de cent) i us estalviarà un munt de mal de cap. Només un suggeriment, fas el que vulguis.

2018.10.09 per billa.4you

Rep: 1

Crec que aquesta és una nova solució per al botó d’inici Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

S'ha esgotat el temps d'espera de la sol·licitud de configuració del sensor d'òcul

Rep: 1

el meu i phone 7 plus home clau no funcionar després pantalla substitució com resoldre aquests problemes

Rep .: 325

O bé la flexió del botó d'inici de la nova pantalla no funciona, o bé es fa malbé el cable que hi ha al botó. Si es tracta de la flexió de la pantalla: utilitzeu una altra pantalla, si hi ha un esquinç al flex de botó d'inici, hi ha un problema. Només Apple pot substituir els botons d'inici de l'iPhone 7/8. No obstant això, recentment s'ha 'inventat' una solució que va al voltant de la poma. Podeu comprar un nou chargeflex, on hi ha un nou botó d'inici, que evitarà la comprovació del maquinari a l'inici i us farà utilitzar el telèfon. Tanmateix, sense identificació tàctil i, en alguns casos, el port llampec no funcionarà amb auriculars .. :)

Rep: 1

Per tant, actualitzeu ... la meva filla va deixar caure el seu iPhone 7Plus i la pantalla es va destrossar. El vaig substituir pel kit de substitució de la pantalla per un que va substituir tot el que funcionava, excepte el botó d'inici. Ni la funcionalitat ni l’escaneig d’empremtes digitals no van funcionar. El vaig desmuntar i vaig comprovar les connexions diverses vegades sense resultat. Unes tres setmanes després, la va deixar caure de nou i la va derrotar i la meva confiança es va aixafar. La vaig portar a un quiosc de reparació del centre comercial i van substituir la pantalla i tot funciona ara? Per tant, no estic segur de què ho va solucionar ni per què abans no funcionava.

Comentaris:

sincerament, és probable que fos la pantalla que vau utilitzar. Treballo en una instal·lació de reparació i en passem aproximadament cent per setmana. a l'atzar tindrem pantalles noves que no reconeixeran el botó d'inici o bé faran que el dispositiu s'engegui. ho confirmem provant la mateixa pantalla en altres dispositius. canvieu la pantalla per una altra i funcioni bé. la nostra teoria és que és el cable que va del connector del botó d'inici a la placa lògica. potser una torçada o simplement una mala cinta. Sigui com sigui, passa amb freqüència a diversos fabricants de pantalles. He buscat un reembossament a la pantalla que provàveu originalment si fos jo.

2019.02.04 per Chris k

Rep: 1

Hola a tothom, també estic passant per aquest dolor ... fa uns dies que vaig canviar una pantalla trencada per una de nova no tan bona i la vaig provar (per desgràcia sense instal·lar immediatament el botó d'inici) per veure si funcionava. Un cop vaig veure que funcionava, vaig instal·lar el botó d’inici a la nova pantalla, intentant ser el més suau possible i el telèfon em va donar el missatge d’error d’identificació tàctil. Així que vaig tornar a posar el botó d’inici a la pantalla trencada, però vaig trobar un comportament estrany: la pantalla tàctil no responia (i el botó d’inici ja no funcionava). Després d'alguns intents, vaig notar que si el connector de pantalla de la dreta està connectat, la pantalla tàctil no respon, amb o sense la connexió del botó d'inici. Si només hi ha connectat el connector de la pantalla esquerra, la pantalla tàctil funciona, però no el botó d'inici. A la nova pantalla, la pantalla tàctil funciona amb els dos connectors connectats, però el botó d'inici no funciona. Algú de vosaltres ha experimentat alguna cosa així? Gràcies!

Comentaris:

Estic d'acord amb tu, em va passar el mateix fa dos dies - (cara trista)

05/20/2020 per Jerry Mindful

Albert