L'iMac continua reiniciant-se a l'atzar

iMac Intel 27 'EMC 2429

Model A1312 / mitjan 2011 / 2,7 i 3,1 GHz Core i5 o 3,4 GHz Core i7 Processador, ID iMac12,2



Rep .: 133



Publicat: 10/11/2014



El meu iMac es reinicia cada cop que l’encenc. De vegades no arriba a l’escriptori abans de reiniciar-se i altres vegades es reinicia mentre l’utilitzeu.



Ja he substituït la font d'alimentació pel mateix resultat. També he intentat desconnectar l'HDD i l'SSD i encara es reiniciava. He intentat canviar la memòria RAM d'un altre iMac i encara es reinicia.

Quan es reinicia, s’apaga a l’atzar i torna a arrencar, de vegades una i altra vegada.

Ja l'he portat a una tecnologia autoritzada d'Apple i em van dir que mai no podrien tornar a arrencar ... l'armari d'Apple Store està a més de 3 hores, així que intento resoldre-ho jo mateix.



Alguna idea sobre què puc provar després? Gràcies per la teva ajuda!

Comentaris:

Comproveu els cables del disc dur ... Tinc 2 cables tallats i l’arrencada continua.

04/16/2020 per Kari Kasslin

Benvolguts tots, he tingut el mateix problema. En resum: amb el pas del temps tres noves targetes gràfiques, tres noves fonts d’alimentació (internament). Reinicis sobtats una i altra vegada. Si el control del ventilador SSD funcionava sense resultat. Vaig enllaçar el control del ventilador amb un programari anomenat 'control del ventilador macs'. Permet configurar la velocitat del ventilador manualment. Des que vaig configurar el ventilador de la CPU a 1200 rpm, no he tornat a reiniciar mai de cop. És com una màquina nova. Sí, les fonts d'alimentació poden ser defectuoses, així com les plaques lògiques. Però aquest tros de programari gratuït va fer el negoci.

6 de març per Stefan

14 respostes

Solució escollida

Rep: 409 k

Crec que vau començar pel bon camí com un problema d’energia. Tenint en compte el fet que la tecnologia d'Apple no va aconseguir que fallés quan el tenia, sospito que el vostre problema és de la vostra llar, no del vostre sistema.

Primer hauràs d’obtenir un preu econòmic Provador de sortida de corrent altern per comprovar si la presa està connectada correctament. També podeu tenir un problema de connexió a terra si no teniu una sortida de tres puntes. Això és quan haureu de trucar al vostre electricista local per solucionar la presa de corrent. Tot i així, heu d'assegurar-vos que el cablejat de les sortides sigui correcte (no enganyeu aquí, necessiteu els tres cables). Després de tornar el cablejat al tauler del fusible / interruptor, assegureu-vos que teniu un circuit de 20A per 120 volts i, idealment, hauríeu de tenir una línia dedicada per a l'ordinador i l'engranatge perifèric. Assegureu-vos que el circuit de terra dels edificis estigui en bona forma. Sovint, una vareta de terra s’enganxa a terra o s’enganxa a la línia metàl·lica d’aigua que alimenta l’edifici. Amb el pas del temps, el cable i / o el punt de connexió es corroixen (coses verdes) i s’han de netejar. La vareta també es pot degradar i pot ser necessari substituir-la o situar-la en un lloc millor per ser efectiva. Moltes persones posen greix als electricistes a les superfícies exposades de les connexions després de connectar-les per evitar la corrosió.

Així que vam arribar fins al tauler dels fusibles / interruptors i encara tenim problemes. És possible que hàgiu d’aconseguir un SAI per estabilitzar l’alimentació, ja que el vostre proveïdor d’energia pot tenir problemes per proporcionar-vos energia fiable. Moltes de les millors unitats tenen mesuradors de potència que us poden mostrar el grau de potència que té.

Podeu demanar al vostre proveïdor de serveis públics que provi el vostre poder:

Feu que posin un monitor de potència a casa vostra durant una setmana aproximada. És possible que hagin de donar servei a l’alimentació de la vostra llar o substituir un transformador que alimenti el vostre barri.

Comentaris:

Gràcies per l'ajuda. Originalment pensava el mateix, que alguna cosa no funcionava amb la sortida. Vaig connectar l'iMac al meu SAI i encara té els mateixos problemes. El meu altre iMac està connectat al mateix SAI i no es reinicia aleatòriament. Vaig provar d'endollar-lo a una presa de corrent diferent del SAI i encara es reiniciava. Tanmateix, agafaré un provador de corrent altern i veuré si els endolls són dolents.

2014.12.10 per spencer

hp officejet 4650 no s’imprimirà sense fils

Podeu provar de canviar els cables d'alimentació de CA entre els vostres sistemes per veure si el cable està malament (però és menys probable)

2014.12.10 per I

D'acord, he provat la presa de corrent i tot sembla bé en aquest sentit. També he provat d’utilitzar el cable d’alimentació de l’altre imac i encara es reinicia a l’atzar. Alguna altra idea que puc provar? És possible que provi de portar-lo a l'Apple Store la propera vegada que estigui a Chicago a finals de novembre, però realment no vull gastar més de 300 dòlars intentant solucionar-ho. Em preocupa que pugui ser la placa lògica que he llegit que costa uns 600 dòlars substituir.

10/15/2014 per spencer

Què passa quan porteu el sistema a la feina (o una altra persona a casa que no estigui massa a prop vostre) i hi feu servir la presa de corrent? reacciona de la mateixa manera?

10/16/2014 per I

Vaig portar l’iMac a funcionar i encara tenia els mateixos problemes. El treball es troba a uns 30 quilòmetres de distància, per tant, en una xarxa elèctrica totalment diferent. També es van revisar els punts de venda a casa i tot semblava bé.

2014.03.11 per spencer

Rep: 25

Quan s’inicia l’iMac, la targeta gràfica suposadament utilitza el processador Intel fa el treball inicial. Un cop arribeu a l’etapa en què veieu els vostres comptes d’usuari, el processament gràfic s’ha delegat a la targeta gràfica dedicada integrada en aquest moment.

Per això també podeu utilitzar iMacs anteriors al 2014 en mode de visualització de destinació prement la tecla F-2.

Comentaris:

Ara estic tractant el mateix tema, però no entenc el que intentes dir, escolta, si us plau.

12/25/2018 per folubode

Rep: 25

El meu iMac (27 polzades, mitjans de 2011) tenia el mateix problema de reinici. Es reiniciaria diverses vegades després de dormir o si està encès. Tanmateix, després d’uns reinicis autoiniciats, l’iMac seria estable sempre que el mantingués activat. Vaig provar d’instal·lar un SSD nou de marca diferent (WD) i vaig treballar cap amunt des de Yosemite fins a High Sierra. També vaig canviar diversos records sodimm certificats i fins i tot vaig substituir la placa lògica. Tots sense cap efecte positiu: l’error de reinici va persistir. A més, les aplicacions de proves de vídeo i proves de memòria sempre van demostrar que el maquinari era bo. Finalment, vaig tornar a posar la meva placa lògica original i aquesta vegada vaig treure físicament la targeta WiFi i la targeta InfraRed. Anteriorment, he desactivat el WiFi a través del sistema operatiu sense resultat. Amb les targetes d'infrarojos i WiFi retirades, el meu sistema ara és estable. Sospito que l’error és de la targeta WiFi, ja que recordo que tenia un problema similar amb la targeta wifi del meu antic model Macbook Pro de 17 ”del 2006. Vaig haver de treure la targeta wifi per solucionar-la. Actualment s’utilitza el cable LAN Ethernet.

Comentaris:

Encara teniu un bon resultat amb aquesta solució ... març de 2020?

2020.05.03 per Pamlyn Smith

Rep: 1

Tinc el mateix problema amb un model reformat que he comprat a BestBuy.ca amb 4 anys de garantia de Bestbuy ... L'ordinador fa clic i s'apaga com si el cable es desconnectés i es reinicia. De vegades passa durant el procés d'arrencada, altres vegades durant l'ús regular (tot i que sembla que sovint es desencadena amb l'ús de la GPU ... però no és coherent).

Els mateixos resultats amb Lion, Mavericks i Yosemite. Bastant segur que és maquinari.

BestBuy Geeksquad va substituir la placa lògica i encara es bloqueja. Jo, com vosaltres, he provat diferents cables, diferents endolls, amb i sense SAI, tots amb els mateixos resultats aleatoris. Altres iMac del 2008 en el mateix SAI són sòlids. He de suposar que és la font d'alimentació.

Tornarem a comprar millor demà perquè els tornin a enviar. La seva política sense llimona estableix que si substitueixen el maquinari 3 vegades, em donaran un nou model equivalent o nou com a substitut. Aviat espero el meu flamant iMac 27 'aviat !!

Rep: 1

Tenir els mateixos problemes, però és molt estrany, ja que de vegades comença a ser com si fos nou i de vegades es reinicia quan l’encenc .... Però després de diverses vegades es reinicia per si mateix, el puc fer servir com de normal ... Segon dia amb aquest problema i anem fins que el meu estat d'ànim ho pugui agafar ... El suport d'Apple més proper es troba a unes 2 hores d'aquí .....

Rep: 1

El meu iMac 27 Intel Core i7 OS X Yosemite 10.10.3 Prosessor 3.4 amb 2 discs HD continua reiniciant-se cada vegada que l’encenc. De vegades no arriba a l'escriptori abans de reiniciar-se, d'altres es reinicia mentre l'utilitzo.

Quan es reinicia, s’apaga a l’atzar i torna a arrencar, de vegades una i altra vegada. Però no es reinicia quan s’utilitza el programa d’utilitat de disc. Acaba de començar després de provar i substituir la targeta de vídeo al servei de la botiga d'Apple ('Gatortech' a Gainsville, Florida). No ho vaig entendre per què i per a què, fins que vaig arribar a casa i vaig activar l’iMac. Ho he provat tot: maquinari de diagnòstic, reinstal·lació del sistema operatiu a la inicial, desmarqueu 'Reinici automàtic ...', recuperació dels dos HD, Muntatge i desmuntatge HD, fins i tot reformateu les unitats que fan particions: el problema existeix. S’agrairia qualsevol consell significatiu. Gràcies

Rep: 7

El meu iMac de 27 '. El model núm. 814LL / A també es bloqueja.

El meu iMac continua bloquejant-se i reiniciant-se, obté una pantalla gris amb ratlles roses.

Informe de bloqueig

Els meus problemes van començar a produir-se després d’unes actualitzacions recents d’Apple a El Capitan, fa aproximadament dues setmanes.

Comentaris:

Els bloquejos són causats principalment per problemes de programari, com ara aplicacions males o conductors. Els casos rars també poden ser la causa del maquinari. Com un mòdul de RAM deficient. Aquí teniu un bon Apple T / N que es bloqueja: OS X: sobre el pànic del nucli . La majoria de vegades intento executar el sistema en mode segur per veure si continua fallant. Aquí hi ha un bon Apple T / N: Utilitzeu el mode segur per aïllar problemes amb el vostre Mac .

Tot i que Apple va recordar alguns models que tenien una targeta gràfica defectuosa, hauríeu d’haver vist algun color o patrons estranys a la pantalla quan es feia un arrencada neta (reinici en fred). Malauradament, el record d'Apple ha finalitzat, de manera que haureu d'aconseguir una nova targeta gràfica aquí.

2017.05.05 per I

Rep: 13

Tinc el mateix problema:

Informe de bloqueig

Comentaris:

Els bloquejos són causats principalment per problemes de programari, com ara aplicacions males o conductors. Els casos rars també poden ser la causa del maquinari. Com un mòdul de RAM deficient. Aquí teniu un bon Apple T / N que es bloqueja: OS X: sobre el pànic del nucli . La majoria de vegades intento executar el sistema en mode segur per veure si continua fallant. Aquí hi ha un bon Apple T / N: Utilitzeu el mode segur per aïllar problemes amb el vostre Mac .

Tot i que Apple va recordar alguns models que tenien una targeta gràfica defectuosa, hauríeu d’haver vist algun color o patrons estranys a la pantalla quan es feia un arrencada neta (reinici en fred). Malauradament, el record d'Apple ha finalitzat, de manera que haureu d'aconseguir una nova targeta gràfica aquí.

2017.05.05 per I

Sí, és correcte: quan utilitzo el meu iMac de mitjans del 2011 al 'Mode de visualització de destinació', es congelarà i, després, l'iMac es reiniciarà al cap d'un minut, o dos, una hora, poques hores, sense patró definit. Això es produeix fins i tot quan només s'utilitza l'iMac més antic de mitjans de 2011 en mode 'Visualització de destinació'.

* Les barres morades van començar a aparèixer durant l’arrencada uns mesos enrere a l’octubre del 2016.

* Va realitzar les proves completes de maquinari d'Apple a la memòria.

* L'Apple Store va realitzar les seves proves de maquinari, totes també comprovades.

* L'iMac s'ha recarregat completament amb Mac OS, dues vegades amb una nova instal·lació de Mac OS.

La història completa de l'iMac de mitjan 2011:

Anteriorment, propietat d’un senyor Richard Freely, la placa lògica i el cable d’alimentació s’havien substituït fa uns anys, abans de comprar l’iMac de mitjans de 2011 de PowerMax ubicat a Portland, Oregon, com a iMac de propietat anterior amb un descompte decent. Suposo que va ser un error si Judy comprés un nou iMac, amb la total garantia de fàbrica.

2017.08.05 per mrandrewwest

Rep: 1

Tinc el mateix problema. L’home reparador va dir que podia ser el problema de la placa lògica, així que en vaig canviar una de nova, però no la targeta gràfica. Quan me la vaig emportar a casa, va anar bé durant un parell de dies. Però aleshores va tornar a aparèixer el mateix problema. I vaig canviar la presa de corrent i el cable diferent, no funcionava. Em pregunto canviarà el funcionament de la targeta gràfica? És molt frustrant.

Actualització (27/02/2017)

Crec que he resolt el problema.

Originalment, tenia el mateix problema de reinici. Així que el vaig enviar a reparar i la botiga em va dir que era el problema de la placa lògica. Vaig pensar que, ja que he de canviar la placa lògica, hauria d’actualitzar-la al mateix temps. Així que vaig canviar la placa lògica, la CPU i el disc dur SSD, però no la targeta gràfica. Quan va tornar, va funcionar bé durant un parell de dies, però va tornar el mateix problema. Després, el vaig tornar a provar i la botiga em va dir que podria ser el problema del disc dur, de manera que el van canviar i el van tornar. Malauradament, el mateix problema va tornar en un parell de dies. Estava desesperat i disposat a comprar un nou iMac. Per sort, he trobat aquest post:

https: //discussions.apple.com/thread/617 ...

Al final, vaig demanar a la botiga que canviés la unitat d'alimentació. Ha passat una setmana, mai vaig apagar l’ordinador i mai no vaig tenir un instant d’aquest problema de reinici.

Comentaris:

El mateix problema, resposta de la tecnologia autoritzada d'Apple:

'La màquina va funcionar bé durant un parell de dies i, després de reiniciar-la, va mostrar la falla tal com es va descriure. Es va comprovar que si la unitat és fresca, s’encendrà i arrencarà. Si es reinicia, es mostra la falla. Intercanviada amb una subministració de potència de prova. La falla continua. El problema és probablement el tauler lògic i podria ser una targeta gràfica. '

Ara l’iMac es va vendre per peces i en va comprar un de nou.

02/28/2017 per Carey

Vaig acabar comprant un iMac nou per resoldre el meu problema. No obstant això, el consens general és que el problema tècnic és causat per la targeta gràfica d’aquest model iMac. Una pista és l’observació d’estranys fets, una pantalla gris amb ratlles roses a la pantalla durant l’arrencada del problema iMac de 27 polzades.

02/27/2017 per mrandrewwest

https: //9to5mac.com/2013/08/16/apple-ope ...

2017.05.05 per mrandrewwest

Els problemes s’han documentat durant els darrers dos anys als propis fòrums d’assistència d’Apple. A més, els iMac han de caure en les configuracions de número de sèrie següents:

Els darrers quatre caràcters del número de sèrie han de contenir un dels grups següents (per exemple, xxxxxxxxDHJQ):

DHJQ, DHJW, DL8Q, DNGH, DNJ9 o DMW8

DPM1, DPM2, DPNV, DNY0, DRVP, DY6F, F610

Si l’iMac entra dins d’una de les categories de números de sèrie anteriors i es confirma que té problemes de targeta gràfica, Apple substituirà la targeta AMD de forma gratuïta fins a tres anys des de la data de compra de l’ordinador. A més, si la targeta gràfica d'un usuari iMac afectat ja tenia substituïda la seva targeta gràfica a preu de cost, es diu que el client pot optar a un reembossament.

https: //9to5mac.com/2013/08/16/apple-ope ...

2017.05.05 per mrandrewwest

Tinc el mateix model i he tingut aquest problema i l'he reduït a la targeta de vídeo.

Es va discutir amb el tipus de servei de poma i després de substituir l'inversor de potència, el problema es va mantenir. Finalment, no es va poder fer la prova de la targeta de vídeo d'Apple i es va obtenir un reemplaçament gratuït d'Apple.

Un any i mig després, i el problema ha tornat. Per descomptat, d’un any de garantia. De vegades puc executar referències 3D durant hores sense problemes, altres dies només es reinicia després d'iniciar la sessió.

S'ha eliminat la targeta i estable com qualsevol cosa. En aquest moment, un AmD 6970 és massa car i quant durarà?

Aquesta vegada hi posaré un 6770 més lent. És una merda per als jocs de gamma alta, però almenys puc treure uns quants anys més del que altrament seria un gran sistema.

2015.10.11 per Scott

Rep: 1

Vaig tenir el mateix problema amb un Imac comprat el 2017. Reinicis aleatoris. Després de provar tot el que sabia, el vaig portar a l'Apple Store i em van dir que estava completament bé, però quan el vaig tornar, el mateix problema. Vaig intentar actualitzar-lo a Mojave per veure si això esborrava el que fos, però en realitat empitjorava i em congelava i em donava una pantalla negra. Després d’una versió anterior, vaig tenir la idea que havia de tenir alguna cosa a veure amb la possibilitat d’un sobreescalfament de la targeta gràfica (de vegades el ventilador girava fort durant una congelació). Instal·lava el control del ventilador Macs i tenia com a objectiu el díode GPU i, des de llavors, no s’havia congelat. Sóc un tipus d’informàtica i aquest és un ordinador de la companyia, però realment esperava que la gent d’Apple en sabés més que un tipus d’assistència aleatòria.

Comentaris:

Sembla que ho hagis resolt. El tema principal és el sobreescalfament. També vaig tenir el mateix problema al meu iMac del 2011.

05/21/2019 per rkopoku

Rep: 13

La meva solució era netejar els respiradors de refrigeració per deixar respirar el sistema: els temps bàsics no s’acostaven al tall automàtic. Sospito que les taules i els trossos interiors també necessiten una bona pols; aquest serà el següent pas si la refrigeració exterior no resol les coses completament. Falla de disseny, massa bonica per al seu bé, de manera que no respira la pena, inclosos els fans.

Rep: 1


Tinc el mateix ordinador que el vostre i el mateix problema des de fa mesos. L’any passat vaig comprar un nou iMac per substituir-lo (línia base de l’iMac Pro) i des de llavors vaig provar tot el que feies per desar l’antic. També vaig substituir la font d'alimentació. Vaig desglossar SSD i HD originals, alhora, i tots dos també, vaig desconnectar la placa base, vaig desconnectar el superdrive, vaig intentar instal·lar un Mac OS molt antic (Mavericks). Ara m’adono que fa cinc anys que heu passat per a vosaltres, però ara només he llegit. El més curiós és que l’ordinador es comporta com si es produeix una pèrdua d’alimentació, però després d’això es reinicia i es connecta (quan funciona) no diu “L’ordinador s’ha apagat perquè hi ha un problema”. Quan estigui engegat i alimentat durant almenys 30 minuts, aquest problema ja no passa, i he provat la prova gràfica 'Valley' durant molt de temps, amb un ús molt intensiu de la GPU, de manera que la GPU ha d'estar bé. Estic renunciant, però, ja no sé què provar.

Comentaris:

Hola, proveu de substituir la bateria CMOS / SMC. Si el vostre Mac té més de cinc anys, pot causar problemes divertits com aquest. A més, si el vostre iMac està sobreescalfant, opteu per TG Pro per ajudar a regular la velocitat i les temperatures del ventilador. Per descomptat, opteu per una nova pasta tèrmica abans de fer-ho.

05/21/2019 per rkopoku

Rep: 1

https://support.apple.com/en-us/HT200553

Aquest és el mètode de resolució d’aquest problema d’Apple.

Crec que és millor imprimir i fer les proves segons el pla pas a pas d’Apple.

==================================

Si el Mac es reinicia espontàniament o mostra un missatge que indica que s'ha reiniciat o apagat a causa d'un problema

En casos excepcionals, el Mac pot reiniciar-se espontàniament, deixar de respondre, apagar-se, mostrar un missatge que l'ordinador ha reiniciat a causa d'un problema o mostrar un missatge que indica que apagueu l'ordinador a causa d'un problema.

Sobre reinicis inesperats

En casos excepcionals, és possible que el vostre Mac tingui un problema irrecuperable que afecti totes les aplicacions obertes. Quan això passi, cal reiniciar el Mac. De vegades, això es deu al que es coneix com a 'pànic del nucli' perquè una part subjacent del sistema operatiu (el 'nucli') ha determinat que hi ha un problema que requereix un reinici.

Si el vostre ordinador experimenta un pànic del nucli, pot aparèixer un missatge durant uns segons que expliqui que l'ordinador s'ha reiniciat: 'L'ordinador s'ha reiniciat a causa d'un problema. Premeu una tecla o espereu uns segons per continuar arrencant. ' Al cap d’un moment, l’ordinador continua engegant-se.


Evitar reinicis inesperats

En la majoria dels casos, el pànic del nucli no és causat per un problema amb el propi Mac. Normalment són causades per un programari instal·lat o per un problema amb el maquinari connectat.

Per ajudar a evitar pànics del nucli, instal·leu totes les actualitzacions de programari disponibles fins que l'actualització de programari informi que 'El vostre programari està actualitzat'. Les actualitzacions d’OS X ajuden el vostre Mac a gestionar els tipus de problemes que poden causar pànic del nucli, com ara paquets de xarxa mal formats o problemes de programari de tercers. Per a la majoria dels pànics del nucli, només cal que actualitzeu el programari.

Després de reiniciar l'ordinador

Quan el Mac es reiniciï correctament, apareixerà un missatge d'alerta: 'Apagueu l'ordinador a causa d'un problema'.


Feu clic a Obre per tornar a obrir les aplicacions que estaven actives abans de reiniciar. Si creieu que el problema pot haver estat causat per una de les aplicacions que feu servir, feu clic a Cancel·la. Si no feu clic a res durant 60 segons, OS X continua automàticament com si haguéssiu fet clic a Obre.

Nota: si l'ordinador no pot recuperar-se del problema, pot reiniciar-se repetidament i després apagar-se. Si això passa o si veieu que el missatge 'es reinicia l'ordinador a causa d'un problema' amb freqüència, consulteu la secció Informació addicional d'aquest article per obtenir informació.

Informem del problema a Apple

Un cop hàgiu iniciat la sessió, OS X us indica que 's'ha reiniciat l'ordinador a causa d'un problema'.


Feu clic a 'Informa ...' si voleu veure els detalls relacionats amb el problema. També podeu enviar aquestes dades a Apple. L’enviament d’aquests informes ajuda Apple a investigar els tipus de problemes que provoquen el pànic. La visualització de l'informe també pot proporcionar pistes addicionals sobre el que va causar el problema.


Nota: si trobeu el terme 'comprovació de màquina' al camp 'Detalls del problema i configuració del sistema' d'aquest informe, pot indicar un problema relacionat amb el maquinari. Consulteu la secció d'informació addicional d'aquest article per obtenir orientació.

Feu clic a D'acord per enviar l'informe a Apple o bé tanqueu la finestra per ometre l'informe. Si el problema no es repeteix durant les properes setmanes, és probable que es resolgui.

Programari conegut per causar pànic al nucli

OS X Mavericks us ajuda a corregir els pànics del nucli relacionats amb el programari que teniu instal·lat. Si es coneix la causa del pànic del nucli, Mavericks us ajudarà a desactivar el programari relacionat:

  • Si apareix 'Més informació ...', feu-hi clic per veure més detalls sobre el problema, incloses les possibles solucions o solucions.
  • La selecció de l'opció 'Ignora' no altera el programari que pot estar relacionat amb el problema.
  • 'Mou a la paperera' mou el programari que probablement està relacionat amb el problema a la paperera, però la paperera no es buida automàticament. Quan seleccioneu aquesta opció, apareixerà un full addicional:
  1. Feu clic a 'Reinicia' per desactivar el programari que pot ser responsable del problema.
  2. Quan se us demani, introduïu un nom d'administrador i una contrasenya.
  3. Feu clic a 'Mou a la paperera'.
  4. Després de reiniciar, el programari relacionat es troba a la paperera.

Feu clic a la icona Paperera del Dock per veure quin programari s'ha eliminat.

Poseu-vos en contacte amb el desenvolupador del programari per veure si hi ha una actualització o més informació disponible.

  1. Buideu la paperera si voleu eliminar permanentment el programari de tercers.

Informació adicional

Llegiu la informació següent per obtenir més informació sobre el diagnòstic i la solució de problemes d’un pànic recurrent del nucli.

Resolució de problemes de pànic del nucli recurrent

Diagnosticar un pànic recurrent del nucli pot ser difícil. Si necessiteu ajuda amb aquest procés, penseu a portar el vostre Mac a un Genius en una Apple Store o un proveïdor de serveis autoritzat d’Apple per obtenir ajuda. Si teniu previst visitar una botiga Apple Retail, podeu fer una reserva (només disponible en alguns països i regions).

Consell: per ajudar a diagnosticar els pànics recurrents del nucli, registreu la data i l'hora en què es produeix i tota la informació que aparegui amb el missatge de pànic del nucli.

  • L’ordinador s’estava engegant, apagant o realitzant una tasca en particular quan es va produir el pànic del nucli recurrent?
  • El pànic del nucli és intermitent o passa cada vegada que feu alguna cosa? Per exemple, jugàveu a un joc concret o imprimíeu en aquell moment?
  • Es produeix només quan es connecta un determinat dispositiu extern o un dispositiu està connectat a un port determinat?

Aïlleu el maquinari o el programari com a causa del problema

Per intentar esbrinar si el problema està relacionat amb programari o maquinari, utilitzeu l'ordinador amb una nova instal·lació d'OS X en una unitat externa.

  1. Inicieu el Mac des de OS X Recovery.

Si encara es produeix un pànic del nucli quan s'inicia des de la recuperació, és probable que hi hagi un problema de maquinari. Consulteu la secció 'Solució de problemes de maquinari' a continuació per obtenir informació addicional.

  1. Obriu la utilitat de disc i utilitzeu 'Reparació de disc' al disc dur intern del vostre Mac (anomenat Macintosh HD per defecte).


Important: si la utilitat de disc no pot reparar la unitat interna, haureu de fer una còpia de seguretat de les vostres dades importants immediatament i, si és possible, reformatejar-la. Penseu a portar el Mac a un Genius en una Apple Store o un proveïdor de serveis autoritzat d’Apple per obtenir un diagnòstic posterior. Assegureu-vos de demanar que, si la unitat necessita tornar-lo a formatar o substituir, es posi en contacte amb vosaltres per escalar el cas a un servei especial de recuperació de dades. Si teniu previst visitar una botiga Apple Retail, podeu fer una reserva (només disponible en alguns països i regions).

  1. Connecteu una unitat externa amb almenys 10 GB d'espai lliure. Nota: Assegureu-vos que la unitat externa no causi pànic al nucli i que sigui l'únic dispositiu del port USB, FireWire o Thunderbolt. Connectar la unitat externa i els seus cables a un altre Mac pot ajudar a assegurar-se que la unitat no causi pànic al nucli.
  2. Instal·leu OS X a la unitat externa.
  3. Inicieu des de la unitat externa.
  4. Utilitzeu Actualització de programari per instal·lar totes les actualitzacions fins que informi que 'El vostre programari està actualitzat'.
  5. No instal·leu programari addicional a la unitat externa, sinó que utilitzeu les aplicacions d’Apple per navegar per Internet, veure pel·lícules QuickTime, enviar correus electrònics, imprimir, escanejar i / o altres activitats. Continueu utilitzant el Mac durant el temps que normalment trigaria a produir-se el problema.
  6. Si es produeix un pànic, seleccioneu la secció 'Solució de problemes de maquinari' a continuació per diagnosticar el problema.

Si no es produeix cap pànic, seleccioneu la secció 'Solució de problemes de programari' que hi ha a sota de l'article per diagnosticar més el problema.

Solució de problemes de maquinari

Desconnecteu la unitat externa utilitzada a la prova anterior per determinar si el nucli està en pànic a causa d'un problema de maquinari.

Comproveu primer els dispositius perifèrics

Aneu a la secció següent si no teniu cap dispositiu connectat al vostre Mac.

  1. Apagueu el Mac.
  2. Desconnecteu tots els dispositius perifèrics. Si teniu un Mac d'escriptori, assegureu-vos que tot el que heu connectat és una pantalla i un teclat Apple amb ratolí Apple o trackpad.
  3. Enceneu el Mac.
  4. Utilitzeu el Mac durant el temps que normalment trigaria a produir-se un pànic del nucli.
  5. Si es produeix un pànic del nucli: seguiu la següent secció per comprovar la memòria RAM interna i el maquinari de tercers.

Si no es produeix un pànic del nucli: apagueu el Mac i connecteu un dispositiu perifèric alhora i proveu fins que es produeixi el pànic del nucli.

  • Nota: Una combinació de perifèrics pot ser la causa del pànic del nucli. Desconnecteu un perifèric a la vegada per veure si provoca un pànic del nucli per si mateix. Si no es produeix el pànic del nucli, continueu afegint perifèrics fins que trobeu l’altre perifèric necessari per provocar el pànic del nucli.

Comproveu la memòria RAM interna i el maquinari de tercers

  1. Apagueu el Mac.
  2. Torneu a posar la memòria RAM d'Apple i traieu la memòria RAM de tercers i el maquinari intern de tercers. Si no teniu la memòria RAM d’Apple que venia amb el sistema, torneu a col·locar la memòria RAM de tercers.
  3. Enceneu el Mac.
  4. Utilitzeu el Mac durant el temps que normalment trigaria a produir-se un pànic del nucli.
  5. Si no es produeix el pànic del nucli: és possible que hagueu de substituir la memòria RAM de tercers o el maquinari intern de tercers.

Si es produeix un pànic del nucli: porteu el Mac a un Apple Store o a un proveïdor de serveis autoritzat d'Apple per obtenir servei i assistència. Assegureu-vos de demanar que, si la unitat necessita tornar-lo a formatar o substituir, es posi en contacte amb vosaltres per escalar el cas a un servei especial de recuperació de dades. Si teniu previst visitar una botiga Apple Retail, podeu fer una reserva (només disponible en alguns països i regions).

Solució de problemes de programari

Desconnecteu la unitat externa utilitzada a la prova anterior per determinar que el pànic del nucli es deu a un problema basat en programari.

  1. Inicieu el Mac des de OS X Recovery i torneu a instal·lar OS X al vostre Mac.
  2. Comenceu des de la instal·lació d’OS X que acabeu de crear.
  3. Utilitzeu Actualització de programari per instal·lar totes les actualitzacions fins que informi que 'El vostre programari està actualitzat'.
  4. Baixeu i instal·leu qualsevol actualització de programari de tercers abans de tornar a instal·lar el programari de tercers, especialment els controladors i les extensions del nucli.

Alguns exemples inclouen:

  • Programari de virtualització
    • Controladors per a targetes de visualització de tercers
    • Programari antivirus
    • Programari de xarxa (especialment programari que permet dispositius de xarxa de tercers)
    • Programari de suport del sistema de fitxers complementari, per exemple, un programari que us permet escriure en suports amb format NTFS.

Si el problema continua, haureu d'esborrar i instal·lar OS X de la següent manera:

  1. Inicieu el Mac des de OS X Recovery.
  2. Completeu una còpia de seguretat de la imatge del disc mitjançant la Utilitat de disc de la unitat interna a una unitat externa amb prou espai lliure.
  3. Esborreu la unitat interna amb la utilitat de disc.
  4. Instal·leu OS X.
  5. Comenceu des de la unitat interna.
  6. Utilitzeu Actualització de programari per instal·lar totes les actualitzacions fins que informi que 'El vostre programari està actualitzat'.
  7. Torneu a instal·lar les vostres aplicacions de tercers i copieu les dades d'usuari de la còpia de seguretat de la imatge de disc que heu creat al pas 2.

Nota: Eviteu copiar dades de les carpetes / Library i / System de la imatge de disc de còpia de seguretat.

Informació avançada sobre pànics del nucli i registres de pànic

Podeu consultar els registres de pànic del nucli per obtenir més informació. El text de pànic del nucli s'afegeix al registre després de reiniciar l'ordinador, suposant que no heu restablert PRAM (el text de pànic del nucli s'emmagatzema a PRAM fins que reinicieu). A Mac OS X v10.6 o posterior, els registres es troben a / Library / Logs / DiagnosticReports.

La informació que pot ajudar els desenvolupadors a investigar un problema de programari pot estar al registre. La informació també pot proporcionar pistes sobre el que pot haver causat el pànic del nucli.

Comprensió i depuració del pànic del nucli: aquesta nota tècnica tracta els pànics del nucli: què són, com llegir els registres de pànic i com depurar el codi que ha provocat el pànic.

Abocaments bàsics del nucli: aquesta nota tècnica explica com podeu habilitar els abocaments nuclears remots del nucli utilitzats per recopilar dades sobre el pànic del nucli.

Nota: Si sou desenvolupador de programari, la configuració de l’arrencador i els senyaladors de depuració poden provocar símptomes diferents per al pànic del nucli.

La informació sobre productes no fabricats per Apple o llocs web independents no controlats ni provats per Apple es proporciona sense recomanació ni aval. Apple no assumeix cap responsabilitat pel que fa a la selecció, rendiment o ús de llocs web o productes de tercers. Apple no fa cap representació sobre la precisió o la fiabilitat de llocs web de tercers. Els riscos són inherents a l’ús d’Internet. Poseu-vos en contacte amb el proveïdor per obtenir informació addicional. Altres noms d’empreses i productes poden ser marques comercials dels seus respectius propietaris.

Data de publicació: 14 de gener de 2018

Rep: 1

A l’iMac (21,5 polzades, finals del 2009) vaig notar que el sistema sense fil integrat sortiria després d’uns minuts de funcionament i, després, es reiniciaria. Després d’haver provat tots els altres suggeriments aquí i d’altres llocs i obrir l’iMac per netejar i revisar taulers, vaig trobar que en apagar el wifi d’Apple es resolia el reinici repetitiu. Vaig instal·lar una targeta d'adaptador wifi i vaig solucionar el problema d'aquest iMac.

També es va trobar molt útil el control del ventilador d’Apple per mantenir les temperatures baixes.

Espero que això ajudi.

Comentaris:

Estava gairebé a punt de vendre mi imac per a peces i treure físicament la targeta wifi acaba de solucionar el problema. MOLTES GRÀCIES!!!

2020.05.08 per Enrique Silva

spencer