Línies horitzontals a la pantalla superior i inferior

MacBook Pro 13 'Touch Bar a finals de 2016

A1706 / EMC 3071: llançat el novembre de 2016, aquest Macbook Pro de 13 'presenta la barra tàctil OLED. Inclou una CPU Intel Core i5 de doble nucli 'Skylake' i quatre ports Thunderbolt 3.



Rep: 611



Publicat: 23/08/2018



Hola, tinc enormes línies semitransparents horitzontals a la part superior i inferior de la meva pantalla tàctil retina macbook pro de 13 polzades del 2016.



Altres símptomes inclouen No s'ha trobat cap dispositiu d'àudio (no es pot reproduir el so)

Hi ha possibles raons per això? Dubto molt que sigui un problema de programari.

Bloqueja la imatge' alt=



Bloqueja la imatge' alt=

Actualització (08/04/2019)

hola nois, heu actualitzat el meu problema, mai no vaig solucionar-ho; el problema va desaparèixer després de deixar-lo en repòs uns dies, crec que és un problema de sobreescalfament. la meva pantalla ha estat funcionant bé durant els darrers mesos des que vaig informar d'això. No estic segur que tornarà, però definitivament és un maquinari defectuós i Apple no ho admet.

Model afectat: barra tàctil del Macbook Pro 2016

Actualització (22 de juliol de 2020)

Mai no he optat per una solució fins ara i, amb el mateix Mac, el problema continua apareixent i desapareix, normalment passa quan s’escalfa massa o s’utilitza intensament. Vaig portar el meu Macbook per desempolsar els ventiladors i vaig aplicar una nova pasta de calor al meu processador amb l’esperança que pugui reduir els problemes de sobreescalfament, substituint els costos de la pantalla sencera.

Apple va actualitzar aquest problema per al problema FlexGate: Programa de servei de retroiluminació de pantalla MacBook Pro de 13 polzades . Malauradament, no cobreix els problemes de T-CON.

Comentaris:

Tinc el mateix problema. de sobte apareixen línies a la barra de menú. I estic fora de garantia.

Us van donar una excepció de garantia?

12/28/2018 per borres143

Heu descobert com solucionar-ho o arribar a qualsevol lloc amb això, ja que tinc el mateix problema.

12/29/2018 per Chris John

Algú va solucionar aquest problema en virtut de la garantia o una explicació sobre la causa? El meu MBP (TB) de 2017 de 13 'té ara el mateix problema a la part inferior de la pantalla.

03/27/2019 per max.hopkins1997

També tinc el mateix problema

03/23/2019 per sri ganesh

El mateix problema aquí. Algú amb la solució?

03/30/2019 per Levin

47 respostes

Solució escollida

Rep: 409 k

Sembla que també teniu el mateix problema que barra negra a la pantalla inferior !

Malauradament, la pantalla no funciona. Haureu de veure si Apple ho cobrirà amb una excepció de garantia ampliada.

Actualització (23/08/2018)

Apple n’ha tingut força, ara, totes les barres tàctils de 15 ”i Fn 13’ tenen aquesta aflicció . La barra tàctil de 13 polzades sembla ser menys efectiva. La placa T-CON que es troba entre els intercanviadors de calor dins del cos principal pot danyar-la per sobrecalor. O bé els ventiladors han fallat o bé s’han bloquejat les obertures de ventilació, de manera que el sistema queda protegit d’aire fresc o els llençols bloquegen les obertures d’escapament de la part posterior. També he vist que s’acumulava pols com un problema.

Si la vostra garantia ha caducat, necessitareu un nou conjunt de pantalla, ja que la placa T-CON forma part del conjunt.

Si Apple s’ha quedat amb el disseny de pantalla més antic amb la lògica T-CON a la tapa, no hauria estat un problema ja que l’àrea de visualització és molt més fresca.

Comentaris:

Hola Derek i Dan, gràcies per respondre. això és realment decebedor per la qualitat dels productes de poma. Apple em va dir que entrés a fer un xec. Llàstima que el meu Applecare Care hagi caducat.

Crec que el problema causat per la connexió fluixa de la pantalla al tauler lògic a causa de problemes de calor tal com va esmentar Dan. Normalment el meu Mac es guarda al maleter del cotxe i visc en un lloc tropical, les temperatures són força altes i humides.

08/23/2018 per Jason

@ jason12 - Només per aclarir el problema, les fulles difusores de la pantalla s’han arrissat en el vostre cas la calor que feia emmagatzemant-se al maleter del cotxe. Però no li diré a Apple que -} Mireu aquí Desglossament de la pantalla Retina del MacBook Pro Comprovar el pas 12, que mostra els fulls de difusió.

Crec que es pot obtenir amb una garantia ampliada. És quan es detecta un defecte més enllà del període de garantia normal. Demaneu al centre autoritzat d’Apple una excepció de garantia. Crec que us la donaran.

08/24/2018 per I

mateix problema ... l’estratègia empresarial de la poma per encunyar diners.

11/30/2019 per Rishav Verma

Tenint el mateix problema amb el meu Macbook 13 '2017 amb Touch Bar, també visc en un país tropical tan calent i he de treballar llargues hores (sóc desenvolupador), per sort sempre utilitzo una configuració de 2 pantalles, de manera que quan això passi Tanco momentàniament la pantalla del portàtil i faig servir només el monitor extern per deixar-lo refredar, al cap d’uns 30 minuts torna a la normalitat.

01/22/2020 per Iván Campanya

Hola tinc el mateix problema amb el MacBook pro 2017 A vegades tinc molta por !! Quan veig les línies que entren a la part inferior, aviat apago l’ordinador portàtil. I, malauradament, la meva garantia s’ha acabat

04/30/2020 per Pavithra Perera

Rep: 265

Hauríem d’organitzar una campanya per a Apple, ja que no reconeixen el problema que causa tantes molèsties a tants usuaris.

Comentaris:

+1 Definitivament hem d’organitzar una campanya.

04/13/2020 per Oguz Klc

Sí, ja fa molt de temps que es deu, si us plau, mantingueu-me al dia

04/20/2020 per Felipe Rosa

Sí, cal fer-ho. Tinc el mateix problema i he parlat amb el qual donar suport moltes vegades i actuarien sense idea.

2020.08.10 per Katya G.

+1 Com va la campanya? Tinc el mateix problema al meu MBP 2017 13 ', Applecare ha caducat, de manera que em demanen que gasti 500 dòlars per a una nova pantalla. molt decebut

2020.03.12 per Hung Hoang

+1 mateix problema aquí. Acabo de venir de la botiga de poma, de moment no diuen que sigui un problema de garantia ampliada.

2020.07.12 per Simon estiu

Resp .: 121

El mateix problema per a mi, sobretot, quan el MacBook s’escalfa. Quan començo a fer-lo servir no hi ha cap problema, però al cap de 20-40 minuts apareix. Espero que hi hagi algun programa de servei en algun moment.

MacBook Pro 2017

Comentaris:

hola! Tinc el mateix problema i el reemplaço de franc, revisa la meva publicació anterior:

Re: línies horitzontals a la pantalla superior i inferior

07/21/2019 per ICanFilmThat

El mateix problema amb el meu MBP de 13 polzades del 2017.

08/28/2019 per Acássio Guimaraeães

el mateix problema aquí

08/30/2019 per Arif Amzad

Apple Store em va dir que puc substituir la meva pantalla pel programa de serveis de revestiment. Això hauria de solucionar el problema. Ho intentaré. Possible dins dels 4 anys posteriors a la compra.

08/30/2019 per Simon Hausdorf

Simon Hausdorf, si la pantalla es reemplaça pel programa de serveis de revestiment, feu-nos-ho saber quan rebeu el vostre MacBook

08/31/2019 per Fahad

Rep .: 109

Molta gent viu el mateix problema. però Apple no ofereix cap solució. 2 mesos després de finalitzar la garantia.

Comentaris:

Quan veieu les discretes línies d’exploració, aquestes són causades per la fallada de la placa T-CON de la calor de les aletes del dissipador de calor que bullen la cocció.

En alguns casos, netejar els ventiladors i les aletes de pols (així com la resta del sistema) per millorar la refrigeració i no bloquejar la zona d’escapament a la part posterior.

Malauradament, si la neteja no soluciona les coses, haureu de substituir el conjunt de la pantalla.

07/14/2019 per I

Vaig canviar la pantalla i el problema persisteix després d'una setmana fent-la servir.

2020.07.08 per zeta.fp

Rep: 1

Per tant, tenia el mateix problema al meu Macbook Pro 2016 de 15 ”i el vaig solucionar de forma gratuïta.

Si fos un 13 ', estaria cobert pel https: //support.apple.com/en-gb/13-inch -... , si no, llegiu la resta.

En el meu cas, vaig començar a notar-ho al cap d’un mes des de la reparació del meu teclat sota el programa de servei de teclat portàtils formac https: //support.apple.com/en-gb/keyboard ...

Per tant, vaig tornar al soci de servei de Mac, vaig dir que començava a aparèixer després de la reparació i que el van reparar sota el Programa de qualitat d’Apple (això és el que estava escrit a l’informe de reparació).

Estic gairebé segur que ja heu experimentat tecles enganxoses al teclat o bé teclejant-ne algunes, si no ho feu, aviat passarà i crec que només ho repararan en un termini de 4 anys a partir de la data de compra Macbook pro de segona mà a Malàisia i no tinc la prova de compra, però es va atendre sense problemes a Portugal).

El que us suggereixo si no teniu garantia és anar a un centre de serveis i queixar-vos primer del teclat.

El reemplaçaran sota el programa de servei de teclat disponible per a diversos MacBooks i, després d’un temps, tornen enrere i es queixen de la pantalla i veuen què passa.

PS amb el meu recanvi de teclat també tinc una bateria nova, ja que està enganxada a la caixa superior: D

Comentaris:

Ets molt afortunat!

La fallada del cable de la cinta de la llum de fons és un problema diferent, però sembla que tinguessis un doble cop perquè poguessin solucionar-los tots dos.

07/14/2019 per I

Sí, i tothom pot tenir sort com jo :)

El meu problema semblava exactament igual @ jason12 publicat en primer lloc a dalt!

07/14/2019 per ICanFilmThat

@danj Vaig tornar a llegir l'informe de reparació de la pantalla i em vaig equivocar: no es van reparar sota cap garantia, perquè l'informe deia que no tenia cap garantia (l'informe no tenia cap garantia escrita). Van escriure que es va reparar a 'Programa de qualitat d'Apple'. Ja he editat la meva resposta aquí :) així que potser és una bona notícia per a tothom que tingui aquest problema.

07/15/2019 per ICanFilmThat

Creieu que si agafo el MacBook i em queixo dels dos problemes alhora, ho solucionaran?

Tinc el mateix problema de pantalla i encara no he canviat el teclat

07/25/2019 per leandrolg.almeida

Suposo que ho faran. No fa mal provar-ho :)

07/25/2019 per ICanFilmThat

Rep .: 85

Hola, tinc els mateixos problemes. Macbook Pro 2017: tinc un model de 13 polzades. Al principi, apareixien línies horitzontals a la part superior i ara la pantalla s’omple completament de línies. Faig servir la pantalla connectant-la amb HDMI. Crec que aquest és el problema crònic d’Apple. Hem d’organitzar una campanya perquè Apple faci intercanvis gratuïts.

Comentaris:

El meu problema va ser resoldre, Apple a LatinAmerica canvia tota la pantalla de forma gratuïta

2020.03.04 per Seva

BTW, el problema sembla estar relacionat amb un problema de dissipació de calor, des de llavors sempre he estat fent servir el control del ventilador de Mac, és de franc, el meu MacBook sempre és fresc (no més de 50C cap sensor), espero que no tingui el mateix número

2020.03.04 per Seva

@luissanchezato Com van acceptar el crim i el van canviar gratuïtament. Em pots fer una idea?

04/13/2020 per Oguz Klc

@luissanchezato Tenia garantia?

04/13/2020 per Tom Foxwell

Tinc problemes amb tu! Quan utilitzeu la pantalla connectant amb HDMI. :(

07/30/2020 per rinnguyen98.py

Rep .: 313

Hola Jason,

De fet, és probable que no sigui un problema de programari, però també pot tenir diverses causes. Malauradament, per als models del 2016, aquest és un problema comú.

En la majoria dels casos, suggeriria una GPU que fallés, cosa que probablement significa que Apple hauria de substituir la placa lògica o una mala connexió amb el cable del port de la pantalla, i tornar-lo a col·locar podria ajudar.

Però pel que he pogut recollir al fòrum oficial de apple.com, és que molta gent ha tingut aquest problema, alguns diuen que passaria en temps fred.

No s’ha trobat cap solució pel que fa a una peça reemplaçable que falla, la culpa de la qualitat. Jo ho agafaria amb un gra de sal, ja que algú podria tenir la resposta a la causa arrel del problema de les línies horitzontals a la retina 2016 de 13 ”MBP.


Comentaris:

Moltes gràcies per la resposta, podeu compartir amb mi els enllaços als fòrums d'Apple que heu visitat? També em poso en contacte amb el servei d'assistència d'Apple.

08/23/2018 per Jason

He vist dos amb aquest problema i tots dos necessitaven pantalles noves per sort que estaven sota AppleCare +

A part dels danys causats per líquids o per calor, res no podríeu haver provocat. Bàsicament és una part defectuosa des del primer moment.

08/23/2018 per I

Perdoneu la resposta tardana Jason, aquí teniu el tema del fòrum de poma que havia llegit: https: //discussions.apple.com/thread/783 ...

08/23/2018 per derekl514

ACTUALITZACIÓ: Ara es coneix com a problema de la junta T-CON. El disseny d'aquesta sèrie situa part de la lògica de les pantalles dins de la caixa principal situada just a sobre de les aletes de transmissió de calor del dissipador de calor. Així, quan el sistema funciona molt fort, la calor pot bullir cuinant la placa T-CON. De vegades, l’acumulació de pols als ventiladors i les aletes bloqueja el refredament adequat. Si només obteniu les línies estàtiques, voleu assegurar-vos que netegeu el sistema i reduïu la càrrega de processament. Assegureu-vos també que la zona posterior també estigui lliure de qualsevol bloqueig.

Us recomano instal·lar una bona aplicació de control tèrmic com TG Pro ja que us pot oferir un mitjà per augmentar els ventiladors (Turbo) i registrar les vostres tèrmiques perquè pugueu seguir amb el temps quan hàgiu de tornar a netejar el vostre sistema.

07/14/2019 per I

Rep .: 97

Hola! El mateix problema aquí. Va passar 6 mesos fora de la garantia. Malauradament, cap empleat d’Apple no ho reconeixeria.

Comentaris:

Quan veieu les discretes línies d’exploració, aquestes són causades per la fallada de la placa T-CON de la calor de les aletes del dissipador de calor que bullen la cocció.

En alguns casos, netejar els ventiladors i les aletes de pols (així com la resta del sistema) per millorar la refrigeració i no bloquejar la zona d’escapament a la part posterior.

Malauradament, si la neteja no soluciona les coses, haureu de substituir el conjunt de la pantalla.

07/14/2019 per I

Vaig substituir el compost tèrmic i vaig evitar fer res intens a la CPU. Han passat dos mesos i sembla que no apareixen les barres negres.

Estic bastant segur que la resposta de Dan va ser la millor, ja que pel que vaig trobar, no té res a veure amb cap cablejat a la pantalla, sinó amb alguna capa a la pantalla.

diferència de pantalla de l'iPhone 6 i 6s

2019.11.09 per Victor Emmanuel Baylosis

Avança ràpidament sis mesos i el problema ha tornat. És perquè ara estic fent la meva tesi i implica molt processament. Vaig notar que desapareix en mode clamshell quan estic fent servir un monitor extern, però triga força temps a desaparèixer.

2020.03.04 per Victor Emmanuel Baylosis

@mrman Tinc curiositat, si feu servir un monitor extern i tanqueu la tapa, encara s’escalfaria i causaria més danys a la pantalla? o el vent no bufarà a la zona danyada i encara podeu utilitzar-lo amb normalitat?

2020.12.04 per makrovfisher

Normalment depèn de la durada de la càrrega de treball, però el problema encara apareixerà si la CPU funciona durant molt de temps fins i tot en mode de clapeta, tot i que el 'escalfament' és més lent que el mode portàtil.

La meva teoria es deu al fet que la frontissa s’interposa en l’escapament. Així com la resolució més baixa del meu monitor extern, que té una càrrega més lleugera a la iGPU.

2020.12.04 per Victor Emmanuel Baylosis

Rep: 71

El meu model de barra tàctil del Macbook Pro de 13 polzades del 2017 també va començar a mostrar aquest problema fa uns dos mesos. No el vaig portar al servei de reparació (i ara, amb la pandèmia COVID-19, probablement trigarà més a fer-ho), i ho he seguit de prop per entendre què podria passar.

Volia compartir el que vaig aprendre:

  1. Com diuen altres, quan es deixa l’ordinador en repòs (tapa tancada) durant un temps suficient, les línies desapareixen.
  2. És possible que les línies apareguin al cap de temps d’utilitzar-la, però això dependrà del tipus de tasca que feu. Les tasques simples no solen provocar el problema de la calor i puc fer servir l’ordinador durant hores sense veure’ls. El que vaig observar és que qualsevol tasca que requereixi PROCESSAMENT DE VÍDEO (i aquí suposo que això significa l'ús de la GPU) farà que el problema aparegui molt ràpidament. La visualització de vídeos, per exemple, provocarà el problema al cap d’un temps.
  3. Un cop comenci el problema, anirà empitjorant fins que tanqueu la tapa i la deixeu refredar. Fins ara, el problema va desaparèixer completament després de refredar-se. No va deixar cap dany permanent a la meva pantalla, per molt mal que quedés abans.
  4. Vaig comprar una nevera per veure si això evitaria el problema. No va ser així.
  5. També vaig instal·lar Macs Fan Control i vaig provar d’utilitzar el portàtil amb una velocitat del 100% dels ventiladors i amb el refrigerador del portàtil. Tampoc va evitar que aparegués el problema.
  6. El problema va empitjorar des de la primera vegada que ho vaig notar. Ara veig que hi ha més línies afectades (potser dues vegades més des del principi). Però sembla que s’ha estabilitzat el darrer mes (per descomptat, he començat a tancar la tapa tan aviat com pugui quan es posi malament).
  7. En dies freds (30ºC), fins i tot l’ús normal pot provocar-lo. Si teniu aire condicionat, això us pot ajudar a continuar treballant.

ACTUALITZACIÓ (22/06/2020)

Dos mesos i mig després, el problema persisteix. Va empitjorar, però darrerament he estat temerari i l’he seguit utilitzant fins i tot després que les línies grises fossin fortes. El que passa quan el premeu i el continueu utilitzant és molt estrany: la imatge de la pantalla que més temps us feu es crema a les línies inferiors (el nombre de línies en què això augmenta amb el temps d’ús) i aquestes línies deixen d’actualitzar-se (de manera que el cursor del ratolí desapareixerà si l'arrossegueu a aquesta regió). Si canvieu de pantalla, podreu veure aquest efecte molt clarament:

Però per molt pitjor que fos la meva pantalla abans de dormir la màquina, sempre tornava a la normalitat després d’unes 4 hores de descans (entre 30 minuts i 4 hores, tot sembla correcte, excepte que encara podeu veure part del darrer contingut cremat superposant el contingut de la pantalla actual, gairebé com una marca d'aigua).

Tinc la forta sensació que això no està relacionat únicament amb la temperatura, perquè sembla que quan més temps deixo dormir la màquina, més temps puc utilitzar-la abans que comencin a aparèixer les línies. Tinc aquesta sensació, perquè si el deixo dormint durant aproximadament un dia i el comenci a utilitzar amb tota la potència de la GPU, el problema triga més a aparèixer que si faig el mateix després de només 4 hores de son. A més, si espero només 30 minuts, totes les línies negres desapareixeran i tornaran molt i molt ràpid (menys de 10 minuts). Una vegada, fa dos dies que no faig servir la màquina i la vaig començar a utilitzar en un dia molt calorós (superior als 30ºC) i el problema va trigar molt a començar a aparèixer.

Com va assenyalar un altre usuari, posar gel darrere de la part inferior de la pantalla fa que les línies negres desapareguin gairebé a l’instant (només per reaparèixer un parell de minuts després). Però si heu utilitzat la màquina durant prou temps i el contingut es comença a cremar a la part inferior de la pantalla, també veureu que aquestes línies cremades s’enforteixen. Per tant, em sembla que la temperatura sola no explica tota la situació. De vegades, gairebé sento que és un problema de programari / microprogramari, com si un desbordament lent d’informació comencés a corrompre les dades que s’escriuen a la memòria intermèdia de pantalla, però això només és una sospita amb prou feines recolzada.

Comentaris:

Ells els vaig portar una estona enrere a causa del mateix problema, i em van dir que d'alguna manera he danyat la pantalla i que s'havia de substituir, però el problema és la càrrega tèrmica o la calor, com heu esmentat, proveu de substituir la caixa superior , tenen un programa gratuït que pot solucionar el vostre problema.

2020.07.04 per NISHANT KESWANI

Hola John, puc saber de quin país ets?

2020.12.04 per krystalgarcia.rn

Hola nois!

NISHANT, malauradament, el servei gratuït només és per al problema de la llum de fons i no sóc elegible, ja que el meu model de MacBook és del 2017. Però provaré de totes maneres algun dia en el futur, alguns nois van dir que van reparar-se gratuïtament. Què vau fer després que es negessin a reparar-vos gratuïtament? Heu substituït la pantalla i la heu pagat o la heu conservat i encara esteu resolent el problema?

krystalgarcia.rn, visc a São Paulo, Brasil!

2020.12.04 per Joan

@NISHANT KESWANI, el canvi del cas del MacBook va resoldre aquest problema.

El que estic llegint TCON adjunt a la pantalla està causant aquest problema.

04/14/2020 per Naveen

@Ho sé bé Quina actualització hi ha ara, empitjora?

06/22/2020 per Mohamed Attia

Rep: 60,3 k

Sembla que es trenca el cable flexible de la pantalla o els components fora de les especificacions a causa de l’edat o del cicle tèrmic. De la mateixa manera, és un problema de maquinari i és probable que requereixi la substitució de tot el conjunt de clapshell.

Comentaris:

@tomchai - Fins ara la calor és l’únic que puc equiparar a aquest fracàs. Bàsicament, els fulls difusors queden sense enganxar a la part posterior al llarg de la vora inferior i / o superior, de manera que la quantitat de llum es lliura cap a l'exterior a través del panell LCD. Els dos que he vist tenien els sistemes de cocció en un cotxe i un vaixell.

Les pomes s’esforcen per reduir el gruix amb el teclat i ara la pantalla torna a perseguir-les. Entre les falles del cable de cinta i ara la des laminació de les làmines.

08/23/2018 per I

És interessant veure per primera vegada un problema òptic en Macs. Apple realment va desordenar els models recents de Mac, problemes a tot arreu.

08/25/2018 per Tom Chai

Hi ha dos problemes.

La primera és la delimitació de les làmines de difusió quan el sistema ha estat cuinat pel sol en un cotxe com a exemple.

El segon número que es tracta d’aquesta pregunta és un problema amb la junta de T-CON. El disseny d'aquesta sèrie situa part de la lògica de les pantalles dins de la caixa principal situada just a sobre de les aletes de transmissió de calor del dissipador de calor. Així, quan el sistema funciona molt fort, la calor pot bullir cuinant la placa T-CON. De vegades, l’acumulació de pols als ventiladors i les aletes bloqueja el refredament adequat. Si només obteniu les línies estàtiques, voleu assegurar-vos que netegeu el sistema i reduïu la càrrega de processament. Assegureu-vos també que la zona posterior també estigui lliure de qualsevol bloqueig.

Us recomano instal·lar una bona aplicació de control tèrmic com TG Pro ja que us pot oferir un mitjà per augmentar els ventiladors (Turbo) i registrar les vostres tèrmiques perquè pugueu seguir amb el temps quan hàgiu de tornar a netejar el vostre sistema.

07/14/2019 per I

Rep: 49

He enregistrat la meva pantalla que es comportava malament avui:

https: //www.youtube.com/watch? v = p6FficHt ...

Almenys en el meu cas, aquestes línies només apareixen al cap d’un temps (~ 30 min o més). Si apago l’ordinador i el torno a engegar just després, continuaran les línies. Tot i això, si espero un parell de minuts abans de tornar-lo a engegar, no hi seran. L’angle de la pantalla no té importància. Deixar el Macbook en funcionament durant llargs períodes de temps empitjora el problema. En aquest cas, les línies es fan més fosques i de vegades també apareixen a la part inferior. La ventilació sembla funcionar bé i puc escoltar els fanàtics que donen puntades durant tasques intensives. Avui, quan han aparegut les línies, he situat el meu Macbook davant d'una unitat de corrent altern i les línies s'han esvaït lentament, de manera que és probable que el problema estigui relacionat amb la calor.

Actualització (09/09/2019)

Bé, en el meu cas, el problema es va resoldre per si sol (cop de fusta). Ha passat més d’un mes des que van aparèixer per última vegada les línies. L'única cosa diferent que vaig fer va ser abandonar el monitor extern. Res més. A veure quant dura això. He rebut un pressupost de 3500 R $ per substituir la pantalla d’un proveïdor de serveis autoritzat, però no estava del tot segur que la pantalla fos la culpable, de manera que no vaig continuar amb la reparació.

Actualització (2020)

Han tornat.

Comentaris:

Bé, per estrany que les línies del meu Macbook Pro no apareguessin els darrers dies, fins i tot amb un ús molt intens. L'única cosa diferent que he fet que se m'acut és que he construït un PC nou, de manera que el monitor extern que utilitzava per connectar al meu Macbook s'està utilitzant a la nova màquina. Si ho recordem, és possible que el problema hagi aparegut per primera vegada quan vaig començar a utilitzar un monitor extern.

Visc al Brasil i el cost d'un nou muntatge de pantalla és de R $ 3500,00 (~ 1000USD) segons Apple. Vaig optar per no substituir la pantalla, ja que no estic completament segur que es tracti d’un problema de visualització.

04/19/2019 per Gustavo Henrique

Tinc el mateix problema i l'he reduït al dGPU. Cada vegada que el dGPU està actiu (monitor extern, qualsevol aplicació que utilitzi dGPU), apareixen aquestes línies.

Si elimino l'esdeveniment que provoca l'ús de dGPU (desconnecteu el monitor, surto d'aplicacions mitjançant dGPU), les línies desapareixeran força ràpidament. Puc replicar-ho de manera fiable i supervisar l’ús de la GPU al menú iStat.

Curiosament, el monitor extern no mostra aquestes línies, cosa que és estrany. Tindria que una GPU que falla produiria fallades a totes les pantalles de la seva conducció.

Per sort, he ampliat la garantia i la portaré a la botiga d’Apple per a reparacions.

2019.09.05 per mgodwin

Hello Gustavo,

També sóc del Brasil i tinc el mateix problema amb la meva barra tàctil del MacBook Pro 2017. Heu aconseguit solucionar el problema?

Salutacions.

2019.07.06 per marc Antoni

Gustavo, és probable que el vostre tauler T-CON es sobreescalfi. Aquesta és la part a la qual es connecten els cables de cinta des de la pantalla sota la placa inferior. just per sobre de les aletes de calor del dissipador de calor, el ventilador bufa l’aire per refredar el sistema. És possible que només hagueu de netejar les aletes i els ventiladors que s’acumulin de pols, així com assegurar-vos que la zona del darrere no estigui bloquejada, ja que l’acumulació de calor afectarà la placa T-CON. Si es permet cuinar, pot ser que hagueu de substituir-lo (conjunt de pantalla complet), cosa que realment no voleu fer.

07/14/2019 per I

El meu problema també és el mateix que el vostre Gustavo

També tinc el mateix problema d'ahir. Això és tan decebedor. No puc gestionar el cost de la reparació a l’altra banda, només estic atrapat al meu desenvolupament d’IOS.

Si hi ha alguna solució sense reemplaçament complet de la pantalla, puc gestionar aquest cost i continuar el meu estudi. Això és tan decebedor :(

Macbook Pro 13 '2017

08/30/2019 per Arif Amzad

Rep: 49

SOLUCIONAT : Com he esmentat anteriorment, el meu MacBook Pro 2017 13 'tenia el mateix problema. Aquesta setmana vaig programar una reparació en un AASP, de manera que van comprovar que el meu model estava en un programa de qualitat (record) tant per a pantalla com per a teclat. La meva garantia ha passat els 6 mesos anteriors, però va cobrir la substitució de la tapa i de la tapa superior (amb bateria) sense cap cost. Ara estic esperant que el meu gairebé nou MacBook Pro surti de la reparació. Suggereixo a tothom que tingui el mateix problema que trobi un AASP el més aviat possible. Per a aquells que ja han pagat la reparació, suggereixo que proveu un reembossament d'Apple.

Comentaris:

@edimach gràcies per la informació. de quin programa de qualitat parles? fa referència a l'enllaç següent:

https: //support.apple.com/en-ca/13-inch -...

Em podeu explicar com heu obert la trucada d'assistència a Apple?

Tks

2019.03.09 per efcribeiro

Ei, el meu és el 2017. Al programa van posar només el 2016. És això un problema a la botiga?

2019.03.09 per leandrolg.almeida

Aquest 'record' sembla ser un petit secret a hores d'ara, no crec que trobeu molta informació d'aquest missatge. Però puc assegurar el moment en què arribo a l'AASP i li vaig dir el problema que van identificar com a cosa comuna i que van dirigir ràpidament al 'Programa de qualitat'. Vaig pensar que el meu model de portàtil no estava inclòs, però sí.

2019.03.09 per edimach

@efcribeiro heu de portar el vostre ordinador portàtil a un Genius Bar o AASP (en el meu cas era iPlace aquí al Brasil). Heu de programar al lloc d'Apple: https://getsupport.apple.com/ . Seleccioneu Mac> Problemes de maquinari> Reparació ... etc. Alguna cosa com això. No perdeu el temps en trucar amb ells, he intentat i no he funcionat.

2019.03.09 per edimach

Gran Edimach. Jo també sóc del Brasil. A quina botiga vas anar?

2019.03.09 per leandrolg.almeida

Rep: 49

Hola, tinc el mateix problema al meu MacBook Pro (quatre ports Thunderbolt 3 de 13 polzades amb barra tàctil - 2017) que podeu veure a les fotos. Des del maig, aquestes línies van començar a aparèixer temporalment a la pantalla i, en fer servir l’ordinador, van començar a augmentar i expandir-se. Vaig esperar fins la setmana passada per obtenir el suport a causa de la pandèmia i també necessitava el Mac per treballar. Primer, en un proveïdor de serveis autoritzat d’Apple, se m’ha dit que solucionaven el problema actualitzant un firmware. Això es va demostrar erroni ja que després de només 1 hora d’ús (dues pàgines de Safari obertes) les línies han tornat a aparèixer. Així que ahir vaig portar el macbook a l’Apple Genius Bar (Itàlia): els tècnics em van dir que el problema es troba a la pantalla LCD i l’única manera de solucionar-ho és canviant-lo per un cost superior als 500 euros. També van dir que si un determinat (?) Nombre d'usuaris experimenten el mateix problema i l'informen al servei d'assistència d'Apple, 'potser' Apple començaria algun programa de suport gratuït (com el de Blacklight). Algú té alguna informació o ha resolt el problema de forma gratuïta?

Comentaris:

No et preocupis. Estan dient que tothom va informar d'aquest problema ... no sé quants clients necessiten informar d'això. Me’n van informar l’any passat, encara esperant el seu programa de suport gratuït. Volen que decidim no comprar cap producte de poma la resta de la nostra vida.

5 de febrer per Junaid anjum

Hola! Tinc un Mac Book Pro de 13 polzades del 2016 amb el mateix problema. Línies horitzontals que acaben en una pantalla completament fallida. Apple em va dir que hauria de pagar 850 dòlars per una nova pantalla. Vaig recórrer a l'assistència en línia i em van dir que no era possible fer una excepció i canviar-la gratuïtament, ja que estic fora de garantia. Va haver d'esperar 2 dies per obtenir aquesta resposta. Suposo que seguiré queixant-me fins que algú m’escolti. Realment no sé si tornar a comprar un Macbook

18 de febrer per Gastón Barboza

Resp .: 37

El meu MP 2017 està fixat per una botiga local (no oficial), dediquen molt de temps a investigar i descobreixen la causa principal, recordo que van dir que acabaven de substituir un cable en algun lloc per connectar-se al monitor (hmm, no me’n recordo) exactament, però la qüestió és 'un problema causa aquest problema'). Per tant, no he de substituir cap altre maquinari.

Aquesta és la meva pantalla abans de la reparació (línia horitzontal a la vora superior i la vora inferior):

Comentaris:

És el mateix problema que la flexgate? Han canviat el cable flexible de la pantalla LCD?

Tot i que el que tenim és un problema diferent, tenim línies negres a la pantalla en lloc de desactivar-se la llum de fons a Flexgate.

https: //ifixit.org/blog/13979/apples-201 ...

03/27/2019 per Mptp

quant costa substituir el cable? Actualment tinc el mateix problema. la majoria de la gent es va endur els seus ordinadors portàtils a Apple i se'ls va dir que substituïssin tota la pantalla, cosa que costarà una fortuna.

03/28/2019 per pluja intensa

Hola Khang. Esteu a HCMC? El laptopvang us va solucionar aquest problema?

Estic a HN i tinc el mateix problema, però no sé i on solucionar-ho. Gràcies.

04/22/2019 per cuong

cuong - Disculpeu dir-vos que això no és un problema de filferro, és una des laminació del full de difusor i polaritzador de la part posterior de la pantalla. L’única manera de solucionar-ho és substituir el conjunt de la tapa.

ACTUALITZACIÓ El problema finalment s’ha identificat. De fet, hi ha dues qüestions diferents.

La primera és la des laminació del difusor provocada per la sortida de persones en un cotxe calent, que són zones de color gris sòlid a les vores superior i inferior. És hora d’un nou muntatge de pantalla.

El segon és quan veieu les discretes línies d’exploració que són causades per la fallada de la placa T-CON de la calor de les aletes del dissipador de calor que bullen la cocció. En alguns casos, netejar els ventiladors i les aletes de pols (així com la resta del sistema) per millorar la refrigeració i no bloquejar la zona d’escapament a la part posterior. Malauradament, si la neteja no soluciona les coses, haureu de substituir el conjunt de la pantalla.

04/22/2019 per I

Gràcies Dan. Quant heu de pagar per això? Ara estic molt disgustat ...

04/25/2019 per cuong

Rep: 1

a la Xina, tenim un grup Wechat i hi ha més de 400 membres del grup que tenen el mateix problema, els models MBP dels quals cobreixen del 2016 al 2018. Ja ens hem posat en contacte amb Apple i algunes agències de protecció del consumidor, i no funciona. Apple només es nega a admetre el seu defecte de disseny i fabricació. Hem de firmar per la petició (recordar la cerca del macbook 2017 a change.org) i exigir a Apple que recuperi els productes defectuosos o que acceptem reparar la pantalla de forma gratuïta.

Resp .: 37

Sóc una altra víctima d’aquest problema. El meu dispositiu és el MacBook Pro de 13 polzades, 2017 amb Touch Bar. sembla que està afectant en gran mesura els models de 2016 i 2017; el 2018 el seguirà aviat.

Estic executant el meu Mac sempre en un entorn controlat per aire condicionat, poques línies comencen a aparèixer a la part inferior de la pantalla i augmenten en nombre fins que formen una barra gruixuda i grisa. l’única manera de solucionar-ho és tancar la tapa o apagar l’ordinador portàtil durant una hora més o menys.

De vegades, aquesta barra espessa comença a parpellejar i a mostrar colors aleatoris de l'arc de Sant Martí com es mostra.

Apple hauria de considerar realment un programa de recuperació d’aquest problema.

Actualització a partir del 8/07/2020: he ampliat el problema a l'assistència al client d'Apple, han aconseguit donar-me una excepció de garantia per a un servei fora de garantia, la pantalla es va substituir gratuïtament.

Comentaris:

He informat del problema a Apple, aconsellant a altres persones que facin el mateix al següent enllaç:

https: //www.apple.com/feedback/macbookpr ...

06/22/2020 per Mohamed Attia

Actualització: finalment he aconseguit reservar i concertar una cita amb l’especialista en MacBook Pro a la botiga d’Apple aquí a Abu Dhabi, va confirmar que cal canviar la pantalla, costarà uns 500 dòlars. va dir que només substituiran la pantalla de manera gratuïta si encara està en garantia o si hi ha un programa de recuperació del model.

06/27/2020 per Mohamed Attia

@moevski germà, el vas treure de franc de la guerra?

08/20/2020 per Anish Saxena

@Anish Saxena _ Estic segur @moevski tinc un twofer!

La seva pantalla tenia el problema de les llums de l’escenari (FlexGate), de manera que necessitava una nova pantalla per solucionar-ho i, ja que el T-CON també forma part de la pantalla.

08/20/2020 per I

@danj Com saps que tenia el problema de la llum de les estrelles que tenia el model del 2017? aquest número no figura en aquest model i estàs prenent algun tipus de suborn de poma o estàs en l'equip de suport de poma. Si us plau, deixeu de fer que la gent estigui impotent comentant sobre el problema del 'tauler T-CON', si us plau, és una preocupació seriosa, no crec que tingueu ni un MacBook afectat per això.

08/20/2020 per Anish Saxena

Rep: 25

Hola nois,

Si el vostre Macbook Pro és el model de barra tàctil de 13 ”del 2016, podeu aprofitar-ho:

https: //www.apple.com/support/13-inch-ma ...

Només cal que digueu a Apple que teniu un problema de llum de fons intermitent i que he substituït la pantalla de forma gratuïta.

Comentaris:

També ho va intentar, Apple Service Center ni tan sols va considerar que aquest problema fos un problema de llum de fons, i va demanar a 600 dòlars la substitució de la pantalla.

Com els heu convençut que és un problema de llum de fons ??

06/15/2019 per Anuj Shrestha

No cal mostrar cap foto. Digueu-los que és intermitent. Faran una comprovació del número de sèrie i, si és apte, es repartiran de franc.

06/22/2019 per JLKS

El vostre problema s’ha resolt després d’haver activat Apple? @JLKS

06/26/2019 per efcribeiro

@efcribeiro Sí, el problema s'ha resolt després que Apple hagi substituït la pantalla

07/14/2019 per JLKS

@JLKS tks per obtenir informació

2019.03.09 per efcribeiro

Rep: 25

Apple no reconeixerà el seu disseny defectuós, hauríem de començar una campanya com aquesta a Twitter:

https://twitter.com/FixFlexgate


Quin bon nom + hashtag per descriure aquest problema?

Comentaris:

Cooking T-CON -} No cal embrutar

08/18/2020 per I

Rep: 49

Signeu aquesta petició nois

http://chng.it/tw2Px6C5Kx

aconseguir Programes d’extensió d’intercanvi i reparació

Rep: 13

Tinc aquest problema amb el meu Macbook a finals de 2017 (A1708)

Actualització

He provat totes les coses possibles, no funcionava res, literalment vaig haver de regalar el meu Mac a un noi que més tard el va fer servir per recanvis, tot el que vaig aconseguir era de 50 $ ... Apple mai no es responsabilitzarà de fa tres anys que va sortir el producte i jo no és res si no han estat d'acord fins ara.

He adjuntat una imatge del meu Mac

Comentaris:

Nishant: la vostra placa T-CON ha fallat. Necessiteu un nou conjunt de pantalla per solucionar-ho

07/14/2019 per I

@Dan Buddy El conjunt de la pantalla costa 650 $ i un de reformat costa 500 $

08/18/2020 per NISHANT KESWANI

Molt cert! No és una part barata - {

08/18/2020 per I

No crec que hagi gastat milers de dòlars en un producte tan fràgil

08/18/2020 per andika putra

Nois, crec que hauríem de plantejar aquest problema a l'assistència d'Apple i provar de trucar-los per dir-los que registressin una queixa sobre aquest problema. Vaig parlar amb una de les persones que els ajudaven i va dir que si molta gent es queixarà del mateix problema, només estarà sent considerat com un programa de serveis i no en aquest lloc de tercers, uniu-vos a aquest debat aquí:

https: //www.apple.com/feedback/macbookpr ...

donar suport a això també:

https: //discussions.apple.com/thread/251 ...

o simplement intenteu posar-vos en contacte amb ells trucant-los i lluiteu per això, els nois que signen aquestes peticions no faran res, tret de donar a change.org algunes visites addicionals del lloc, confieu en mi, Apple no considerarà cap grup o debat

P.S, si us plau, feu això, he parlat amb ella durant una hora, estem tots farts i això només es pot solucionar si registrem una queixa sobre això a apple i demanem un correu electrònic com a prova de la queixa

@andikaputra

08/20/2020 per Anish Saxena

Rep: 13

Em quedava la garantia (des que vaig comprar el meu MBP 2016) a JBHifi Australia i vaig procedir a reparar-lo quan tenia aquest problema. Vaig trigar unes 7 setmanes a reparar-me i, per sort, estava en garantia, en cas contrari, les peces utilitzades ascendien a 523,75 USD. Fa un mes que el torno a utilitzar i aquestes línies han començat a aparèixer de nou. Per tant, sincerament, no sé què fer, la reparació sembla que no fa absolutament res i sóc massa pobre per obtenir un MBP nou (a efectes d’edició) o obtenir una altra reparació.

Comentaris:

Ei, també tinc el meu de jb hi fi i amb una garantia ampliada. TBH no l'he utilitzat mai. Segons la llei de consumidors australiana, crec que tenim aproximadament 5 anys.

Fa poc vaig portar la meva a la botiga de poma, em van canviar la pantalla de forma gratuïta. Tot i que el meu Mac té 4 anys.

També els vaig fer canviar el teclat (+ bateria) i la placa lògica. Així que el cost total va ser superior al preu del meu portàtil quan vaig comprar lol. (2000 dòlars). Però tinc tot de franc, així que no hi ha càrrecs.

Per cert, és la meva segona vegada que canvio de teclat jaja. No tenia cap culpa, només em vaig complaure per aconseguir una altra bateria nova jeje.

2020.07.10 per Alvin

Rep: 13

El mateix aquí: '((Macbook Pro Touchbar 2017. Realment necessiteu ajuda

Comentaris:

Ara es coneix com a problema de la junta T-CON. El disseny d'aquesta sèrie situa part de la lògica de les pantalles dins de la caixa principal situada just a sobre de les aletes de transmissió de calor del dissipador de calor. Així, quan el sistema funciona molt fort, la calor pot bullir cuinant la placa T-CON. De vegades, l’acumulació de pols als ventiladors i les aletes bloqueja el refredament adequat. Si només obteniu les línies estàtiques, voleu assegurar-vos que netegeu el sistema i reduïu la càrrega de processament. Assegureu-vos també que la zona posterior també estigui lliure de qualsevol bloqueig.

A mesura que el vostre sistema el troba a l’arrencada, la placa T-COM està danyada i haureu de substituir el conjunt de la pantalla per solucionar-lo.

07/14/2019 per I

Rep: 13

El mateix aquí.

Podeu veure el cursor del ratolí rodar per la pantalla

això passa després d’unes hores d’ús. Si tanco i espero una hora, desapareix.

Qualsevol persona sap si he de canviar tota la pantalla o si hi ha algun tipus de correcció.

Gràcies

Comentaris:

Això és exactament el que li passa a la meva. Les línies apareixen uns minuts després de l'arrencada. Acostuma a empitjorar, ara tinc moltes línies més i semblen molt més ràpides.

07/23/2019 per edimach

Rep: 13

El mateix problema aquí. Barra tàctil MBP13 polzades 2017. 6 mesos fora de garantia

Comentaris:

Exactament el mateix problema que tenia. Llegiu el meu darrer post i molta sort!

2019.02.09 per edimach

Aneu a buscar un substitut per a 'problema de revestiment'. Es troba dins del seu programa de serveis. Substituiran tota la pantalla que hauria de solucionar el problema.

2019.02.09 per Simon Hausdorf

Apple va substituir la pantalla de forma gratuïta, acabo d'actualitzar a Catalina, el meu MBP va començar a tenir alguns problemes de gestió tèrmica, em preocupa tenir el mateix problema amb la pantalla.

10/14/2019 per Seva

Com ho heu gestionat si us plau, compartiu el procés

@luissanchezato

08/16/2020 per Anish Saxena

Hola, estava al Perú quan va passar això, vaig anar a la botiga d'Apple i van canviar la pantalla de franc, van trigar 5 dies laborables a substituir-la

08/17/2020 per Seva

Rep: 13

el micròfon iphone 7 plus no funciona

El mateix aquí!

Comentaris:

Ei, han passat cinc mesos des que vau informar d’aquest problema. El meu macbook pro 2017 acaba de començar a mostrar aquestes línies, igual que a la vostra foto. Què va passar amb el vostre? L'heu portat a Apple o heu aconseguit que desaparegui?

2020.11.02 per Joan

Tan aviat com noto les línies. Faig saltar un paquet de gel al fons de la pantalla i les línies s’esvaeixen davant dels meus ulls. [br]

Així que vaig portar un ventilador d’alta potència per refrescar la pantalla. Ara està bé, el ventilador és com un ventilador per al MacBook.

2020.03.05 per Fisher

Això realment funciona! Acabo de posar una mica de gel darrere de la tapa i va començar a desaparèixer molt més ràpidament que quan vaig posar el meu Macbook sobre una superfície refrigerada per gel. Al cap d’un parell de minuts, les línies, que eren MOLT males, van desaparèixer completament. I la part posterior de la tapa encara és càlida al tacte. Pensava que el problema estava sota la meva barra tàctil, però potser el problema apareix realment quan la tapa està calenta.

Això podria explicar per què de vegades faig servir durant molt de temps i mai no sorgeix el problema: potser apareix sovint quan faig servir la tapa en un angle molt superior a 90º (així ho faig servir normalment). Això fa que la tapa obtingui més calor de l’aire esgotat pels ventiladors. Provaré aquesta hipòtesi els dies següents, utilitzant-la només amb un angle de 90º.

2020.03.05 per Joan

Si traieu el paquet de gel de la part posterior de la pantalla, quant de temps triguen a tornar a aparèixer les línies?

06/14/2020 per Jonathan Huang

@Jonathan Huang: el problema de la calor es troba a la zona del tauler T-CON, no la pantalla, de manera que el refredament no alterarà les coses realment.

2020.05.07 per I

Rep: 13

Definitivament, aquest és un problema tèrmic / de càrrega. He tingut les línies a la part inferior de la pantalla cada dia després d’utilitzar el meu MBP 15 ”a mitjans del 2016 després d’uns quants minuts. Abans era un usuari avançat amb moltes aplicacions i pestanyes pesades obertes al fons tot alhora i només dormia el meu portàtil tancant la tapa i mai no l’apago completament. El ventilador de l'ordinador portàtil sempre gira al màxim la major part del temps que l'utilitzo. Després vaig provar d’apagar-la i tancar les aplicacions de fons que no s’utilitzaven i apagar la màquina durant el cap de setmana quan ja no la faig servir. També vaig obrir la tapa posterior de l'ordinador portàtil per veure que els ventiladors i els ventiladors acumulen molta pols, cosa que fa que el portàtil no es refredi de manera eficient. Ara les línies ja no apareixen tret que torni a portar el portàtil al màxim durant un temps prolongat, fent-lo calent.

Crec que definitivament es tracta d’un defecte de maquinari a la pantalla on la pantalla s’escalfa de sobra creant les línies i potser el difusor s’està desaminant, cosa que és una pena. Però la causa és la temperatura alta i es pot evitar netejant els respiradors i els ventiladors i no fent funcionar el portàtil al màxim durant un temps prolongat.

Comentaris:

Hauríem. El problema és que la substitució només durarà la mateixa quantitat de temps. És el disseny que permet l’error.

04/13/2020 per Fisher

Rep: 13

Hola,

També sóc una de les innombrables víctimes d’aquest problema.

No hi ha sort, no tinc una botiga de poma al meu país i, a causa del bloqueig, no puc enviar-la a un altre país.

Així que vaig anar a un reparador professional de poma i vaig canviar de pantalla amb una de nova ... però el problema va tornar a aparèixer uns dies després.

Vaig tornar de nou al reparador que es va sorprendre, al principi vam pensar que el problema provenia de la nova pantalla (defecte de fabricació), i després va canviar la pantalla de nou amb una altra nova ...

Però, de nou, una setmana després, les línies horitzontals van tornar a aparèixer a sota de la pantalla, especialment quan la connecto amb un monitor extern.

Aquí vaig descobrir aquest tema i vaig poder entendre millor el problema.

Però la meva pregunta és: Per què el canvi de pantalla no soluciona el problema? sabent que els que han canviat la pantalla d'Apple ja no tenen problemes? A més, les dues noves pantalles estan realment danyades definitivament?

Comentaris:

Hola Soufiane,

Sospito que el problema podria ser amb el cable de visualització que es troba entre la placa lògica i la pantalla. Com que ja heu provat de substituir el paquet dues vegades, hauríeu de considerar la possibilitat de reemplaçar o tornar a inserir el cable de visualització. Ho ha fet l'altre usuari en una pàgina diferent ( barra negra a la pantalla inferior ) i el seu problema es va resoldre. Comparteix els teus comentaris si ho intentes. També ha proporcionat l'enllaç al cable de la pantalla a ifixit. Podria haver intentat el mateix, però a causa del bloqueig no puc.

05/13/2020 per Nitish

@ nitish007 - No, no en aquest model, el cable antic LVDS Unibody 2012 i el més antic sovint en tenien. Els models Retina no es troben amb això.

2020.09.06 per I

@danj - Em referia a aquest cable:

[Falta el producte enllaçat o està desactivat: IF123-103-2]

Això és compatible amb el MacBook Pro 2016-2017.

2020.05.07 per Nitish

@ nitish007 - Vaig pensar que era cap a això cap a on anaves.

Penseu-ho així ... Quina diferència hi ha entre els senyals de televisió analògica i els nous senyals de televisió digital per antena?

L'anterior analògic tenia artefactes de visualització en funció de la direcció de l'antena i de la direcció de l'antena de difusió. Amb els senyals digitals obteniu el senyal o no, i si s’interromp obtindreu un efecte de tauler a quadres.

Aquesta és la mateixa diferència entre la senyalització LVDS Vs iDP entre el ser analògic i el digital més recent.

Així, tant en els models retinians del 2015 com en els nous sistemes del 2016, tots dos utilitzen senyalització iDP a la placa T-CON. Els models més antics del 2015 tenen la placa a la tapa i aquí, en els models Fn & TB del 2016 i més nous, el cable de pantalla molt curt no afectarà el senyal com feia el cable LVDS més antic.

Resum: aquest no és el problema que ens ocupa.

2020.05.07 per I

Rep: 13

Publicat: 20/05/2020

Tinc el mateix problema i les línies augmenten de mida des que van aparèixer per primera vegada. Espero que Apple reconegui aquest problema de disseny. Portaré el meu Macbook (2017, sense TB) al Genius Bar tan bon punt torni a obrir Apple Stores aquí a Llombardia.

Comentaris:

Hola Guidi, també tinc el mateix problema

05/22/2020 per Rohit Sharma

El meu va començar així. Ara empitjora molt si el segueixo utilitzant després que comencin a aparèixer línies: apareix en més línies (al voltant de 40 píxels, mentre que inicialment només afectava els 20 primers) i les línies inferiors comencen a desincronitzar-se completament, no podent actualitzar correctament la seva contingut visual. Però fins ara, després de deixar-la dormint prou temps, la pantalla sempre tornava a la normalitat, per pitjor que fos.

2020.04.06 per Joan

Nois, crec que hauríem de plantejar aquest problema a l'assistència d'Apple i provar de trucar-los per dir-los que registressin una queixa sobre aquest problema. Vaig parlar amb una de les persones que els ajudaven i va dir que si molta gent es queixarà del mateix problema, només estarà sent considerat com un programa de serveis i no en aquest lloc de tercers, uniu-vos a aquest debat aquí:

https: //discussions.apple.com/thread/251 ...

o simplement intenteu posar-vos en contacte amb ells trucant-los i lluiteu per això, els nois que signen aquestes peticions no faran res, tret de donar a change.org algunes visites addicionals del lloc, confieu en mi, Apple no considerarà cap grup o debat de tercers

P.S, si us plau, feu això, he parlat amb ella durant una hora, estem tots farts i això només es pot solucionar si registrem una queixa sobre això a apple i demanem un correu electrònic com a prova de la queixa

08/19/2020 per Anish Saxena

Rep: 1

Tinc el mateix problema fora de garantia, el meu treball se’m va quedar atrapat, si us plau, suggeriu-nos què podem fer per la forma en què ja he presentat una queixa al consumidor a l’Índia amb l’esperança de veure si hi ha ajuda o voleu discutir amb els pobres donar suport a les persones que no hi participen en absolut.

Comentaris:

No faran res. Si el volem solucionar, hem de pagar i fer-ho. Experiència molt horrible. Estava molt content de comprar MBP, ara crec que qualsevol ordinador portàtil Windows amb un baix pressupost hauria estat molt millor. Almenys no es faran malbé en tan poc temps. Apple només sap com agafar diners. Horrible.

10/13/2020 per Junaid anjum

Rep: 25

El mateix problema, algú té sort amb el programa de canvi? Ho estic considerant, ja que sembla que la reparació costarà més de 700 dòlars i, si Apple no admet cap problema de fabricació, és possible reclamar un bon estat al MBP?

Comentaris:

Vaig portar la meva a la botiga de poma, em van canviar la pantalla de franc. Tot i que el meu Mac té 4 anys.

També els vaig fer canviar el teclat (+ bateria) i la placa lògica. Així que el cost total va ser superior al preu del meu portàtil quan vaig comprar lol. (2000 dòlars). Però tinc tot de franc, així que no hi ha càrrecs.

2020.07.10 per Alvin

Si el vostre Mac és un 2016, es podrà obtenir una reparació gratuïta. Els anys 2017 amb el mateix número exactament no. Fins ara, Apple s’ha negat a arreglar la nostra tret que paguem entre 700 i 800 dòlars.

10/22/2020 per Jill

Consulteu la meva actualització a continuació sobre els canvis

10/23/2020 per Henry Chen

Rep: 13

PROPIETARI DEL MODEL 2016 COMPROVEU-HO.

Tinc el mateix problema de les línies horitzontals. Vaig anar a Apple Store i vaig tornar a enviar MBP sota el programa Stage-light, acabo de rebre el meu MBP amb pantalla nova de franc.

Només cal que parleu amb un noi del bar Genius, que tingueu en compte que hi ha algun diagnòstic i pregunteu i demaneu que envieu el vostre MBP al centre de reparació del programa. El que esperàveu és només esperar que el vostre Mac s'enviï a la vostra adreça amb una pantalla nova. Això és.

MacBook Pro (13 polzades, 2016, dos ports Thunderbolt 3)

Cronologia:

El 19 d’octubre va anar a Genius Bar

22 d'octubre rebut

Comentaris:

No heu resolt res. Teniu un 2016, que és el model que Apple reconeix i solucionarà. Els que tenim el 2017 encara estem atrapats amb la factura de reparació de 800 dòlars.

10/22/2020 per Jill

El noi del bar Genius va dir que no és un tema de llum escènica. No pot prometre que es podria reparar sota el programa.

Vaig veure que algunes persones tenien línies horitzontals i em pregunto si es tracta de reparacions gratuïtes. Aquest és el punt i el motiu pel qual el publico aquí. Només heu de compartir la meva experiència amb el propietari del model del 2016. Espero que Apple afegeixi altres models al programa el més aviat possible.

10/22/2020 per Daniel

Rep: 25

Com a actualització dels propietaris de MBP del 2017, m'ho vaig plantejar molt i vaig decidir provar de canviar. Inicialment, em vaig dirigir a Genius Bar per preguntar-me sobre el preu d’una reparació i els vaig mostrar el problema. L’estimació rondava els 575 dòlars. Com que el problema era una qüestió d’anada i tornada, en el moment de la presentació la meva pantalla semblava molt diferent de la línia horitzontal que hi havia a la part inferior de la pantalla. Com que en el moment de la inspecció semblava un estat gairebé perfecte, vaig poder obtenir el valor total d’intercanvi que era de 610 dòlars. El meu problema és exactament el mateix que molts dels missatges anteriors amb línies horitzontals a la part inferior i superior de la pantalla i, en el pitjor dels casos, tota la pantalla tindria línies i els programes es tornarien transparents els uns sobre els altres. Com que la meva alternativa era pagar la reparació, cosa que no tinc cap garantia que el problema no tornarà, vaig decidir canviar i obtenir un Mac nou. És una merda, no és la millor solució, però va ser la més senzilla per a mi.

TLDR: si la vostra pantalla apareix bé en el moment de la inspecció (porteu-la en persona), us donaran un valor total de canvi.

Rep: 13

Algú ha iniciat una petició ?? Recentment he tingut aquest problema i desapareix després que l’ordinador s’hagi refredat. És molest, ja que sol·licito feina i aprenc idiomes de codificació.

Rep: 13

Hola a tothom,

Per tant, només volia publicar el meu cas, tenia un problema similar amb la pantalla, hi havia problemes amb les llums de pantalla i el teclat al MacBook Pro 2016 de 13 polzades, mai no sabia d’aquest programa i programa de teclat i estava frustrat amb el meu MB durant tot aquest temps .

Gràcies a aquest fòrum, vaig poder obtenir l'aprovació per canviar el meu teclat i pantalla. Encara està en procés a AASP. Actualitzaré aquest fil un cop hagi rebut el Macbook d'Apple.

Comentaris:

Apple fa temps que reconeix i arregla els models del 2016. Sembla que podria tenir el problema de la llum de l’escenari, no les línies negres horitzontals.

Aquest fil tracta sobre els anys 2017 que tenen les línies horitzontals. Apple encara no reconeix ni repara aquest problema conegut.

2020.09.11 per Jill

Estic experimentant aquest problema, comprat l’agost del 2017. Sempre que veig línies horitzontals que fan que el portàtil es vagi a dormir una hora, les línies desapareixen. Una vegada més es pospup després de 3-4 hores de veure

2020.01.12 per aravindhkrishnan wbatcs

Rep: 13

Va començar amb línies horitzontals i va acabar així ...

Vaig contactar amb Apple i em van dir que havia de comprar una nova pantalla ...

Hauríem de fer alguna cosa. Per a un model de 3 anys això és inacceptable ...

Rep: 13

TOTS NOSALTRES HEM DE COL·LOCAR-SE JUNTS I HEM RESOLT AQUESTA PÚBLICA, LA POMA DEL TEMPS DE SOBRE S’HI IMPLICA, EL SEU RIDICULAMENT COST PER FER CORREGUT AQUEST NÚMERO.

FELIPE ROSA

port Ric

Rep: 13

Teniu raó!

Una amiga meva m'ha dit avui, el seu MacBook Pro, com el meu - 13 'del 2016, també va començar a mostrar línies horitzontals com jo i tots hem descrit aquí.

Crec que hem de fer-nos escoltar. Algú de vosaltres és dissenyador de pàgines web? ‍? ?

O quines altres opcions us vénen al cap? Fem una pluja d’idees!

Comentaris:

Avui he enviat un missatge al noi de ZNET que va fer la ressenya original del Macbook Pro 13 '2017 amb què molts de nosaltres tenim problemes. Li vaig demanar que es posés en contacte amb Apple, si fos possible, sobre aquest tema. A més, com més siguem els que, literalment, eliminem la gent de l'assistència d'Apple! && *, millor serà la possibilitat que Apple respongui i assumeixi la responsabilitat d'aquest defecte del seu producte.

5 de febrer per marihuana

necessitem unir-nos

6 de febrer per Felipe Rosa

Rep: 49

Mateix. 4 mesos després del final de la garantia. Em vaig posar en contacte amb el servei d'assistència d'Apple per reclamar una excepció de garantia, de manera que van dir que aquest problema no és un problema que Apple considerarà una excepció. També van dir que en el futur Apple pot considerar un reembossament si confirmen l'abast del problema, de moment l'únic que puc fer és reparar per mi mateix i gastar molts diners.

Comentaris:

A quin país es troba?

2019.05.04 per max.hopkins1997

Estic al Brasil

2019.06.04 per edimach

També estic al Brasil i el meu MacBook té el mateix problema. Heu rebut un pressupost de quant costaria la reparació?

2019.07.04 per Gustavo Henrique

Gustavo, bona nit. Heu resolt el problema als vostres MBP? Si és així, em podríeu donar una pista sobre com vau resoldre aquest cas? Gràcies.

06/26/2019 per efcribeiro

Heu pogut resoldre el problema als vostres MBP? @edimach

06/26/2019 per efcribeiro

Rep: 13

Passant al meu MacBook Retina de 15 ”a mitjans del 2016 i quan vaig deixar d’utilitzar-lo durant unes setmanes quan vaig anar de vacances, quan vaig tornar el problema no va aparèixer durant uns dies. Després va tornar a utilitzar-me després de fer servir l'ordinador amb força i des de llavors no he parat de passar. Crec que està relacionat amb les tèrmiques i apareix quan l’ordinador s’escalfa.

Espero que Apple reconegui aquest problema i creï un servei / recuperació o un programa de garantia ampliada. Han de saber que ja hi ha moltes unitats afectades. Això també està passant als meus 2 amics MBPs: una Retina de 13 ”i una de 15”.

Comentaris:

Hi ha alguna manera de fer que això passi?

06/24/2019 per bruce

Per fer que el problema passi? Crec que quan l'ordinador funciona com executant moltes aplicacions o executant tasques de gran rendiment

06/24/2019 per Mptp

Ara es coneix com a problema de la junta T-CON. El disseny d'aquesta sèrie situa part de la lògica de les pantalles dins de la caixa principal situada just a sobre de les aletes de transmissió de calor del dissipador de calor. Així, quan el sistema funciona molt fort, la calor pot bullir cuinant la placa T-CON.

De vegades, l’acumulació de pols als ventiladors i les aletes bloqueja el refredament adequat. Si només obteniu les línies estàtiques, voleu assegurar-vos que netegeu el sistema i reduïu la càrrega de processament. Assegureu-vos també que la zona posterior també estigui lliure de qualsevol bloqueig.

Us recomano instal·lar una bona aplicació de monitorització tèrmica com TG Pro, ja que us pot oferir un mitjà per augmentar els ventiladors (Turbo) i registrar les vostres tèrmiques perquè pugueu seguir amb el temps quan hàgiu de tornar a netejar el vostre sistema. .

07/14/2019 per I

@danj però el meu ordinador torna a la normalitat quan es refreda ... i les línies només apareixen quan s’escalfa ... He de canviar la pantalla? És molt car

2020.07.06 per preciós okorie

Sí! Necessites una nova pantalla, aquí no tinc màgia.

07/28/2020 per I

iTunes no es pot connectar a l'iPad perquè està bloquejat amb una contrasenya

Rep: 1

Tinc solució, podeu provar d’instal·lar el control del ventilador Mac. aquest programari és personalitzable en el vostre MacBook. Crec que no és flexgate. El seu problema de sobreescalfament.

per a mi, el control de fan mac fa que l'ombra s'hagi desaparegut ..

Resp .: 121

Encara no vaig tenir l'oportunitat d'intercanviar la meva pantalla mitjançant el programa de recobriment. El meu problema empitjora. No tinc cap poma a prop ja que viatjo i l’única possibilitat és donar-la a un servei autoritzat durant un mínim de 2 setmanes per a la seva reparació. Si es tractés d’un model del 2016, Apple també el substituiria fora de la garantia: https: //www.apple.com/support/13-inch-ma ...

però la gent s’enfronta al mateix problema amb el model 2017 (igual que el meu).

Alguns mencionen el problema de la junta T-CON, hi està relacionat? Què és el T-CON i on es troba?

Comentaris:

Ei, comproveu aquesta resposta: Línia horitzontal a la part inferior del MacBook Pro 2017 (per sobreescalfament)

Les vostres línies desapareixen en activar-les després que s'hagi refredat?

El meu macbook 2017 va començar a presentar el mateix número fa una setmana. Crec que un o més components (o la seva connexió a la placa) de la placa TCON es deterioren a causa de la calor, de manera que estic evitant fer servir l’ordinador quan comencen a aparèixer les línies, cosa que és INSANE per a una màquina que costava 3.000 dòlars.

Probablement ho portaré a Apple, però em temo que no em donaran una excepció de garantia, cosa injust, ja que sembla un defecte de disseny.

2020.12.02 per Joan

El meu problema va ser resoldre, Apple a LatinAmerica canvia tota la pantalla de forma gratuïta

2020.03.04 per Seva

Rep: 47

Tinc aquest problema a les meves tecles fn del 2017. Pateixo aquest problema durant mesos i Apple no admet que sigui un defecte de disseny.

Una prova que podeu fer per veure el vostre dispositiu està defectuosa amb aquest problema.

Utilitzeu el vostre MBP durant un temps i, a continuació, poseu un fons gris sòlid a la pantalla i comproveu si podeu veure línies fosques a la pantalla

Rep: 1

Tinc el mateix problema de visualització amb el Macbook Pro de 15 polzades a finals de 2016. A més, també he tingut problemes amb el teclat. Pel que sembla, la fletxa cap amunt no funciona correctament. Avui he presentat el Mac al centre de servei autoritzat per substituir el teclat. Al centre de serveis, he explicat el problema horitzontal de la pantalla a un enginyer. Em va preguntar quan va dir que coneixia el problema de visualització de la línia horitzontal i també va dir que molts usuaris s’han queixat del problema de visualització. Malauradament, no hi ha solució per això. Finalment, vaig contactar amb l'assistència d'Apple i els vaig explicar els problemes. El suport d’Apple m’ha dit que el problema del teclat es solucionarà, però la pantalla es solucionarà després del diagnòstic. Estic esperant l'informe de diagnòstic. Ho rebré en un termini de 7 dies.

Actualitzaré l'informe de diagnòstic.

Si us plau, signeu aquesta petició

https: //www.change.org/p/apple-fix-all-m ...

Comentaris:

Raghav: el vostre problema és molt diferent al de FlexGate.

Teniu una fallada de la placa T-CON per escalfar-la! O bé es van bloquejar les obertures de ventilació o bé sou un gran usuari de gràfics. El que passa és que la CPU i la seva GPU generen una gran quantitat de calor i, idealment, aquesta calor s’empeny a les aletes de transferència del dissipador de calor. Encara hi ha més calor al voltant dels xips de la CPU i de la GPU i només uns pocs mm és la placa T-CON.

La placa T-CON és sensible a la temperatura. Quan s’escalfa massa, perd el rellotge, de manera que el ràster horitzontal i vertical dels senyals LCD es fa malbé, per això veieu les línies negres i grises a la part superior o inferior de la pantalla.

Notareu que la pantalla és millor després que el sistema s'hagi assegut un dia més o menys o si col·loqueu el sistema en un lloc més fresc durant unes hores. Malauradament, un cop estressat, no fa falta tanta calor per fer que falli de nou. A mesura que es descompon, l'escaneig vertical també comença a fallar.

És hora de crear una nova petició!

06/24/2020 per I

I,

Moltes gràcies pel comentari!

El meu problema és certament el fracàs de la placa T-CON.

Estic esperant l’informe de diagnòstic. Després d'això, faré un pas.

06/24/2020 per Raghav thakkar

Apple no tindrà en compte els comentaris provinents de tercers com change.org, us suggereixo votar aquest fil al fòrum de suport a Apple https: //discussions.apple.com/thread/250 ...

06/24/2020 per Pablo Olavarrieta

Pablo Olavarrieta,

Gràcies per l'enllaç.

06/26/2020 per Raghav thakkar

Així, doncs, portaré el meu ordinador portàtil (model de 13 ”2017) al servei per al mateix número. Sort de tenir AppleCare a hores d’ara. Insistiré en una substitució del conjunt de la pantalla. El problema és intermitent per a mi en aquesta etapa. Com l’experiència de tothom, deixar refredar l’ordinador alleujarà el problema temporalment.

Tanmateix, la meva pregunta és: soluciona el problema permanentment? Dubto que sigui així. És un defecte de disseny i el problema tornarà a aparèixer més endavant, fins i tot després d’un intercanvi de muntatge de pantalla.

2020.05.07 per Harold Doliente

Rep: 1

Els que tingueu MacBook Pro 2017 no us esperen. La màgica reparació gratuïta d’aquesta gent només s’aplica als models de 2016. A menys que Apple es digni a reconèixer exactament el mateix problema en el model de l'any que ve, encara haurem de trobar solucions o pagar aproximadament la meitat del cost original de tot l'ordinador per solucionar el seu defecte conegut. No és ètic, però això mai no va aturar Apple.

Rep: 1

MBP 2017 13 ”aquí. Tinc el mateix problema, però he llegit que alguns nois portaven els seus MBP del 2017 a Apple i la seva pantalla es va substituir.

Hi ha Apple Store al meu país. Qualsevol sap que si aniré a Genius Bar i els convenceré, canviaran la meva pantalla de franc?

Comentaris:

Porteu-lo a Genius Bar, el revisaran i us enviaran un pressupost nou si no és gratuït. El podeu acceptar o rebutjar. res a perdre més que el temps.

10/23/2020 per Daniel

Has provat aquesta opció Serdar?

2020.01.12 per aravindhkrishnan wbatcs

Rep: 1

Vaig tenir un problema similar a MBP 15 ”2016, aquest problema començarà a produir-se quan reprodueixi qualsevol vídeo (YouTube, VLC) després de 30 minuts que la línia horitzontal es filcker i, finalment, matarà la pantalla.

El segon cas va ser utilitzar Chrome i VS Code per fer programació web, només es produirà al voltant de 30 minuts i quan canvieu la finestra entre Chrome i VS Code per fer-ho ràpidament. En aquest cas, el problema passarà menys.

He intentat executar Cinebench per escalfar el processador, el problema no es produirà al cap de poques execucions. Deixo el MBP estant inactiu i despert durant mig dia, el problema tampoc passarà.

Normalment per al primer i el segon cas, la temperatura no superarà els 45 ° C, potser és l’esment del fracàs T-CON de Dan, potser és un problema de la placa lògica, no sé ... Ja renuncio a buscar una solució en línia i ho faré només heu d’apagar la pantalla interna i utilitzar-la.

Rep: 1

Hola,


Un altre usuari té problemes. Avui he estat assistint a Apple per fer-me executar diagnòstics, que no em van retornar cap problema ??


No sé si hi ha algú més que tingui això, però les meves tecles de comandament i de canvi de la part esquerra també han començat a ser temperament. Vaig comprar aquesta màquina el desembre de 2017 i tenia una garantia de 3 anys, de manera que en vaig sortir 2 mesos ... molt molest, però ens movem.


Tornar a publicar l'enllaç per a qualsevol persona que sigui nova / no llegeixi tot el fòrum, és clar que aquest problema no és culpa del consumidor ni és 'únic'. https: //www.change.org/p/apple-apple-ser ...


Comentaris:

He notat que el problema semblava desaparèixer, però va junt amb un menor ús del MBP. Sabeu si les actualitzacions recents del sistema operatiu finalment van solucionar el problema? En el meu cas, el problema va començar quan vaig actualitzar a Big Sur.

8 de març per Gastón Barboza

Jason