No drena l'aigua al final del cicle

Rentaplats

Guies de reparació i desmuntatge i suport per a electrodomèstics per rentar plats.



Representant: 745



Publicat: 30/04/2010



Sembla que el meu rentaplats funciona amb normalitat. Els plats semblen nets, però l’aigua de l’últim cicle es manté després que s’hagi aturat. L’aigua és clara. He llegit el manual i he restablert el sistema diverses vegades. Quan premo el botó de cancel·lació per eliminar l’aigua restant al matí, se sent l’aigua que s’està bombant i sembla que la bomba funciona bé.



Comentaris:

Gràcies per tots els suggeriments! Hi treballaré aviat i veuré si alguna d’aquestes funcions.

05/03/2010 per Gary



Vaig tenir aquest problema i, després de passar un parell d’hores desmuntant-ho tot i netejant-lo, vaig veure una publicació sobre el conjunt de la vàlvula de retenció que es troba just a prop del motor. La vaig treure i vaig trobar que hi havia allotjada una llavor d’aranja i que impedia que l’aigua flueixi pel conjunt. El diagnòstic és sovint la part més difícil de consumir temps i una solució. Si hagués sabut que aquest era el problema, l’hauria pogut corregir aproximadament mitja hora. A partir d’ara, la meva dona i jo esbandirem tots els plats abans de posar-los al rentaplats. Lliçó apresa!!

12/05/2015 per Projecte de llei 1907

La majoria de rentaplats Maytag tenen un recarregat d’aigua dolça de 4 segons al cicle complet per mantenir la bomba mullada (segells). Això es pot sentir quan el solenoide s’energia i l’aigua que flueix al final del cicle quan s’executa un cicle de només esbandida. En general, l'aigua amb prou feines és visible, si escau. Al meu MDB9600AWW, prement el botó de reinici una vegada s'iniciarà un cicle, la segona pulsació comença a drenar-se durant 2 minuts, tal com es mostra, i després s'omplirà durant uns 4 segons aproximadament.

03/29/2016 per Gordon

El meu problema és similar, però només es produeix molt després de completar el cicle. Quan es fa el cicle, no hi ha aigua al fons. Hores després hi haurà una polzada a 2 polzades d’aigua neta al fons. Quan vaig prémer el botó Cancel·la. botó, l’aigua es bomba cap a la deixalleria i el fons de la unitat està net. Som un problema nou per a la unitat que ha funcionat durant vuit anys sense problemes. Per tant, no crec que sigui una mànega obstruïda o una bomba que no funcioni correctament. Per on em suggeriríeu que comencés?

06/20/2016 per Carol Yenger

La causa més probable és que un tros de deixalles de dipòsits minerals s’enganxi a la vàlvula d’aigua d’entrada. L’obertura de la vàlvula és molt petita i no fa falta que s’allotgi un floc de minerals allà i provocar una fuita molt lenta de l’aigua a la banyera del rentavaixelles. Si aquest és el problema, hauríeu de poder mirar dins del rentaplats cap a on entra l’aigua a la banyera (generalment a la paret lateral esquerra de la banyera) per veure que hi surt una fuita molt lenta. Quan les coses funcionin correctament (la vàlvula d’entrada no fuig) hauria d’estar seca. Si veieu que prové d’aigua, la vàlvula d’entrada s’escapa. La substitució és relativament fàcil i no ha de costar un braç i una cama per substituir-la, i la substitució és la millor opció en aquest cas.

06/21/2016 per Al Seaver

40 respostes

Solució escollida

Resp .: 421

Podria ser un embussament al desguàs. En el meu cas, si no faig tirar les escombraries abans que el rentavaixelles, no s’escorrerà correctament (el nostre tub de drenatge del rentavaixelles es connecta al desguàs que hi ha a les escombraries).

Tanmateix, hi ha moltes causes possibles: comproveu-ho El rentavaixelles no s’escorre wiki per obtenir ajuda més detallada.

Comentaris:

És cert, bonic pensament.

04/30/2010 per 040.304

Estic d'acord amb Chris ... Jo també vaig tenir un problema similar i va acabar sent un desguàs obstruït. Després de desobstruir, va començar a funcionar correctament de nou.

Bona sort!

12/13/2014 per lattestonetech24

Per això, precisament, les instruccions d’eliminació us indiquen que deixeu l’aigua corrent durant 10 o 20 segons després de funcionar. Això té dos propòsits. Esbandida les deixalles fora de la disposició, pel desguàs i fora de la trampa 'P' sota de l'aigüera i elimina la possibilitat que aquella brossa simplement se senti a la línia de drenatge lateral o la trampa 'P' i es podreixi i pudi les coses. a la pica.

03/27/2016 per Al Seaver

La persona original amb el problema va dir que quan va prémer el botó de cancel·lació / drenatge s'escorreria, de manera que com podria ser un drenatge obstruït perquè no s'escorri?

El meu rentavaixelles deixa aigua clara a la part inferior de 2 'cada cop que acaba i sempre s'escorre quan empeny el drenatge. Com puc solucionar aquest problema?

05/27/2016 per k1uhf

Tinc el mateix problema, la meva aigua es queda a la part inferior, però quan premo el botó d'inici i després cancel·lo els drenatges, les meves canonades estan netes i fins i tot hi he posat draino. encara el mateix problema.

2016.09.06 per suelee030

Representant: 445

No heu instal·lat recentment una nova deixalleria? Perquè si ho feu, és possible que comproveu que s’hagi tret el tap de desconnexió. Es troba just a l'interior del mugró on la mànega de desguàs del rentaplats es fixa a la disposició. De vegades, la gent s’oblida de deixar-ho fora.

Comentaris:

bon treball, gràcies

2014.03.09 per Luke Cummiskey

això és el que em vaig oblidar de fer i aquest va ser el truc!

09/14/2014 per joe

Bonic, també ho he trobat a faltar. Acostumo a no llegir les instruccions. Gràcies per publicar.

10/21/2014 per Ted

Va fer exactament el mateix. Ara fixat en 5 minuts .. Gràcies

2015.10.01 per Doug

Brillant! Gràcies pel consell. S'ha sortit l'endoll i tot funciona com hauria de ser!

01/16/2015 per Kale Grey

Rep: 531

Publicat: 26/05/2014

Reparo i revento rentaplats usats com a afició a la jubilació. Després d'haver examinat molts rentaplats que es van substituir perquè no s'escorrarien, el percentatge més gran d'ells va ser simplement per una mànega de drenatge obstruïda o un colador de bomba. Sembla que massa persones pensen que el rentaplats és cosí primer d’una deixalleria. No és. Fins i tot si les instruccions indiquen que no cal esbandir prèviament els plats, hauríeu de fer-los prèviament rentats. Els maceradors dels rentaplats (el que tritura les partícules dels aliments, lleugerament similar al que es disposa) estan dissenyats per moldre trossos menuts petits i tous, no restes de bistecs restants, pals de palets, llaços de filferro (o fins i tot de plàstic), de paper i de pot de plàstic, etc. Sí, he trobat tot això i molt més a les bombes). Aquestes coses obstruiran o possiblement destruiran el conjunt de la bomba / macerador, cosa que provocarà una costosa reparació o substitució del rentaplats. De vegades, si hi ha prou escombraries que passa per sobre de la bomba i s’escorre, comença a recollir-se a la mànega de desguàs i es va acumulant lentament amb el pas del temps fins al punt on, heus aquí, ja no s’escorrerà. La solució senzilla és treure primer l’extrem de la mànega de desguàs del mugró al qual està connectat a l’aigüera o disposar-lo, posar l’extrem en una galleda i, a continuació, omplir i buidar el rentaplats per veure si simplement esclatarà un embussament d’escombraries. Si això no funciona, però veieu un petit goteig d’aigua, potser haureu de treure el rentaplats i retirar-ne la mànega per netejar-la. No oblideu que encara hi ha aigua a la unitat, així que poseu-hi un dipòsit de desguàs abans de treure la mànega, o millor encara, si teniu la unitat completament fora del forat, simplement inclineu-la cap enrere abans de treure-la. no la inclineu cap al seu costat ni cap a la part frontal, o bé tindreu l’aigua que s’esgota o cap a la cavitat de la porta, possiblement causant danys als controls.

Comentaris:

Va ser una molt bona anàlisi. Sóc un manetes i

agraeixo aquest article. Acabo d’instal·lar a la meva propietat de lloguer un rentaplats LG molt car per ajudar a resoldre alguns d’aquests problemes. És una nova generació que no té les pales de l'agitador, sinó un sistema tancat amb una pantalla neta. La unitat no s’esgota completament. Què penses? Gràcies

2015.01.03 per Robert Rogers

Tinc una experiència molt limitada amb els rentaplats LG. De fet, només n’he tingut un en els darrers 3+ anys, i en realitat no ha tingut cap problema. El primer que ens ve al cap pel que fa al vostre problema és que hi ha una restricció i no un bloqueig total de la línia de desguàs. Com que la unitat és nova, primer comprovaria la connexió amb la canonada de drenatge situada sota l’aigüera o el buit d’aire si n’hi ha. Si això no és un problema, el meu següent pensament seria que la bomba de drenatge circula de forma curta i no drena tota l’aigua abans d’apagar-la. Com que la unitat probablement encara està en garantia, aquest seria el camí a seguir per a aquesta reparació. Una altra cosa que em va aparèixer al cap seria que alguna cosa ja ha aconseguit allotjar-se a la vàlvula antireflujo o que la vàlvula és defectuosa de fàbrica i permet que l’aigua de la mànega de desguàs flueixi de nou cap al dipòsit quan es tanca el cicle de desguàs. apagat.

05/28/2015 per semiretired48

Actualització. Fa poc tenia un LG gairebé nou amb el sistema 'paret d'aigua'. Segons una 'revista líder en consumidors', són molt propensos a tenir la pantalla del filtre a la part inferior obstruïda pels residus a l'aigua de rentat. La cura és assegurar-se que els plats es renten prèviament abans de posar-los a la màquina per rentar-los.

03/27/2016 per Al Seaver

No oblideu comprovar el rodet. Tinc un impulsor de plàstic Bosch i separat de la placa base. Comú en un Bosch

08/15/2016 per Dave Dokman

Això em va passar. Acabat canviant la bomba de drenatge i després la vàlvula de retenció. ENCARA no es va buidar. WTF La part rodona de la vàlvula de retenció es va trencar, va passar per la bomba i es va allotjar a la mànega. Vaig intentar bufar-hi. No s'ha pogut. Ho vam triar amb un tornavís i el problema s'ha resolt !!! Es tracta d’una peça de cautxú negre perfectament rodona allotjada al colze de cautxú negre que s’acobla a l’extrem de la bomba de la mànega. No cal treure la màquina. Només cal ficar el dit i sentir-ho. Espero que això ajudi. Això és molt inusual i nou per a mi.

10/21/2016 per antoniovintage

Rep: 9,4 k

Comproveu que tots els filtres estiguin nets. Hi ha interruptors flotants o sensors sota l’aigua que es poden quedar atrapats quan estan bruts. Després de restablir la unitat i que l'aigua s'hagi bombat, aneu amb un tornavís i traieu totes les tapes i pantalles. Neteja-ho tot. Si teniu sensors o flotadors, netegeu-los també.

Assegureu-vos d’eliminar totes les cobertes, ja que les partícules fines poden passar a través d’alguns filtres de micres i obstruir les bombes.

Fes-nos-ho saber,

Salutacions

Franc

Comentaris:

El meu rentaplats va deixar de funcionar fa temps, de manera que acabem de rentar els plats a mà. Recentment la meva pica no s’esgotaria i hem utilitzat tot el que se’ns acut. Vaig obrir el rentaplats i em vaig adonar que, evidentment, l’aigua hi ha estat durant un temps perquè tenia aquella olor a ranci. Es podrien connectar aquests esclops?

2018.08.09 per petons papallona7846

Rep: 21,9 k

Acabo d’instal·lar una nova eliminació d’escombraries perquè l’última va desenvolupar una fuita a la carcassa de plàstic.

L’eliminació d’escombraries va funcionar molt bé, però el meu rentaplats es va omplir d’aigua. Em vaig adonar que m’oblidava de treure el tap de la disposició. Els fabriquen amb un endoll per si no connecteu un rentaplats.

Per tant, si acabeu d’instal·lar una nova disposició i ara el rentaplats s’omple d’aigua, comproveu si hi ha un tap de plàstic que us bloqueja el desguàs.

Comentaris:

Moltes gràcies per part d’un company d’escates! Em ratllava el cap mirant la mànega, a punt de demanar una nova bomba / pistó.

08/25/2015 per usarmyairbornebob

Que vols dir ? El vostre consell té poc sentit. Suposo que vol dir si l’aigua no es pot bombar, però no té res a veure amb l’acció d’omplir. Perquè s’omplirà com suposa, però mai s’esgota.

06/27/2017 per Potència màxima

Rep .: 85

Vaig tenir aquest problema una vegada amb el meu rentaplats LG i vaig acabar substituint el conjunt del dipòsit i poques altres parts, vaig netejar tots els components i les canonades, res no va ajudar. Però aleshores em vaig adonar que no he revisat els cables de la porta. Efectivament, un parell de cables es van enganxar a l'aïllament de la porta a causa de la calor i es van trencar quan la porta s'obria / tancava. Un era un fil de terra i l’altre era un fil blanc que anava fins a la caixa de control. Un cop vaig arreglar els cables, tots van començar a funcionar correctament.

Acostumo a estar d’acord amb Mike B, si l’aigua està neta al final d’un cicle i s’escorre bé al principi del cicle següent, és probable que el problema no sigui amb la configuració de filtres o bomba o mànega. Molt bé podria ser el temporitzador, però també podria ser el cable que executi el temporitzador o podria ser un altre control que desconec. Però també estaria d'acord amb Gil en el fet que mai fa mal executar la solució bàsica de problemes abans d'anar a la botiga com jo. Al final, però, hauríem d’estar agraïts a persones com Mike B per oferir opinions que valguin la pena o no que ajudin o no, i hauríem de decidir per si acceptar o no el consell en lloc de fer comentaris molestos com l’anterior. Ànims

Comentaris:

Moltes gràcies, això ha funcionat .....

06/15/2015 per louise045

Rep .: 73

assegureu-vos que la mànega de desguàs estigui enrotllada fins a la part superior del taulell abans de tornar a caure fins que es connectés al desguàs sota l’aigüera. Això crearà una trampa perquè, quan arrenqui la bomba, les aigües residuals no es tornin a buidar al rentaplats.

Rep .: 151

Si es deixa aigua a la màquina, hi ha un parell de coses que heu de fer immediatament. Primer vaig anar a treure el netejador de catifes, vaig treure l’adjunt de la vareta de mà i vaig aspirar l’aigua. (És possible que hagueu de buidar-lo una o dues vegades abans de tenir tota l'aigua fora) mentre aspirava l'aigua, vaig treure els filtres i vaig aspirar la zona de recés de la bomba, ara tenia un rentavaixelles sec per treballar. Aquesta aspiració, en realitat, la solucionaria durant un temps i trobaria petites restes del que crec que és escalat, dipòsits d’aigua dura i la unitat funcionaria un mes o dos més i, després, tornaria a obstruir-se. L'última vegada que vaig fer això, vaig utilitzar una eina i vaig espiar i vaig trobar una gran peça de deixalles que ralentitzava el procés fins al punt de deixar una mica d'aigua o bloquejar-la amb altres deixalles.

Ara està solucionat. Tanmateix, el meu consell és utilitzar un aspirador humit, o fins i tot un aspirador de catifes, per buidar fins a la bomba i fins i tot aspirar la zona de la bomba, és possible que tingueu sort si es tracta de deixalles, però almenys podreu veure què passa .

Comentaris:

Des de llavors, funciono bé, crec que l’acumulació d’escala mentre la casa estava en dipòsit va provocar l’alliberament de l’escala una vegada més.

06/22/2017 per l8tr597

Rep: 67

Si podeu fer funcionar la bomba, és probable que la bomba estigui bé i no hi hagi esclops, etc.

La causa més probable és que el temporitzador no activi ni digui que la bomba s’encengui. El més probable és que hagueu de substituir el timmer.

Molta sort

Steve

Comentaris:

El meu no s’escola mai quan finalitza el cicle, sempre té més d’una polzada d’aigua clara, però SEMPRE s’escorre quan premo “Cancel·lar / Escórrer”.

Ha de ser l’ordinador, ja no hi ha temporitzador mecànic. Potser un relé controlat però un microprocessador. M’agradaria saber-ne diagnosticar abans de comprar un tauler de control nou o un rentavaixelles nou.

05/27/2016 per k1uhf

On és el botó de cancel·lació o de buidatge

09/14/2018 per slaforte

El meu (Bosch) deixa uns quants centímetres d'aigua una mica bruta al final de cada cicle, però s'esgota bé quan cancel·lo el cicle mantenint premut el botó d'inici durant 3 segons durant un cicle nou. Això em suggereix que no hi ha cap problema amb els canals de drenatge o la bomba. Vaig substituir la placa de circuit (suggerida per Bosch) i encara el mateix problema. Alguna idea per aquest misteri?

2019.06.04 per waynejortner

Rep: 49

Disposem d’un rentaplats GE de 7 o 8 anys. Després d’acabar el cicle, es va deixar aproximadament aigua de 3/4 polzades al fons. El manetes del nostre edifici d'apartaments va substituir el pistó [que bombeja l'aigua]. Es tractava d’un parell de petites peces de plàstic dur, de manera que no hauria de ser massa car. Ara funciona bé.

Comentaris:

No crec que això tingui molt a veure amb el problema dels drenatges mai, però és necessari fer-ho per a la higiene.

05/27/2016 per k1uhf

Aquest era exactament el problema del meu rentaplats GE Profile, de 15 anys. Em va costar 100 dòlars aprendre’l. El número de peça és WD24X10018 Piston & Nut.

01/28/2017 per johnpepstein

Rep .: 139

una mica el mateix que la resposta anterior sobre l'encaminament de la mànega en bucle. L’aigua del rentaplats és probablement l’aigua que torna de la mànega de desguàs quan s’apaga la bomba. Proveu el bucle com es va esmentar anteriorment. Si això no funciona, comproveu a la ferreteria si hi ha una vàlvula de retenció. És només una 'porta' que s'obre quan es bomba aigua, però es tanca quan s'apaga la bomba i impedeix que l'aigua torni a la màquina.

GS

Comentaris:

Molts rentaplats tenen una vàlvula anti-refluent integrada a la mànega de desguàs o entre la bomba de drenatge i la mànega. Aquestes vàlvules no són res més que un solapa de goma suau que permet que l’aigua surti cap al desguàs i eviti que el que queda a la mànega de desguàs flueixi de nou cap al dipòsit del rentavaixelles. Atès que la vàlvula és suau i flexible, també està sotmesa a deteriorament, com ara deformacions o trencaments. A més, és possible que una peça de deixalles a l’aigua s’enganxi a la vàlvula i l’obri, permetent que l’aigua de drenatge flueixi de nou cap al rentaplats. He vist tots aquests problemes moltes vegades en unitats on he treballat .

2015.11.01 per semiretired48

semiretired48 em pots dir a on es fixa aquest solapa de goma tova? El vaig treure de la mànega de desguàs quan vaig desconnectar la mànega de la bomba de desguàs. Sembla que aquest és el meu problema i l’he de tornar a posar (però no sé a què s’adjunta). Gràcies per endavant! Tinc un rentavaixelles LG LDF7551ST.

07/21/2016 per RakkmUp

Alguns s’emmotllen directament a l’extrem de la bomba de desguàs de la mànega de desguàs. Si està trencat, cal una mànega nova. Alguns s’adapten a una canonada de plàstic com ara un accesori que surt de la bomba de drenatge i tenen un accessori en forma de T modelat en una vora que s’adapta a una ranura similar a la part superior d’aquest es pot tornar a col·locar fàcilment al seu lloc. Si falta la 'T' modelada, necessitareu una solapa nova.

2016.11.08 per semiretired48

símbol de pany amb cercle a l'iPhone

Rep: 49

En el nostre cas, hi havia un petit tros d’una placa trencada que s’enganxava a la bomba de desguàs. No sé com la peça es va obrir pas a través dels filtres fins a la bomba. Es va produir un soroll de trencament amb prou feines quan la màquina intentava drenar l'aigua. Vam obrir la bomba de drenatge, situada a la part inferior de la màquina, i vam retirar la peça. Aleshores estava bé.

Rep: 49

Acabo de resoldre el meu problema de drenatge encaminant la mànega connectada a la unitat d’eliminació d’escombraries a l’altura per evitar que l’aigua tornés a buidar cap a la rentadora. Recentment he substituït la meva unitat d’eliminació i no he pogut encaminar la mànega de drenatge prou alta per evitar que l’aigua torni a la rentadora.

Comentaris:

Si es fa pujar el tub de drenatge més amunt, encara quedaria tota l’aigua de la mànega de desguàs fins a aquesta alçada i es tornaria al rentaplats. Llevat que hi hagi una vàlvula de retenció entre la bomba i aquesta línia.

2015.09.09 per jkober

Rep .: 115

Publicat: 05/01/2010

Al meu DW, hi havia una vàlvula que, quan estava esquerdada / no segellada, feia que no sortís de la banyera. Un viatge a l'aparell de reparació d'electrodomèstics amb el número de model, uns quants dòlars més tard i una hora de substitució era tot el que necessitava per funcionar molt bé.

La vàlvula s’utilitza per passar del bombament a l’interior del DW al bombament pel desguàs.

Espero que això ajudi.

Rep: 1,2 k

Una altra possibilitat és que la bomba de drenatge es quedi aturada. El disseny habitual és amb un rotor que conté un imant permanent. Si els coixinets són enganxosos, el rotor de vegades no torna correctament a la posició d’estacionament, cosa que significa que la bomba s’atura quan torna a funcionar.

Si la bomba és així, descargoleu-la (normalment 3 cargols), traieu el conjunt del rotor de la carcassa, netegeu i greixeu els coixinets i torneu a muntar-los.

Comentaris:

Moltes de les màquines del model més recent tenen una bomba de drenatge retorçada que requereix simplement prémer una petita pestanya de bloqueig de plàstic a la part superior del conjunt de la bomba i girar-la en sentit antihorari per eliminar-la.

2016.03.01 per semiretired48

Gràcies! No empenyia cap avall. Va ser molt útil.

01/26/2016 per Marie Peters

Giro lliurement i no s’obstrueix res, però al final durant el cicle d’assecat la banyera està plena d’aigua per sobre de l’escalfador. Si premeu el botó 'Cancel·la / buida', sempre es buida completament.

05/27/2016 per k1uhf

@ k1uhf El primer que hauria de comprovar en el vostre cas seria la vàlvula antireflujo, que, segons el model del rentavaixelles, podria estar a l'extrem de la mànega de desguàs més propera a la bomba / sortida de drenatge o a l'extrem de sortida de la pròpia bomba de desguàs. Són (normalment) de goma, i els anys en què se’ls sotmet a aigua calenta i sabó per rentavaixelles de vegades els faran deformar-se o trencar-se completament, cosa que permetrà que l’aigua de la mànega de desguàs torni a la banyera al final del rentat. També és possible que una peça de deixalles s’enganxi a la solapa de la vàlvula i la mantingui oberta, provocant el mateix resultat final.

2016.11.08 per semiretired48

Estic experimentant el mateix problema que k1uhf. Si la vàlvula antireflujo és defectuosa i permet que l’aigua pugui tornar a buidar cap a la banyera al final del cicle, per què no torna a escórrer cap aigua després d’una operació de “Cancel·lació / Desguàs”?

2017.01.02 per Chas denny

Rep: 43

Fàcil diagnòstic d’aquesta gent. Si hi ha una polzada o més d’aigua al fons després d’un cicle complet, tanqueu la porta i premeu l’inici del cicle i torneu a prémer per cancel·lar. Si l’aigua s’ha desaparegut després que el rentavaixelles hagi completat el cicle de cancel·lació, no hi ha cap problema amb la bomba, la configuració de la mànega de desguàs o els filtres obstruïts. Aquest serà un problema de temporitzador. Si queda aigua, hauríeu de comprovar el funcionament correcte de la mànega de drenatge, la bomba i els filtres.

Comentaris:

Això és correcte, la bomba expulsa l'aigua quan es prem el drenatge del cancle. Per tant, la bomba és bona i no hi ha esclops.

2014.12.08 per Pow223

Gràcies pel suggeriment. Tinc un model KitchenAid Superba de 10 anys. Acabo de començar a deixar aproximadament una polzada d’aigua al fons al final de les tirades. Després de tornar a muntar el filtre i el picador, etc. desmuntats i netejats, encara tenia problemes. Es va desconnectar la mànega de desguàs de l’Insinkerator i va córrer fins a la galleda. Es va fer un cicle d’esbandida i encara tenia polzades d’aigua al fons de la rentadora, tot i que tenia un bon flux a través de la mànega cap al cub. Comprovació de l’obertura d’entrada a Insinkerator per assegurar-se que estava clara. Molt bé. Torneu a col·locar la mànega de desguàs a Insinkerator. Va realitzar un cicle complet de rentat i, quan va acabar, encara tenia polzades d’aigua a la safata del rentavaixelles. Cicle iniciat i després cancel·lat. Quan s'ha completat el cicle de cancel·lació, l'aigua ha sortit del fons de la safata de la rentadora. És hora de substituir el temporitzador? Què tan difícil és això?

2016.02.01 per Musclos Doc

Abans de gastar una fortuna en una nova placa base (temporitzador), haureu de comprovar que la bomba de drenatge i la vàlvula de retrocés no tinguin obstruccions. És molt improbable que la placa sigui dolenta o que també tingueu altres problemes amb la màquina. Primer comprovaria la vàlvula de flux de retrocés, que pot quedar atrapada per alguns residus i, per tant, permet que l’aigua de drenatge al final del cicle d’esbandida torni a entrar al dipòsit un cop la bomba de drenatge acabi de funcionar.

2016.03.01 per semiretired48

El meu Kenmore Elite també no s’escorre al final del rentat. El meu altre problema és ... Cicle mitjà en prémer el botó de cancel·lació / drenatge i prémer START - només tinc un llum indicador intermitent al botó d’inici (parpelleja unes quantes vegades i s’apaga), a diferència del llum indicadora sòlida que tinc quan se’m pressiona per iniciar qualsevol altre cicle

07/28/2016 per tehagal

Gràcies, aquest suggeriment ha fet el truc!

03/25/2017 per barbs 808

Resp .: 37

La meva unitat es buidarà aproximadament la meitat. Vaig comprovar la bomba ... no, vaig comprovar el temporitzador mirant un rellotge i comparant-lo amb els cicles de temporització dissenyats ... cap problema

Vaig bufar aire a la línia de desguàs ... no semblava cap problema

El problema va desaparèixer i després va tornar una setmana després?

Vaig treure la línia de desguàs i vaig trobar una closca de festuc a la línia de desguàs. Actuava com una vàlvula de retenció. Quan fluïa aigua girava a la línia i la tancava. lol

ho va treure .. tot bé

Rep .: 139

Sempre he pensat que les persones que no tenien res millor a fer que seure al seu ordinador i discutir en grups de xat eren força patètics, així que, si us plau, no m’equivoqueu Michael B. però realment no m’agrada aquesta resposta i pot conduir algú a comprar un temporitzador innecessàriament i normalment no els tornarà a recuperar. Significaria que el temporitzador fallava d'algunes maneres molt improbables: la bomba funciona ràpidament, el temps d'espera és massa aviat ?? contactes parcialment trencats, la bomba no funciona prou? és tan poc probable que sigui un temporitzador, ni tan sols ho mencionaria. Buidar la rentadora funcionant una mica més no demostra res, encara podria ser un embussament o una mànega enrotllada o fins i tot la bomba, la màquina va funcionar més temps i finalment va aconseguir bombejar la resta d’aigua. A més, si tornéssiu a iniciar el cicle, hi afegí més aigua, per tant, qui sap, fins i tot si va bombar-ho tot aquesta vegada, podria haver-hi alguna de les causes que encara espera per mossegar. No, encara crec que la primera causa amb més freqüència és el retorn del desguàs i hi ha diverses raons possibles. Trencament de buit defectuós o inexistent, mànega o bomba enrotllada o taponada, configuració de desguàs funky quan compartiu desguàs amb lavabos dobles, etc. Ho sentim, amic, però no és vàlida la solució de problemes. respectuosament GS.

Comentaris:

um, crec que el meu és el temporitzador ..... l'única vegada que puc aconseguir que canviï de freq. (escolteu la bomba com s’assequi, escolteu l’aturada de l’aigua a l’escorredor mentre la màquina encara funciona) és colpejar el nostre interruptor d’inici de parada basculant a la paret, en cas que deixi una mica massa o bé, sembla que en el cicle d’esbandida deixa aigua allà i no en rentat regular? No ho puc entendre, però el temporitzador és una cosa que realment no havia pensat a més de passar per alt. les línies són clares i vacumm break s’instal·la correctament.

2014.10.11 per l8tr597

Si l’aigua s’escorre completament i correctament al final dels cicles de pre-esbandida, rentat i esbandida final, però només queda a la banyera al final abans de l’encesa en calent en sec, és segur que no és la bomba, perquè simplement va funcionar bé tres vegades, i no és el solenoide perquè només va funcionar bé tres vegades, i no és una mànega obstruïda i no és una eliminació obstruïda. L'únic altre component del bucle és el temporitzador. Si els contactes del temporitzador no es connecten i el funcionament del drenatge del senyal només en una de les tres posicions, ha de ser el temporitzador defectuós.

12/13/2014 per Rott4946

Sí, el meu sempre drena el pre-esbandit, el rentat i l'esbandit final, però es manté ple quan se suposa que l'escalfador funciona. SEMPRE drena el 2 'complet fins a la part inferior del dipòsit si premo el botó' Cancel·la / buida '.

05/27/2016 per k1uhf

Vaig llegir en algun lloc, en el context d’un model de rentavaixelles concret, que la unitat omple intencionadament la banyera amb una polzada d’aigua al final d’un cicle, per tal de mantenir humides les juntes de goma. Si és així amb el rentaplats, no hi ha res de què preocupar-se.

9 d'agost del 16 jrg

2016.10.08 per John Goff

He treballat en centenars de rentaplats de gairebé totes les marques (dels Estats Units) durant els darrers 4+ anys, i mai no he trobat cap que deixi prou aigua al dipòsit que es pugui veure al final del rentat, tret que hi hagi un problema de bloqueig o una bomba de drenatge defectuosa. L’aigua que queda al final del rentat ha de ser només al dipòsit i no visible a la part inferior de la unitat.

2016.11.08 per semiretired48

Rep: 13

Si la pica està equipada amb un accesori de drenatge de bretxa d’aire (normalment és el cilindre de plata que hi ha al costat de l’aixeta), aquest és el lloc més probable per a problemes de drenatge. Traieu la peça exterior metàl·lica per accedir al conjunt de drenatge interior de plàstic, la part superior també s’haurà d’eliminar priant-la amb una subjecció ferma i un moviment d’anada i tornada o, si té una part superior esfèrica, es cargolarà. (Seguiu lligant-lo). A l'interior veureu una obertura o una mànega petita que és el desguàs que surt del rentaplats i aboca l'aigua de drenatge a la mànega gran que després entra a la disposició / desguàs, qualsevol obstrucció a aquesta mànega i el rentavaixella només s'escorrerà parcialment o no en absolut.

Rep: 13

Comproveu si hi ha un buit d’aire obstruït.

Rep: 13

No vaig poder esbrinar-ho i finalment vaig substituir la bomba i encara no s'esgotaria. Finalment vaig treure el rentaplats, el vaig posar a la seva esquena i vaig treure el tub de drenatge connectat a la part inferior del rentaplats. Vaig bufar-hi i l’aire amb prou feines passaria. El problema era que la solapa que impedeix que l'aigua torni a fluir al rentavaixelles havia passat per la petita obertura i estava al costat equivocat. Vaig fer-ho enrere i ara tot funciona bé. Suposo que hi havia prou contrapressió de l’eliminació d’escombraries quan estava plena d’aliments per triturar que empenyia la vàlvula. No cal treure tot el rentavaixelles per solucionar-ho, però vaig estar en un punt de comprovar-ho tot, per això ho vaig fer. Podria haver estat molt més barat, ja que només vaig trigar un parell de minuts a tornar a empènyer la vàlvula. Veuré com funciona, ja que no estic segur de si la vàlvula s'ha danyat. Si és així, hauré de substituir la mànega. Almenys sé què cercar ara.

Comentaris:

Vaig tenir un problema similar en què un petit tros d’os obstruïa la vàlvula de retenció, després d’esborrar les deixalles, el següent cicle es va esgotar perfectament. Tampoc he canviat mai la bomba, així que provaria primer.

2015.01.03 per dkitteh

Bonic. El meu funciona ara com a nou. També tinc una bomba addicional.

2015.07.03 per Glen

Glen Vaig trobar un solapa allotjat a la mànega de desguàs a la bomba de desguàs, però no sé on posar-lo. Podeu descriure on he de posar la solapa? LG LDF722ST.

07/21/2016 per RakkmUp

Rep: 13

Gràcies al missatge d’Al Seaver, vaig trobar la força per intentar una altra reparació. Vaig desenganxar la mànega de desguàs de la disposició i vaig fer un curt cicle amb el DW. Va sortir un rajolí d’aigua. Per tant, la bomba pot estar bé. Vaig arribar profundament al desguàs de DW i vaig treure un pou d’olives i dos trossos si hi havia vidres trencats. Sí, vaig obrir la part superior a rodanxes si el dit fins i tot amb un guant de goma posat. Atenció!

Aleshores vaig anar amb bicicleta el DW dues vegades més i vaig mirar! L’aigua va sortir tan ràpid i tant que vaig haver de lluitar per buscar bols addicionals. Va sortir un enorme tap de material d’aspecte pasta. L’olor del vòmit és gairebé aclaparador, però ho he aconseguit. El meu GE DW d’onze anys viu per netejar un altre dia, setmana, mes, any ...?

Moltes gràcies a Internet!

Comentaris:

Aquells residus que semblaven “pastissos” que van sortir de la mànega eren simplement restes de sabó que s’han recollit a la canaleta de la mànega de desguàs després d’anys d’ús. Res de què preocupar-se. El flux sobtat d’aigua a la mànega s’acaba de deixar anar.

05/28/2015 per semiretired48

LOL, bé, sí, no semblava que estigués preocupat pel tap de fang que va esclatar ... simplement afirmava que tenia un flux d'aigua tan bo a través de la línia, que va fer esclatar la desagradabilitat acumulada a partir d'anys febles. flux d’aigües residuals.

05/19/2017 per Potència màxima

Rep: 13

Vaig tenir el mateix problema: el meu Bosch no s'esgotaria després de finalitzar un cicle, però s'esgotaria en cancel·lar-lo manualment. Vaig canviar la placa de circuit (jo mateix) i ara està bé.

Comentaris:

Sembla que tinc aigua neta a la banyera entre els cicles de rentat. No hi ha aigua després d’un cicle complet de rentat, però el que sembla aigua neta apareixerà l’endemà. Puc drenar-lo amb èxit prement el botó Drain, però és estrany. Tinc s Whilpool

06/30/2019 per dee

Tinc un rentaplats Kenmore que tampoc no drena l'aigua. La primera vegada que ho va fer, es va tapar el desguàs on arriba a la pica. Netejar-ho i tot va funcionar bé. Al cap de dos mesos més tard, va tornar a passar el mateix: queda aigua un cop acabat el cicle. Premeu el botó de cancel·lació i s’esgota completament. Vaig fer esclatar la línia de desguàs i netejar tots els filtres. Encara no s’escorre durant el cicle de rentat / esbandida original. Alguna idea?

2019.03.09 per Kevin Butler

Rep: 13

Si espereu fins que s’apagui la llum després de finalitzar, l’aigua ja no hi haurà. No és un desguàs obstruït! Intenta-ho!

Rep: 1

La meva disposició estava plena de deixalles, menjar, etc. El meu DW feia servir el desbordament a la part superior de la pica. Es pensaria que es va aturar, però es va retirar i DW va drenar perfectament allà després.

Rep: 531

Publicat: 16/06/2014

Una altra bona idea per a les unitats que desguassen a una deixalleria és deixar-la anar, ja que el rentavaixelles s’hi escorre després del primer rentat. Això ajuda a mantenir tant l’eliminació com la línia de desguàs. I, malgrat el que us expliquin els fabricants de rentavaixelles, hauríeu de fer un rentat previ ràpid als plats abans de posar-los al rentaplats. D’aquesta manera es redueix considerablement la possibilitat d’obstrucció i eliminació de la línia de drenatge del rentavaixelles.

Comentaris:

Això és complet B.S ... si heu de fer més coses que raspar les plaques, alguna cosa no està bé.

És absolutament inútil tenir una màquina si heu de rentar els plats abans de rentar-los. Seria una pèrdua total de temps i energia. A més, per què una persona hauria de pagar 500 dòlars en alguna cosa que renti els plats gairebé nets?

05/19/2017 per Potència màxima

Rep: 531

Publicat: 13/07/2014

Si encara teniu prou aigua al fons de la unitat per veure-la, això explicaria que els plats encara estiguin mullats. L’assecador s’encén i, un cop escalfat, comença a crear vapor que ho mantingui tot mullat. És possible que la vàlvula anti-refluig estigui oberta i permeti que l’aigua que encara hi ha a la mànega de desguàs pugui tornar a rentar al rentaplats un cop finalitzat el cicle complet. La vàlvula té una solapa de cautxú suau a l'interior que, segons l'edat, la marca i la composició, pot estar una mica deformada o deteriorada, o bé quedar-se oberta a causa que hi hagi quedat un tros de deixalles. Això seria el primer que comprovaria, ja que dieu que els plats estan nets però encara humits. A més, com han esmentat altres persones, si l’eliminació (si en teniu) té restes enganxades, l’aigua hi pot recollir i fluir cap enrere cap a la màquina. Quan encara teníem una eliminació (la retiràvem perquè les deixalles no són bones per als sistemes sèptics), sempre intentava assegurar-me de fer-la funcionar mentre l’aigua de rentat s’escorria del rentaplats. Això ajuda a mantenir la disposició neta i neta i drenar correctament, i també manté la línia lateral des de la disposició fins al desguàs. Per cert, una altra bona manera de netejar una disposició és utilitzar glaçons de gel. només heu de treure la protecció de goma negra del desguàs de l’aigüera, omplir-ne l’eliminació amb molt d’encendre l’aigua i després deixar-la córrer fins que el gel s’hagi acabat. És sorprenent la quantitat de cru que es pot acumular en una disposició, que també provoca olors també al cap d’un temps. A més, el gel ajuda a mantenir afilades les fulles del molí.

Comentaris:

Recentment es va trobar amb un dw amb aigua al fons de la màquina (sense drenatge), una revisió ràpida d’Internet va revelar que hauria de comprovar el nivell de l’aigua flotant a la màquina, segur que estava atrapat a causa d’una acumulació de sals i detergents amb el pas del temps

11/22/2015 per terrydoherty

Al, em pots dir on puc trobar aquella solapa de goma tova? Vaig trobar la meva allotjada a la mànega de desguàs de la bomba de desguàs i no sé on posar-la ... LG LDF7551ST

07/21/2016 per RakkmUp

Algunes de les solapes estan incorporades a l'extrem de la bomba de desguàs de la mànega de desguàs. Si és així, l’única solució és una mànega nova. Si la solapa té un petit tipus d'apèndix en forma de 'T' en una vora, el més probable és que sigui de l'apèndix de canonada de plàstic unit a la sortida de la bomba de drenatge. Hi hauria d’haver un motlle a la part superior de l’equipament que coincideixi amb la petita “T” modelada a la vora de la solapa i que només es pugui prémer al seu lloc amb el dit.

2016.11.08 per semiretired48

Rep: 1

acabem d’instal·lar nou rentaplats Kitchenaid pel nostre compte. La vam connectar a una nova canonada de plàstic que venia amb la unitat i la vam connectar al tub negre que va a un buit d’aire i després a la deixalleria. Després de la instal·lació vam executar la nostra primera càrrega. Tot semblava bé fins que al matí següent, quan vaig anar a descarregar menjada, veig aigua a peu al fons (sabonosa). Vaig tancar la unitat i vaig intentar drenar-la diverses vegades. Puc sentir com s’encén la bomba però no entra aigua cap al tub. Anteriorment no teníem problemes de drenatge, de manera que no crec que es tracti de cap bloqueig (però tinc previst revisar-ho). Estic pensant que és la bomba, ja que ni tan sols hi entra aigua a les línies.

Comentaris:

Heu de treure la mànega de desguàs i comprovar si hi ha cap endoll de goma per si hi ha bloqueig de residus. El fet de ser una màquina nova no vol dir que no es pugui bloquejar. Comproveu també si les mànegues del buit d’aire estan bloquejades amb dipòsits d’anys d’ús.

com arreglar una cadena de bicicleta relliscada

2016.11.08 per semiretired48

Crec que conec el problema i la solució de l’aigua que queda a la banyera després del cicle complet. He provat totes les solucions esmentades a Internet sense millorar. Vaig haver de treure el rentavaixelles per un altre motiu i vaig decidir veure què pot estar causant el problema, ja que si premeu cancel·lar i buidar netejava tota l'aigua de la màquina. Vaig suposar que tot estava clar i que el temporitzador podria ser culpa. Tot i això, treure la mànega de desguàs i veure com estava de brut (mirant la mànega des de fora), em va portar a comprar-ne una de nova. Vaig descobrir que el cicle de drenatge està temporitzat i no depèn del sensor d'aigua per completar el drenatge. Ara suposo (sóc enginyer) que el temporitzador va aturar el cicle de drenatge massa aviat i que la mànega de drenatge restringida no deixaria sortir prou aigua durant el temps permès. Reiniciar-lo va permetre purgar l'aigua que quedava. S'ha instal·lat una nova mànega de desguàs i s'ha resolt el problema. Espero que això ajudi i expliqui el funcionament del cicle de cancel·lació / drenatge.

2017.04.01 per senyal

Rep: 1

Som a l’Àfrica i, per tant, tenim un poder poc fiable. Quan hi ha hagut un tall d’alimentació durant la nit, per descomptat, tota la màquina s’apagarà. Quan torna la potència, la màquina no s'engega automàticament i sembla que ha acabat el seu cicle. Quan la meva dona el va obrir al matí hi havia una aigua de càrrega al fons. Vaig començar a llegir totes les solucions d'Internet com aquest fòrum, però al final l'he tornat a engegar i he recordat quina part del cicle està activada i he acabat :)

Comentaris:

LOL, d'acord, llavors fantàstic.

05/19/2017 per Potència màxima

Rep: 1

Hi ha hagut una nova eliminació d’escombraries i m’he oblidat d’eliminar l’eliminació de l’entrada de drenatge del rentavaixelles.

Rep: 1

Vaig tenir el mateix problema. Aigua que queda al rentaplats després del cicle normal de rentat. Quan vaig fer el cicle d’esbandida, l’aigua va sortir. El que passava era que el meu rentavaixelles GE esgotava després del cicle de rentat, però la vàlvula d’entrada d’aigua deixava entrar l’aigua. Així que, quan el deixava passar pel cicle de rentat, el comprovaria poc després de completar el cicle. La llum neta estava engegada i l’aigua va tornar a entrar per la vàlvula d’admissió. Quan realitzo el cicle d’esbandida, l’aigua encara bombeja, però si deixo el DW ajustat durant 15 minuts amb la porta oberta, l’aigua torna. Necessito una nova vàlvula d'admissió.

Rep: 1

Trobats trossos de goma i un pou de cireres a la bomba ........

Comentaris:

No pensis que se suposa que els rentaràs. A no ser que sigueu una goma i col·leccionista de fosses de cireres, és clar.

2016.11.08 per semiretired48

Sí, si simplement renta els plats molt bé abans de posar-los al rentaplats per rentar-los, mai no trobaràs res que obstrueixi cap part de la màquina.

Problema resolt.

05/19/2017 per Potència màxima

Rep: 1

Lluitat amb la bomba en marxa, però només un rajolí d’aigua que surt de la mànega de desguàs. No em pensava que tenia una vàlvula posterior de drenatge, però després de llegir algunes publicacions aquí es va adonar que els rentaplats més recents tenen una solapa a la mànega de drenatge de la canonada i un extrem de la goma. Enganxar una canonada flexible i trobar un tros d'etiqueta de plàstic atrapat a la zona de la solapa. El va treure i va tornar a executar el desguàs i es va buidar completament. Ni idea de com seria possible superar la pantalla i el filtre, però ho vaig aconseguir i tot està bé ara. Gràcies per tots els consells. Em va estalviar un munt de diners en peces i reparadors nous.

Rep: 1

També tenia aquest problema. Va buidar la part inferior de la rentavaixelles amb una gerra petita i, a continuació, va absorbir la resta de l'aigua amb una tovallola, va treure la tapa de la bomba amb la clau Allen només per trobar un petit tros de pal de kebab enganxat al ventilador de la bomba. Es va retirar un pal petit i es va tornar a muntar la rentaplats que fa un somni, unes ulleres cristal·lines i uns plats i un assecat ràpid, home feliç i encara dona més feliç.

Comentaris:

MAI, MAI, heu de rentar els pals de kabab al rentaplats!

06/27/2017 per Potència màxima

Rep: 1

També em queda aigua asseguda al final del cicle de rentat. Puc drenar l'aigua fent clic a cancel·lar i posant la mànega de desguàs a una galleda, però no s'escola cap a la brossa.

Rep: 1

Hola a tots,

El meu Siemens IQ700 ha començat a deixar una bassa d’aigua al fons. Just abans d’acabar el cicle, quan s’asseca, queda completament buit. Aproximadament 1 minut abans de parar, omple la base per sobre del nivell de les graelles.

Podria ser que la meva pressió de l’aigua sigui massa alta?

Vaig canviar la bomba de drenatge i la matriu d’aigua abans d’adonar-me que era un problema de drenatge.

Chris

Rep: 1

Vaig tenir un problema similar i un bon discurs de la intenció va revelar que hauria d'haver estat el nivell més alt de la màquina, de moment, encara que es va quedar atrapat a causa d'un gran temps de temps i detergència

Rep: 1

Vaig tenir el mateix problema amb el meu GE GDF570SSF4SS ... de sobte, el rentavaixella va deixar de drenar tota l’aigua després del darrer cicle. Vaig desmuntar i netejar tot el possible ... sense sort. Bomba de drenatge i rentat de la bomba substituïda ... sense sort. Interruptor d'inundació substituït ... sense sort. Després de llegir molts fòrums i diferents persones amb problemes similars, continuava tornant a allà, hi havia d’haver un embussament en algun lloc, però sempre em preguntava com ... si pogués veure l’aigua que surt i sentir com funciona la bomba ... no funcionava No té gaire sentit. Per tant, vaig treure la màquina una darrera vegada i vaig treure completament la mànega de desguàs per raó de ser (ja que l’havia serpada del costat de l’eliminació i no vaig trobar runa). La vaig treure a fora i vaig intentar rentar-la el màxim possible amb la mànega d’aigua ... corria aigua, però no semblava tant com hauria de ser, així que vaig continuar fent-ho durant un temps. Després, vaig agitar el costat de la vàlvula (en forma de L) a la mà i, de sobte, un petit para-xocs rodó enganxós (aquelles coses rodones que enganxem a les portes i els calaixos de l’armari) va sortir de la vàlvula. Vaig tornar a rentar aigua i voilà ... semblava una pressió completa. Ho vaig tornar a ajuntar i vaig fer una prova ràpida ... NO hi va quedar AIGUA. Encara no sé com va entrar aquell adhesiu de para-xocs, ja que no és el mateix que el que tenim als nostres mobles de cuina ... potser es va quedar enganxat en un plat d'alguna manera o hi va estar allotjat tot aquest temps des de la casa es va construir i ara va decidir entrar al lloc equivocat ... de totes maneres, no importa ara ... el problema està resolt. Per tant, com molts altres han aconsellat, comproveu primer el següent:

1-tots els filtres

2 mànegues de desguàs (traieu-la completament i renteu-la bé o substituïu-la). Depenent del model, la mànega tindrà la vàlvula per evitar que l’aigua torni a la màquina i aquest va ser el meu cas. Si la vostra és diferent, busqueu la vàlvula i netegeu-la o substituïu-la.

Eliminació de 3 aliments

4-bomba

Interruptor de 5 inundacions

De cap manera no sóc professional ... només comparteixo el que finalment em va funcionar. Espero que ajudi a tothom. Bona sort.

Comentaris:

Tinc un Maytag QuietSeries 300 que de tant en tant s’atura després d’omplir-se d’aigua al començament d’un cicle. Sembla que no continua el cicle de rentat perquè el dispensador de sabó no s’ha obert i el fons de la unitat està ple d’aigua fins al fons de la porta. Vam cometre l’error el primer parell de vegades que es va produir en prémer el botó d’arrencada i reiniciar el cicle, cosa que va provocar que la unitat s’omplís amb més aigua i filtrés la part inferior de la porta per tot el terra. Si premeu la cancel·lació, s'esgotarà tota l'aigua i, de vegades, aconseguirem que faci un cicle complet seleccionant un cicle de rentat diferent i tornant a començar. Aquest problema només es produeix de manera intermitent, però de vegades hem de drenar i reiniciar un cicle diverses vegades abans que es completi. Mai no hi ha aigua a la unitat al final d’un cicle complet.

06/16/2018 per Joseph Orgullós

El manual indica clarament que, en cap cas, no hauríeu de pensar en intentar rentar els adhesius de para-xocs a la vostra màquina.

2018.09.09 per Potència màxima

@guiness mai heu trobat una solució per al vostre problema? Tinc el mateix problema i no puc esbrinar com solucionar-ho ...

12/29/2020 per Melissa Richardson Boyd

Rep: 1

Cap a on va la petita bola rodona que baixa l’aigua? ?

Rep: 1

Per què el solonoide continua brunzint? Sense bloquejos enlloc. Tot netejat. No buideu l’aigua. Després de completar el cicle.

Gary