frens antiblocatge i llums de control de tracció enceses

2005-2009 Chevrolet Equinox

La primera generació del Chevrolet Equinox, un SUV crossover de Chevrolet basat en la plataforma Theta de General Motors.



Rep: 505



Publicat: 01/07/2012



Jo constantment sentir i escoltar un pols quan es trenca. Les llums per als frens antibloqueig i el control de tracció sempre estan encesos al tauler. Potser el control de tracció està activat tot el temps? Potser els frens antibloqueig sempre funcionen? No estic segur de quin. Com puc solucionar-ho?



Comentaris:

les tcs poden fer que el vehicle no arrenci

2014.08.09 per La Verne Walker



el control de tracció apagarà el motor.

2014.08.09 per La Verne Walker

no apagarà el motor, però pot provocar pèrdues de potència i cap acceleració

11/26/2015 per Jimfixer

Doncs tinc problemes amb els frens posteriors que s'enganxen i deixen anar de vegades. La seva llum és una cosa que reté la meva velocitat cap enrere mentre camina per la carretera. Què no necessito de res per solucionar aquest problema

08/31/2016 per Travis Blue

Acabo de substituir el coixinet del passatger davanter perquè el meu coixinet es va disparar i la llum del abs n tc (control de tracció) estava apagada després d’haver substituït el coixinet uns 3 dies després que es va tornar a encendre el llum de la icona abs i tc, així que vaig comprovar els abdominals cable darrere del pneumàtic connectat al hub bc en el meu cas és una unitat segellada. Els cables tenien bon aspecte i estaven connectats. Encenc i apago el cotxe i les icones desapareixen poc després que les icones tornin a engegar-se constantment. Alguna suggerència

09/15/2016 per Dyvane

17 respostes

Solució escollida

Rep: 670,5 k

Si el llum de control de tracció s’encén i es manté encès sense parpellejar, això vol dir que el sistema de control de tracció s’ha desactivat i no hi ha control de tracció disponible. L’única manera d’esbrinar què passa amb això és diagnosticar-lo adequadament. Aniria al meu garatge GM local i els demanaria que revisessin un analitzador per determinar quins codis d’error obteniu.

Comentaris:

Vaig tenir trencaments pulsatius i un llum ABS encès, vaig trobar 6 endolls (4 davanters, 2 posteriors) per polvoritzar amb netejador de contactes i sense ajuda. Finalment, l'últim endoll va solucionar el problema. La propera vegada afegiré greix a aquest endoll. Té 4 cables a l’endoll, es troba sota el cotxe al centre entre els pneumàtics posteriors. Això realment va fer el truc !!

03/28/2016 per leetompkins

D’acord, tinc un Chevy Malibu del 2009, el meu amic tenia una màquina de diagnòstic, tristament, va perdre la comunicació amb ECM i pcm en missatges que deia que el sistema de frens antibloqueig d’estabilitat del meu cotxe s’encendrà, però no hi haurà manetes, només sonarà un soroll de clic. Da passatger r sota consultor per canvi de marxa, si us plau, necessito ajuda per resoldre el problema, ja que he canviat el meu descans, ja he comprat el cotxe. Les pauses es fregaven tan malament. després de trencar, apagar el cotxe, provar de tornar a encendre tota la llum, encendre-la sense arrencar-la, no començar-la, però quan intento arrencar i tota la resta de llum avorrida. Va de la màquina que he enviat un codi au100 r alguna cosa semblant a dat ou100

02/25/2017 per dkersh25

quina és la ubicació dels sis endolls ... estan tots sota el cotxe ??? Si us plau, doneu ubicacions gràcies

03/25/2017 per BSD4083

leetompkins de quins endolls parleu

2018.02.07 per joe

@leetompkins El que m'he adonat és que quan s'encenen aquests llums, normalment és una altra cosa que és el problema, de manera que s'hauria de comprovar que la suspensió no estigui solta, ni vacil·lant, ni que pugui ser buit. Tot i això, teniu frens pulsatius, de manera que potser és el vostre rotor que cal substituir

2019.11.10 per kelly23kel

Rep .: 97

*** HA DE LLEGIR-SE PER A TEMES DEL SENSOR ABS EQUINOX ***

com activar fitbit iònic

La majoria dels mecànics no creuen que això sigui un cap, ja que el problema pot causar múltiples coses.

El més comú és que es desgastin els coixinets de les rodes, cosa que fa que el sensor de trencament toqui el cub i provoca l’error del sensor.

Si li passa a un altre, la resta aviat serà dolent. Així que soluciona-les totes.

El millor és que la solució és relativament fàcil. El dolent és que les peces són una mica cares.

Haureu de substituir tots els cubs de les rodes per solucionar el problema.

Aquí hi ha una altra part que també requereix atenció i reparacions per solucionar els errors de l’ABS. Si es desgasta alguna de les altres parts de la suspensió, afectarà la rotació de la roda i dels sensors, principalment en trencar-se. Exemple: si els puntals anteriors estan desgastats o han perdut la càrrega de gas, la roda tindrà 'xerrameca' quan es trenqui. Pot ser que el conductor no el noti o que no el senti al volant. No obstant això, el sensor de roda ho recull com una pèrdua de tracció. Per tant, si substituïu els hubs i teniu el mateix problema, substituir els puntals junt amb el hub de la roda podria solucionar el problema. Consulteu el vostre mecànic amb la resta de peces de la suspensió per assegurar-vos que no hi hagi cap problema.

Un altre avantatge de reparar les peces de suspensió desgastades és que el vostre vehicle conduirà més bé i serà molt més segur de conduir.

Com se us va dir quan era un nen, 'presteu atenció'.

Comentaris:

Això va passar amb el meu equinocci de 2005, però quan es va encendre la llum de servei stabiliter, no tenia direcció assistida, per tant, què té a veure amb que el rodament de rodes estigui malament?

06/16/2016 per Edna Thompson

Resp .: 457

Ja ho he vist a la meva vella Jetta, així com a alguns dels cotxes dels meus amics. Tots dos sistemes funcionen mitjançant un senyal de sensors de velocitat de les rodes que generalment es munten als frens o a prop d’ells. Solen tenir la mida d’un rotllo de cèntims. Si estan llançats cap amunt, inclinats fora de l'alineació, desconnectats o els cables estan danyats, enviaran un senyal de 'no girar' a l'ordinador, indicant-li que activi l'ABS (aquest pols que sentiu al pedal del fre) així com provocar tot tipus d'errors al mòdul de control de tracció. Sembla que és la font de fracàs més probable.

Si constateu que un o més dels sensors són defectuosos, consulteu la vostra botiga de recanvis d'automòbils local per obtenir recanvis o rockauto.com. El concessionari hauria de ser el vostre últim recurs per comprar peces, ja que en marquen les peces entre un 100 i un 500%.

La fixació del sensor o dels sensors pot no fer desaparèixer els llums. Haureu de portar-lo a un taller de reparacions GM autoritzat o distribuïdor perquè restableixi els mòduls de l'ordinador de l'ABS i el TC.

O bé, si us sentiu rics, podeu comprar un d'aquests gadgets intel·ligents vosaltres mateixos, però adverteu-vos: els que poden accedir a TOTS els mòduls de l'ordinador costen $$$$$$$$$$ (aquestes unitats OBD-II de 200 $ a la vostra botiga de recanvis d’automòbils locals només pot accedir al mòdul del motor) i us requereixen que consulteu una bona bibliografia de fàbrica perquè no modifiqueu cap paràmetre que us deixi el cotxe encara més lluny. Molta sort!

Comentaris:

El meu mecànic va dir que era la bomba d'oli A B S. He contaminat el líquid de frens

2017.09.11 per Chris Jackson

Doncs dosi que tingui sentit per a qualsevol altra persona ??

2017.09.11 per Chris Jackson

Sí, acabo de canviar els coixinets anteriors en un impala del 2014 quan vaig forçar els pistons de la pinça cap enrere i el fluid es va empènyer cap al mestre, tot el que hi havia estava net, però, després que el fluid va arribar al mestre, el fluid es remolinava contra un altre. Hauré de tornar als conceptes bàsics i netejar el sistema sagnant tot el sistema fins que el fluid quedi net i espero que sigui el truc

2018.03.07 per 0000 0000

com obrir el reproductor de DVD a l'ordinador portàtil asus

Rep: 49

Compreu una peça gm # 22715444 substituïu-la perquè solucionarà el problema

Comentaris:

Bigfndiesel és exactament correcte. He comprat la peça que va suggerir 22715444..problema resolt! Com 50 dòlars. Moltes gràcies!!!!!

01/19/2016 per Cindy

Vaig comprar l’arnès del sensor de rodes abdominals per al costat del conductor i del passatger a Amazon.com per menys de 40 dòlars. El meu marit va canviar l'antic i els llums ja no estan encesos. Ara tot el que hem de tractar és que els llums dels coixins d’aire estiguin encesos. Algú té alguna solució perquè el llum de l'airbag estigui encès?

01/31/2016 per pkjm2616

la llum del coixí d’aire va formar part de la retirada gegant de l’any passat, doneu el número de vin al concessionari i us poden dir amb seguretat .. l’interruptor d’encesa era el problema amb molts d’ells

07/19/2016 per Haywood Ublowme

El problema és la contaminació dels connectors W / H de derivats. En els models anteriors que tenien frens ABS per primera vegada, el sensor formava part del conjunt de cables (tots segellats) tenia una longitud aproximada de 2 a 4 peus. MAI VA TENIR PROBLEMA, ja que l’únic connector que hi havia al compartiment del motor era per sobre de tot el fang, etc. parafang. Ara hi ha quatre connexions a la part de sota del cotxe i dues a la part de sota del cotxe ... NO ÉS MERAVELLOS Hi ha un problema constant. AQUEST DISSENY EN UNA FIABILITAT I ELS CLIENTS PERDEN MILIONS DE DOLARS EN AQUEST UGH .. mal disseny

03/25/2017 per BSD4083

Rep: 100,4 k

Hi ha tantes respostes possibles per a aquesta pregunta, però el vell gall dindi va dir que és millor que llegiu els codis al vostre distribuïdor i que esbrineu exactament què passa. Si teniu accés a un lector que fa abdominals, això us ajudarà molt, però fins aleshores la vostra única conjectura. He substituït les bombes abs per automòbils que tenen un llum de control de tracció encès i he substituït les barres basculants i també heu canviat els sensors abs dels coixinets de roda. Sensors de pedal de fre i accionament per cable de pedal de gas tot per a la mateixa llum. En alguns cotxes és el giroscòpic que us indica quan el cotxe està inclinat que es cargola. La lectura dels codis és la vostra millor opció

Comentaris:

He llegit els codis i he substituït el sensor de la roda, però no ha fet res per solucionar el problema

2018.12.11 per Ruth Detillion

Resp .: 37

El meu calibre de trencament davanter dret de l’equinocci 07 continuava bloquejant-se. Es van substituir els passadors de la guia, es van substituir el sensor de velocitat de l’abs i es va reconstruir la pinça sense resultats. El fre va continuar bloquejant-se i el control de tracció i l’estabilitat del servei continuaven activant-se. No sé què em posseïa per fer això, però vaig posar el peu sota el pedal del fre i vaig tirar cap amunt. Va deixar anar la pinça i va tocar la fusta. Des de llavors no he tingut cap problema.

Comentaris:

Tinc un equinocci 07 i l’indicador ABS i el llum TC s’encén diu que el control de tracció del servei també proporciona l’estabilitat del servei, però el cotxe funciona bé, però de vegades em sento com si el cotxe tiri una mica com si toqués el fre molt ràpid, però de nou quan giro el meu cotxe no diu res, el llum ABS estarà encès durant uns 5 segons i desapareixerà, però si apago el cotxe, s'encendrà ..... quin pot ser aquest problema. ..

08/14/2015 per Miguel Torres

Wendy, OMG, estava literalment atrapat al costat de la carretera ... el meu cotxe no accelerava, i la llum abdominal va aparèixer però va marxar. Vaig comprovar el líquid de frens, vaig apagar el cotxe durant un temps, el vaig tornar a encendre, però encara no podia accelerar si no empenyia l’accelerador fins al metall fins que només es movia lleugerament. La meva filla va començar a plorar, li vaig dir que confiés en Déu i que tingués paciència. Poc després de cercar a Google el meu número, vaig llegir algunes publicacions i just abans de trucar a un camió de remolc, vaig llegir el vostre missatge i posar el peu a sota del descans i aixecar-me va funcionar immediatament. Ara estic assegut al meu cotxe davant de casa i em vaig haver de dedicar el temps lliure a obrir aquest compte per poder-vos informar de l’agraïment d’haver llegit el vostre missatge. Ha estat una setmana laboral extremadament llarga per a mi i tenia moltes ganes d’arribar a casa i relaxar-me amb la meva família. Avui és divendres 15 de gener de 2016. Moltes gràcies Wendy, ets impressionant!

01/15/2016 per Rafek

És fantàstic escoltar-ho, Rafeka! Si teniu temps, hauríeu de publicar-ho com a història d’iFixit. Estic segur que als altres de la comunitat els encantaria escoltar això.

03/25/2018 per [suprimit]

Rafeka, quina història tan sorprenent. Hauríeu de publicar la vostra història a altres comunitats com va suggerir Tanner Lange. Probablement, a d’altres els agradaria llegir-lo. M'alegro que hagueu trobat la resposta per solucionar el problema que heu trobat. A més, estic content que hagueu trobat el coratge de Google amb el vostre problema mentre esteu asseguts al costat de la carretera, en lloc de només aixecar les mans i rendir-vos. Avui en veig bona part. M'agradaria dir aquesta última cosa: les vostres accions aquell dia no passaran desapercebudes, ja que la vostra filla va ser-hi per presenciar la vostra valentia i coratge. Bo per a vosaltres i Déu beneeixi!

2019.11.01 per Anthony Hike

He de comentar també, el meu equinoccio 07 fa el mateix que la llum de la pista de servei s'encén al bloqueig de frens. Posar el peu darrere del descans i deixar anar. L'he de portar al concessionari, això és ridícul

2019.11.06 per Kristen Brooks

Rep: 505

Publicat: 19/01/2014

El meu era un torrent Pontiac del 2006, que és el mateix que l'equinocci Chevy, un mecànic diagnosticat com a un mòdul de fre incorrecte. Són molt cars, de manera que van suggerir eBay. Vaig comprar un d'ocasió garantit per treballar el meu mecànic el va instal·lar i va restablir el sistema informàtic. Va solucionar el problema durant aproximadament un any i després es va tornar a sintonitzar amb el mateix problema, probablement hauré de substituir-lo de nou.

Rep: 13

Tinc un equipatge Chevy 2006 i la setmana passada es van encendre tant els llums d’avís ABS com TC. No tenia pulsacions ni tremolors de bloqueig, és a dir, el vehicle funciona bé. Per caprici, vaig comprovar la pressió dels pneumàtics i vaig assegurar que els pneumàtics posteriors eren prou baixos. Després d’afegir aire ... els llums van quedar apagats (fins avui). Una vegada més es van encendre els llums i SENSE problemes >>>> així que vaig tornar a comprovar i vaig tornar a afegir aire ... els llums es van encendre poc després i es van apagar quan vaig reiniciar el cotxe, per tornar-me a encendre ... Com que no hi ha Símptomes evidents com sacsejar o polsar Vaig a desactivar el terminal Negre o (-) de la bateria per reiniciar l'ordinador. Veurem llavors. Una vegada més ... els meus llums es van encendre sense cap problema.

Comentaris:

Sí, demostra que és un problema elèctric ... netejaré amb esprai els contactes dels sis arnesos de filferro PERQUÈ AQUESTS CONNECTORS ESTAN EN UNA ZONA PROPOSTA DE FANS / ESBROSSES DARRERA DE LA RODA, ES PODEN CONTAMINAR FÀCILMENT si fallo, ALeshores substituiré els dos abs w / h ja que el meu equinocci del 2005 llançarà la llum T / C SENSE MUDAR-SE A LA DRETA DESPRÉS QUE EL MOTOR ESCALFI ... ELS DIES DELS FREDES TOM MOLT MÉS LLARG, PER CAR EL COTXE NO NECESSITA MOURE EL PERÍODE. SÓN PROBABLEMENT SENSORS DE RODES

03/25/2017 per BSD4083

VideoSumo https: //warriorplus.com/o2/a/c264k/0/rep ...

2018.10.10 per robert.stevenson65

Rep: 13

El meu Equinoccio del 2008 fa el mateix, sembla que el pneumàtic posterior dret es tanca i s’encén el llum de control de tracció. El vaig agafar dues vegades al mecànic, no tenen idea de quin és el problema. Continuo afegint líquid de trencament. Però diuen que no hi ha fuita. No té cap tipus de recollida i no puc moure el cotxe un cop es tanca la pausa. Sembla que els pneumàtics s’arrosseguen, sentia la goma que cremava.

Intentaré posar el peu sota el descans. També em van fer arreglar un sensor. En aquest moment estic tan fart del cotxe !!!!

Comentaris:

Tinc un equinoccio Chevy del 2005 i fa el mateix que sembla que els trencaments de l’esquena es bloquegen o s’arrosseguen i es mouran, però els meus llums abdominals i TC es mantenen encesos, però després d’apagar-lo i arrencar-lo funcionarà bé fins que toqui les pauses i després repeteix el que acabo de dir que ho va fer. Alguna vegada heu descobert quin podria ser el problema perquè no tinc idea

2017.05.12 per Forner Garrett

Rep: 13

Tinc una acadia del 2008 quan es controla la tracció dels frens de cop, s’activa una corretja per desactivar-se. Han substituït el sensor d’aire de massa i un interruptor de fre necessita ajuda si us plau

Comentaris:

Tinc un acadia del 2009 i vaig substituir el sensor de la roda del darrere esquerre, que és el que va indicar malament el codi. No va ajudar res, quan la llum està apagada, els abdominals intenten fer un soroll horrible. Quan toqueu 30 mph, s’encén el llum abdominal i el control de tracció i no sentiu soroll en frenar?!?! Ajuda

2018.12.11 per Ruth Detillion

Tinc un Econox Lt del 2006 només substituït per altanator, però la llum del motor encara està encesa, i avui, les llums s’han encès i han perdut tota la potència i no s’encenen ara. Vaig començar a saltar i es va posar en marxa i després no es mourà ni mor .alguna suggerència.

12/30/2020 per junecunhabug

El 2006, la llum del motor lt.econox està encesa. El motor del motor encara està encès. La llum del motor encara està encesa. Els llums abs de Sundenley es van encendre i van perdre tota la potència del vehicle tancat i van intentar reiniciar-lo. Vaig perdre tota la potència i no començaria ni movia llums abdominals i algun soroll estrany i elctrònic

12/30/2020 per junecunhabug

El 2006, la llum del motor lt.econox està encesa. El motor del motor encara està encès. La llum del motor encara està encesa. Els llums abs de Sundenley es van encendre i van perdre tota la potència del vehicle tancat i van intentar reiniciar-lo. perdia tota la potència i no arrencava ni movia llums abdominals i algun soroll estrany i elctrònic d’algú on necessitava consell.

12/30/2020 per junecunhabug

Rep: 13

Problemes amb els frens davanters que arrosseguen els rotors per escalfar-se: he solucionat més d’una dotzena estenent el suport fixat a la part de goma de la línia de fre. Amb el temps, el suport s’oxida a l’interior pinçant la mànega perquè el fluid no torni a alliberar la pinça. Espero això ajuda a algú amb rotors a escalfar-se. GRÀCIES JOE

Resp .: 37

El meu Chevy Equinox del 2009 em va donar l’error de control de tracció, però no hi havia codis, perquè és un problema intermitent. El concessionari va revisar el vehicle i va tornar a trucar, informant que el sensor de velocitat de la roda de la roda posterior esquerra (darrere del conductor) estava obert. En substituir el sensor, s'ha solucionat el problema. BTW, quan vaig anar a recollir l’equinocci fix, un Pontiac Torrent del 2009 va arribar amb el mateix problema.

Comentaris:

VideoSumo https: //warriorplus.com/o2/a/c264k/0/rep ...

2018.10.10 per robert.stevenson65

Rep: 1

Publicat: 19/01/2016

22715444 número de peça 50,00 a ebay

Rep: 1

Hola, si us plau, tinc un Kia Sportage del 2014 ... i tinc un problema amb el turbo, però després de canviar-lo ... però quan condueixo no tinc tota la potència i surten els llums abdominals i de control de tracció i tot el que hi ha al clúster s'apaga sense funcionar, inclosa la càmera inversa i els llums no funcionen ... hem comprovat tot el cablejat del cotxe, però en va ... no em pot ajudar, si us plau, gràcies

Rep: 1

Tinc un equinocci de 2005, i el meu problema és que s’encén i s’enlaira bé, però quan accelero passar la 3a marxa, el pedal del gas perd la potència del motor i apareix una llum triangular amb la fletxa cap avall i la velocitat baixa a 25 mph amb el peu a pis. Però quan paro, la llum s’apaga i funciona bé fins després del tercer cicle de marxes i torna a repetir l’avaria. La llum TC i la llum triangular s’encenen. Tinc veritables comportaments negatius, pot ser aquest el problema de la pèrdua del mode de potència?

Hoover power path pro xl solució de problemes

Comentaris:

hola, tinc un model de 08 chevy uplander i el llum de control de tracció també està encès, però per saber on és a la meva furgoneta puc solucionar-ho jo mateix ????

2018.10.10 per robert.stevenson65

Rep: 1

El meu sable del 2005 anava bé per la carretera. Acabava de posar gasolina, el llum de fre estava encès durant molt de temps, però tan aviat com vaig girar no he tingut problemes de transmissió ni res semblant, però quan giro la roda cap al a la carretera per continuar el meu camí, era com si acabés de llançar el cotxe al parc o em donés cops als frens, tot el que podia fer era precipitar el motor per intentar que es mogués sense canviar de marxa. No podia moure’m, així que d’alguna manera vaig aconseguir al marge de la carretera sembla que no ha tingut cap problema, és un vehicle molt bo, ho fa tot bé, però quan intento canviar de marxa no entra en cap marxa, mai no n’hi ha hagut, fins i tot he intentat treure la transmissió Fusible per assegurar-me que el meu fusible funcionava per dir-me si la transmissió estava sortint, estava bé els meus fusibles també ara el meu cotxe només està assegut allà funcionarà Sona bé, ho fa tot bé, no hi ha cap tipus de soroll que en surti, simplement no es mourà o anar a qualsevol equip. Realment he conduït molt de temps amb la meva llum de líquid de frens mostrant que no sé si això afectarà alguna cosa, si us plau, algú pot respondre a la meva pregunta perquè tothom diu que la transmissió no és la que crec que trans i crec que volen més ajuda en efectiu

Representant: 365

pot ser obvi, però feu que funcionin els llums de fre, si el fusible en alguns vehicles es desactiva l'ABS i el TRC.

Comentaris:

Sí, els llums de fre funcionen, però gràcies, ara la llum es manté encesa tot el temps, el meu mecànic afirma que està en el sensor i que costarà solucionar-ho, de manera que va suggerir deixar-lo. Mai compraré un altre Chevy, aquesta és la pitjor atenció que he tingut durant els meus 50 anys de conducció

2019.08.12 per jaydee11

Tinc un econox lt.awdi del 2006 que va canviar l'alternador a causa de la llum del motor engegada i que estava malament, però la llum del motor s'ha tornat a encendre. Estava conduint i, de sobte, els llums abdominals estaven encès a tots els punts, avorrit. powerful.pulled over shut off off.thhen tried to start it back up but but no luck. got a jump start and make it a couple blocks, all all lights s'encenien i perdien tota la potència i ara no començaran gens. algú pot ajudar jo amb el que pot ser

12/30/2020 per junecunhabug

Chris