La carregadora superior de la sèrie 70 s’agita però no s’esgota ni gira?

Rentadora Kenmore Direct Drive

La Kenmore Direct Drive és una rentadora de Kenmore.



Rep .: 181



Publicat: 09/08/2012



La rentadora omple les agitacions i les parades no s’escorreran ni giraran. Si col·loqueu la mànega al desguàs del sòl, s’escorre, però encara no gira. No es tracta d’una màquina accionada per corretja, s’agraeix l’assistència.



Comentaris:

Bon dia. La rentadora funciona bé fins que arriba al cicle de centrifugació. Durant el cicle d’esbandida, omple la banyera i s’escorre bé. Es pot escoltar el motor en marxa. SENSE filar amb l'agitador.

el meu telèfon prem només els botons

2016.03.05 per Tom Pierce



Disculpeu el meu retard. No he vist aquesta publicació a causa d'un problema tècnic. O bé l’embragatge no enganxa o la cistella de gir no enganxa. Comproveu primer l’embragatge i després la cistella de gir.

2017.06.02 per David Dunne

He tingut el mateix problema que Lisa. Tom, els teus problemes són exactament quin és el meu escenari, que rectificava cada cop obrint la tapa, mirant-la com gira, empeny el comandament d’inici i tiri-la cap enrere per veure com torna a engegar la banyera. Demostrant així que no és l’interruptor de la porta, sinó en realitat algun altre problema. Però seria millor una solució a llarg termini, ja que haver de vigilar-la tot el temps és una mica molest pel preu pagat per la màquina.

No estic molt inclinat a començar a buscar embragatges o cistelles, però si hi ha una solució per a això, seria fantàstic

07/29/2017 per Robert Brunet

Cal tornar-lo a calibrar ...

02/16/2018 per 8759 anònim

Les rentadores Kenmore / Whirlpool de la Sèrie 70 no són capaces de tenir un calibratge. Són sistemes de control manual. L'interruptor de la tapa és tot el que es pot substituir. Ara, un Kenmore 300 o 500 necessitaria un calibratge mitjançant el controlador principal, però una sèrie 70 és un sistema de temporitzador manual. No es realitzen calibracions.

02/18/2018 per David Dunne

7 respostes

Solució escollida

Rep: 670,5 k

Lisa, comprova l'interruptor de la tapa. Podeu engegar la màquina per fer girar el cicle i encendre-la. Un cop comenci a girar, o hauria de ser-ho, al cap d’uns 10 segons, obriu la tapa ràpidament i comproveu si hi ha hagut cap moviment de gir. Si no n'hi havia, proveu de saltar l'interruptor de la tapa i comproveu si funciona. Aquí està un bon vídeo sobre això. Espero que això ajudi, molta sort.

Comentaris:

Gràcies, estava segur que era la bomba.

2016.01.06 per Abamforth

Avui tenia aquest mateix problema i estava tan segur que hauria d’anar a comprar una nova rentadora i després l’he investigat i he trobat aquest lloc. El meu marit va tallar l'interruptor i va lligar els dos cables amb una femella de filferro i els va gravar amb seguretat. VOILA, la rentadora es va buidar i va començar el cicle de rentat. GRÀCIES!!

12/25/2017 per fay_p2000

Gran resposta i vídeo! Va saltar l'interruptor i funciona bé. He afegit una etiqueta d'advertència a la tapa 'Condició poc segura: la banyera NO PARARÀ quan s'obri la tapa'

07/25/2018 per Richard Bermudez

Sí, no tenia ni idea de per on començar, però després de llegir això, vaig inspeccionar l’interruptor que estava trencat i vaig utilitzar la cinta adhesiva per mantenir l’interruptor en posició tancada.

2019.09.03 per Mark Cohn

Fix fàcil! Gràcies!

2020.05.09 per Gary Reed

Rep .: 85

Normalment, cap interrupció o buit sol ser un interruptor de tapa trencat. dos cargols mantenen el tauler de control al seu lloc, traieu-lo i gireu-lo cap amunt i cap amunt. hi haurà 1 connector molex amb 3 cables a la part superior de la rentadora. desconnecteu i passeu dos cables junts mitjançant un clip de paper doblegat en una 'U'. el 3r cable és verd i és un terra. aïllar el pont amb cinta d’electricistes. no saltis a terra. proveu la màquina en rotació i hauria de funcionar ara. això només serveix per diagnosticar el problema, ja que derrota la seguretat de la parada del centrifugat quan s'aixeca la tapa

Comentaris:

Vaig provar el saltador cap als talps sense sort, encara tinc ompliment d'aigua i ajustament, però després es queda mort per desguàs i fa girar el silenci total

2015.09.07 per ratliffsanford

Gràcies. Vaig provar la vostra teoria fent servir un tornavís a l’interruptor de la tapa i, en lloc d’una bomba nova, necessito un nou “interruptor de tapa” que pot ser molt més barat ... Salut!

2016.01.06 per Abamforth

Sé que fa un parell d'anys que es publiquen, però la meva rentadora renta, gira, però durant la rotació estic rebent un clunk wherrrr wherrr clunk molt fort. Qualsevol suggeriment sobre la càrrega no està descentrat.

04/22/2017 per cherylsajk

Això es deu al fet que realment cal substituir el pestell de la tapa. Després l’haureu de calibrar, cosa que podeu fer vosaltres mateixos (vídeo de youtube). El problema de saltar el pestell de la tapa és que durant una determinada part del cicle de rentat i gir, la tapa es desbloquejarà, però si mai no s’eleva per mostrar la màquina, tindràs els mateixos problemes contínuament ... té sentit?

02/16/2018 per 8759 anònim

Rep: 409 k

Sembla que la bomba de drenatge ha desaparegut ja que drena per gravetat sense cap problema. El gir no començarà si encara teniu aigua a la banyera.

Si teniu un voltímetre, comproveu si podeu llegir el voltatge a la bomba quan necessiti funcionar. Ves amb compte! ja que no us voleu sorprendre!

Comentaris:

Gràcies Dan. Sóc un idiota a l’hora de treballar en aquesta màquina. Sóc una dona soltera que no té més remei que intentar solucionar-ho jo mateix. Fa dues setmanes que baixa cap a baix. De vegades funciona, de vegades només omple i agita, de vegades només omple res. Si espero unes quantes hores o fins al dia següent, torna a engegar-se, però és remuntant si acabarà el cicle o no. Vaig notar que el nivell de l’aigua era més alt del que hauria de ser el darrer cop, així que en vaig treure una mica i va començar a girar. Tinc una mica de por de desmuntar-lo, però causaré que el torni a recuperar en millors condicions de treball

2015.03.12 per Jax Guthrie

Gràcies, vaig assumir el pitjor quan la màquina no es va buidar, jo també vaig suposar que la bomba era el 'problema', però Mazdanoob va suggerir que podria ser un 'interruptor de tapa trencat', així que vaig anar a la meva màquina amb un tornavís i el vaig provar. i el commutador estava 'tot el camí baix' a la màquina .... Per tant, el nou interruptor és ...

2016.01.06 per Abamforth

Com se sap si és la bomba de drenatge o l’interruptor de la tapa

2016.01.12 per Yvonne Eberle

La forma més senzilla de saber-ho és girant el dial del temporitzador a 'Gira' i escoltant si comença a drenar-se i / o girar-se. Si no hi ha so i no passa res, el 98% de les vegades, l’interruptor de la tapa està trencat. Si sentiu un brunzit, però res no s’esgota, la bomba té una obstrucció. Pot quedar bloquejat per una obstrucció com un mitjó cap avall a la bomba o per si surt aigua del segell de la bomba. La bomba sempre gira amb el motor perquè es tracta d’un sistema d’acció directa. La bomba està connectada a un costat del motor i la transmissió a l’altre costat del motor. Però només drena quan el motor gira en sentit contrari al cicle de rentat, en cas contrari, només recircula l’aigua de la banyera durant el cicle de rentat. Per tant, si no gira / gira / esgota i el motor sona com si estigués tararejat, és hora de mirar la bomba.

2016.03.12 per David Dunne

el meu no tarareja, té un sonall, però ho he comprovat tot

com arreglar joystick amb joystick

01/13/2017 per El

Resp .: 37

Amb el meu Wirlpool Heavy Duty, l’interruptor de la tapa em va caure a la mà quan el vaig agafar per comprovar-ho. Vaig saltar els cables no verds amb un fil sòlid a la meitat de tres puntes de plàstic blanc de l’interruptor modular sota el tauler on entrava a la part posterior del tauler d’esfera des de la part superior de la rentadora. Vaig posar un rètol a la part superior de la meva rentadora que deia 'Seguretat sobre els desplaçaments al seu lloc: sense ús per part dels nens' o alguna cosa així.

Rep: 49

No estic segur de què voleu dir amb un sonall. Voleu dir un so 'clac'? Aquest seria l'acoblament del motor. Fàcil de canviar. Estireu la tapa del cos traient els dos cargols que subjecten el tauler de control al cos, enrotlleu el tauler de control cap amunt i traieu els dos clips de cada costat del cos al tauler posterior mitjançant un tornavís de cap pla. Inclineu el cos cap enrere cap a vosaltres i traieu-lo. Traieu els clips del motor de la bomba i, a continuació, els clips del motor. L’acoblament és un tros de plàstic de tres puntes amb un coixí de goma entre ell i l’altre acoblament de la transmissió. Trenqueu l’acoblament antic i substituïu-lo per un conjunt nou, que tingui un metall queen-sert on s’ha de colpejar amb martell a l’eix de la transmissió i a l’eix del motor. Aneu amb compte d’utilitzar un endoll de 7/16 per tocar els acoblaments, ja que els trencareu al voltant de la base de la transmissió i els pals del motor. Torneu a alinear els acoblaments a través del tampó de goma i torneu a fixar el motor i la bomba de drenatge. Torneu a muntar el cos mantenint el cos per la tapa superior, inclineu 30 graus cap a la tapa i feu lliscar la part inferior del cos per sota de la barra prop del terra. Aneu amb compte d’empènyer el broc d’ompliment per sota de la part superior del cos abans de substituir els clips i els cargols al tauler de control.

Comentaris:

hola, la meva rentadora Kenmore només fa el cicle de rentat (agita), però no gira ni escorre. Algú em diu que és el motor. Però un cop es renta no hi ha so. La màquina simplement s’atura. Algun suggeriment, si us plau?

02/23/2017 per S'equivoca

Tinc el mateix problema

2017.11.09 per Joey Ramsell

hola, la meva sèrie 2272 70 del model Kenmore té més de 10 anys i m'encanta. Després de mirar noves rentadores, són complicades i prefereixo continuar solucionant aquesta. ... de manera que durant el procés de drenatge en el cicle de centrifugació, l’aigua s’evacua, però hi ha un fort soroll a mesura que bombeja. l'aigua ha de bombar aproximadament 6 'd'altura al desguàs i després cau en gravetat. Mai no he tingut cap problema. Va substituir l’embragatge fa 11/2 anys. S'està intentant solucionar problemes. Fer clic al so no és bo. Podria ser l'acoblament del motor? o què més? Cal substituir el motor. Ajuda si us plau. Gràcies, John

01/18/2019 per jgeichenlaubinc

Rep: 1

Torneu a calibrar-lo. Consulteu un problema de calibratge de Kenmore a YouTube. És lamentable que les rentadores tinguin un cervell propi.

Comentaris:

estil de rentat incorrecte per a això

05/21/2018 per Mazdanoob

Rep: 1

D'acord, tinc una rentadora similar, ho fa tot menys fer girar l'aigua, canviar l'interruptor de la tapa però no girar durant el cicle de gir, l'aigua s'escorre, però no gira. Puc restablir manualment per girar i funciona, però no ho farà durant el cicle regular de rentat i gir. la rentadora agita i renta la roba, i passa pels cicles que sembla que salta el cicle de gir. però l’aigua s’escorre durant el cicle de centrifugació.

Comentaris:

Tinc el mateix problema amb la meva sèrie kenmore 70, només rentaré els cicles de centrifugació i drenatge ... No emet cap so quan el giro perquè giri ... He llegit els comentaris anteriors i espero és l'interruptor de la tapa ...

09/25/2018 per Danna Owens

espero que tingueu sort, l'interruptor és fàcil de reemplaçar, només és una mica complicat d'arribar sense treure la carcassa externa. Sospito que passa una altra cosa. Necessito discutir amb el meu home de recanvi per obtenir ajuda addicional. desmuntar les coses i tornar-les a unir no és tan difícil com ho fan les persones reparadores, crec que vaig gastar menys de 25 dòlars en parts i aproximadament una hora en temps de reparació, ja que era la meva primera vegada, els vídeos utube també van ajudar.

09/25/2018 per FRANCIS DOLARHYDE

Francis, què has descobert? Tinc el mateix problema amb el meu Kenmore.

02/24/2020 per reneemylakay

Lisa