El meu lg 50uh5530 no s’encén. La llum vermella parpelleja tres vegades.

LG 60LM6450 Televisor LED 3D de 60 polzades Full HD

El LG 60LM6450 és un televisor LED de 60 polzades llançat el 2012. És compatible amb vídeo 3D amb ulleres a una resolució de 1920x1080 píxels.



Rep: 59



Publicat: 09/05/2018



El meu lg 50uh5530 no vindrà. No hi ha so, no hi ha cap imatge i el llum vermell parpelleja tres vegades. Llegiu moltes preguntes i preguntes per descobrir que aquest problema pot ser un component múltiple des de la placa d'alimentació fins a la placa principal i fins i tot les tires de leds en alguns casos. He intentat desconnectar la unitat durant 24 hores dues vegades sense sort. He retirat la tapa posterior per inspeccionar visualment si hi ha condensadors danyats o connexions soltes i no he trobat res. Hi ha un feble so que toca des de la cantonada inferior de la placa d'alimentació a prop dels condensadors. També he comprovat els 12 pins d’alimentació amb el mesurador i tinc una lectura en espera de 3,5 V, però en lloc d’obtenir 13,2 V per als pins centrals, tinc 6,5 a 7,0 V. Buscant més consells per assegurar-me que no malgasto diners. Estic preparat per substituir els taps, tota la placa d'alimentació, la placa principal o qualsevol altre component per solucionar el problema. Simplement no vull comprar una peça cara com han fet altres quan pot ser alguna cosa senzill



Bloqueja la imatge' alt=

Bloqueja la imatge' alt=

Bloqueja la imatge' alt=



Bloqueja la imatge' alt=

Bloqueja la imatge' alt=

Bloqueja la imatge' alt=

les tecles de volum i brillantor no funcionen en mac

Comentaris:

S'han comprovat els pins de la tira de leds i no s'ha obtingut cap tensió amb el connector entrant o sortint. Tots els condensadors es veuen bé.

2018.06.09 per James Walker

Tinc la mateixa televisió que he començat avui! Mai no compraré mai cap altre producte LG .. Brossa !!!

03/16/2019 per edweeks3

Acabo de passar-me avui. Oh bé.

2019.08.07 per Todd Carns

Es va resoldre amb la solució oldturkey03? Només vull saber si m’hauria de submergir en això

2019.09.11 per Eric Benroth`

Acabo de fer el mateix. És un lg50uk6090pua.

01/26/2020 per Radioace318

9 respostes

Solució escollida

Rep: 670,5 k

@scottcountyhero

publica algunes imatges dels teus taulers. Utilitzeu aquesta guia Afegir imatges a una pregunta existent per això. Ens permetrà veure què veieu. Marqueu on ja heu comprovat els voltatges. No sóc amic de només canviar els components a menys que sàpiga els que s'han de substituir. Per descomptat, això no vol dir que no funcioni, només no és el meu mètode preferit. Us suggeriria que mesureu les sortides de la vostra placa d’alimentació d’acord amb el que se suposa que haurien de ser. Això us donarà una indicació que la vostra placa d'alimentació funciona o no. Recordeu que certs voltatges de la vostra placa d'alimentació canviaran amb l'entrada de la placa principal. Essencialment, és la placa principal que controla la placa d'alimentació. Una vegada més, això no vol dir que una nova placa d'alimentació no solucioni això, però, de nou, qui ho sap. El mateix per a la vostra placa principal i la vostra placa T-con.

Actualització (10/10/2018)

Aquí teniu el diagrama de flux del vostre model.

Teniu el 3,5V en espera. Comproveu la continuïtat del fusible F2 i veureu les tensions a la dreta del transformador. podeu mesurar per veure si existeixen a la part inferior del tauler. La part d'on prové el clic sembla que conté almenys un díode i un transistor de potència. Podeu consultar aquestes parts. De moment, si tot es comprova i el vostre tauler no té el voltatge de 13,2, això significaria que es tracta d’un tauler d’alimentació deficient. (més enllà dels mals condensadors)

Comentaris:

Feu-me saber si aquestes fotos són útils per a Turquia i thnx per ajudar-vos.

2018.10.09 per James Walker

Rep: 13

Hola, doncs, el meu 55UH5500 LG, he substituït la placa d'alimentació i la placa principal. Encara tinc un flaix LG i després tres llums parpellejants i es torna a apagar. Qualsevol solució

Comentaris:

per casualitat, heu comprat aquestes peces a la botiga jimmy o a les peces de televisió d’avui, com he fet per esbrinar en lletra petita que les parts no es recuperen, de manera que podrien venir a la televisió amb el mateix problema.

2019.03.10 per edweeks3

Això va ser el que em va irritar. No era com comprar una peça de cotxe nova, fabricada, que sabíeu que tenia un 99% de possibilitats de ser bo. És el tauler d'algú altre, refabricat. El consens és que és el xip gràfic de la placa principal. Però la meva placa elèctrica tenia 10,2 V en lloc de 13,2: compreu-ne una de nova.

Si ets com jo, odies llençar coses i vols solucionar-ho. Però vaig gastar molts diners i no els vaig arreglar mai, i vaig comprar un TCL de 55 'a Walmart per 300 dòlars, amb impostos i un programa de tres anys per' arreglar-los ', va arribar als 360 dòlars més o menys.

2019.09.11 per James Vickers

Rep: 3.4k

Començaria provant / substituint els taps electrolítics de la placa d’alimentació, ja que aquesta és la solució més barata, el problema més comú, i ja heu mesurat un voltatge inesperat en aquesta placa. Aquí teniu una imatge amb fletxes vermelles que apunten a tots els electrolítics de la vostra placa d’alimentació:

Cerqueu condensadors que surten o, fins i tot, surtin de la ventilació superior. Podeu provar els límits amb un comptador ESR per confirmar un error, però no és necessari si no en teniu cap.

ADVERTÈNCIA: Assegureu-vos de descarregar totes les tapes abans de posar-vos en joc Com descarregar de forma segura un condensador

Després d'això, mireu de substituir la placa d'alimentació.

les tecles de croma de la rasa negra no funcionen

Comentaris:

Gràcies Tim. Estic d'acord que aquí és on començaré. Podeu publicar un enllaç a un proveïdor d’aquests condensadors en particular.

2018.05.09 per James Walker

Heu pogut solucionar-ho substituint els majúscules? Tinc el mateix problema amb el meu televisor de la mateixa placa d’alimentació.

2019.03.01 per Zepherius Cole

Tinc el mateix televisor: tres parpelleigs, el vaig desmuntar, vaig comprar una eina, vaig comprovar totes les tires de LED. Totes funcionaven a 16,2 volts. Així, la solució número 1 falla. Vaig notar que aquests dos condensadors llargs de 450V 68uF semblaven divertits, hi havia un punt lleugerament cremat a la part posterior. Acabo de demanar-los i soldar-los. Va quedar suau, l'he encès, ha llampegat el logotip de LG, s'ha quedat en blanc, el llum d'espera ha parpellejat tres vegades. Inversió de 60 dòlars fins ara, però 27 dòlars era un metre i 15 dòlars era un manual bastant inútil. Tinc tres descàrregues més si algú en vol una còpia.

No sento cap soroll de clic, però realment no es manté prou temps per sentir res. A part del flaix, els llums LED encara que funcionen, no es mantenen engegats. La resta de condensadors tenen un aspecte força bo.

Tindran tensió aquests pins amb el televisor apagat, perquè realment no es manté prou temps per comprovar-ho.

2019.04.01 per James Vickers

Hola James, has solucionat aquest problema? Estic treballant en el mateix tema que vosaltres. 6-7v als rails 13.2 i, a continuació, 10.2v constant quan intento engegar-lo. Flash ràpid del logotip i després s’apaga. Els cables LED em queden gairebé 90v. Si ja ho heu resolt, m’encantaria saber quin era el problema per estalviar-me una estona. Si no, encara teniu una còpia d’aquest manual de servei i us faré saber què trobo.

2019.02.03 per doctabot

Tinc el mateix problema. Si us plau ajuda. Tinc un LG de 40 n que puc utilitzar per a peces si algú em diu què he de fer. Gràcies Matt

2019.11.03 per foxatvracing

Rep: 1

això és el que em vaig separar fins ara. Un a l'esquerra de 43 polzades funciona bé. Acaba de trencar la pantalla. El nen la va tocar jugant a casa. Altres van deixar de funcionar fa 2 dies.

Actualització (03/11/2019)

Ho sento, aquesta és la meva etiqueta

el pal analògic dret de ps4 es mou per si mateix

Comentaris:

He sabut que hi ha un senyal de retorn de la placa principal que és un error i que apaga la font d’alimentació. En aquest connector de 12 pins, l'únic que puc veure que seria el retorn de l'error seria el cable ENA. Alguna idea? Pel que entenc, treure aquest cable del endoll es posarà en marxa.

2019.02.11 per Todd Hoomer

Escolteu, nois, el LG 50uh5530, tinc 4 d'aquest televisor; la llum d'alimentació que parpelleja quan obriu el televisor comproveu els condensadors per a la protecció de 3,5 V si estan bé, aleshores teniu una tira de led malament, he reparat tots els meus televisors i és sempre la tira de led inferior a l'esquerra o a la dreta. si us plau, apagueu la llum del darrere.

2019.12.12 per Mervin Gabriel

És una tira LED dolenta, tenia el mateix problema

01/23/2020 per Gary Wright

Només cal un LED dolent per tenir aquest problema

01/23/2020 per Gary Wright

no sé res d’il·luminació. recomanaria una configuració segura per a l'ús quotidià?

06/15/2020 per Lacey Roy

Rep: 1

per què la meva tauleta samsung no es carrega?

Publicat: 03/11/2019

S'han substituït la majoria de majúscules, no les petites. No era així? Les tires substituïdes funcionaven, no? Tinc MOSFET fora, i algunes parts són aquí, però van haver de retirar l’estació de reparació de la taula del menjador mentre els parents visitaven. Encara no he pogut provar-los. Són les petites parts sota els dissipadors de calor. Dubto que siguin ells, per ser sincer.

Suggeriria a tothom que vulgui 'jugar' amb aquest televisor que segueixi endavant i compri un dels mesuradors ESR econòmics: tinc un provador ESR MK-328 LCR. La Xina va costar uns 25 dòlars i va trigar unes quantes setmanes a arribar aquí. Podeu utilitzar-lo per comprovar els taps després de descarregar-los primer, sense desoldar. Els majúscules són econòmics, però quan afegiu enviaments resulten costosos.

Francament, m’agradaria que n’acabés de comprar un altre: ja he gastat la meitat del cost inicial i encara n’hi ha prou. Només es tracta de quant de temps segueixo intentant. Però ara tinc el provador, que pot provar les coses a la pissarra, de manera que, quan hi torni, potser ens trobaré amb una part dolenta. Desitja'm sort. M’he de vèncer.

Comentaris:

He llegit en alguns fils que la gent diu que el problema és a la placa principal i que escalfa el xip gràfic a 285 graus durant uns deu minuts (punt de fusió de la soldadura) amb un llum de calor o per altres mètodes (alguns utilitzen el forn, però sembla cru) bàsicament fon el soldat i soluciona petits problemes. L’estava desant com a tipus d’últim recurs. Algunes persones utilitzen aquestes pistoles de bufat de calor per les quals podeu ajustar les temperatures. Només em preocupa tots els endolls de plàstic.

Consulteu exemples a YouTube: crec que es diu 'reballing', referint-se a les boles de soldadura petites que fan els centenars de connexions amb les quals es solden els xips.

03/16/2019 per James Vickers

Rep: 1

Publicat: 10/03/2019

Finalment vaig deixar de llançar bons diners rere els dolents.

Al costat positiu, vaig tornar a fer servir el mesurador ESR fa uns dies. Vaig demanar i soldar alguns condensadors nous en un mòdem Arris 6141. Això tampoc va funcionar. Això de 'substituir els condensadors' no m'ha funcionat mai.

No puc suportar llençar el televisor ni donar-lo a BestBuy. Suposo que ho hauré de fer en algun moment.

Encara estic veient un model més antic que tenia, irònicament un LG 42 ”.

M’agradaria que algú brillant ho descobrís i el publicés. Estaria disposat a apostar que és el mateix component dolent, probablement només una simple feina de soldadura.

Tampoc confio que els taulers que compreu siguin funcionals.

Comentaris:

Espero que encara no s’hagi rendit ...

2020.10.07 per Chris Contreras

Rep: 1

bé, hi ha una manera de comprovar si es tracta de les vostres tires LED, desconnecteu-les de la font d'alimentació i veure què passa, mesureu la tensió de la placa d'alimentació dels connectors LED; feu el mateix amb elles endollades si el voltatge es manté igual. no són els llums posteriors, mesureu totes les tensions de la potència amb el LED desconnectat.

Comentaris:

Comproveu la potència bd de 3.5v de potència ck a la llum de fons, alimentació ck de la font d'alimentació a la placa principal, de la placa principal a la placa tcon, de la placa tcon a la pantalla lcd. Tinc 4 d'aquestes TVS amb el mateix problema, i sempre és la tira de led inferior o dreta dreta o esquerra que té més d'un led cremat substituint una tira i els 4 TVS segueixen funcionant. Sé que és un desafiament eliminar la pantalla lcd, heu d’aconseguir dues ventoses per treure-la. Oh, m’oblido d’esmentar per comprovar si hi ha bona sort als condensadors de la placa d’alimentació.

com fer una antena d'alta definició

12/28/2019 per Mervin Gabriel

Rep: 1

Fa més d'un any que tinc problemes per substituir els dos taulers, encara no he tingut sort, però avui ho he entès! Traieu aquest cable dels 12 pins i ja funciona.

Comentaris:

aquest truc amb tall de filferro. no em va ajudar. Jo diria que fins i tot res no va canviar. El mateix logotip de LG apareix a 0,5 segons i el televisor es torna negre i 3 llums vermelles parpellegen

2020.06.10 per remembrancenn

Rep: 1

Fxed meu LG 50uh5530!

No s’encendrà. Parpelleja el logotip de LG durant 0,5 segons i es torna negre. El llum vermell del botó d’engegada va parpellejar 3 vegades després.

En el meu cas, la solució era substituir les tires de llum de fons.

Per encàrrec de https://www.shopjimmy.com

Mireu aquest vídeo com substituir: https: //www.youtube.com/watch? v = Un80z_fJ ...

Vaig trigar 1,5 hores amb un tornavís normal (manual).

va gastar 75 dòlars

PD. per treure la pantalla he utilitzat 2 porta-tovalloles Ikea.

James Walker