La meva Dodge Caravan del 2002 no s’iniciarà ni es girarà

2001-2007 Dodge Caravan

Presentat al Saló Internacional de l’Automòbil nord-americà de 2000 el 10 de gener de 2000, el Dodge Caravan i el 2001 Chrysler Town & Country van ser llançats a la venda a l’agost del 2000.



Rep .: 73



Publicat: 24/10/2011



2002 Dodge Cravan va deixar de córrer a gran velocitat. Totes les llums dels instruments funcionen. No hi ha cap llum de motor de servei encesa. Quan gireu la tecla, s’apaguen els llums de l’instrument i es fa un petit clic a la caixa del fusible. la bateria està carregada i els terminals estan nets. Es comprova el cablejat a la caixa de fusibles i l’ordinador. Fusebox i ordinador substituïts per altres que funcionen. Alguna idea?



Comentaris:

Heu substituït la caixa de fusió i l'ordinador a causa d'aquest error?

10/24/2011 per oldturkey03



Tinc un Dodge Caravan i un Chrysler Cirrus ... tots dos problemes que vaig tenir amb aquests vehicles eren els mateixos. Transmissions i emissions. La millor opció és comprovar-les primer. Mai tornaré a comprar la marca. Ah ... També vaig conduir la marca Chrysler i Dodge per fer un servei de lliurament i els seus vehicles continuaven fallant a tot l’Estat. Proveu Chevrolet o Ford.

10/24/2011 per Orlando

M'agradaria intervenir, si està bé? Primer, on es trobava l’ordinador? Darrere de la coberta del para-xocs davanter o sota el capó a prop del suport del radiador? El relé d’arrencada es podria canviar amb el relé del compressor d’aire condicionat. Ho vas provar? El clic podria ser el relé d'ASD o el relé d'arrencada. Tots dos haurien de funcionar correctament per funcionar, però el relé d’arrencada ha de funcionar perquè es giri. Comproveu-ho. Estan etiquetats, hauria de ser una prova fàcil.

2013.06.04 per Comerciant

M'agradaria afegir, però no estic segur de si això ajudarà a tothom. Vaig aconseguir que la caravana no funcionés i el sistema de seguretat semblava ser el problema. Vaig trobar un vídeo a YouTube on es fonen els cables de l’arnès. no es van fondre junts, però començaven a fer-los i els vaig separar. on hi ha els cables. si mireu darrere de la bobina d’encesa. podeu seguir l’arnès de filferro i veureu una coberta de filferro que s’assembla més a una tapa de velcro que no a cinta adhesiva. Vaig treure la tapa de velcro i vaig separar els cables i el cotxe va arrencar i crec que hauré de gravar els cables separats per assegurar-me que no tornaran a entrar en contacte. Espero que això us ajudi. pel que vol cobrar el concessionari i no ho trobi mai. no malgasteu els vostres diners tret que us puguin dir quin és aquest problema. Per què no tenen un butlletí sobre aquests cables que es fonen junts, em queda més enllà. han de recordar aquest problema i simplement canviar la tapa o gravar-les d’una altra manera

2015.08.06 per Adam Truesdale

M'he oblidat d'aquest missatge, sento no haver actualitzat abans. el problema era un mal cable sota la safata de la bateria. Vaig trigar una estona a trobar una altra botiga i després va trigar menys de cinc dòlars a arreglar les connexions segons el que em va dir el propietari. M’agradaria poder investigar-ho més, però la senyora ho condueix tot el temps ara. sembla que hi ha hagut algunes retirades d'aquests monovolums per problemes de cablejat. així que truqueu als concessionaris per esbrinar si s’ha retirat el vostre.

10/30/2015 per Adam Truesdale

10 respostes

Solució escollida

Rep: 670,5 k

Les llums dels instruments s’apaguen i un clic a la caixa de fusions em portaria a creure que es tracta d’un relé o d’un problema d’arrencada.

Realització de la prova de relé d’arrencada.

(3) Realitzeu una inspecció visual del solenoide d'arrencada / arrencador per detectar si hi ha corrosió, connexions soltes o cablejat defectuós.

(4) Localitzeu i traieu el relé d’arrencada del Power Distribution Center (PDC). Consulteu l’etiqueta PDC per identificar i localitzar el relé.

(5) Connecteu un interruptor d’arrencada remot o un cable de pont entre el post positiu de la bateria remota i el terminal 87 del connector del relé d’arrencada.

(a) Si el motor s'encén, el solenoide d'arrencada / arrencador és bo. Aneu a la prova del relé d’inici.

(b) Si el motor no arrenca ni fa xerrades de solenoides, comproveu el cablejat i els connectors del relé d’arrencada al solenoide d’arrencada i del terminal positiu de la bateria al lloc d’arrencada si hi ha connexions fluixes o corroïdes.

Particularment als terminals d’arrencada.

(c) Repetiu la prova. Si el motor encara no funciona correctament, hi ha problemes al solenoide muntat a l’arrencador o a l’arrencador i substituïu l’arrencador. Inspeccioneu les dents de l’engranatge de l’anell.

RELÈ INICIAL

ADVERTÈNCIA: COMPROVEU PER ASSEGURAR QUE LA TRANSMISSIÓ ESTI AL PARC / POSICIÓ NEUTRAL AMB EL FREN D’ESTACIONAMENT APLICAT. AQUEST POT RESULTAR EN LESIONS O MORTS PERSONALS.

PROVA DE RELLEU

El relé d’arrencada es troba al centre de distribució d’energia (PDC) del compartiment del motor. Consulteu l’etiqueta PDC per identificar i localitzar el relé.

Traieu el relé d'arrencada del PDC tal com es descriu en aquest grup per realitzar les proves següents:

(1) Un relé en la posició sense energia hauria de tenir continuïtat entre els terminals 87A i 30 i cap continuïtat entre els terminals 87 i 30. Si està bé, aneu al pas 2. Si no està bé, substituïu el relé defectuós.

(2) Resistència entre els terminals 85 i 86 (electroimant)

ha de ser de 75 ± 5 ohms. Si està bé, aneu al pas

3. Si no està bé, substituïu el relé defectuós.

(3) Connecteu un cable B + de bateria als terminals 85 i un cable de terra al terminal 86 per activar el relé. El relé ha de fer clic. També proveu la continuïtat entre els terminals 30 i 87 i no hi ha continuïtat entre els terminals 87A i 30. Si està bé, consulteu el procediment de prova de circuit de relé. Si no està bé, substituïu el relé defectuós '

Espero que això us comenci. Podeu descarregar el manual de servei des d'aquí Bona sort.

Comentaris:

El meu fa el mateix i no és el titular ni el relleu. Comprovat tots dos més d'una vegada. També hem comprovat l’interruptor d’encesa. El meu no acabava d’arrencar-me després d’entrar-hi des de la botiga. Alguna idea? Faig de mainadera i realment necessito la meva furgoneta. Gràcies

reparació de pantalla microsoft surface pro 3

2015.07.06 per beth broughton

Dodge Grand Caravan de 2001 de les meves dones ho va fer, però va ser una 'mala bateria' qui ho hauria endevinat .....

2016.05.12 per cwquick

Proveu de posar-lo en un punt neutre i va començar a aparcar

12/20/2016 per Brian Benz

Si teniu la finestra amb alimentació sense motor engegat, el vostre interruptor d’arrencada d’encesa darrere de l’encesa de la clau

De vegades, l’eix podria trencar-lo a Google.

12/23/2017 per Ruben Mercat

SWAG hi ha un interruptor de bloqueig activat a la caravana (i la majoria dels cotxes) si això no aconsegueix que BINGO aconsegueixi exactament el que heu experimentat. I sí, m’han deixat a l’altra banda de East Jesus (una ciutat d’Alabama, BTW) literalment en una nit fosca i tempestuosa. FWIW el commutador pot estar malament o desalineat.

09/23/2018 per Per quèMeLord

Rep: 97,2 k

Peter, si la bateria / les connexions, els fusibles i els relés tenen un bon aspecte, comproveu les connexions a l’arrencador i si el cable negatiu s’adhereix al motor / suport per si estigui fluix / corroït. Si tot sembla bo allà, probablement sigui un mal titular.

Comentaris:

Vaig fer tot això. I substituït, va estar bé per un dia i ara no tornarà a començar ...?

2016.08.09 per Sunnygrl

Si va començar després de posar el motor d’arrencada nou, comproveu de nou l’estat de la bateria i totes les connexions, és possible que tingueu un motor d’arrencada nou defectuós. És possible que vulgueu una bona tecnologia. fer una ullada, diagnosticar i estimar la reparació.

2016.08.09 per L Pfaff

Pot ser que el cable estigui a terra o que estigui malament a la safata de la bateria

2016.10.09 per Adam Truesdale

Prova senzilla de terra malament: utilitzeu mig joc de cables de pont entre el negatiu de la bateria i el bloc del motor. Si comença, teniu un terreny pobre entre el bateador (neg) i el bloc. Aquest problema no es limita a esquivar.

2016.04.12 per Per quèMeLord

Comproveu que el cos estigui a terra sota la safata de la bateria i els cables que hi condueixen. Tot i que la bateria i la safata estan fora del camí, és el moment oportú per treure el fusible i la caixa de relés adjacents i comprovar si hi ha corrosió als connectors que hi ha a sota. És una causa menys comuna del problema, però la feina dura per arribar-hi ja està feta,

2017.01.10 per Carrer Oliver

Rep: 13

Publicat: 26/11/2016

La meva gran caravana esquivada del 2004 no giraria. S'ha substituït la bateria i encara no s'inicia. Va acabar sent el fil conductor del solenoide que l’arrencador està fluix. Si ho miro, començarà. Buscant obtenir un cable de recanvi.

Comentaris:

Necessitar ajuda. La meva caravana esquivada del 1999 ha tingut problemes de sobreescalfament. Va haver de posar els ventiladors en l'interruptor de palanca. Ahir es va sobreescalfar i va morir. Ara està intentant arrencar però no ho farà. Van aparèixer els codis p1491 i p0420. Si us plau ajuda

01/26/2017 per luvingmomof7.kh

Voldreu que algú repari el cablejat. Com a part, aquest cable forma part d’un arnès que té el cablejat d’alta potència i el preu de la peça i la mà d’obra per instal·lar-la és suficient per pagar per substituir diverses dotzenes de cables.

2017.01.10 per Carrer Oliver

Tinc un vídeo de YouTube a Abu mannocchi al meu cotxe que no es gira. Podríeu donar-me suport allà? Vaig canviar l'alternador de combustible de les bobines d'espurna de la bomba d'aigua del cinturó de serpenteen. El cotxe em va morir mentre empenyia un turó cap amunt. també se sent com quan empeny el peu cap avall sobre el gas és feble

03/19/2018 per abu mannocchi

@abumannocchi Vaig escoltar la teva furgoneta. Tinc unes quantes preguntes, se l'ha quedat sense oli o s'ha escalfat? El vostre convertidor catalític està endollat. La forma en què s’enrotlla sona treballat. Alguna vegada heu tingut un codi de sensor O2 aigües avall i no heu substituït el sensor. si ignoréssiu el codi i continuéssiu conduint, podríeu haver endollat ​​el gat i ara tenir tanta pressió contrària que la furgoneta no pot començar. Podeu provar de desconnectar el gat per veure si començarà sense contrapressió.

03/19/2018 per Jimfixer

Rep .: 73

val la gent espero que això ajudi a alguns. Tinc una caravana del 2002. i quan intentava engegar el cotxe sonava l'alarma i els llums del tauler parpellejaven com a bojos i el relé d'anuncis feia clic sense parar. així que després de buscar ajuda en alguns llocs. He trobat un vídeo de youtube amb el mateix problema: els cables darrere del mòdul d’encesa tenen un punt on no és fàcil arribar i els cables començaran a fondre’s junts. busqueu el filferro cobert amb el que sembla una tela. té velcro si això ajuda. traieu-lo i estireu els cables. També he fet servir greixos dielèctrics per al connector. També vaig treure el mòdul d’encesa per facilitar-lo i utilitzar el greix del connector. ja funciona i no hi ha ajuda del distribuïdor. si els cables es fonguin, hauria gravat els cables abans de tapar-los de nou.

Comentaris:

No puc dir si això és només un troll. No hi ha cap 'mòdul d'encesa', no hi ha relés d'anuncis i, com a fabricat, no hi ha velcro en cap lloc del cotxe. Puc suposar que el relé d’anuncis significa el relé d’apagat automàtic (TEA). Puc suposar que es refereix a alguna cosa amb cinta de tela recoberta de vinil, però cada paquet de filferro encastat en una funda de teler dividit té cinta de tela recoberta de vinil negre als dos extrems i a cada Wye (Y). Per al mòdul, l’OP podria significar l’interruptor d’encesa, el mòdul de control del tren motriu (PCM), les bobines d’encesa o gairebé qualsevol altre component. Puc entendre que l'OP tingui un curtcircuit gairebé arrossegant la tensió en algun circuit, després un relé obre la potència de tall i, després, amb una tensió més alta, el relé es tanca de nou. Hi ha 3 relés que podrien xerrar durant l'inici i no hi ha cap raó per esperar que la publicació hagi identificat la que estava xerrant. Gairebé tots els circuits del vehicle poden provocar aquests símptomes. La causa més comuna del símptoma citat és en realitat la corrosió al punt de terra sota la safata de la bateria.

2017.01.10 per Carrer Oliver

Rep: 1

La meva, he desconnectat la bateria, he connectat el cotxe posterior ni tan sols faig clic; he substituït l’arrencador, realment, el mateix cotxe començarà per passar de postiva a solenoide. posar empenta. Canvieu per començar, però heu de girar la clau per iniciar la posició o el cotxe no començarà bé, així que haureu de fer-ho fins que trobeu la reparació correcta, així que activeu la clau per iniciar la posició i premeu el cotxe inferior començarà bé, espero que us ajudin a aconseguir-ho ves fins que trobis el problema correcte

Comentaris:

L'interruptor de clau controla el subministrament de tensió positiva de la bateria a la terminal 86 de la bobina del relé d'inici de la caixa de relés. Si això no passés, el PCM no deixaria funcionar el cotxe. El PCM controla la connexió a terra de l’altre extrem de la bobina del relé d’inici al terminal 85. El PCM posa a terra aquest pin si

1) la transmissió es troba a Park o Neutral, aquest commutador depèn del correcte ajust del cable de canvi i es desgasta. Un commutador fallit o mal ajustat pot funcionar correctament a Neutral.

2) el RPM del motor és igual o proper a zero. Si han fallat els sensors de cigonyal i d’eix de lleves, el PCM no pot determinar el RPM del motor

3) la seguretat de la clau sense fils ha tingut menys de 6 intents d'inici sense una resposta vàlida de la seguretat sense fils de la clau.<6 starts and runs for 3 seconds.

El relé d’arrencada obté 12 v al pin 30 i es tanca al pin 87 connectat al “solenoide”, muntat al conjunt d’arrencada. El sòl de la bobina del solenoide inclou cables i un punt de terra sota la safata de la bateria.

2017.01.10 per Carrer Oliver

thanx, és informació pertinent. gyzweb29@gmail.com

2018.08.07 per gyzweb29

Rep: 1

El meu 2002 Dodge Ram 1500 4.7 farà clic quan gireu la tecla per començar a apagar tots els llums fins que deixeu anar la clau. Hem comprovat i netejat totes les connexions i hem substituït l’arrencador i la bateria i encara fem un clic. Estic encallat a FL i realment necessito tornar a casa cap a Ga. Qualsevol idea del que haig de fer per aconseguir-ho

Comentaris:

Proveu de posar-lo neutre per iniciar-lo, deixeu-lo funcionar uns segons i, a continuació, poseu-lo al parc i tornarà a començar

12/20/2016 per Brian Benz

Rep: 1

No estic segur de què fer:

Tinc una caravana esquivada del 2001, que vaig morir fa gairebé un any per no tenir-ne cap, abans de comprar-la.

Després de demostrar-me que funcionava, l'endemà li costava girar-se, connectava però no girava.

Unes setmanes més tard, el meu pare va ruixar-hi una mica de líquid i va prendre foc. Ara ja no es connectarà, hem posat 6 bateries noves i res, ni llums, ni connexió. No sé què fer en aquest moment. Ja fa més de set mesos que he sentit començar

Comentaris:

Si 'cremar-se' no és literal, el problema és probablement que l'obertura de porta sense fils de la clau també forma part del sistema de seguretat. us permetrà arrencar 6 vegades i apagar-vos al cap de 3 segons, i després no us deixarà provar de començar-lo. Substituïu les bateries de liti de l’obridor de portes sense fils i assegureu-vos que bloqueja i desbloqueja les portes,

La peça amb 6 piles, sense llums ... suggereix que utilitzeu piles de brossa. Els 6 poden haver mort. Utilitzeu una bateria bona coneguda o, com a mínim, proveu que la potència de 12 V circuli mentre salteu d’un vehicle en marxa.

2017.01.10 per Carrer Oliver

Rep: 1

Tinc una caravana Dodge del 2002 que gira però no arrenca. Acabo de comprar-lo en una subhasta i em vaig adonar que el vehicle devia estar 2 anys assegut sense que em portessin proves cap a les etiquetes de la finestra. Quan vaig esclatar el capó també vaig notar que faltava la cosa de l’EGR. També vaig fer una clau al concessionari Chrysler i em van avisar que no necessitava cap programació. Necessitar ajuda!

Comentaris:

Tinc un Dodge Grand Caravan del 2002 que conduïa i Van acabava de morir intentant girar la clau perquè no s'engegui o giri posi un nou motor d'arrencada en canviar els terminals de la bateria, encara no hi ha arrencada

08/21/2018 per pattie072478

No, és un interruptor d’arrencada d’encesa de 20 dòlars, es pot saltar amb un senzill interruptor també

12/27/2018 per muyacura

Rep: 1

D’acord, tinc una gran caravana 05 ... em vaig parar a buscar gasolina. Vaig girar la clau però res. No feu clic ni intenteu començar. Vaig comprovar la bateria, els llums funcionen, tots els llums de guió s’encenen a les portes bloquejades, es desbloqueixen. Vaig treure el relé d'arrencada i el vaig canviar amb el relé de CA, res. Vaig saltar un cable del 30 pin al 87 pin ... el motor gira però no arrenca. Alguna idea?

Comentaris:

Voleu dir, maneta però no començarà. Alguna idea? No compreu un altre Dodge.

07/21/2019 per Jesús, el meu Salvador

Rep: 1

Problema d'arrencada intermitent de 2000 caravanes. ..He canviat el connector del terminal de la bateria pel costat positiu ... els dos cables positius semblaven força corroïts fins que vaig retirar l'aïllament ... els cables semblen nous ... sembla haver solucionat el problema. ..

Ara, si pogués solucionar el problema d’haver de conduir un vehicle antic oxidat ...

Peter Panabaker