La meitat de la cadena de llums de Nadal LED no s’encén.

Llums de Nadal LED

Il·luminació decorativa que s’utilitza durant les vacances.



Rep: 9.6k



Publicat: 12/06/2009



Una pregunta de poca tecnologia, tot i que estacional, per a vosaltres:



Tinc un munt de cordes de llum de Nadal Noma LED, cadascuna amb 70 LED. Amb una cadena, exactament la meitat dels LED no s’encenen quan es connecten a la CA. Solia funcionar tota la cadena i només té aproximadament un any o dos.

Tinc entès que les cordes de llum de Nadal com aquestes sovint són dos circuits independents, amb fusibles incorporats als endolls a cada extrem. Observo que la major part del camí a través de la corda hi ha tres cables, però al punt mig de la corda només hi ha dos cables que uneixen les dues meitats. Per tant, aquesta idea que hi ha dos circuits independents sembla que té sentit per a mi. Hi ha d’haver un error a la 2a meitat de la corda o el fusible d’aquesta meitat ha d’haver explotat.

La meva pregunta és la següent:



Algú ha provat mai de reparar aquest tipus de corda de llum de Nadal LED? Val la pena provar de substituir el fusible? (Per descomptat, només tindria sentit fer-ho si no hi hagués cap altra fallada més greu al circuit, però com depuraria la causa de la fallada?)

L’endoll al final del problema sembla que té un petit retall que es pot empènyer amb un tornavís petit, però sembla gairebé impossible obrir el endoll sense danyar-lo. Fins i tot si he obert el tap i he trobat el fusible, em pregunto si el fusible és fins i tot d’alguna mida o tipus estàndard que es pot substituir fàcilment. Es tracta només d’un fusible d’un sol tret?

Si no es repara la 2a meitat, podria tallar la corda en dos i aïllar i segellar l'extrem tallat amb un encongit. Algú ha fet això amb una cadena de llums LED trencades?

Comentaris:

D'acord, tinc un conjunt de llums a l'aire lliure LED de Glace Time, ara el meu problema és que a la meitat del primer conjunt d'aproximadament una secció de 2 peus està fora, ara aquests llums tenen talons en blanc cada 2 peus aproximadament, res removible que puc dir però els llums entre aquests dos socs estan apagats. Qualsevol resposta que hi hagi al meu problema.

12/20/2014 per Bill Matusevitz

tinc les llums de Nadal enceses i he sortit de costat aquest matí i està ple d'aigua. Necessito aturar-lo abans que s'encenguin els llums de Nadal

2015.07.11 per CaleE

Vaig comprar Noma LED (llums de corda gran) per a casa meva i vaig encendre els llums de Nadal el primer de l’1 de desembre.

A la tercera setmana la meitat no funcionaven.

Vaig comprovar el fusible segons les instruccions, però encara no va funcionar després de canviar el fusible.

He intentat comprar bombetes de recanvi, però no les puc trobar als prestatges on les vaig comprar.

Subministren dues llums quan les compres al principi.

No tornaré a comprar llums Noma si puc trobar un fabricant de substitució que no sigui Noma.

11/23/2015 per Ron

Vaig comprar 70 mini llums, la meitat del meu arbre es va apagar. Què puc fer al respecte?

2015.06.12 per Kiara

Una solució senzilla: inspeccioneu cada e.d.e. traient del sòcol. Han de ser visibles dos cables terminals. Si no, és possible que hagueu trobat el vostre culpret. Vaig arreglar el meu agafant un fil de coure d’uns 1,5 cm de llargada i inserint-lo al forat al costat del cable terminal trencat. El cable de terminal de canvi de canvi té un aspecte de J. Hauria de tocar el cable de terminal trencat per fer un circuit complet, de manera que vaig fer algunes corbes lleugeres per obtenir un contacte segur. És possible que trobeu un cable del diàmetre adequat per tocar l’esquena l.e.d. filferro. No hi ha filferro? Proveu un clip de paper, etc. Gràcies: aquest lloc em va animar prou com a mínim a intentar trobar una solució senzilla.

2015.06.12 per Spey Guy

68 respostes

Solució escollida

Representant: 535

Bona nit a tots i que tots els vostres llums funcionin. Em vaig trobar amb el vell problema de que la meitat de la cadena no funcionava. El vaig descobrir abans de posar-lo al ràfec. Aquest any he començat aviat el meu paisatge lluminós, així que he tingut temps per fer-ho avaluació de problemes la cadena ofensiva. Vaig inspeccionar el cable per si hi havia trencaments. Després, el vaig endollar a la presa de corrent. Vaig treure un LED a la vegada, començant per l'extrem de l'endoll. Després del sisè LED, estava preparat per deixar de fumar. El LED # 7 va resultar ser el problema. Les puntes del LED estaven mal alineades a la base, de manera que no podien entrar en contacte amb el sòcol. Vaig posar les puntes a la seva posició, vaig posar el LED al sòcol i la resta de la cadena va cobrar vida. Tota la tasca va trigar 10 minuts. El millor és que vaig poder estar a l’altura de les expectatives de la meva néta de 7 anys que observava el procés. En les seves paraules, 'Gran treball Granpa'. Espero que aquesta resposta sigui útil per a algú. Bones vacances, de Phil a Kansas.

Comentaris:

+ Això només demostra que, quan les coses es tornen difícils, les persones difícils continuen fent camions ..... :-) Bones festes

11/26/2011 per oldturkey03

Gràcies! Va trobar la bombeta defectuosa i la va substituir i ara tots els llums tornen a funcionar.

11/29/2015 per dbaumy

com vas trobar la bombeta defectuosa. tinc tall de diamant C7 i sembla que no tenen pues.

2015.02.12 per Phyllis Kandul

Gràcies Granpa. A més, es va trobar un contacte defectuós i un prestigi que van provocar tots. Llevat que vaig començar al connector i va ser el tercer de l'últim a l'extrem oposat. Mai ho sé!

2015.03.12 per shellseeker536

Ha funcionat! En vam trobar un amb un filferro trencat, va introduir un petit tros de filferro al forat on hauria d’haver estat com un pont i el va tornar a introduir al sòcol. Tot pinta bé. Gràcies i bon Nadal, Phil!

2015.08.12 per compartit

Rep: 265

Aquesta qüestió de donar voltes a l’endoll, fer servir oscil·loscopis o assenyalar hz és indicativa de no entendre els díodes. Els LED (díodes emissors de llum) només funcionen amb el corrent que els circula en una direcció ... corrent continu. El corrent altern (el corrent de casa vostra) fluctua o oscil·la 60 vegades per segon .. per tant, '60 hz '. Perquè els vostres LED es pengin en aquest circuit, cal que eliminin la meitat d’aquestes oscil·lacions. També necessiten reduir el voltatge ... de 110 a aproximadament 5. Tampoc no es poden provar els LEDs com una cadena de llums incandescents que utilitzen un ohmetre perquè no tenen filament. Per provar un portador de LED caldria configurar el multímetre com a amperímetre, trencar i provar només la corda lleugera (no les altres dues línies).

Com que la cadena funciona com a TOTA UNITAT amb alimentació de corrent altern, l'observació que al girar el connector us avisarà que aquesta funció s'ha destruït. El fusible hi era per evitar danys addicionals (incendis). El fet que els pugueu substituir també hauria de comportar la precaució que necessiteu per saber què ha causat l’error en primer lloc.

És probable que una bombeta en curtcircuit en una de les vostres cadenes causi una fallada en un díode que canviï els 110 V CA a CC. Probablement, aquest esdeveniment va provocar el bufat del fusible. Substituir el fusible o donar la volta a l’endoll no soluciona el problema arrel, i la meva aposta és que haureu de llançar la corda i comprar-ne de noves.

Mentre inspeccioneu la cadena defunta, irrompeu i mireu un LED. Comproveu que els dos elèctrodes que hi ha a l’interior tenen mides diferents. El gran és el costat negatiu, el petit és el positiu. Hi ha espai entremig ... cap filament. La polarització dels dos pols, i no el flux de corrent d’un a l’altre, és el que fa que aquest espai intermedi emeti llum. De fet, si el voltatge és massa alt (CA o CC), es violarà l’espai i el LED literalment “farà saltar la part superior”. En funció de l’element d’aquesta matriu, obtindreu colors diferents. El vermell és la llum més barata de produir. La llum clara és una de les més cares.

Comentaris:

RoddyMacRoddy Una vegada més, excel·lent resposta -) És hora que feu una guia per a ifixit que mostri com reparar aquests buggers.

11/30/2011 per oldturkey03

No oblideu que els LED són díodes mateixos; no necessiten altres díodes per crear DC per a ells. Tot i això, només passen corrent i s’encenen quan se’ls aplica la polaritat correcta. Si s’aplica corrent altern (a una tensió adequadament reduïda, que s’obté connectant molts en sèrie), només s’encenen durant la meitat del cicle de corrent altern. No es pot veure si són estacionaris. Proveu de moure els LED quan estan encesos i veureu petites ratlles de llum.

2016.06.01 per Ken Wodlinger

No hauríem d’haver de dedicar tot aquest temps a treballar una sèrie de llums de Nadal NOU. La meva filla i jo vam passar hores tirant llums (molt difícils de treure) a les 9 cordes de llums d’un any. Noma hauria de reforçar-los i substituir-los. Perdran molts clients i rebran moltes queixes. Jo, per exemple, no tornaré a comprar llums Noma. Són les 70 cordes LED establertes. C6

2016.09.01 per shashachap

Ah, i només vam aconseguir que un conjunt funcionés, els vam penjar a l'exterior i de nou la meitat del conjunt va sortir.

2016.09.01 per shashachap

Tinc dues cadenes de llums LED d’exterior Noma, d’aquest tipus que podeu encadenar. Vaig col·locar els dos conjunts i accidentalment vaig deixar caure el connector entre els dos conjunts a la cuneta que tenia aigua estancada. Heus aquí, la segona corda, la més allunyada d’on es connectava el corrent altern a la paret, no funcionava. Em vaig culpar a mi mateix i vaig comprar una nova cadena que va funcionar durant un parell de mesos, i també va fallar. Estic d'acord amb shashacap, no hauríem de fer saltar fusibles i comprovar si hi ha bombetes mal connectades a les noves cadenes de llums. Aquestes coses no són adequades per al propòsit i no vull passar hores solucionant problemes que no haurien d’existir si el producte estigués fabricat correctament.

2016.03.02 per Chris Halford

Rep .: 145

Es tracta d’una situació molt molesta, però he trobat una solució.

Per sort, vaig tornar a funcionar, ja que sentia que seria per sempre fins que vaig poder recuperar les llums dels meus arbres de Nadal.

Vaig arreglar tots els llums de Nadal que parpellejaven estranys i la meitat de la corda no s’encenia.

Ho vaig fer seguint la guia d’aquest bloc aquí https://christmaslightfixer.com

Aquest lloc web / bloc té totes les variacions possibles de tot el que pot passar amb aquestes llums i de com solucionar-les.

Va quedar molt impressionat amb els detalls i les imatges que mostren.

Fins i tot trobar el fusible adequat per substituir és un veritable dolor, però la guia ho descompon.

Podeu tenir 1 baula feble en totes les cadenes de llums de Nadal i, sense una guia adequada, pot ser molt difícil diagnosticar el problema.

Realment espero que tothom tingui unes molt bones festes. gaudeix de la temporada per estar alegre i torna a encendre aquestes llums.

Feliç Nadal a primera hora!

Comentaris:

Vaig seguir l'enllaç a Christmaslightfixer i em va portar a un lloc de cultiu de fruita en euros.

11/28/2020 per ianferguson0

Igual, no necessito raïm

el telèfon blu no llegeix la targeta SIM

2020.02.12 per Shaun Scandrett

El mateix aquí

2020.05.12 per Max Scholefield

Ara es dirigeix ​​a un lloc de prova per a alguna cosa de wordpress que arribarà aviat.

12/28/2020 per Bruce Nelson

Rep .: 133

El mateix problema, nova solució. Vaig provar fusibles nous i, tot i això, l'extrem de cada corda no s'encenia. Així doncs, vaig pensar ... Com que una corda té l’extrem endollat ​​que no s’il·lumina i l’altra té l’extrem receptari que no s’il·lumina, què passa si tallo les cordes i poso els dos extrems que funcionen junts? Assegurant-me que he connectat un fil que corre recte a través de tota la corda al mateix per l'altre costat i l'altre fil que entra a les bombetes junts, ara tinc una cadena completa de llums de treball. Perdoneu-me però ... d'alguna manera em sento un geni ara mateix :). I un agraïment especial al meu pare, que va morir la nit de Nadal del 1981, per deixar-me jugar al garatge amb ell quan era petit. I a tots una bona nittttttttttt!

Comentaris:

Excel·lent idea, quina manera més divertida d’arreglar les coses. Benvingut a ifixit i esperem aprendre de vosaltres. Bones vacances...:-)

12/14/2011 per oldturkey03

hola, es poden agafar un conjunt de llums per si sols i funcionen, però quan vaig connectar les altres llums només estic aconseguint la meitat de la potència, algú em podria dir el problema per ajudar-me a patir càncer i les llums són un dolor al cul ajudeu-me a mikelake1955@hotmail.com gràcies gràcies amablement mikr feliç any nou

2016.05.01 per mikelake108

La millor solució que vaig trobar per a aquest problema lleuger va ser https://christmaslightfixer.com es va esmentar en una altra resposta aquí. us mostren tots els problemes que poden passar amb aquestes llums de Nadal. guia molt senzilla. els meus treballen ara! :)

11/29/2019 per corredors

Rep .: 85

Sí, els fils de llum de Nadal LED solen ser dos circuits independents.

Els LED estan connectats en sèrie, de manera que si un està desconnectat o d'alguna manera s'ha fallat el circuit obert, aquest circuit s'apagarà. Per descomptat, el mateix passarà si hi ha un trencament en algun lloc del cable.

Podeu comprovar amb un voltímetre per veure si treieu 120vAC de la presa de la part posterior de la cua, cosa que si zero significava un trencament del cablejat.

Però crec que és probable que tingueu un LED fallit.

Les proves posteriors suposarien tallar el fil.

Comentaris:

la solució que he trobat per a aquest problema de llum era https://christmaslightfixer.com es va esmentar en una altra resposta aquí. us mostren tots els problemes que poden passar amb aquestes llums de Nadal. guia molt senzilla. els meus treballen ara! :)

11/29/2019 per corredors

Rep: 670,5 k

La petita presa del tap és on hi ha els fusibles. N’hi hauríeu de trobar dos. No estic segur d'on es troba, però tinc els meus fusibles de recanvi a Walmart i és molt més barat i consumeix menys temps per començar amb això. Proveu-ho i gràcies per l’esperit de Nadal .... Bona sort.

ACTUALITZACIÓ

acabo d'afegir una imatge a causa d'una altra pregunta sobre això ...

Comentaris:

només 54 dorm més !!!!! millor que totes aquestes llums funcionin ...

11/01/2011 per pollytintop

Rep: 265

Mai he vist cordes lleugeres amb fusibles als endolls que hauran de tornar a mirar-se, però el que sí que tenim és cordes lleugeres amb 'Fusible Links'. Aquestes cordes poden tenir més de dues sèries lleugeres, separades per un enllaç fusible a cada extrem de la sèrie. Imagineu una escala en què les potes de l’escala representen cada costat d’un circuit de 110 volts. Les cadenes de llum són els esglaons amb potser 20 llums per cadena. A la intersecció de les 'cames' i 'esglaons' teniu un enllaç fusible. Si es produeix un curt o un trencament en algun dels fils lleugers, un o tots dos enllaços fusibles bufaran, quedaran segellats de per vida i no es podran reparar. Aquesta cadena de llum quedarà apagada i la resta de cadenes romandran il·luminades. Els enllaços fusibles són per seguretat, no per comoditat.

Ara per obtenir una mica més d’informació. Si intenteu retallar els enllaços fusibles o fins i tot substituir-los per una unitat més útil, haureu d’entendre alguna cosa sobre els LED en lloc de les llums incandescents. Els LED funcionen en corrent continu (CC) i només s’encenen quan aquest corrent funciona en una direcció. Explotarien (literalment) si s’apliquen a 110 volts de corrent altern quan estan dissenyats per a 6 volts de corrent continu. Així doncs, a totes les bases lleugeres, o com a part de l’enllaç fusible, hi haurà un altre díode el treball del qual és crear aquesta baixa tensió de CC. Eliminar això és convidar a un desastre.

Si teniu un error en la cadena, és millor reduir les pèrdues i obtenir-ne una de nova.

Això no és el mateix que provar si hi ha males llums i substituir-les. Això és ben diferent. Mentrestant, mantindré els ulls oberts a aquells amb fusibles reemplaçables .....

Actualització

No veig que Chris esmentés una sola llum com un problema ...

Quant a la solució que heu esmentat, si hi ha tantes cordes de llum disposades, no podríeu tallar aquesta llum i substituir-la per una de recuperada. Pot ser la millor solució, ja que aquestes cadenes estan en sèrie. Cada llum eliminada augmenta l’amperatge d’aquesta cadena. Això provocarà eventualment altres fallades. Els díodes d’aquestes coses s’equilibren amb la càrrega digna. Tenen un 'llindar' que un cop superat fallarà, llavors tota la cadena quedarà fora.

Comentaris:

Una cerca ràpida a Google revelarà molts llocs com aquest com això o fins i tot aquest. Hi ha diverses referències i segurament un PITA si la cadena no funciona. Per descomptat aquí està fins i tot una referència als fusibles de la corda LCD. Això no és desacreditar la vostra resposta, és molt bona i correcta. Sempre hi ha més d’una manera ... :-) Bones festes ..

11/27/2011 per oldturkey03

Hola de nou

Potser parlem de pomes i taronges aquí. O UL n CSA. Sóc canadenc. És possible que no tinguem fusibles extraïbles a les nostres cordes ...... Potser també hi ha menys focs però més residus ...

11/27/2011 per RoddyMacRoddy

RoddyMacRoddy, sens dubte és possible :-) Com que ara estic al mercat de les Llums de Nadal, segur que comprovaré les cordes LCD i els enllaços fusibles. La vostra resposta és sens dubte interessant i molt informativa. L'única cosa bona és que no ens hem de preocupar de TÜV ..... :-)

11/27/2011 per oldturkey03

no compreu NOMA. cada fil que compro acaba la meitat i no funciona al cap d'una setmana o dues. i no compreu un arbre pre-il·luminat noma. quin malson.

2015.07.12 per Cyrus somrient

Tot el que només volia és aclarir què va dir Roddy que, si traieu una bombeta del circuit, la càrrega total o el consum de corrent baixaran no pujaran. No farà que el corrent pugi al circuit. Si fes matemàtiques bàsiques E = IR per al circuit, el que Roddy va dir seria cert, però això només en forma part. La càrrega per bombeta no canvia mai, ja que la resistència es manté i el voltatge es manté, de manera que l’amperatge per bombeta no canviarà. L’amperatge total requerit del circuit realment baixa quan es treu una llum. Espero que això ho aclareixi.

2016.09.12 per Keone

Resp .: 37

Em vaig trobar amb una bona redacció fixit en línia de Terry Ritter. Sembla que hi ha molts més problemes a les llums LED que requereixen més procés de pensament.

http: //www.ciphersbyritter.com/RADELECT / ...

Nish

Comentaris:

Bona informació aquí. Gràcies Naoya!

2013.12.12 per RoddyMacRoddy

encara millor redactar guia .... https://christmaslightfixer.com Vaig recuperar les llums de Nadal ràpidament. és una bona guia per localitzar també un fusible mort.

11/29/2019 per corredors

Rep: 25

Els llums de llum LED que s’utilitzen a l’aire lliure són propensos a la filtració d’aigua i a la posterior corrosió dels cables LED a l’interior dels endolls. Traieu els LED dels seus respectius endolls de la corda. Si els cables estan rovellats, caldrà substituir els LED. No intenteu netejar-los si estan rovellats. Els endolls es poden netejar amb una mica de WD-40 i un petit tornavís (si us plau, feu-ho amb la corda desconnectada). Es poden inserir nous LED als suports. Presteu atenció a l'orientació dels LED als endolls. Normalment hi ha un indicador al suport del LED que mostra un costat 'llarg' i un costat 'curt'. Col·loqueu el nou LED al sòcol amb el fil llarg al costat llarg i el fil curt al costat curt. Doblegueu els cables lentament. Són d’acer i no són tan flexibles com els cables de llautó o bronze que són habituals a les mini-bombetes més antigues. Passeu pel departament d’automoció. i compreu un tub de greix dielèctric. Introduïu una mica d’aquesta greix a cada endoll abans de col·locar un LED nou a l’endoll. Això evitarà més corrosió. Quan compreu cordes LED noves, traieu cada LED i recobriu els greixos dielèctrics dels contactes de cada endoll abans de posar-la en servei. Torneu a col·locar el LED als endolls, premeu la pestanya de fixació cap avall i els vostres nous llums a prova de corrosió haurien de durar molt de temps. Bona sort!

Comentaris:

Gran avenç! Així que agraït!

12/17/2017 per Holly girl celebrar

Representant: 687

mitja corda és millor que cap corda, tallar la 'meitat trencada' té sentit, sempre que la meitat bona funcioni després

feliç Nadal

Comentaris:

Gràcies OldTurkey. El problema és que, en l’esperit d’aquest bloc, intentem ser menys malgastadors, de manera que intentem arreglar-los en lloc de llançar-los. Aquest és un objectiu lloable excepte que (com us pot dir qualsevol taller de reparacions estèreo) les peces simplement no es poden reparar. Per tant, estem atrapats amb l’enigma. Utilitzem tecnologia vella i ineficient i la reparem segons calgui, o comprem els productes més eficients i els tirem quan fallen? M’inclino per aquest últim. Fa tres anys que tinc aquesta cadena de LEDs en marxa. Tot i que la cadena i la majoria de llums duraran per sempre, la fallada d’un component petit fa que tota la cadena (o grans seccions de cadenes) quedi a la brossa.

12/06/2011 per RoddyMacRoddy

Rep: 13

Tinc el mateix problema. La meitat de les cadenes de llums LED s’encenen, l’altra meitat no. Desconnecteu i torneu a endollar el tap 180 i torneu-lo a engegar i l’altra meitat s’encén, i la meitat que funcionava ara no. No hi ha LEDs dolents. Cadascú apareix en un moment o altre.

Comentaris:

ps vita no carregant cap llum taronja

Mickey, vas provar un altre outlet?

12/07/2010 per oldturkey03

Es van apagar els llums i els van endollar a una presa de corrent de la casa; tots funcionaven. Torneu-los a col·locar: mig treballat. S'han passat dues cordes led (que funcionaven bé) amb un cable d'extensió i la corda funcionava bé.

Això no té sentit per a mi. Però em resistiré a la voluntat de trobar un oscil·loscopi per veure què feien les cadenes led que passaven pel meu corrent. Em conformaré amb que 'és un misteri'.

12/07/2010 per Mickey Ray

Feu servir la mateixa presa de corrent sempre que tingueu una fallada de mig costat? Si els llums funcionaven bé en una presa de corrent diferent, comproveu-ne primer. Aquest cablejat sona descarat ... molta sort

12/08/2010 per oldturkey03

Tinc un arbre preliminar que té dos conjunts separats de connectors. Hi ha paper que diu que tots dos connectors, de manera que els ajunteu, després hi ha dues parts masculines i femenines més i les ajunteu i el 1/3 inferior de l'arbre il·luminat. El segon conjunt de 3 connectors es troba entre la secció mitjana i la superior. No hi ha il·luminació. Això el tap de paret està enganxat i impossible d'obrir. No puc esbrinar on seria un fusible. Hi ha una petita caixa quadrada de la qual pengen els tres connectors de peces femenines, però també està tancada. Estic molt frustrat. Sembla que la majoria dels endolls el tenen allà.

# Ain’tnobodygottimeforthis #

2018.04.12 per Susie

Rep: 13

Si obteniu la meitat d’encendre no és el fusible, ja que un fusible és per a les dues meitats

Comentaris:

Acabo de verificar la meva declaració anterior. Comprovat els dos fusibles que hi havia a l'interior del meu endoll, se'n va treure un i Bingo, la meitat de la corda.

01/20/2011 per oldturkey03

Vaig passar hores intentant solucionar el problema. Vaig canviar cada bombeta posant una peça que funcionés, però sense sort. En tornar que no em guanyaria, he tornat a provar aquest matí 'SUGGERIMENT' ASSEGURA'T QUAN NO POTS BULB BACK BACK ESTÀ DE LA BONA MANERA. HI HA UN COSTAT LLARG I CURT, (POS-NEG). NO LA FORCEU EN CAS QUE ESTIGUI TANCAT ALeshores LI DONES LA VOLTA I QUE HAURIA DE RESOLVER EL PROBLEMA 'BON NADAL'

12/16/2015 per alcopusher

el més fàcil que vaig fer va ser agafar la guia https://christmaslightfixer.com

11/30/2019 per katachaka

Rep: 1

Tinc el mateix problema i he intentat solucionar-ho, les llums de Nadal són de 120 V i 60Hz de CA. El problema és quan vaig treure llums m i les vaig endollar, per alguna raó, tota la cadena de llum no funcionava. Així que vaig mirar el fusible i el fusible estava bé, així que vaig buscar qualsevol llum dolenta i crec que l’he trobat. Vaig anar al mercat a comprar un substitut i vaig saber que la vella bombeta estava malament. Però pel que sembla, quan el connecto, els llums s’encenen, però només a mig camí. Així que no funciona, em vaig posar a treballar, però només funciona. què puc fer per solucionar-ho? Informeu-me pas a pas de com hauria d’arreglar els llums.

Comentaris:

Attari has mirat el teu endoll de la corda lleugera. Heu trobat la petita tapa dels dos fusibles que solen estar dins de l’endoll? Els heu comprovat?

02/11/2011 per oldturkey03

Sí, he comprovat els dos fusibles i tots dos funcionen, perquè és comprensible que si els fusibles estiguessin malament o no, no s'encendria cap llum quan el connecteu. Però he mirat tota la cadena i puc ' No decidiu quin és el problema, si us plau ajudeu-me amb instruccions pas a pas.

02/11/2011 per Attari

Crec que els dos fusibles són per als dos circuits separats de la llum. Comproveu els que tenen un multímetre i comproveu si tenen continuïtat. També podeu continuar i substituir-los, ja que no són massa cars. L'altra cosa que pot passar és que és possible que tingueu més d'una bombeta cremada. Consulteu aquí http: //www.ciphersbyritter.com/RADELECT / ... o Google alguna informació més. No és difícil de fer i estic convençut que ho aconseguirà. Bona sort i espero que tingueu un Nadal primerenc

02/11/2011 per oldturkey03

Rep: 1

Gràcies, però veieu que no puc substituir tota la mitja cadena sencera. I tinc un multímetre amb els cables positius i negatius, però on he de comprovar (col·locar-los) per saber si el circuit circula lliurement

Comentaris:

Comença un pas al mateix temps. Heu tornat a comprovar els dos fusibles petits, no només visualment? La vostra corda té un receptacle al final? Tens energia al receptacle de cordes?

02/12/2011 per oldturkey03

Rep: 1

Sembla que una de les cadenes només passa DC en lloc de AC, la qual cosa il·lumina la meitat de la cadena. invertir el tap permetria que la corrent continu il·luminés l’altre costat de la corda. Connectar-se directament a una presa de corrent permetria la corrent altern i les dues meitats s’il·luminarien. Sembla que el vostre problema es troba en una cadena de llums abans de la cadena afectada.

Buzz

Comentaris:

Vaig intentar invertir el endoll i no va encendre l'altre extrem. Només volia fer-vos-ho saber.

2014.02.12 per citygirl70

Rep: 1

Com s’obren i es comproven els fusibles? És on hi ha el tap o el petit cilíndric que hi ha a prop del tap? Tots dos semblen embolicats en plàstic, sense obertura ...

Comentaris:

La majoria tenen una petita pestanya a l’endoll que obriu i hi hauríeu de trobar dos fusibles petits. Acabo d'afegir una imatge a la meva resposta original perquè pugueu veure a què em refereixo.

11/01/2011 per oldturkey03

Rep: 1

hmm .. el mateix problema. Aquests LED no contenen fusibles i les bombetes no són extraïbles. Mitja cadena cap a fora, gireu el tap a 180 graus i l’altra meitat queda fora. Aquest conjunt es troba a la meitat d’uns 10 conjunts, i les llums abans i després del treball funcionen bé. cargolat ..

Rep: 1

els meus LEDs particulars funcionen en CA (estratègia / parpelleig notable en visió perifèrica, semblant a una televisió CRT antiga)

Vaig mirar la cadena i en realitat vaig treure un LED, i de fet no hi ha díode. Tampoc hi ha cap caixa en línia ni res que indiqui una electrònica addicional en línia. També passen 120V CA a la següent cadena (i en el meu cas, a través de 10 cadenes) perquè alimenten petits globus de llum incandescents al final.

Un amic meu acaba de posar tots els seus fils led i baix i he vist que hi ha almenys 3 o 4 sèries de 15 que estan completament mortes. Van treballar l'any passat i es van emmagatzemar a l'interior, sense maltractaments ni danys.

Rep: 1

aquest tipus de regals de llum LED de Nadal 2011? val la pena intentar substituir el fusible? (Per descomptat, només tindria sentit fer-ho si no hi hagués cap altra falla més greu al circuit

Comentaris:

9 vegades de cada deu. teniu tres opcions. Aconseguiu un fusible nou, agafeu una bona bombeta i substituïu-la per la que estigui bufada, o simplement compreu un nou joc de llums de Nadal que siguin barats de totes maneres.

12/06/2011 per williamcasey80

Rep: 1

D'acord, així que tinc el mateix problema. La meitat de la cadena funciona, l'altra meitat està fora. La següent cadena de la sèrie funciona, doncs suposo que no és un trencament del cable i ha de ser una bombeta. Seria el primer bulb de la sèrie que surt o podria ser algun d’ells?

Rep: 1

Ahir a la nit vaig tenir l’endoll bo i els 2/3 dels llums no s’encenen DESPRÉS de provar-los al garatge. He descobert un parell de coses útils. Els fils que estic parlant són els C9-100LED. 1) Aquestes estrelles es divideixen en tres seccions i una bombeta que surt matarà aquesta secció del fil. A la primera secció vaig comprovar 8 llums abans de trobar el dolent, el segon tenia 15 abans de trobar el culpable.

2) el comprovador de llum de Nadal / pistola de reparació pot provar una bombeta LED, PER the la part dolenta és que el sòcol de la bombeta és massa gran per cabre dins de l’obertura que sobrepassa el fil i fa que la resta de les bombetes funcionin.

Espero que això us ajudi.

Rep: 1

només cal 'retallar' les que no funcionen (ja que les bombetes reals no es poden arreglar). A continuació, torneu a connectar les línies juntes (faig servir l’endoll que heu encertat i, a continuació, escalfeu per fondre el connector al cable), aïlleu-ho amb molta cinta elèctrica i ja ho feu. Serà més curt però funcionarà.

Rep: 1

va ser fàcil substituir la bombeta cada cadena ve amb recanvis.

Rep: 1

Sí. El fusible és en realitat una resistència de 1,2 ohm de 1/4 de watt i al conjunt que vaig piratejar hi és present a cada extrem. També hi ha dos díodes 1N4007 a cada extrem.

Els 'productes electrònics' es troben en un terròs de plàstic modelat per calor a prop de cada extrem de la corda.

La cadena de LEDs es troba al tercer conductor, els altres dos cables són actius i neutres (117vac Canadà). En un extrem, els leds s’alimenten des dels ànodes dels díodes, cada díode connectat a viu i neutre, respectivament, el costat viu també té la resistència del fusible en sèrie.

L'altre extrem de la corda led s'alimenta dels càtodes dels díodes, un díode que va al fil neutre té l'altre resistència de fusible en sèrie. L’ús d’un fusible als dos extrems protegeix els díodes de curtcircuit i sobrecàrrega del circuit. Utilitzant una alimentació doble de potències actives i neutres, els leds a la freqüència de la línia elèctrica o 120Hz aquí a Amèrica del Nord, cosa que fa que l’estroboscopi sigui una mica menys notable.

La cadena que vaig trencar havia fallat i la causa eren les juntes de soldadura en sec als díodes. La soldadura era una típica soldadura xinesa horrible que utilitzava soldadura sense plom.

Rep: 1

em va passar el mateix. la meitat de la meva cadena de llums no funcionava. la resposta va acabar sent molt molesta i senzilla. sembla que els meus llums exteriors de Nova són susceptibles a la infiltració d’aigua des d’on entren els cables per darrere, l’aigua es congela i interromp el contacte, provocant que els llums s’apaguin. es tractava simplement de trobar la bombeta que ja no estava en contacte, de fondre el gel (bufant a la presa mentre estava a la meva escala per fondre-la) i tornar a connectar la bombeta. presto, tenim llum! espero que això us ajudi i deixi com a mínim a una persona de tallar els llums. bon Nadal!

Rep: 1

Vaig comprovar cada bombeta LED traient-la i mirant els dos cables. Vaig redreçar diversos cables per aconseguir un millor contacte.

Gairebé fins al final de la corda vaig trobar una bombeta amb un cable trencat. El plàstic que protegeix el led estava fluix. El vaig substituir.

Tot funciona.

Rep: 1

Vaig arrossegar-me pel terrat, congelant-me el cul i vaig trobar l’última bombeta que encara estava encesa. Hi he posat una bombeta de recanvi per assegurar-me que la nova bombeta funcionés abans d’anar bombeta per bombeta a les males. S'han apagat MÉS llums i no he pogut aconseguir que es tornessin a encendre, fins i tot amb la coneguda bona bombeta de nou.

Així que, com que tenia una longitud addicional de llums al final de la carrera, només vaig apartar la secció de llum morta i vaig tornar a penjar la línia començant per la secció il·luminada.

Quan les retiri aquest any, les solucionaré al càlid garatge.

Rep: 1

Quan només s’il·lumina la meitat de la corda, sol ser a causa d’una sola llum de la secció dolenta. Ara m’ha passat això algunes vegades. He solucionat el problema tirant de cada llum individualment i inserint una llum que sabeu que funciona. Heu acabat aquest exercici quan trobeu la mala llum i la corda torna a la vida. Si la llum dolenta és la primera que substituïu, és una solució fàcil. Si és l’últim de la cadena, us preguntareu si no hauríeu d’haver sortit i comprar una cadena nova.

El més difícil d’aconseguir això és aconseguir que les cobertes de llum s’exhibeixin per exposar el LED. A la majoria de les meves cordes les portades són difícils d’aparèixer. Acabo amb un dit gros si he de fer esclatar diversos per trobar la mala llum. Una manera d’evitar-ho és aconseguir llums amb tapes que es cargolin.

Comentaris:

Ohhh ... La vostra impressora Epson es comporta malament? Es mostra connectar la impressora Epson a WiFi? Relaxeu-vos, no hi ha res per a la qual es pugui tensar, només és un problema molt comú i es pot solucionar fàcilment.

https://www.frasesparaenamorarz.com/

https://fras-es.com/

https://punaisesdelit.org/

https://groupe-sanguine.fr

https://meilleur-gps.fr

Fa 2 hores, 31 de març de 2021 per el teu temps a Irlanda

Hi ha una distància adequada entre el dispositiu i els dispositius electrònics? No? Mantingueu immediatament una distància de 3 o 4 peus perquè l’electrònica no sigui un motiu que us causi aquest error.

https://entertainmentbee.com/

https://themoviesbio.com/

https://petrefine.com/

https://thepetsabout.com/

https://happylifestyletrends.com

https: //www.restaurantsnearme-opennow.co ...

Fa 2 hores, 31 de març de 2021 per el teu temps a Irlanda

Rep: 1

Algú del Canadà en aquesta discussió? Tinc la meitat frontal de dues cordes de LED, però aquí dalt no tenim fusibles ni enllaços fusibles i els LED no es poden substituir i el connector està polaritzat. Sembla la brossa d’aquestes llums. Què diables té el fet de tenir LEDs que estalvien electricitat i que suposadament durin 250.000 hores si ni tan sols podeu aconseguir-les durant 1000 hores? I no són barats. Són 2 o 3 vegades els vells incandescents que eren un dolor quan es va apagar una bombeta, però almenys es podrien arreglar si es prengués el temps. Alguna idea abans de dirigir-me a Canadian Tire?

El més curiós és que hi hagi dos cables a l’extrem davanter i que passin a tres a la primera bombeta, de manera que aquests cables han de ser bons. Hi ha 0,008 A i, per descomptat, 0 al tercer que surt de la primera bombeta. I 120 V al endoll al final. Vaig tenir una tercera corda amb la meitat fora, però trencant els cables vaig recuperar la meitat.

Comentaris:

Hola David. Company Canuck aquí. Sospito que aquí, al nord glaçat, no tenim bombetes i fusibles reemplaçables com veig en aquesta discussió. Tenim enllaços fusibles. Aquests són els protuberàncies dels cordons o s’introdueixen just a l’extrem masculí. La vostra frustració és vàlida. L'únic estalvi pot ser al comptador. Dit això, ara tinc una cadena en el seu cinquè any. Després del tercer any, el primer terç va fracassar. Tenia més longitud de la que necessitava, de manera que només he mogut la porció il·luminada i he amagat la resta ..... encara funciona. Potser com la primera pedra del parabrisa eh ?!

2013.12.12 per RoddyMacRoddy

Jo també sóc canadenc. Hem canviat a llums LED per estalviar energia. Cada any hem de substituir com a mínim 1 o 2 cordes de llums. Encara tenim un gran contenidor de llums de 35 anys dels meus sogres i cada any pensem que potser hauríem de tornar a utilitzar-los ja que encara s’encenen. Tots els estalvis d’electricitat s’han consumit substituint llums LED cada any. Com és bo per al nostre entorn (així com per a la nostra butxaca)?

2014.07.12 per Peggypetunia

Jo també estic al Canadà i estic molt enfadat amb tot això. He passat massa hores i massa diners en aquests llums. El proper Nadal serà sense llum. Sóc una persona gran i els meus dits no poden treure tots els llums de 9 aparells, això és 630 bombetes !!

2016.09.01 per shashachap

La mateixa situació aquí a Alberta. Sense saber quina porqueria són aquests LEDs de Can Tire Noma, vaig invertir en tot un seguit de fils per embolicar la nostra fulla perenne de 3 pisos. Esperava que durés 8-10 anys. Ara tenim tres fils al mig de l'arbre, molt fora de l'abast d'una escala. No sabem què fer. M’agradaria ara haver acabat de recórrer les botigues de segona mà i quedar-me amb vells incandescents.

2017.11.12 per T M

Rep: 1

Vaig començar per aquest camí perquè tinc un LED sense nom amb 50 llums i tots van funcionar bé amb el provador de llum heretat. El provador de llum de filament conduirà les làmpades LED si s’insereixen correctament (prova i error, però es tecla per anar al sòcol només d’una manera) El que no farà el comprovador heretat és trobar la ruptura del 115 VAC a la línia perquè es passa a la presa de repetició. Tampoc no s'ha d'utilitzar la funció de tensió piezoelèctrica que faci clic perquè està dissenyada per activar la derivació de les làmpades de filament heretades, no de les LED.

Per tant, encara no sé com es connecta la meva picada ni per què sembla que la tensió passa per la cadena, però els LED no reben la tensió cap endavant necessària.

Sembla que molta gent té malament els cables a les botigues de casa i només hauria de comprar un d'aquests provadors que demostri que el seu neutre en calent i la terra estan correctament connectats. En aquesta nota, la meva cadena utilitza dos fusibles de 3 amperis a la clavilla que proven menys d’un ohm i hi ha tres cables connectats a les espases que no estan connectats a calent ni neutre. Com a l'endoll es pot inserir de qualsevol manera. El millor consell que vaig rebre d’aquesta pàgina web era comprar una altra cadena i conservar aquestes bombetes per a recanvis.

Rep: 1

Després de llegir la majoria de preguntes aquí. No sé per què algú amb la bona raó es molestaria a comprar aquestes llums. Em sembla que els fabricants s’estan escapant del robatori a la llum del dia.

Recentment he comprat tres jocs de NOMA Leds i després de provar-los correctament, he passat gairebé quatre hores instal·lant el sostre de casa meva. Van funcionar bé la primera vegada que els vaig engegar, però la segona nit la meitat d'un conjunt va quedar fora i la nit següent la meitat d'un altre conjunt no va poder il·luminar-se.

Quin estafa!

Rep: 1

Ja ho sabeu ... per tot el bombo del LED, aquestes coses segur que seran un dolor, ja que són com les llums antigues de filferro, comproveu les bombetes fins que trobeu el culpable. Alguns 'progressos'!

Em pregunto si algú ha calculat realment el seu “estalvi d’energia” en comparació amb quantes cordes ha tirat i ha tornat a comprar, per no dir res del vidre, coure i plàstic reciclables d’aquesta brossa “offshore”.

Doneu-me el cargol 'el meu vell de 2 fils' ANYDAY, 1-out, 1-in, fix, ta-da!

Rep: 1

El comentari de Drew és clar.

Els residus associats a la fabricació de productes que s'han de llençar a l'abocador en un termini breu són espantosos.

Després d’investigar els mètodes que s’utilitzen per fabricar-los, és evident que els LED no funcionaran satisfactòriament en aplicacions de decoració nadalenca exterior quan es produeixen tal com són ara. I fer-ho bé el cost serà prohibitiu, tret que es facin canvis importants. No retingueu la respiració esperant això.

Controlar el voltatge dels incandescents té molt més sentit. Els triacs funcionen.

Rep: 1

Tinc un problema similar que no veig exposat exactament aquí. Tinc 4 cadenes connectades de 50 llums LED que han funcionat durant els darrers 2 anys. Després de provar prèviament i penjar les 4 cordes, inicialment van funcionar. Tot i això, després d’una tempesta de gel, em vaig adonar que les 2 darreres cordes estaven fora. Quan s’observa més de prop, les bombetes estaven enceses però extremadament tenues. Vaig substituir els fusibles de la cadena 3 (la primera cadena amb poca llum) i això no va solucionar el problema. Llavors vaig executar un cable d’extensió, vaig desconnectar la cadena 3 de la cadena 2 i vaig connectar la cadena 3 al cable d’extensió. En fer-ho, les cadenes 1 i 2 es van mantenir il·luminades mentre que ara les cadenes 3 i 4 també es van encendre completament. Quan es mira l'extrem femení de la cadena 2 (on es connecta la cadena 3) no hi ha fusibles com a l'extrem masculí. De fet, el final sembla completament incasat. A més, aquests 2 connectors es van cobrir junts amb cinta elèctrica que hauria d’haver estat un segell hermètic.

Tens alguna idea del meu problema?

Rep: 265

Hola Chris

El seu comportament com les cordes 3 i 4 estan connectades en sèrie a l'extrem femení de 2. L'única manera que puc veure això passa és que hi ha curt en aquesta femella núm. 2. (no el mascle número 3) Hi ha cap senyal de calor a aquest efecte? No hi hauria d’haver cap LED que tregui molt poc corrent i un fort corrent generaria calor. COM es pot veure per alguns dels problemes anteriors, aquestes coses poden tenir fusibles, però si el vostre és com el meu, els extrems del tap contenen un enllaç fusible que no podeu reparar. En realitat, podríeu SI teniu una cadena dolenta i sabíeu que l’enllaç endoll / fusible estava bé I que el canvi era pel mateix nombre de LED.

Si sospiteu que el problema és la humitat, podeu desconnectar la cadena núm. 2 i ruixar-hi un assecador (o peròxid d’hidrogen), després eliminar-la i posar una mica d’arròs blanc en una bossa suficient per tancar l’extrem, lligar-lo ben fort i deixar-lo per un dia. Torneu-ho a provar.

posa l'iPhone 7 en mode de recuperació

Rep: 1

Gràcies pels comentaris. No hi ha calor a la femella núm. 2 i he assecat sense assecar-la. Tens raó en què no puc arribar a aquest objectiu en absolut per discernir i / o reparar el problema. Aquest any no vaig a tenir problemes, ja que els llums ja són a la casa, però l'any que ve només traslladaré la cadena núm. 2 a la ubicació final d'una de les meves tirades.

Rep: 1

amb un provador de potència, trobeu la llum que està morta, talleu el cable de cada costat i torneu els dos extrems junts, la corda hauria de funcionar bé menys 1 llum. He solucionat 10 fallades d'aquesta manera

Rep: 1

Pregunta: Tinc una cadena de llums que només s’encenen si fa més calor que menys 15 graus centígrads o 4 graus sobre zero Fareinheit. Això fa que sigui pràcticament impossible fer funcionar aquesta secció de llums tret que decideixi fer la reparació en un entorn que no funciona. Algú té una fallada de corda lleugera relacionada amb la temperatura?

Gràcies Danny

Comentaris:

Hola Danny

Els LED són bons per a temperatures sota zero, de manera que qualsevol fallada ha de ser a la cadena. Com podríeu haver observat en les presentacions a aquesta publicació, moltes cadenes contenen dos o tres subconjunts. Si hi hagués un problema amb un d’aquests subconjunts, només aquest conjunt no s’encendria. Sembla que tota la vostra cadena no s’encén, de manera que assenyalaria el problema masculí cap a l’extrem masculí. Imagino que us connecteu a l’aire lliure, de manera que podria ser el dúplex (endoll de paret) el problema real. És possible que el fred faci que els tancaments de l’endoll no funcionin correctament. Potser comproveu-ho. Substituir això podria ser una solució barata. Les connexions metàl·liques formades per capes (Bi-Metal) es mouran amb els canvis de temperatura. Aquesta característica era estàndard als termòstats, però pot ser que sigui un problema al vostre dúplex.

2014.02.01 per RoddyMacRoddy

Rep: 1

Tinc una variació del problema anterior: tinc un conjunt de LED de 200 cordes (bastant) nou, els primers 40 no estan del tot apagats; estan encesos, però estan molt foscos.

Encara es tracta d'un problema amb 'un mal bulb' en algun primer segment.

Jim

Comentaris:

Vegeu la meva publicació a continuació. Un sòcol dolent pot provocar un resultat molt feble.

2014.01.12 per senyal

Rep: 1

En un conjunt de 200 llums, hi ha cinc cordes paral·leles de 40 bombetes LED. Cada bombeta està esbiaixada per 3 volts. Si una cadena és feble, significa que el corrent cap endavant d'un (o més) dels LED no passa tal com s'ha dissenyat.

Per tant, sí, una o més bombetes dolentes és oberta, però pot no ser una obertura real com un filament aparegut en una bombeta incandescent.

Hauríeu de poder treure les bombetes una vegada i mesurar-les amb un multímetre en el diode i trobar-ne una que tingui un voltatge invers alt i també un voltatge avançat elevat. Els bons tindran una lectura clarament inferior (pos en ànode, neg en càtode). Normalment en els LED, el cable més llarg és un ànode. A més, si hi ha una vora plana a la caixa de plàstic, aquesta és adjacent al càtode. Finalment, el cable de l'ànode normalment es connecta a menys maquinari dins del plàstic de colors si és visible.

Podeu fer el mateix amb una bateria de nou volts i dos clips de pont. Utilitzeu una bateria dèbil o feu que un dels ponts sigui una resistència de 1 / 4W 100 ohm per evitar la sobrecàrrega dels LED. Ho sé, 40 vegades fer-ho fa que sigui atractiu comprar un altre conjunt. Els nois lleugers ho saben. Quan torneu a inserir les bombetes, no fa mal prendre una mica de vaselina per mantenir l’aigua fora dels cables d’acer que s’oxiden.

Rep: 1

Loadster, Roddy, Harvey, et al, i Danny,

Danny, tens un altre 'Canuck' aquí, de manera que no estàs sol al 'Gran Nord Blanc'.

Vaig comprar un munt de fusibles, TENI MOLTES bombes / cordes de recanvi, vaig aprendre a utilitzar el meu 'Multímetre', tinc algunes bateries de 9V, entre d'altres, i també resistències.

Assegureu-vos al garatge ara càlid i 'hi heu passat'!

Vaig descobrir que tenia totes les meves cordes actuals de punta a punta (excepte les que els esquirols van mastegar els endolls) de diverses botigues, Costco, Home Depot, Wal-Mart, Rona, Sears i probablement algunes altres, i que

1. ALGUNES bombetes NO ES PODEN treure dels endolls, crec que Norma.

2. Les bombetes tenen un costat 'positiu i negatiu'.

3. Tots els 'endolls / portadors de bombetes' tenen diferents mides.

4. Aquests 'bulbs' són REALMENT GROSSOS (vaig haver d'utilitzar el VISE per obrir-los).

5. Les bombetes de diferents cordes de longitud tenen diferents 'necessitats d'energia' per il·luminar-les.

6. Hi ha MOLTA potència en una bombeta que la 'bufarà', no prou fa res.

7. NO tenia 'problemes' amb 'incandescents' antics, des de 'mini-llums' fins a 'C-9'.

Conclusions

A. La 'normalització' de la mida del sòcol seria agradable, com la vella incandescent.

B. Estic segur que estic content d'haver utilitzat el CARGOL 'Home Hardware' a C-9 quan vaig substituir totes les bombetes grans de 'cadena principal'.

C. Fins i tot la nova cadena de LEDs 'C-7' que he comprat a Wal-Mart que funcionava a la botiga, però NO a casa, és una merda. (No els vaig poder tornar, ja vaig tirar la caixa, estúpidament, sent tan 'confiats' perquè treballaven a la botiga!)

D. Per molt costosos que siguin els LED, NO valen la pena 'esquinçar-se el cabell' i augmentar la 'pressió arterial' PROVANT de treballar. Fins i tot els bombers de la pantalla de Nadal de les nits brillants de Stanley Park, a Vancouver, no poden fer funcionar aquestes cordes LED, i ELS 'al rellotge' es paguen per intentar esbrinar-los. Així que 'cargoleu-ho', aneu a l'abocador! Potser algun arqueòleg en un futur llunyà pot esbrinar-los. Potser els portaré al Gun Club, pot ser divertit fent servir aquestes bombetes petites com a objectius .22 (o més grans). És més maleit 'reciclar', 'reutilitzar' com a objectius.

E. El 'fabricant xinès / vietnamita / qualsevol cosa', SENSE 'estandardització' i 'control de qualitat', GUANYEU!

Tant per a 'els LED estalvien diners'. Gimmie TORNA LES MOLTES DÈCADES d'incandescents duradors!

Rep: 1

El 'fusible' d'algunes llums fabricades per al mercat nord-americà és en realitat una resistència de baix valor que sembla tenir una mida de 1 / 4W modelada juntament amb un parell de díodes en un blob ambdós extrems de la corda. Vaig obrir un blob i vaig considerar que no val la pena reparar-lo. La fallada real va resultar ser una soldadura deficient i no una fallada de components.

Rep: 1

Molt bé, els fusibles estan bé, què ve? Agafeu la bombeta addicional que venia amb el joc i comenceu per la primera bombeta que estigui fora i canvieu-les. Si el conjunt no s’encén, feu el mateix amb la següent bombeta. No haureu de continuar utilitzant la bombeta addicional, només cal que utilitzeu la de la butxaca que hi ha abans. Suposant que no va solucionar el problema, és probable que estigui bé. Aquí teniu el problema amb el que he trobat. Al meu plató vaig trobar dues bombetes en què faltava un dels petits cables del led. També en ambdós casos semblava que hi havia corrosió de l'antiga bombeta i dels cables. Aquests es van utilitzar fora durant dues temporades nadalenques. La part inferior dels endolls està oberta a l’entrada d’aigua si la bombeta no està en posició vertical. Mantenir-los verticals és realment impossible. Per tant, crec que GE té un mal disseny aquí que permet que l’aigua entri a la zona del sòcol que fa la connexió amb la bombeta. L’aigua i l’electricitat no es barregen. Corrison comença i és qüestió de temps fins que es dispari la bombeta i el sòcol. Per demostrar-ho, vaig treure els dos endolls, vaig soldar els cables i tot va anar bé. Ara es cremen totes les bombetes. No recomano fer-ho perquè, tret que sigueu tècnics electrònics. potser us cremeu la casa i no vull ser jo qui us digui que repareu el maleït cablejat. Si teniu el rebut de quan els vau comprar, tornaria enrere i presentaria el meu cas a la botiga. En cas contrari, llenceu-los però, compreu un disseny diferent la propera vegada GE o no GE.

Comentaris:

Acabo de veure cadenes antigues (cargolades a endolls) amb bombetes LED de recanvi. Això costarà cada bulb, però hauria de resoldre un problema bàsic que ens fa tornar bojos a tots. Les cadenes de LED existents, en funció de la seva longitud, tenen 3 o més conductors, dos asseguren que el 110v s'adapti a la següent corda, i el tercer s'utilitza alternant entre els costats de l'ànode i el càtode dels grups de LED ... cadascun d'aquests els grups han de tenir un paquet de díodes / resistències en línia per reduir la tensió a uns 10vDC.

No es recomana solucionar aquests grups agrupant els connectors, etc., perquè aquestes protuberàncies de la cadena estan configurades per al nombre de llums de la cadena. És per això que les llums es venen com a 25 o 50 o .... el seu atractiu actual és l’equilibri per a tantes llums.

2014.01.12 per RoddyMacRoddy

Rep: 1

TOTS hauríem d’escriure a CSA

Benvolgut CSA a tot el món,

Cada any, jo i milions d’altres, passem per la frustració dels fracassos de les cordes de llum LED de Nadal. Estic segur que ho heu experimentat tots, s’apaga mitja corda, l’altra meitat està activada. La potència es rep als dos extrems, però no hi ha llums, o només la meitat dels dos extrems.

Sembla que ningú sap el motiu d’això i tothom sembla que ho experimenti. S’aplica a CADA fabricant i, fa 2 anys, Home Depot va haver de ‘treure’ tot l’inventari de les prestatgeries i retornar-les.

Els diversos 'fòrums' ofereixen mètodes diferents per resoldre aquest problema, però la majoria no funcionen. Normalment també es tanquen amb un 'No utilitzeu el meu mètode, ja que la vostra casa pot cremar-se'.

Això situa aquest problema directament en el 'bail' de CSA.

El que, òbviament, voldria veure és que aquestes llums LED funcionen de forma coherent.

Els recicladors, per als responsables, s’omplen d’aquestes cadenes de llums i els abocadors per als menys responsables.

Crec que CSA hauria de 'treure' el seu 'Segell d'aprovació' de TOTS els fabricants de llums LED de TOTS els països fins que puguin fer funcionar aquestes cordes de llum de manera constant i durant molt de temps. També m’agradaria veure’ls ‘Estandarditzats’ en tipus de sòcols, bombetes, fusibles, resistències, etc.

Aquests llums LED 'Estalvi de diners' no ho són, perquè cal seguir comprant cordes noves cada any.

Torneu-me les velles incandescents de '2 fils', les que funcionaven durant dècades, si UN s’apagava, substituiríeu aquesta llum, no tota la corda! Fins i tot els llums d’un sol cable de la dècada de 1940 eren més fàcils de reparar que els ridículs LED de 3 fils.

Crec que CSA és l'única organització que té la 'influència' de fer-ho per als consumidors.

Gràcies,

Comentaris:

CSA? Regla dels Canucks!

2014.01.12 per RoddyMacRoddy

Els instal·ladors de llums de Nadal professionals utilitzen bombetes LED d’actualització on el LED té la forma d’una antiga escola incandescent amb el mateix “cargol” a la part inferior. Els LED individuals estan dissenyats per cargolar-se fàcilment a les preses de llum convencionals. Tots els components ridículs de les llums LED estan aïllats a la bombeta individual. Qualsevol component falla, només s’apaga la bombeta (fabricada amb un robust material de poliacarbonat) i tots els altres segueixen funcionant. Només cal canviar la bombeta.

Aquests no estan disponibles a les botigues i només els poden comprar un grapat de proveïdors selectes que treballen exclusivament amb professionals. Són bastant cars: al voltant de 2,00 $ / bombeta + 12 $ per a una corda convencional de 25 '. Això suposa un cost de 60,00 dòlars per una llum de 25 peus de llum, però duren ANYS, són molt duradors, substancialment més brillants, pràcticament sense manteniment i són un somni per treballar.

11/24/2017 per Steve Griffin

Steve, FYI, pots cargolar els LED de les mides C7 i C9

https: //www.noveltylights.com/specialty -... als EUA .

No són barats, però tots els seus productes són de 'qualitat comercial'

totes les coses són més resistents construïdes des de cables fins a filaments.

També porten un ampli asst. d'altres llums, p. ex. 'llums de bombolles'. ALGUNES

Els productes 'Novetat d'il·luminació' que veig a Amazon, etc., però els he trobat millor

per anar directament a la font. He tingut ZERO problemes amb qualsevol

Els productes de Novelty Lighting, excepte un que vaig trepitjar.

L'any passat vaig substituir tots els meus C-7 en cordes d'arbres i gairebé freds

en comparació amb la calor que feien els meus vells incandescents en un parell de minuts.

Crec que la major part d’aquest fòrum és per a C6 i per sota, però he de dir que he corregit el 80% de les meves cadenes de “mini-llum” i C6 amb el “LED Keeper” de Home Depots (article # 1000655686) a les cadenes que he pogut obtenir les bombetes. fora, i normalment era un filferro de contacte rovellat.

Ànims, Drew McClure

11/26/2017 per Drew

Rep: 1

Bé. Vaig escoltar totes les respostes i cap va solucionar el problema. Això és el que vaig fer. Vaig treure totes les llums de la meitat del conjunt que no funcionaven i una per una les vaig provar a l’altra meitat del conjunt (el costat que funcionava). Molt baix, he vist que 5 de les llums laterals que no funcionaven no s’encenien. Quan els endollava a una presa de corrent del costat que funcionava, les altres llums s’encenien, però la dolenta no. Quatre dels cinc que no s’encenien van actuar així. Però UN dels llums que no funcionaria estava 'tan mort' que ni les altres llums funcionarien. Vaig repetir la prova per veure si aconseguia el mateix resultat i és el que va passar.

Per tant, ara estic buscant 5 llums LED de recanvi per veure si diverses falles de LED causen el problema. Sé en els jocs de llums de Nadal incandescents habituals que si s’apaguen massa bombetes, tot el conjunt comença a fallar ràpidament. No sé si passa el mateix amb els jocs LED.

Així que ... tothom, proveu els llums LED un a un, busqueu els que funcionen i llenceu els que no funcionen. Cerqueu llums LED de recanvi i connecteu-los i comproveu si això soluciona el problema.

Aquestes llums provenien del mini joc de llums LED Holiday Time (50 COUNT) comprat a Walmart.

Rep: 1

Vaig apilar totes les meves cordes amb 1/2 no funcionant o mig realment avorrit. Retalleu totes les meitats mortes i tenues i torneu a connectar el tap. Funciona molt bé.

Rep: 1

Hola, acabo de trobar aquest fil. Fa dècades que faig pantalles de Nadal i LEDs des que van sortir. Com que el Nadal és a la volta de la cantonada, vaig pensar que hi hauria de sonar.

És cert que aquestes cadenes de LED no són tan perfectes com ens havien fet creure, però molts dels problemes es poden resoldre. Els problemes que es parlen en aquest fòrum són molts perquè els modes de fallada són molts. Alguns problemes són similars o idèntics als de les cordes de llum incandescent i se n’han afegit de nous. (és clar.)

1). Com han esmentat alguns, l’única manera veritablement fiable de solucionar una cadena que té una secció dolenta és treure cada llum (LED o incandescent) de la part que no funciona i canviar-la per un endoll d’una cadena de treball coneguda del mateix tipus. És possible que hagueu de fer-ho amb totes les darreres làmpades de la secció dolenta. Feu-ho amb molta precaució, ja que esteu treballant amb una cadena en directe. Treballeu sobre una superfície no conductora i assegureu-vos que no toqueu res a terra ni cap superfície humida. Si dubteu de les vostres capacitats o de la vostra situació, seria molt millor comprar una cadena nova que no pas arriscar-vos la vida.

2) Alguns dels missatges de fa diversos anys esmenten que es connecten els llums d'una manera i la meitat dels llums de corda, giren el tap i l'altra meitat. Aquest problema es va produir perquè cap al 2007 ~ potser el 2008 una marca de cadena disponible a The Home Depot, ACE Hardware i possiblement altres contenien un rectificador pont (quatre díodes addicionals que no emeten llum que dirigeixen els dos semicicles de la forma d'ona CA al mateix per fer que els LED siguin més brillants i amb menys parpelleig, com s’ha esmentat anteriorment.) Això no és inusual en si mateix; molts tipus de cordes de llum nadalenca tenen díodes rectificadors per reduir el parpelleig i també s’utilitzen en alguns llums de corda LED. El problema aquí és que el fabricant ha utilitzat un rectificador GLOBAL que afecta no només els LED d’aquesta secció concreta (25, 30 o 35 LED normalment), sinó també el sòcol complementari al final, que malauradament per a la majoria de la gent és un connector tipus Edison estàndard! Això només es va fer durant un o dos anys, i després es van adonar de l'error de les seves maneres (o les agències de seguretat van dir la seva) i van deixar de fer-ho. Això es troba exclusivament en certes cadenes que tenen LED no reemplaçables amb cada base coberta amb un embolcall retràctil de color verd fi o clar on es pot veure la llum que fuig per la pròpia base i on hi ha un modelat de plàstic únic i bulbós a l’extrem masculí. només, que ve abans que qualsevol de les làmpades. Conté el rectificador global. NO connecteu res que requereixi CA real a una cadena d’aquest tipus (per exemple, una decoració de jardí motoritzada, ja que es podria escalfar i cremar!) Es poden connectar alguns LEDs i probablement tots els incandescents, fins a aproximadament un amper de corrent, amb alguns advertències.

Algunes cadenes de LED estan connectades amb les dues meitats (o més) en polaritat i algunes fora de polaritat. Per què? No en tinc ni idea! Les fora de polaritat no funcionaran correctament amb les cadenes rectificades globalment, mostrant el comportament ja esmentat. Els de polaritat funcionaran íntegrament (si la cadena en si està bé) i, per tant, seran més brillants i tindran menys parpelleig (tret que també tinguin el seu propi rectificador, en aquest cas no notareu cap diferència). Tanmateix, les resistències limitants actuals de les cordes LED no rectificades connectades a la cadena de rectificador global poden escalfar-se i, possiblement, fondre's, de manera que no hauríeu d'utilitzar-ho com a característica tret que realment sàpiga què feu. Comproveu el pom ampliat o el motlle de plàstic bulbós de les cordes endollades per veure la calor que fan. Pot ser que sigui millor desfer-se d’aquestes cadenes ofensores o donar-les a algú que sàpiga què són i com utilitzar-les correctament. Sí, encara hi ha més residus per a un producte suposadament respectuós amb el medi ambient :( Malauradament, fins i tot algunes cordes LED de coberta de joia molt rares es van fabricar d’aquesta manera.

3). Les cadenes de LED venudes a maons i morters (almenys aquí a Tucson, Arizona) no fan servir LEDs de marcs de plom d’acer suau des de fa uns quants anys (sí, és recomanable que els fabricants facin alguna cosa bé !!!), així que les potes de filferro corroïdes haurien de passar pel passat, fins i tot si els endolls no estan segellats de la pluja. Aquest canvi es pot verificar amb un imant i probablement sigui almenys en part responsable que els preus de les cordes LED no hagin baixat tan ràpidament com esperàvem al llarg dels anys. Curiosament, els paquets de LED de recanvi nus disponibles a eBay, etc. encara utilitzen acer: (...

4). Quan hi ha prou LEDs en una secció (aproximadament 25 o 30 sembla que n’hi ha prou), normalment no disposen de cap dispositiu electrònic de protecció per a cap LED diferent dels resistents limitadors de corrent segons la meva experiència. Tots els LEDs s’executen en sèrie, no en paral·lel, a excepció de les cadenes de baixa tensió realitzades per un petit panell solar. La naturalesa del propi semiconductor LED és tal que comparteixen la tensió total (170 volts de pic per a una línia de 120 VCA) sempre que la tensió inversa de cada LED no es superi massa. (Els fabricants ho fan una mica, ja veieu, com hem esperat d’aquesta qualitat del producte; de ​​vegades els 6 o 8 volts són prou propers a 5 per a ells). Així, podeu tenir làmpades de 5 x 35 = 175 V, que superen els 170 i estem bé. Tant de bo quan arribin a les cordes C9 de 25 llums, i sobretot els jocs de gel de 15 LED, incloguin díodes de bloqueig invers per protegir els LED, però ... qui sap?!?

5). Sí, igual que amb una cadena de sèrie incandescent, deixar LEDs defectuosos a la cadena o tallar-los completament reduirà la vida dels altres en aquesta mateixa secció de sèrie. Això es deu al fet que ara es comparteix la mateixa tensió de línia total entre menys LEDs, de manera que es redueix la tensió total total de tots els LEDs d’aquesta secció de sèrie, cosa que provoca que la tensió de línia pugui empènyer més corrent a través de les làmpades restants. Si voleu que les cordes lleugeres de la vostra sèrie durin més, intenteu empalmar algunes làmpades més de les que originalment hi havia a la corda, sense treure-ne cap. D’aquesta manera, les llums es tornaran més atenuables.

Amb els LEDs, tingueu en compte que, si empalmeu alguna cosa mitjançant un empalmament de filferro (per descomptat, usant mètodes de connexió impermeables), la polaritat de les noves làmpades ha de ser correcta o les noves làmpades probablement es fregiran o, si més no, es danyaran a causa d’un excés de tensió inversa (la tensió que s’aplica a la cadena de LEDs quan el cicle de corrent altern s’inverteix i els LED no es condueixen, tret que funcionin des d’un rectificador). Un LED dissenyat probablement per a 5 volts inversos podria veure fàcilment 50 o més per aquí!

6). Gairebé universalment, aquestes cordes de LED són empeses pel fabricant fins als seus límits per fer-les el més brillants possibles, en lloc de fer-les funcionar de manera conservadora per ajudar a garantir una vida útil nominal. Les resistències limitadores de corrent solen ser massa petites, cosa que deixa fluir massa corrent, sobretot quan s’utilitza en un clima càlid. Això és especialment cert per als tipus C7 i C9 de 25 llums de la meva experiència. (Alguns tipus de LED gestionen aquest servei millor que d'altres.) Això de vegades fa que sigui difícil o impossible realitzar les suposades 25.000 hores de vida, i molt menys les 100.000 hores que estaven fent quan van començar a sortir fa uns deu anys.

6). Pel que fa al comentari sobre cordes i LED estandarditzats, ja estan disponibles ... bé, una mica. Consulteu les cadenes de la marca GE. Es caracteritzen per una cadena que té un nombre altern de cables de 4 fils, 3 fils, 4 fils, etc. entre cada sòcol adjacent. Sempre tenen 50 làmpades per secció, tot i que la corda pot ser de 100 làmpades. Tant els connectors d’alimentació masculins com els femenins són grans i rectangulars, amb un cargol que apareix en un lateral que sembla que s’hagi segellat amb Loctite o similar. De cada endoll masculí i femení sobresurten 3 cables en lloc dels dos habituals. No hi ha apilats endolls masculins amb aquests.

El quatre fils / tres fils es deu al fet que cada parell de sòcols de 4 cables es troba en paral·lel amb ell mateix i en sèrie amb qualsevol altre parell de sòcols connectats de 4 fils (anomenats disposicions de 2 sèries de 25 paral·lels), de manera que si cau una llum, la corda continua encenent, però la llum restant del parell afectat és ara una mica més brillant. De fet, podríeu perdre fins a 25 làmpades d’aquestes cordes (totes les altres làmpades) i continuarien il·luminant-se. (espero ...)

Per aconseguir l’estandardització, els LEDs, tant vermells / taronja / grocs com verds / blaus / blancs, tenen un voltatge d’aproximadament 3 volts i, per tant, són intercanviables !!! (Bé, sobretot de totes maneres ...). Aconsegueixen aquesta proesa aparentment impossible afegint una unió de díode addicional no LED real dins del paquet de cada LED de baix voltatge directe (vermell, taronja, groc blanc càlid no filtrat). Bastant genial!

L'única intercanviabilitat que he fet al·lusió consisteix en el fet que el fabricant no ha estat coherent, al llarg dels anys, en quina polaritat munten aquestes làmpades. Imagina't. : (...

I he de mencionar, malauradament, que aquestes cadenes tenen dos problemes importants, tret que les hagin solucionat recentment:

1: inclouen una petita placa de circuit a cada endoll masculí i femení. A causa de l’entrada d’aigua als endolls, la placa de circuit està subjecta a la corrosió que farà caure la cadena en si mateixa i qualsevol altra cadena connectada a ella :(

2: en aquestes plaques de circuit hi ha un rectificador (menys parpelleig) i un condensador (redueix encara més el parpelleig) que, malauradament, causen problemes importants en intentar atenuar aquestes cadenes. Alguns dimmers no ho faran en absolut, quedant bloquejats mentre la corda GE continua connectada, i els que fan que disminueixi la corda causen un gran soroll audible i soroll a la línia de CA a causa d’aquesta capacitat. No he tingut res danyat després d'un parell de temporades de córrer una dotzena més o menys d'aquestes cordes en dimmer, però es pot dir que no és una configuració feliç i que no en vaig a enfosquir-ne cap aquest any . Així que no us penseu a pensar que aquestes cadenes serien bones amb el controlador d’espectacles de llum si es produeixen atenuacions.

Espero que tot això no sigui massa confús i us ofereixi ajuda abans d’aquestes vacances.

Rep: 1

Moltes trituracions de dits que agreugen les tardes més tard m’han portat a la conclusió que els llums decoratius de vacances són efímers i d’un sol ús. Si aconsegueixes tres temporades, no et deuen res. Dirigiu-los correctament a un receptor de reciclatge i no us preocupeu pel cost. Només obtindreu una mitjana de 40 a 60 temporades de vacances memorables a la vida. No compreu el més car ni el més barat, compreu en algun lloc intermedi. No compreu el que tingui més bombetes o el més brillant amb més modes de canvi de llum. Decebran. Si compreu el dispositiu làser més recent i més recent, pot funcionar. Un cop. Deixeu-ho anar i no us cremeu la casa ni enriqueu l’empresa elèctrica per excés brut. En algun moment la il·luminació suau i accentua fa una sensació meravellosa. I molt fort i calent et fa anar oooh! protegeix-te els ulls. i després retirar-se per trobar un lloc tranquil il·luminat i suau per tenir una bona conversa.

Recordeu el motiu de la temporada. No tot són sobre les espelmes, els llums o les estrelles.

Rep: 1

Tinc el mateix problema en un conjunt de llums LED GE. La segona meitat de la cadena estava fora. Vaig treure cada llum que mirava al final i en vaig trobar una amb un cable trencat de la bombeta. Vaig posar una bombeta nova i aixecar, fix. Gràcies a tothom per l’ajuda! Scott V.

Rep: 1

Pel que fa a les llums amb un cable trencat, si sou útil amb un soldador, es poden arreglar. El primer que cal fer és comprovar la llum per veure si és bona. Recordeu que els llums LED estan polaritzats. Per tant, amb un 'fixador de llum' per a les mini llums originals, traieu la bombeta de la presa i toqueu els cables del provador de llum. Si no s’encén, inverteu els cables i torneu-ho a provar. Si il·lumina bé. Si no, descarta la llum.

Per reparar la llum, primer busqueu un tros de filferro varat i retireu uns 2 centímetres d’aïllament. A continuació, separeu uns 4 fils de filferro i torceu-los junts. Continueu fent això fins que s'hagin utilitzat tots els fils. A continuació, escalfeu el soldador.

Mentre la soldadura s’escalfa, prepareu els cables de la llum. Utilitzeu un fitxer petit o el tauler esmerilat de la vostra dona o núvia per netejar els cables fins que quedi brillant. A continuació, submergiu els cables en el flux de soldadura. Utilitzo una pinça ràpida per mantenir la llum ferma. Conductors de la cabina de llauna. L’estanyat del led ininterromput el farà més fort, de manera que quan introduïu la bombeta al sòcol no s’hauria de trencar quan la doblegueu. Esteneu els fils de filferro. Sostenint una de les cadenes de filferro estanyat al cable trencat, toqueu el soldador per fer la connexió i quan la connexió s’hagi refredat es talli a la longitud.

Torneu a comprovar la llum per assegurar-vos que encara funciona. L’excés de calor del soldador pot matar la llum. Si és bo inserir-lo a la presa de corrent i després la llum. És possible que hagueu d’utilitzar un petit tornavís o una broca per ampliar el forat del cable reparat. Si el llum encara no funciona, busqueu una altra llum dolenta.

Quan tingueu un conjunt de llums amb cobertes de bombetes, haureu de substituir la llum pel mateix color per obtenir els millors resultats o una llum clara o blanca per obtenir resultats correctes. Qualsevol altre color no funcionarà bé.

Soldadura feliç i no us cremeu els dits.

Rep: 1

Els meus dos equips de llum tenien el mateix problema: la meitat de cadascun no funcionava. Vaig començar a la primera bombeta il·luminada i vaig baixar pel fil, fins que vaig trobar una bombeta que no s’empenyia prou a dins del receptacle. En un altre lloc, la bombeta il·luminada es va introduir prou, però els petits fils de coure de la base de la bombeta es van trencar. El vaig substituir per una bombeta nova i tota la cadena funcionava bé.

En un altre joc de llums, un dels dos cables que entraven al receptacle s’havia estirat del receptacle, de manera que no hi havia connexió. Acabo de treure la llum del circuit i empalmar els dos cables junts, amb èxit.

Rep: 1

Una solució senzilla i segura que va funcionar per a mi: vaig inspeccionar cada l.e.d. traient la 'bombeta'. (La bombeta de colors és només una carcassa per al led petit. Tot i que no cal girar-lo per treure-lo del sòcol, el LED no es fa malbé al girar-lo). Hi hauria d’haver dos cables a la part inferior del led / bulb - si no, és possible que hagueu trobat el circuit trencat. Vaig tallar un fil de coure d’1,4 cm de llarg i vaig formar una forma de J. Inseriu l’extrem llarg al forat al costat del cable de terminal trencat i torneu a col·locar la bombeta l.e.d./ al seu endoll. Per descomptat, la 'J' hauria de tocar el l.e.d. per completar el circuit, així que intenteu trobar el cable d’extensió del diàmetre adequat o col·loqueu-hi unes quantes corbes ondulades per assegurar el contacte. Recordeu: cal tenir un circuit complet per tenir tota la vostra cadena de l.e.d. llums per donar-vos alegria!

Rep: 1

com desbloquejar un telèfon Motorola

D'ACORD. Així que em vaig frustrar tirant de bombetes de gel de llum i vaig decidir tallar-les i empalmar-les. Funciona molt bé. Però hi ha totes aquestes bombetes al fil retallat, de manera que vaig començar a escombrar-les. El que vaig trobar va ser interessant. Les dues darreres llums del penjoll semblaven més corroïdes que cap altra. Crec que l’aigua segueix el cablejat i, finalment, troba el seu camí cap a aquests endolls més baixos. Així que a partir d’ara comprovaré primer aquestes bombetes. A més, treure les bombetes va ser més fàcil mitjançant un ganivet per treure-les suaument dels endolls. Vaig estalviar una cadena anant a l’última bombeta encesa i provant cada llum il·luminada d’aquesta presa fins que vaig trobar la bombeta corroïda / que no funcionava. Tant si talleu, us condimenteu o tireu de bombetes, trigareu a posar-vos el nom del vostre verí i aneu-hi.

Rep: 1

Aquest és el primer vídeo d’entrenament de la llum nadalenca al MÓN.

http://bit.ly/21J5Aqi

Rep: 1

Després d’empalmar, reemplaçar, escurçar, ampliar aquestes peces de CHINA CRAP que prometen grans hores per dòlar i estalvis ... doncs aquí teniu la solució dels amics. > Quan falla TOT l'anterior, substituïu el transistor (o el condensador?) Dins dels 'tubs' de plàstic tallant aquesta caixa.

PRIMERA RE SOLDADOR aquells> Materials xinesos dolents> (fins i tot si el comprovador diu que funciona bé> PROVEU-LO A LA llum real de la forma en què es va instal·lar. Els nous són barats, especialment en línia. Torneu a soldar o substituïu, Tot. Podeu utilitzar una mànega com les que s’utilitzen per a petites línies d’aigua en el paisatgisme. Poseu MOLTA cinta adhesiva (conducte, elèctric?) INSERTEU LA PETITA MÀNEGA PRIMER en un dels extrems del cable, de manera que no hagueu d’empalmar torneu a fer-ho longitudinalment per inserir el transistor reparat o substituït.

Al meu C7 (70 llums) hi ha un color gris o blau clar amb 2 línies vermelles (crec)

Feu això DESPRÉS de provar la bombeta I reparar els fusibles primer> VOILA !!!! els teus llums tornen a brillar amics meus.

Bon Nadal a tots des de la assolellada platja de Newport, península de Balboa, Califòrnia. 2015

Rep: 1

Feliç (?) Lluitadors LED del 2015

Bé, aquí tornem a ser tots. Mentre posava els meus LED C-7 i Mini ahir, el meu emmagatzematge interior durant 11 mesos, cadenes una vegada més, no va deixar de designar. Tenia dues 'caixes de poma' de cartró amb cordes lleugeres per posar i, després d'intentar col·locar-les, va acabar amb una caixa de poma plena de cordes de '1/2 corda fora' com de costum. He 'entel·lit', ara només compro les 35 cordes lleugeres, a la venda, a prop del Nadal (menys per llençar, tradició anual!). També he comprat una pistola LED 'Tester' a Home Depot, de manera que aniré al garatge amb la meva caixa de 1/2 'treballadors' i 'hi tinc' una altra vegada fins que els dits sagnin de tirar de manera asst. estils de sòcols que es poden treure com alguns no.

És clar que estaria bé que UL o CSA obligessin els productors a 'estandarditzar' almenys els endolls de les bombetes com el cargol vell.

UN quart dels 'infectats' PODEN ser reparables, un altre quart probablement es tallarà al punt de tall i es tornarà a 'finalitzar' i, com és habitual, 1/2 es destinarà al dipòsit de reciclatge.

Una cosa 'bona', viure a la 'costa humida' del Canadà, i només fer servir aquestes cordes 'reparades' a l'exterior, no hi haurà res 'que cremarà'. 'Evergreens' humits i tot.

Bon Nadal a tots i a tots uns BONS llums!

Drew

P.S. Us informarem si el tester Home Depot 'Magic' us ajudarà molt.

Rep: 1

Ara mateix estic treballant en un conjunt de llums de 150 leds. Fins ara trobat, la corda es divideix en 5 conjunts de 30 cadascun. Hi ha dos fusibles a l’endoll que van a la presa de corrent. No importa de quina manera els organitzi, si tots dos no hi són, cap d'ells funciona, així que diria que tota la cadena depèn de tots dos. Les bombetes led estan polaritzades, de manera que funcionaran en una direcció. Hi ha dues oportunitats. El llarg és positiu. A la meva corda he d’inserir la bombeta nova amb el cable llarg cap a la pestanya o el pestell, i això haurà de g en la direcció correcta. Encara no heu esbrinat el problema amb una secció mitjana: utilitzar un detector de voltatge per trobar un patró. Hi ha un petit dispositiu de tub per a cada joc de 30. Qualsevol persona sap què és això.

Rep: 1

No sé si el LED marca la diferència, però, SÍ! proveu de substituir el fusible. Vaig ensopegar amb això l'any passat. Algunes decoracions són tan econòmiques que potser no sembli interessant, tot i que és molt fàcil de comprovar i mantenir-les fora de l’abocador és important per a mi. Però d’altres, com la meva corona de Front-Gate que honestament no val el que he pagat, mereixen un intent de rescat. En aquest cas, 1/4 de la corona no es va il·luminar. Vaig canviar el fusible d’aquest endoll (n’hi ha 4 a la corona) i és bo com a nou. Em fa preguntar-me quantes 'bones troballes' hi ha a la petita botiga de segona mà del carrer. Bon Nadal !!

Rep: 1

No es fa 'publicitat' aquí, només s'informa. He descobert llums nadalencs de 'Qualitat industrial' de tota mena a 'Novelty Lights' http: //www.noveltylights.com/led_christm ... . Són llums i cablejat de 'qualitat comercial' i, fins i tot, tenen substitucions de bombetes C-7 i C-9 'cargolades a la base' per a aquells que són prou intel·ligents per tenir KEPT les seves antigues cordes de llum incandescent. ESTAN disponibles a Amazon.ca i en altres llocs amb estils limitats, però si voleu anar a la 'Càrrega mare', aneu al seu lloc .com als Estats Units.

Sí, potser una mica més car, però fins ara MOLT menys “frustrant”. Vaig a demanar 100 C-7 segur, els meus C-9 han durat 8 anys fins ara amb problemes de 0 (excepte els 2 que vaig trencar les seves bases de peu a sobre, i els que acabo de descargolar i substituït, sense lluita!

Qualsevol altra cadena que compri serà d’elles. SENSE botigues 'Box'.

Salut,

Drew

Rep: 1

Tinc el mateix problema amb diverses cadenes.

Aquests es van comprar al pneumàtic canadenc, Noma substituirà aquestes cordes de forma gratuïta fins a cinc anys.

Podeu separar aquestes cordes, bàsicament són 25 cordes lleugeres units.

Com que els pneumàtics canadencs no disposen d’inventari en aquesta època de l’any, m’han donat una targeta de compra per utilitzar-la quan portin el seu inventari de tardor.

Crec que separar la cadena pot ser una pèrdua de temps perquè qui sap quant de temps seguiran treballant.

Vaig a substituir-los tots per 25 cordes lleugeres perquè es puguin substituir o comprovar amb més facilitat.

Espero que això ajudi!

Rep: 1

Peter Vincent

Sí, això és el que faig ara, només és comprar 25 cordes lleugeres, però gràcies pel 'consell' NOMA no ho sabia.

Segueixo afirmant que tots hauríem de posar-nos en contacte amb UL i CSA i retirar els seus 'segells d'aprovació' d'aquests fabricants de llum de merda a S.E. Àsia.

Si no ho he dit abans, si fóssiu prou intel·ligent per mantenir les vostres cordes lleugeres 'cargolades', les millors bombetes i cordes que he trobat són de 'qualitat comercial' MILLOR

http://www.noveltylights.com , tenen bombetes LED C-9 i C-7. No els fa publicitat, sinó que aconsello cartells 'farts de merda'.

Pot costar una mica més, però més barat que llençar 6-8 cordes CADA any!

Salut,

Drew

Rep: 1

FINALMENT vaig provar les cordes lleugeres C-7 amb el meu provador Home Depot http: //www.homedepot.com/p/LightKeeper-P ...

En realitat, era molt fàcil d’utilitzar, seguint les instruccions. S'ha corregit aproximadament el 70% de la meva caixa o 1/2: cadenes de llums que no funcionaven. La llum / endolls que PODRIA treure sobretot d’un cable d’una bombeta es va corroir o es va trencar. L’ús d’aquesta eina va fer sorprenentment fàcil separar QUINES bombetes causaven el problema. Vaig utilitzar bombetes d'altres cordes que els esquirols havien dinat com a recanvis.

Així que només compreu cordes AMB endolls de llum extraïbles (alguns no), i aquest útil provador que també provarà bombetes individuals, és a dir, les de Noma, així com els cables. Fins i tot va aconseguir tallar i tornar a connectar algunes seccions de cables mastegats separant i tornant a empalmar els cables individuals.

Vaig comprar un munt de fusibles, en va substituir alguns, però no hi va haver cap ajuda; el problema, de nou, solia ser corroït pels cables de les bombetes.

Rep: 1

Sí, sovint faig servir segments de cadena 'dolents' com a fonts de recanvis, ja que la majoria solen ser bons. Si les làmpades no es poden treure, les empalme desprenent 1 cm de cada fil, les tiro de cap a extrem i les soldo i, finalment, cobreixo l’empalme amb un tros de 2,5 cm de tub negre de termorretracció revestit d’adhesius de doble paret. connexió.

Els cables LED corroïts solien ser un gran problema quan feien servir marcs d’acer. Des de fa uns quants anys utilitzen llautó, de manera que no hauria de ser un problema amb les cordes més noves. Això es pot verificar traient un LED (si es pot treure) i veient si un imant s’adhereix als cables de fil del LED.

Rep: 1

En comprar els llums NOMA C9 es va llogar un boom per instal·lar-los al pic pensant que eren fiables i que podien mantenir-los durant anys i segur que hi havia prou 2-3 setmanes en 2 fils morts (al pic, és clar) i mitja feble gairebé morint. Els pneumàtics canadencs només exerciran la garantia del producte i, per poder baixar-los, hauré de llogar un altre boom (450 dòlars). Tan decebut. Anar a difondre això als mitjans de comunicació a causa d’això és un problema potencial, doncs haurien de tenir una exempció de responsabilitat sobre el producte Què estúpid de mi és pensar que serien tan fiables i estaran darrere del seu producte. Tothom que estigui interessat en acostar-se als mitjans de comunicació amb mi ho fa saber.

Rep: 1

Els instal·ladors de llums de Nadal professionals utilitzen bombetes LED d’actualització on el LED té la forma d’una antiga escola incandescent amb el mateix “cargol” a la part inferior. Els LED individuals estan dissenyats per cargolar-se fàcilment a les preses de llum convencionals. Tots els components ridículs de les llums LED estan aïllats a la bombeta individual. Qualsevol component falla, només s’apaga la bombeta (fabricada amb un robust material de poliacarbonat) i tots els altres segueixen funcionant. Només cal canviar la bombeta.

Aquests no estan disponibles a les botigues i només els poden comprar un grapat de proveïdors selectes que treballen exclusivament amb professionals. Són bastant cars: al voltant de 2,00 $ / bombeta + 12 $ per a una corda convencional de 25 '. Això suposa un cost de 60,00 dòlars per una llum de 25 peus de llum, però duren ANYS, són molt duradors, substancialment més brillants, pràcticament sense manteniment i són un somni per treballar.

Actualització (24/11/2017)

Els instal·ladors de llums de Nadal professionals utilitzen bombetes LED d’actualització on el LED té la forma d’una antiga escola incandescent amb el mateix “cargol” a la part inferior. Els LED individuals estan dissenyats per cargolar-se fàcilment a les preses de llum convencionals. Tots els components ridículs de les llums LED estan aïllats a la bombeta individual. Qualsevol component falla, només s’apaga la bombeta (fabricada amb un robust material de poliacarbonat) i tots els altres segueixen funcionant. Només cal canviar la bombeta.

Aquests no estan disponibles a les botigues i només els poden comprar un grapat de proveïdors selectes que treballen exclusivament amb professionals. Són bastant cars: al voltant de 2,00 $ / bombeta + 12 $ per a una corda convencional de 25 '. Això suposa un cost de 60,00 dòlars per una llum de 25 peus de llum, però duren ANYS, són molt duradors, substancialment més brillants, pràcticament sense manteniment i són un somni per treballar.

Rep: 1

ÉS FIXABLE !!! Vaig tenir el mateix problema amb tres seccions diferents de llums LED. El que vaig fer va ser treure cada bombeta il·luminada i tornar-la a inserir en una zona il·luminada. Moltes vegades encara no funcionava, de manera que vaig treure la bombeta il·luminada i vaig treure les dues puntes metàl·liques laterals per fer una millor connexió. La major part del temps funcionava i la bombeta s’encenia. Si no, l’he substituït per una de bona. Vaig continuar fent-ho fins que es va il·luminar tota la secció. Les tres vegades va funcionar ... Vaig fer com la majoria de vosaltres. Canvio el fusible, vaig empènyer, tirar i girar sobre cada bombeta, fins i tot estava a punt per tallar la secció no il·luminada. Però és com el vell refrany / acrònim ... PETÓ ... Mantingueu-ho senzillament com un estúpid. LOL. Bona sort

Rep: 1

Fa anys que lluito amb aquestes estúpides llums LED. Tinc la mitja cadena fallida més els esquirols que masteguen llums just fora de la corda. Aquest any he reparat 5 o 6 cordes agafant la meitat bona i tallant la meitat dolenta i, tot seguit, connectant el connector macho o femella a cada extrem amb connectors Marette. Ho sé, ho sé. Solució poc segura de merda, però són llums de merda. Tinc els dos tipus. Llums sòlids connectats que no es poden treure i els de dos cables que es poden substituir. El problema més gran ha estat el sòlid perquè han de semblar fruits secs als esquirols. Un dia després de solucionar-les, es van mastegar 4 cordes en 5 llocs. Va portar les Marettes a les cordes. Ha de sortir una llum perquè masteguen molt a prop de la base. Desesperat tinc una teoria, que està malament, que si deixo els llums encesos no els mastegaran. Els masteguen fins i tot quan estan activats, però els deixo activats per la possibilitat remota que tinc raó. Ara he passat 5 dies i totes les cadenes funcionen. M’adono que no mengen el que s’anomena llums de cúpula, els LED amb només el petit botó de llum LED i aquestes cordes han estat molt més fiables però no perfectes. Aquest any se n’havia fracassat i no es poden solucionar. Però tinc deu anys amb aquestes cordes. No puc mantenir els que tenen aspecte nocturn durant un parell d’anys. Us pregunteu sobre el cargol LED C7 de tipus. Car, però no comestible per a un esquirol i reemplaçable.

Comentaris:

Això no hauria de ser tan difícil de reparar alguna cosa que compreu per estrenar. Completament molest. A més, el problema encara no s’ha resolt, els llums no s’han encès. Estic segur que hem obtingut una caixa defectuosa

2019.12.01 per Leann Ferreira

Només una actualització. Apagueu els llums aquest any i, fins ara, les cordes remenades i no coincidents amb connectors marette i llums tallats funcionen. Però quin esmorzar de gos !! Les anomenades llums de cúpula (no estic segur de que es diuen així. Semblen un petit polsador) estan en el seu onzè any i continuen funcionant, excepte la mitja cadena que va fallar fa uns anys. Sens dubte, tenen més longevitat que els que tenen aspecte 'nou', PER they estan a la part davantera de la casa, on potser els esquirols no els interessen tant?

2019.04.12 per David

Rep: 1

La gent surt de casa amb els seus telèfons, condueix mentre revisa els correus electrònics i camina pel carrer mentre envia missatges de text a algú

Accés per correu electrònic AOL

portal universitari del gran canó

bac