L'assecador no passarà calor

Assecador Kenmore Sèrie 80

Popular sèrie d'assecadors de roba de Kenmore.



Rep: 591



Publicat: 27/09/2011



Tinc un assecador de gas Sears Kenmore 80 Series (model 110.72822101) que només s’asseca quan li ve de gust. Com que té més de 25 anys, no em deu res. Tot i això, crec que probablement sigui una cosa senzilla de solucionar. Vaig mirar pel forat de la part davantera, i això és el que passa: 10 segons després d’impulsar Start, l’encesa brilla durant uns 10 segons i després la flama s’activa. Es crema durant uns 7-8 minuts i s’apaga. Vaig continuar vigilant durant uns 5 minuts, i cada 45 segons l’encesa brillaria però la flama no s’acabava. L’he deixat funcionant uns 15 minuts i ho he comprovat cada pocs minuts ... el mateix. Tant se val si el tinc configurat a la detecció automàtica d’humitat o a l’assecat temporitzat. Vaig buscar a Google els 'símptomes' i van aparèixer diversos vídeos. Pel que sembla, el meu problema pot ser 1) No hi ha gas que arribi a l'assecador (és clar que no és així, ja que s'ha encès durant 7-8 minuts) 2) conjunt de vàlvules de gas 3) bobina de vàlvules de gas 4) orifici obstruït. Quan deixo refredar l’assecador i torno a intentar-ho, la flama sol agafar-se. Alguna idea?



Comentaris:

No hi ha Oldturkey, és una màquina fiable i millor construïda que les actuals. Els assecadors de gas produïts avui en dia utilitzen la mateixa tecnologia que s’utilitza per construir-la. Si això tingués una llum pilot, potser m'acostaria a estar d'acord amb vosaltres. Actualment faig servir un assecador de gas Maytag de més de 15 anys que aquest, però de disseny similar.

09/27/2011 per ABCellars



11 respostes

Solució escollida

Rep: 26k

Com heu descrit aquest problema, és molt probable que sigui l’encesa (el que brilla). Això és el que proporciona la resistència per proporcionar el corrent que obren les bobines a la vàlvula de gas. Quan es descomponen, continuaran brillant, però la calor disminueix la seva resistència i, per tant, el corrent proporcionen les bobines. Si és dolent, una inspecció visual demostrarà que gran part d’ella és avorrida. Hauria de tenir 'brillants' al llarg de la seva totalitat. Si no és avorrit, el problema és a les 2 bobines de la vàlvula de gas. Molts llocs intentaran vendre tota la vàlvula. No compreu això. Només necessiteu bobines / solenoides. Es tracta d’una reparació de 25 $ o menys si feu la feina. Aquesta era de Kenmore va ser fabricada per Whirlpool. Aquí teniu el resum del procediment de demolició (ha estat el mateix des de 1959 -?). Si trobeu que no és l’encesa o les bobines, el problema estarà al temporitzador. Recordo per última vegada que eren uns 100 dòlars, però això ha estat fa uns anys.

TOP 3 Causes probables

1) Mal encenedor

2) Bobines de vàlvules de gas febles

3 hores

Comentaris:

Si teniu cap pregunta o dubte, comenteu aquí o la meva adreça de correu electrònic es troba al meu perfil. He treballat en centenars d’aquestes. Des del 1991, encara més del mateix disseny en el gust elèctric. Tinc més de 20 anys d’experiència treballant-hi professionalment. El 90% de probabilitats és que l’encesa brilla o no.

09/27/2011 per ABCellars

Gràcies ABCellars. És aquesta la part que necessito?

http: //www.searspartsdirect.com/partsdir ...

A més, quan vau dir que 'la calor redueix la seva resistència', és per això que la flama s'encendrà quan l'assecadora estigui fresca, però no continuarà encenent-se quan l'assecador estigui calent?

09/27/2011 per Kathy Hirsh

Aquesta és la part. Ho sento, he rebut el preu que sempre he comprat a l'engròs. Sí, és la calor que redueix la resistència de l'encesa de la barra de resplendor el que fa que no produeixi prou corrent / amperatge perquè les bobines s'obrin després que sigui calenta, però s'encendrà després de refredar-se. Si teniu una pinça al mesurador d’amperis, podríeu comprovar-ho mesurant l’amperatge d’un dels cables de l’encesa i comparant aquesta mesura amb l’amperatge nominal estampat a la vàlvula de gas. En general, una inspecció visual que mostra zones 'apagades' a l'encesa indica que el material del qual està fabricat s'està degradant.

09/28/2011 per ABCellars

Estic emocionat de provar-ho. Simplement no tinc clar com accedir a l’encesa. Segons l’enllaç que heu proporcionat, sembla que hi accediré des de la part frontal (fent clic a la part superior i després traient el tauler frontal). És això el que recomaneu o seria més fàcil accedir-hi des de la part posterior? El meu fill, Sterling (que codifica ifixit i va fer molts treballs a 'Respostes'), baixa aquest cap de setmana. Porta un amperímetre (oi, Sterling?). Però sembla que ja heu determinat quin és el problema. Llavors ... a part d’un possible amperímetre, necessito altres eines especials?

09/28/2011 per Kathy Hirsh

No hi ha eines especials. L’única manera d’accedir-hi és aixecant la part superior i traient la part frontal. Haureu de treure la corretja del costat dret, només heu de moure el tensor de la corretja i sortirà de la politja del motor. Aleshores podreu treure el tambor. Hi ha una paret a la part posterior que està soldada al seu lloc. Si a la visualització l’encesa no és apagada i / o el segon, tercer intent d’encesa, l’amperatge es llegeix a les vàlvules de gas o lleugerament per sobre d’aquestes, el problema són les bobines. Les bobines haurien de ser inferiors al cost de l’encesa. Els he comprat a l'engròs. Crec que eren de cinc dòlars cadascun. No crec que siguin les bobines, ja que s’encén quan es refreda. Normalment amb les bobines no s’encendrà la primera vegada. Quan mireu l’encesa, llevat que s’hagi degradat realment, sabreu el que faig. Les lluentors haurien d’estar a tot arreu. Quan en mireu un de nou, ho veieu.

09/28/2011 per ABCellars

Rep: 49

Sens dubte és el número 3, la vàlvula de gas s’enrotlla. Substitueix-los i estaràs aixecat i esbandit. Necessitareu un phillips i un tornavís de 5/16 '. Si el vostre phillips és tan llarg on heu de treure el tambor, tingueu en compte com s’enganxa el cinturó al voltant de la politja i practiqueu-lo per treure-lo i tornar-lo a posar abans de treure el tambor.

Rep: 49

No estic d'acord amb ABCellers, segons la meva experiència si l'encesor és dolent, l'assecadora no escalfarà EN absolut. I si s’escalfa durant el primer o el primer i el segon intent i després no atrapa la flama, les bobines de calefacció són cada vegada.

Gràcies, Frank.

Rep: 25

Els encenedors febles poden provocar avaries al forn, però en assecadors de gas, els encenedors solen funcionar o no. Vaig haver de provar la teoria de les 'respostes acceptades'. Vaig trucar per localitzar un encenedor i l'home em va preguntar (a qui faig servir per treballar a GE quan encara estaven a Fresno a Blackstone) 'Què us fa pensar que sigui l'encesa'? Li vaig dir que els 7 minuts que escalfava, llavors no escalfaria fins que vaig reiniciar i vaig buscar a Internet les causes probables. Em va dir que els encenedors funcionen o no, cosa que em sonava bé, ja que he treballat en molts, i em va dir que substituís les bobines. Vaig substituir l’encesa per la meva (“prova”) sense canvis. Després vaig canviar les bobines i va funcionar com un encant. Ah, per cert, també em va dir que no em cregués el que llegíeu a Internet !!! Excepte comentari actual !!! Les meves paraules

Comentaris:

No cal que aneu substituint peces per esbrinar l’origen del problema. Col·loqueu una pinça al comptador AMP sobre un dels cables del foc, deixeu-lo allà durant 10 minuts. Si és més d’un 15% menys que la lectura de les plaques a les bobines, el foc és el problema: no dibuixar l’amperatge suficient per obrir les bobines. Un altre signe d’un mal encenedor és que té taques apagades i ha perdut els seus centelleigs. - Vostè i la seva font són WRONGE. Tan malament, malament s’escriu malament.

2015.08.06 per ABCellars

Un encenedor és com una làmpada: un filament resistiu que brillarà en vermell una vegada que hi circuli prou corrent elèctric. O funcionarà o no funcionarà. Els encenedors es posen a prova amb una prova de continuïtat senzilla. Si el vostre MM emet un so, és bo. Tot el que ABCellars 'parla de' taques i espurneigs 'pot ser (o no és el cas), però la forma correcta de dir-ho és una simple prova de continuïtat.

05/30/2017 per xwpisonoma

Rep: 13

El mateix problema amb el nostre ... no encendre la flama, només un resplendor i res, després un minut més tard, només un resplendor i després res. Odio les rentadores i assecadores. Sobretot, no m’agrada estar en un pis soterrani de ciment amb la pols, les pelusses i l’espai reduït i desmuntar-ho tot, provar-lo (amb un comptador d’ohms), fer una neteja completa amb un aspirador de botiga, deixar caure petits cargols, trobar la presa de mida adequada , tombant coses, i tallant-me les mans i els braços sobre la xapa. Després ho provo i veig que l’encesa agafa la flama i crec que “BINGO” està fixa. A continuació, ajuntant-ho tot a l’assecador, intentant tornar a col·locar les canonades de ventilació i tornant a lluitar la bèstia al seu lloc, deixeu totes les eines, netegeu la zona, torneu-la a endollar, llenceu la roba de la rentadora a l’assecadora. , enceneu aquest xuclador I ... només un resplendor, després res, només un resplendor, després res ... Tot això al vespre després d'un meravellós dia de treball de 10 hores. Com he esmentat abans ... ODIO LES RENTADORES I LES ASSECADORES!

Comentaris:

Puc relacionar-me. La majoria de rentadores i assecadores es mantenen juntes amb un cap de Philip de 5/16 ', 1/4', i en una ocasió molt rara trobareu un 3/8. Si no teniu una pinça al mesurador AMP per mesurar els AMP que dibuixa el foc per obrir les bobines, mireu el foc. Si és més avorrit que el sparkley, MÉS PROBABLEMENT és l’encesa, busqueu també esquerdes al ignició. Si el foc no té esquerdes i és tot espurnejat, les bobines són el problema el 99% del temps.

2015.08.06 per ABCellars

Jajaja. Em sento de la mateixa manera!!!!!! Argh!

11/13/2015 per cargolat

Rep: 13

Moltes, moltes gràcies per aquesta informació. Després de llegir la publicació d’ABCellars i molts altres, vaig decidir comprar un encenedor i les bobines (aproximadament 17 i 10 dòlars respectivament a Amazon). Primer vaig instal·lar les bobines i vaig tenir el mateix problema. S'encenia quan estava fresc, i després deixava de funcionar, tot i que l'encesa brillava. Un cop vaig treure l’encesa, vaig poder saber exactament què volia dir amb “perdre els seus centelleigs”. Vaig instal·lar el nou encenedor i el problema es va solucionar. Gràcies, de nou, ABCellars

Rep: 31

Una eina inestimable que he trobat per a aquest tipus de reparacions és el llibre The New Fit-It-Yourself Manual de Reader's Digest. Té avenços generals de la majoria d’aparells importants i guies de resolució de problemes. I a menys de 20 dòlars a eBay, és un robatori. Bona sort!!

Comentaris:

Aquest és el número de model d’assecador de gas Kenmore Frank és 11076742501, la flama del meu cremador s’encén i s’apaga quan arriba a temperatura, però no torna a engegar-se fins a uns 4 cicles de cinc, llavors s’encén el que podria ser gràcies

2015.09.09 per femmola2113

Rep: 1

Sé que això és antic, però si aneu a www.repairclinic.com, escriviu el model # i us proporcionarà una llista de peces per al vostre model. Té 2 vídeos, un per provar i l’altre sobre com desmuntar la màquina i solucionar-la.

També tinc un assecador de gas Maytag. La primera càrrega s'assecarà, no la segona fins una mica més tard, quan descansa una estona, he substituït el solenoide de la vàlvula de gas i el termòstat de ciclisme, però encara no funciona. Vaig mirar el forat quan vaig engegar-lo durant la segona càrrega de roba i la zona de l’encesa va brillar durant un minut, però mai no vaig encendre el pilot. Estic pensant que és l’encesa ..... algun suggeriment?

Comentaris:

Sí encenedor. La calor fa que tingui menys resistència, per tant, no hi hagi prou amperatge per obrir les bobines - llei OHMS.

2015.08.06 per ABCellars

Rep: 1

Té alguna possibilitat que només sigui el tancament tèrmic ... apagant la peça de calefacció i deixant que giri? Tinc un problema similar ... només cal entrar-hi i comprovar-ho ... bona informació aquí, gràcies a tots els qui han publicat!

Rep: 1

Es poden reduir les bobines per comprovar la continuïtat. La petita de les dues bobines apareix oberta a la meva vàlvula. Tinc el mateix problema amb l’encesa brillant però no hi ha cap solenoide ni s’encén la llum. Sembla que l’encesa és espurnejant. Gràcies

Comentaris:

No importa, he trobat que es poden provar la continuïtat, però els resultats poden ser poc concloents. En el meu cas, tot i que no es llegeixi cap continuïtat, hauria de llegir alguna cosa ... Així que en demano dos de nous. El solenoide dels dos terminals hauria de llegir entre 1000 i 2000 ohms.

com tornar a enganxar una sola de sabata

08/23/2016 per Bruce W Hatcher

Rep: 1

Només per afegir 0,02 dòlars, primer vaig substituir l’encesa. Va funcionar durant els primers cicles, però ho sabia millor que fer créixer les meves esperances. Al cap de 10-15 minuts, només brillava sense encendre’s. Reemplaçaré les bobines demà (les vaig comprar totes dues, ja que la botiga de peces es troba a uns 45 minuts).

Una cosa que vaig notar: quan deixava de funcionar, sentia un soroll quan l’encesa brillava. Em pregunto si són les vàlvules que xerren. Pot ser una pista per ajudar a indicar si es tracta de l’encesa o de les bobines (no tots tenim amperímetres de fixació).

Comentaris:

John, tinc el mateix problema. Escolto un soroll de les bobines quan l’encesa brilla. No fluirà gas, ni calor. Vaig canviar el conjunt de la bobina de la vàlvula, sense canvis.

Heu resolt el problema?

2016.01.12 per Comparteix cotxe Canon

Ho sento, he pensat que n’havia fet un seguiment. Sí, en substituir les bobines es va solucionar el problema. I la xerrameca. Ho sentim, no us ha estat útil en el vostre cas. Suposo que les xerrades no són cap pista al cap i a la fi.

2016.01.12 per John Breen

No puc trobar el problema que tinc. D'acord, el problema que tinc és que la flama s'encén durant 2-5 segons i després s'apaga. L'assecador funcionarà durant aproximadament un minut més o menys i obtinc una flama durant 2-5 segons i després s'apaga. Vaig canviar l’encesa perquè estava esquerdada i quan vaig començar l’assecadora el mateix problema. Vaig comprovar la continuïtat de les bobines i tots dos van anar a zero. Els he substituït de totes maneres i amb els nous instal·lats tinc el mateix problema. Llavors vaig desmuntar tot el conjunt de la vàlvula buscant res obstruït i no es va trobar res. Permeteu-me afegir: quan vaig comprar l’encesa, semblava una mica fosc al mateix lloc on es va trencar el meu vell. Em van dir que es va provar a la fàbrica i per això sembla que fosca en aquesta zona. Començo a pensar que és hora que la unitat vagi al cel més sec. Qualsevol suggeriment serà agraït.

04/21/2019 per John Doe

FYI: és un Amana LGA10AW

04/21/2019 per John Doe

Bé, després de netejar el meu respiradero, sembla que funciona perfectament

04/21/2019 per John Doe

Kathy Hirsh