problema del sistema de fre, s’encén la llum abdominal

2001-2007 Ford Escape

Aquesta és la primera generació del Ford Escape, un SUV crossover compacte. La producció va començar el 2000 per a l'any del model 2001.



Resp .: 121



Publicat: 03/03/2011



la llum dels abdominals parpelleja contínuament o es manté encesa i diu que comprova el sistema de fre, que la tracció total també parpelleja.



Comentaris:

Aquest és un d’aquests problemes en els que definitivament ho portaria a un mecànic qualificat. No és una cosa que intentaria arreglar jo mateixa.

03/03/2011 per oldturkey03



2004 Chevrolet aventura que el peddle de fre pulsa quan s'aplica sobre els frens a la força de la llum abdominal s'encén i alliberar el peu del peddle que s'apaga?

07/29/2015 per senyal

200i escapament. Acabo d’entrar el desembre. Ja tenia feina en transmissió i escapament. Ara, la llum de tracció i els llums abdominals estan encesos no sembla que sigui molt diferent, però tot just va començar ahir a la nit. Ser dona té por de conduir-lo i amb pocs ingressos no sé què fer ..

com enganxar la sola de nou a la sabata

2017.02.10 per Judie

He tingut el mateix problema amb el 2009 f150 durant els darrers 8 anys. El camió tenia un any d’edat quan el va començar a comprar-lo moltes vegades [6-7], van reiniciar l’ordinador i desapareix una estona. La llum sempre torna i el codi sempre diu la comunicació perduda. Em vaig cansar de pagar la programació i no volia començar a separar-me, així que vaig fer una ullada a la unitat de control dels abdominals i vaig notar que el tap de l'arnès de cables estava perdut, podríeu moure'l amunt i avall fàcilment. Vaig agafar un llaç de filferro de .10, una cremallera amb cremallera, el vaig posar al voltant de l'endoll i la unitat abdominal es va estirar, el problema s'ha resolt. Han passat més de 2 mesos i no hi ha llums al tauler, crec que l'endoll estava fluix i, sempre que toco un forat o simplement una vibració, ha perdut. No puc creure la quantitat de diners i el temps que es va gastar en un endoll solt.

2018.12.02 per Gary d

Comproveu el fluid i assegureu-vos que no hi hagi cap fuita de líquid de fre al costat oposat dels pneumàtics posteriors. Aquest va ser el motiu pel qual la meva llum continuava encenent-se reiteradament.

2018.12.02 per hdfge4t35t34g

11 respostes

Solució escollida

Rep: 26k

Moltes coses poden causar allò que descriviu. Si no analitzeu el que passa a l’ordinador del vostre cotxe, no es podrien diagnosticar la causa. Algunes persones no en són conscients, però moltes botigues de recanvis, inclosa AutoZone, ofereixen connexions de diagnòstic gratuïtes. Trucaria per trobar una botiga de recanvis que faci l’escaneig de diagnòstic gratuït a l’ordinador del vostre cotxe. Aquesta no és una solució directa al vostre problema. És el més econòmic i factible que se m’acut.

Els escàners de diagnòstic per ordinador que connectaran de franc el magatzem de recanvis d’automòbils són els mateixos que utilitzen molts mecànics que us cobraran el servei.

Comentaris:

Bona informació aquí. Si el diagnòstic indica un problema amb l'ABS, estaria d'acord amb oldturkey i el portaria a un professional. +

03/19/2011 per rj713

Rep .: 85

Sé exactament què és això, es diu l'anell de to ABS, jo mateix vaig substituir 2, no és massa complicat, però no massa senzill. És habitual en aquestes meves Escapes el 2005. Els meus abdominals i la meva llum 4x4 es van encendre i, amb tota seguretat, era el to que va passar a l'altra banda 6 mesos després. Mireu darrere del pneumàtic si hi ha alguna cosa que sembli un engranatge exposat, amb les dents connectades a l’eix, és probable que estigui trencat. n’hi ha un de tots els 4 pneumàtics, segons la meva experiència, els fronts són més propensos a fallar. Els vaig aconseguir a 1aauto.com. Per sort, vaig sortir pel paquet de 2, ja que només era una mica més. Resulta que la meva lògica / intuïció era correcta, si un fallava i l’altre probablement ho faria, 6 mesos després bam! bona sort.

Comentaris:

el meu mecànic em va parlar d’aquests sensors darrere de les rodes i que la meva roda del passatger davanter no estava alineada correctament. Va dir que un bon control estable de la rotació de les rodes requereix que aquest sensor estigui en la posició correcta i, de vegades, requereixi un reposicionament. Així que el va tornar a col·locar i també va posar una soldadura petita per assegurar-lo. Va dir que en alguns moments a aquests sensors els costa llegir amb precisió les dades de la rotació de les rodes, cosa que és necessària perquè els sistemes ABS funcionin correctament

De totes maneres, no estic segur de quina part us referiu al vostre escenari, però tenia curiositat si això és el mateix. Es troba a l’eix, segons l’explicació que vaig obtenir. M'agradaria veure un esquema que exploti totes les parts rellevants relacionades amb l'ABS. Sembla una peça assequible i molt instal·lable per a algú que fa reparacions bàsiques. Qualsevol problema de llum ABS que he trobat a la meva vida solen ser sensors de rodes, tret que es produeixi una fallada important del sistema de frens, moment en què substitueixo les pinxes, els rotors i les pastilles, així com el conjunt de la línia de fre a les rodes. (en referència a la portada de Escape 2004)

2017.04.02 per nunyabiziness

Rep: 61

Segons el meu mecànic, la fallada del sensor va provocar que s’encenguessin els llums ABS i 4WD. El sensor va resultar danyat per l’eix motriu de la roda. Un cop danyat el sensor, la pressió aplicada pel sistema de fre no és coherent. En un dia, els dos rotors davanters van ser deformats. Vaig haver de substituir dos rotors, pastilles de fre, sensors i aconseguir una altra part de l’eix motriu que no causés la ruptura del sensor.

Després d’escoltar tot això, vaig examinar els problemes de fre de Ford Escape. Sembla que poden sortir en qualsevol moment i tornar sense cap causa ???? Molta gent escriu sobre accidents propers, accidents i la negativa de Ford a fer res sobre aquest perillós problema de fre.

Comentaris:

Quin era el problema? El meu 2007 està fent el mateix i suposo que és la meva bomba ABS que és de 1.500 dòlars per solucionar. Només va trencar el rotor lateral del meu conductor davanter i va trencar la sabata, però de nou, com heu dit, continuarà fent-ho.

04/30/2016 per kristindcain

Resp .: 37

per què el meu xbox no s’encén

andi,

això pot ser tan senzill com les deixalles dels anells del reluctor de qualsevol de les rodes. a l’hivern o el clima inclement és un problema comú. ja que els avisos rebuts tenen aquest senyal en comú, se us aconsellaria comprovar-los abans de gastar un diagnòstic de $$$$ ..

Rep: 13

Estic d'acord, com amb alguns anteriors, i per la meva experiència amb una escapada del 2005, que sona el 'to' del sensor de velocitat de la roda. el problema per a mi era exactament els mateixos avisos: 'servei de tracció a les quatre rodes' alternatiu amb 'sistema de fre de servei'. Vaig fer-ho mirar i solucionar per un company de treball de mecànic ford, que ara és fabricant de fàbrica i té una botiga a casa i fa mecànica a del costat del passatger i, de ben segur, que l’anell del costat dret del passatger es va dividir provocant que s’allunyés lleugerament de la seva posició normal, em va dir que aparentment aquests anells es fan extremadament prims i que amb el pas del temps es forma l’òxid per sota de la humitat, s’expandeix i finalment divideix el sona! segons el meu simple enteniment, els sensors de velocitat de les rodes determinen quines rodes giren a quina velocitat, si, per exemple, les dues rodes davanteres deixaven de girar i les posteriors encara giraven, el vehicle s'adona de la seva relliscada i s'activa l'abs. el mateix amb les quatre rodes motrius automàtiques si es detecten diferents relliscades de rodes, llavors aquest sistema està activat. el meu veí té el mateix vehicle i ha experimentat el mateix problema d'advertència en un parell de mesos. la peça de recanvi va ser sorprenentment barata amb aquest nou coneixement del seu problema. Vaig poder ajudar-lo a substituir el seu portaparcament amb l’assistent d’un manual de Haynes com a guia i, per descomptat, una mica més de temps del que faria mecànic més experimentat! :)

Comentaris:

Absolutament perfecte! Aquesta és la millor explicació que he vist. Els anells de tons i els sensors són els primers aspectes que heu de comprovar quan aparegui un llum o un missatge ABS. Els anells es trenquen, els cables del sensor es trenquen i els sensors es malmeten. Bravo.

08/13/2016 per Eric Viitala

Rep: 13

L'anell del reluctor, o anomenat habitualment un anell de 'to', és un dispositiu de retroalimentació magnètica que sol envoltar l'eix o la junta cv d'un vehicle a les rodalies del fre de cada roda. S’identifica fàcilment com un anell amb unes osques tallades, normalment una mitja polzada d’amplada o una mica menys, i un diàmetre de 4,5 a 6 polzades, depenent de la mida de l’eix o de la junta cv del vehicle. Els 'nodes' de l'anell (espais entre les osques) passen per l'imant del sensor de velocitat de la roda que es troba a una distància específica de l'anell, creant un impuls elèctric que s'envia al controlador ABS o al control de fre Mòdul (BCM).

L’anell i el sensor compten els nodes a mesura que passen i calculen la velocitat de la roda al fre de cada roda. El sensor de velocitat del vehicle, al seu torn, hauria de correspondre amb la lectura al volant. L'única vegada que aquests valors NO són ​​iguals és quan es bloqueja una roda i es llisca en condicions de frenada intensa. En aquesta condició, el BCM reconeix els valors com a desiguals i engega el servo a la unitat ABS, cosa que permet que la pressió de les línies de fre 'polsi' repetidament a mesura que s'allibera la pressió.

Els anells del reluctor, com qualsevol altra cosa, poden anar malament, sovint a causa de l’òxid entre l’anell i l’eix, cosa que fa que l’anell es divideixi i es deslliqui de la seva posició calibrada i apengui la llum ABS. De vegades, l'anell es pot allotjar contra el fus, l'articulació de la direcció o el conjunt del cub, trencant les parts que l'envolten o fins i tot fent que la roda es bloquegi completament. També pot resultar un rendiment advers del fre.

Els sistemes de frens són EL ÚNIC sistema més important d’un vehicle, NO els toqueu tret que estigueu entrenats o experimentats, la vostra vida en depèn literalment.

Els anells de to no sempre es poden substituir sols, ja que sovint formen part del conjunt de l’eix o del cv, de manera que els costos poden variar molt. La substitució d’eixos o articulacions homogènies sovint requereix forces que superen els centenars de lliures i pot ser increïblement perillosa.

Espero que aquesta informació us ajudi i sigueu segurs.

Comentaris:

Això és correcte per al 2012 i anteriors. El 2013 i posteriors tenen un imant pressionat als coixinets de les rodes a la part davantera. Si aquest imant s’esquerda o es fa malbé provocarà aquest problema. Si es substitueixen els sensors i el problema encara existeix, comenceu a comprovar si els imants dels coixinets de les rodes estan danyats.

08/26/2020 per seanomac29

Rep: 1

És possible que vulgueu buscar un problema comú de 'tine gear' amb aquest camió. En tinc un i tenia aquest problema

el monitor s’apaga al cap de 2 segons

Rep: 1

tenia el mateix problema .. el mecànic em va dir que l'eix estava trencat i després de canviar-lo comprovarà els sensors .... això pot provocar la llum abdominal encesa ??

Rep: 1

Recentment he substituït els meus dos rotors davanters i les pastilles de fre del 03 Ranger XLT.

Després de completar el treball, el vaig conduir al voltant del bloc per provar-lo.

A la meitat de la quadra, tenia un pedal dur i de seguida vaig començar a sentir un so que sortia del compartiment del motor, que semblava que les abelles colpejaven una vella llauna.

A mig camí de la parada, el pedal va quedar suau.

Vaig continuar circulant per la quadra i, després d’una dotzena d’aturades, es va encendre el llum ABS.

Així que ... De nou a la calçada on ha estat assegut fins que ho entenc.

Comentaris:

Aire al sistema. Heu obert algun cargol de purga o heu afluixat alguna línia per deixar enrere les pinces? És un error comú. Purgeu els frens davanters fins que no surtin bombolles d’aire. Comproveu les línies i les mànegues de fre molt a prop. Sembla que és possible que tingueu una inflamació i una contracció de la mànega de fre. No ho haurien de fer. Les línies de metall oxidat també es poden dividir.

08/13/2016 per Eric Viitala

Rep: 1

Heu lubricat els passadors de la pinça abans de tornar-los a col·locar? En cas contrari, això provocarà que s’enganxin els coixinets de trencament i s’inicie el bloqueig antiblocatge.

Comentaris:

L'he de conduir a la botiga de recanvis d'automòbils, com Auto Zone, i em preocupa conduir-la ara mateix. Havia d'estar a la feina, però no podia per la seva conducció.

reemplaçament de pantalla amazon fire hd 8

02/29/2020 per matt_sabb

Rep: 1

El titani Ford Escape 2012 té anells de to per a l’ABS. El 2013 i anys posteriors no tenen tons de to, sinó que tenen un imant pressionat al rodament de les rodes. Si aquest imant s’esquerda o es fa malbé, el sensor de velocitat de la roda de l’ABS no pot llegir correctament la velocitat de la roda. Malauradament, si l'imant està danyat, l'única manera de solucionar-lo és substituir el rodament de la roda si és el frontal. Si són els posteriors, podeu obtenir el cub amb el coixinet ja instal·lat.

andi