Hi ha alguna possibilitat de substituir Homebutton I que Touch ID funcioni encara?

iPhone 6

Llançat el 19 de setembre de 2014, aquest iPhone de pantalla de 4,7 polzades és la versió més petita de l'iPhone 6 Plus. Identificable pels números de model A1549, A1586 i A1589.



Rep: 667



Publicat: 11/04/2016



Faig moltes reparacions de telèfons i tinc alguns clients que van intentar substituir la pantalla del seu iPhone per ells mateixos i canviar el botó d’inici (sobretot el cable flexible).



Hi ha alguna possibilitat que el Touch ID funcioni de nou sense que Apple el repari o el substitueixi?

Comentaris:

És possible, però només Apple Center pot fer-ho i he substituït la pantalla del meu client i el botó d'inici a Apple Store i ha funcionat després que ho substituïren. s'ha de reparar després de substituir-lo, però no sé com fer-ho.



2017.12.06 per David

Algú sap quant costa un canvi de botó d’inici al centre d’Apple? I Apple Care és específicament necessari per a la substitució?

2017.07.08 per Sem B

Substituir el botó d'inici per Apple costaria 80 dòlars

com substituir una pantalla d'iPhone 5c

2017.06.11 per Tyler Shelley

Vaig demanar un iPhone SE de recanvi fa uns dies des que es va trencar el meu vell i, quan va arribar, vaig saber que estava reformat. Touch ID no funcionava des que s'havia substituït el botó d'inici i, per tant, he canviat el del meu telèfon original i després he posat el telèfon al mode DFU i l'he restablert. Tot i que tinc un botó inicial original que funciona, no funciona.

2018.01.02 per Feni

Gràcies Tyler per aquesta informació, tampoc ho sabia jo. A més, mentre faig reparacions a través d’iCracked, sabeu quina informació necessitaria (si n’hi ha) per tal de corregir i solucionar aquest component Touch ID, ja que no és propietat meva?

02/27/2018 per Txad

30 respostes

Solució escollida

Rep: 60,3 k

Literalment no és possible si substituïu el botó.

És possible unir de nou el botó d'inici trencat si en teniu les habilitats. Tanmateix, no hi ha cap 'xip' en un botó d'inici de l'iPhone 6. L'únic xip és el xip sensor fusionat a la cara de safir del botó, no és possible treure el xip del botó ni extreure'n cap dada.

Comentaris:

Moltes gràcies per la informació 'bro

2017.10.08 per Mushtaq Mahomed

@tomchai sembla que té molta reputació, així que m'encantaria fer-vos una pregunta sobre els botons d'inici de l'iPhone 7/7 +. Quan vaig fer un recanvi a la pantalla de 7+, vaig ser temerari i vaig trencar una mica la meitat superior de la flexió i ara la funció Touch ID i clic ja no funciona. El meu pla és agafar un botó d’inici de l’iPhone 7 que no estigui danyat i canviar l’U10 de manera que tingui l’U10 original al nou cable flexible, sembla que només solucionarà la funció de clic però no el Touch ID. Sabeu quin xip és per al Touch ID al flex del botó d'inici? M'agradaria saber-ho per poder canviar tant aquest xip com l'U10 al nou flex perquè el botó d'inici dels meus telèfons funcioni correctament. Moltes gràcies.

2018.04.02 per Ethan

El sensor que hi ha sota el botó allotja el xifratge Touch ID, de manera que només funcionarà el botó original.

2018.05.02 per Tom Chai

Bona quota ..

2018.02.03 per pattonki

Ethan, no ho farà. Turtle (U10) no funcionarà si MESA no coincideix i Turtle no està emparellat amb el dispositiu de totes maneres, de manera que el seu desplaçament seria inútil.

2018.06.06 per Ben Duffy

Rep .: 115

De fet, en tinc una de nova per treballar, primer vaig desconnectar la bateria, vaig desconnectar el lcd, la bateria va tornar a encendre-la i deixar-la arrencar connectada a un ordinador perquè sàpiga quan s’ha posat en marxa i, a continuació, desconnectar la bateria, a la pantalla lcd, desconnectar la casa botó, torneu a connectar el lcd, deixeu-lo arrencar i apagueu-lo de nou, torneu a connectar el botó d'inici i engegueu-lo, després apagueu i restaureu en mode dfu, llavors funcionarà, bàsicament reescriu el codi del botó d'inici , Ho he fet en molts telèfons ara amb un 100% d'èxit, espero que us ajudi

Comentaris:

Ho heu provat amb el botó inicial d'Apple original d'un altre dispositiu o amb alguna peça de recanvi?

2017.05.10 per mOzeb

He provat el vostre mètode i en el meu cas a l'iPhone 6S no funcionarà

2017.06.10 per mOzeb

Podeu tornar a escriure el que heu dit, si us plau, no puc entendre el que dieu

2017.07.10 per jadon Simpson

va ser un botó d'inici d'Apple, molt interessant

2017.08.10 per Mushtaq Mahomed

Com s'identifica un botó d'inici original d'Apple. Tinc unes 20 pantalles originals d'Apple i cap té un botó d'inici amb una poma.

2017.08.10 per Richard Clausell

Rep: 12k

No és que hagi trobat i segur que ho he intentat. El millor que puc esbrinar és que hi ha un xip al botó Touch ID que es combina amb la placa lògica de fàbrica. Aquesta informació s’emmagatzema en algun lloc del nivell del tauler, ja que un esborrat / restauració no la restaura.

Touch ID és una seguretat sòlida bastant desconcertant. Donaré una victòria a Apple.

Comentaris:

Això només pot aplicar-se a l'iPhone 5s. El botó d'inici de l'iPhone 6 només té un xip, el xip del sensor en si.

2016.04.11 per Tom Chai

Hi ha d’haver alguna cosa que emmagatzemi l’identificador.

No hi ha?

Vull dir ... no s’emmagatzema en pets d’unicorn. Hi ha d’haver alguna cosa que emmagatzemi l’identificador del botó d’inici o bé seria possible canviar els botons d’inici.

Dret?

2016.04.11 per Josh W

Sí. El botó de l'iPhone 5s té 2 parts, el xip del sensor darrere del cristall i el xip del controlador a la flexió, també l'altre extrem de la cadena seria la CPU A7. No obstant això, a partir de l'iPhone 6, Apple va començar a utilitzar una solució d'un sol xip, el xip del sensor i el xip del controlador són un i únic.

He escoltat que la gent solucionava les flexions dels botons de casa unint els extrems trencats, substituint els taps / sufocacions / resistències que funcionaven malament, o fins i tot migrant el xip del controlador per a l'iPhone 5s (no confirmat), però la migració de xips no seria possible per als botons de casa de l'iPhone 6 i superiors perquè només hi ha un xip i no és possible treure'l del cristall.

2016.05.11 per Tom Chai

està enganxat al cristall? Com que tinc un botó d'inici que té petites esquerdes però que funciona, és a dir, TOUCH ID, etc. va haver de substituir la pantalla i va obtenir un nou botó d'inici amb la nova pantalla. Necessiteu substituir el botó només no es veu bé amb el botó esquerdat, si us plau ajudeu.

2017.01.05 per Mushtaq Mahomed

Podeu obtenir un 'adhesiu' receptiu amb Touch ID per protegir el botó d'inici i la seva funcionalitat. Tinc un, així com un protector de vidre temperat 5D i l’adhesiu queda a ras. Gairebé com si no tingués aquesta capa de protecció de 3 mm addicional. També funciona amb seguretat Touch ID i totes les coses orientades a Touch ID.

02/27/2018 per Txad

Rep: 34,6 k

com enfilar una agulla amb un enfilador d’agulles

Malauradament no (això ho sé). Està vinculat al processador amb un identificador únic, de manera que si tots dos no coincideixen, l'identificació tàctil no funcionarà. Apple ho va fer per motius de seguretat.

Comentaris:

He sentit que hi ha un mètode amb soldar (?) El xip del flex o alguna cosa semblant. I no seria possible conèixer l'identificador únic del processador i canviar-lo al botó d'inici?

2016.04.11 per ppalfinger

Què nerd vols que tinc? Tinc una bona comprensió de com funciona, simplement no sé com explicar-ho d’una manera senzilla.

2016.04.11 per Josh W

En teoria, sí. Si poguéssiu llegir la identificació del processador i teníeu programari per canviar-la al xip del botó d'inici, podríeu fer-ho. Pel que sé, això encara no s’ha fet.

Es podria fer en el futur, però, com diu Josh, Apple està molt ajustada a la seva seguretat. Dit així, encara no trobo la manera de reprogramar xips SMC de MacBooks fabricats fa anys, de manera que no els puc comprar nous i, en canvi, els he de treure de taulers trencats ...

2016.04.11 per Reece

@joshw Intenta explicar-ho :)

2016.04.11 per ppalfinger

Aquesta és la meva lògica:

Apple no crea l’escàner Touch ID i la placa lògica junts, però no podeu utilitzar parts que no coincideixin, de manera que en algun moment estan emparellades. El Touch ID té un CI i el telèfon té els seus ICs, de manera que en algun moment els dos es combinen mitjançant la programació. Només tindria sentit que quan el programari es carregui al telèfon, trobi l’identificador Touch ID i creï un codi intern únic. Si s'intercanvia alguna d'aquestes parts, el codi no es comprova i el Touch ID falla.

Com que cap quantitat de programari pirata ha estat capaç de descodificar-lo o codificar-lo, és gairebé segur que és un esdeveniment únic que no es pot refer sense fer servir el mètode que s'utilitzi a la fàbrica. Estic acostumat a la programació d'Android, així que al meu parer és una mena de comprovació MD5.

2016.04.11 per Josh W

Resp .: 37

Hi ha una manera de mantenir la identificació tàctil en reparar un botó d'inici de l'iPhone. Rehabilito els telèfons i els venc a eBay. Tinc un munt de botons d’inici i els he barrejat i necessitava trobar el botó d’inici adequat per al telèfon en què treballava. Vaig trucar a Apple i em van dir que es podia fer, però mai no em van dir com, perquè havia de penjar i realment només vaig pensar que la representant no sabia de què parlava.

Bé, aquella nit vaig estar arreglant un telèfon amb una pantalla negra i només vaig agafar qualsevol botó per provar-lo i vaig posar el telèfon en mode de recuperació i, després de començar a configurar-lo, l’escaneig del dit no va fallar i vaig poder utilitzar el Touch ID. En aquell moment, havia utilitzat un botó blanc i el Touch ID funcionava i no podia ser l'original, ja que la meva pantalla era de color negre. Vaig tornar a trucar a Apple i em van dir que sí que hauria de funcionar. El que m’ha explicat el representant és que algunes empreses no posen el maquinari correcte als botons d’inici que venen per estalviar diners, però si en adquiriu un de qualitat, podreu restablir el Touch ID perquè funcioni fent un sistema complet restaura en mode DFU. Per tant, qui sabia que podeu restaurar el Touch ID, només depèn del botó d'inici que hàgiu comprat. Van dir que l'Apple Store i Best Buy us poden reparar i mantenir el vostre Touch ID.

Comentaris:

Aquell botó blanc d’inici, era el botó d’inici d’Apple original, només d’un altre iPhone?

09/19/2017 per Marko Himanka

No estic segur, però el representant d'Apple va dir que ha de ser d'alta qualitat. Suposo que hauria de ser Apple. Trucaria a la línia d’ajuda de l’iPhone cada vegada que truqui que són molt útils.

09/19/2017 per Richard

No puc confirmar el que va dir Richard. Després de la vostra publicació, tenia molta curiositat per si aquest mètode funcionaria, així que vaig separar dos iPhones i vaig provar el botó Home de l’iPhone de l’altre, però també després d’un restabliment normal i un restabliment en mode DFU, el telèfon encara em dóna error d'identificació tàctil ...

2017.02.10 per ppalfinger

Estic bastant segur que va passar potser una sort que dubto. He llegit si això es pot fer amb jailbreak. Si això és cert, aquest és el motiu més probable per a mi. He llegit si el feu jailbreak, fins i tot si torneu al botó de microprogramari d'Apples. També vaig intentar duplicar el que em va passar i no ha tornat a funcionar. Vaig agafar botons amb botons originals que els posava en altres telèfons i res. Vaig tornar a trucar a apple i em van tornar a dir que es pot fer. Vaig començar a sentir que intentaven que jo canviés la pantalla i el botó de la botiga de poma. Van dir que definitivament funciona. No sé si és cert. Estàs pensant en anar a la botiga d'aplicacions amb un telèfon amb un botó d'inici que no funciona i canviar la pantalla i el botó. D'aquesta manera sabré si només estan canviant el botó que pretén programar-lo, però he parlat amb 4 representants d'Apple al telèfon i pràcticament m'han garantit que es podria fer. Investigaré el mètode de jailbreak. Crec que puc tenir més possibilitats d’aquesta manera.

2017.02.10 per Richard Clausell

La ruptura de presons no funcionarà, el parell de seguretat funciona per sota del nivell del sistema operatiu. Hi ha una rutina de sincronització al microprogramari, però requereix que el servidor Apple signi la sol·licitud com quan actualitzeu el sistema. A diferència de l’actualització del sistema, aquest servidor no sol estar disponible per al públic. Potser es va produir un error, de manera que d’alguna manera ho vau aconseguir i va signar la vostra sol·licitud.

2017.02.10 per Tom Chai

Resp .: 37

No em pregunteu com ho he sabut, però el xip dels botons TouchID 'oficials' en realitat no és OTP.

En realitat, és un e2prom, però amb la línia de tensió d’escriptura externa encaminada a través d’un fusible de cèl·lula, de manera que quan s’escriu es fa “Zapped” i surt en circuit obert o, si més no, amb una resistència molt elevada perquè qualsevol intent de reescriptura falli.

La forma de solucionar-ho seria netejant el xip amb raigs X. No cal dir que seria perillós, però la llum UV pot funcionar com ho ha fet amb molts xips més petits dels quals probablement sigui. La mida de la cèl·lula probablement està en el rang de micròmetres, de manera que hauria de ser factible amb alguna cosa semblant a un Cool-X o similar.

Comentaris:

Em pregunto si un degauser l’esborraria. Aposto que seria

2020.05.11 per James

Rep: 25

Hola, un sensor Touch ID és únic per a cada telèfon. No el podeu substituir ni tan sols per un original. Si funciona, teniu sort perquè el telèfon ha fallat i es pot emparellar amb el nou sensor. Apple soluciona el botó d'inici substituint tota la pantalla frontal i emparellant-la amb la màquina Horizon. Apple també ho fa si necessiteu substituir la pantalla. Crec que Best Buy també pot reparar Touch ID perquè tenien la màquina Horizon.

Comentaris:

la nota de galàxia 5 no s’encén

Ho sento, germà, ho he fet amb èxit moltes vegades per comprar-ho. Hi ha una tècnica de teclat ràpid / cicle d’alimentació que inclou dfu, connectat a l’ordinador (o el meu iMac en el meu cas), on heu d’estar connectat a l’dfu mentre estigueu endollat, després apagueu el PC i apagueu el telèfon, desconnecteu la pantalla i la bateria (la bateria primer) i torneu a connectar maquinari i traieu-lo de dfu amb el mode de restauració. Pot ser complicat i, si faltes el moment en un graó, encara no funcionarà.!

2020.05.11 per James

per què no fas un vídeo i el publiques a YouTube i guanyes milions

2020.06.12 per Flarnitat

Rep: 13

Hola,

només per fer-vos saber com ... El botó Inici del meu iPhone 6S es va trencar i calia comprar-ne un altre. En tinc un d’Ebay, per uns 5 $. L'heu instal·lat i funciona correctament. Excepte Touch ID. Vaig provar de restaurar en mode DFU, com alguns usuaris van suggerir aquí, però no vaig tenir sort de fer funcionar Touch ID. Potser sigui possible només amb el botó d'inici original d'Apple. Si algú va trobar la manera d’aconseguir que Touch ID funcioni després de substituir el botó d’inici, feu-m’ho saber.

Comentaris:

Sí, si encara teniu el vell botó d'inici

12/22/2020 per Micah

Rep: 1.1k

Vaig canviar la pantalla del meu iPhone 5s Touch ID, per sort, si la flexió de l’escàner d’empremtes dactilars original va tornar a posar-lo al telèfon, Viola tornava a funcionar, sens dubte, es pot dir que és l’aparellament de xips amb la placa lògica. Tinc un iPhone 6 Plus per provar el següent i us avisarà aviat dels resultats

Rep: 13

Apple hauria d’intercanviar el botó d’inici, fins i tot he provat un botó d’inici d’iPhone 6 i l’he posat en un altre de sis, però Touch ID només funcionarà amb el botó d’inici que va incloure la placa lògica.

Comentaris:

és possible si teniu l'eina que tinc

4 de gener per Micah

Rep: 25

Així que tots els que pregunteu sobre 'els 5 tenen informació de xip emmagatzemable'

El cas és que imagineu-vos un àbac. Tens tres vermells i després tres blaus.

Per descomptat, és una fila de fitxes que llegeixen 1 i 0. Però el lector de xips

dins del telèfon, veu els tres vermells i els tres blaus i diu bé.

Està cablejat, en xips. No és un programa llegible com a tal

el xip acaba de llegir una sèrie de xips sota el botó d'inici, i llavors

ho fa, agraeix i diu que sí, d'acord, són les fitxes adequades en l'ordre correcte.

Potser per ampliar una mica, hi ha un algorisme que, després del xip del botó d'inici

'es llegeix', posa en joc l'algoritme i diu que sí, 37 és l'únic.

La conclusió és que no hi ha informació programable per emmagatzemar

Comentaris:

En realitat, el xip del sensor Touch ID té emmagatzematge intern programable, té un firmware actualitzable i possiblement una àrea d’emmagatzematge de claus segura per emparellar la clau. S'escriu a la fàbrica i també pot ser escrit pel tècnic de servei d'Apple durant la reparació de la pantalla. Ara el problema és que cal reproduir aquesta ordre amb signes digitals, només Apple té la clau mestra per fer-ho. També sembla que encara ningú no ha esbrinat com forçar a llegir o escriure aquesta àrea del xip.

04/30/2018 per Tom Chai

Rep: 1

Tinc IP6s de 64 GB MKQP2J / A, comprovo que deu ser de 64 GB de plata, però el meu iPhone té OR amb anell d'or a casa, l'identificació tàctil funciona bé. prou estrany eh? Tens alguna idea del que passa amb el meu iPhone?

Comentaris:

On heu trobat la informació (ip6s de 64 GB MKQP2J / A)?

Si es trobava a la vostra configuració, és possible que tingueu una altra placa base i un botó d'inici diferents del que vau produir el vostre iPhone.

2017.02.10 per ppalfinger

Rep: 1

hola, tinc el mateix problema. Però no té cap sentit combinar el botó tàctil original amb la CPU, ja que la informació de les empremtes digitals es troba en algun lloc del tauler lògic.

Amb algunes cerques a Internet, he pogut trobar algunes solucions, només entrar en mode DFU i restablir l’iPhone o desconnectar l’alimentació per rentar-lo.

Podria ser sort o no, però com que ho van fer, val la pena provar-ho.

Comentaris:

Aquest noi és el més despistat del lot

2018.06.06 per keats11

com restablir un iPod shuffle

Rep: 1

Per què per complicar les coses, el meu Ipad funciona amb les empremtes digitals de la meva dona, el dit, de manera que cada vegada que vulgueu utilitzar aquest Ipad Touch ID, hauria d’estar aquí per a mi, ???

Comentaris:

De fet, podeu afegir més d’una empremta digital per a l’accés TouchID o desactivar TouchID i utilitzar una contrasenya de 4 o 6 dígits.

09/13/2017 per Rachael Melville

No és possible, iOS és tan intel·ligent que pot saber si les impressions són de la mateixa persona o no) :)

09/14/2017 per imoddedit

Rep: 1

Si algú es troba amb la meva situació, feu-me saber quina és la millor manera de resoldre la meva situació. Realment tinc problemes pel que fa al botó d'inici del meu iPhone 6, on específicament està totalment malmès. I recordo tenir un recanvi d’un iPhone 6 però només la placa base (interna) danyada. Sense danys externs. Principalment, el motiu pel qual volia fer-ho només a causa de la meva identificació tàctil mimada i de la identificació tàctil de l’altre iPhone de recanvi funciona perfectament bé. hi ha alguna possibilitat de substituir la meva placa base actual per la de recanvi perquè el meu telèfon funcioni bé amb la identificació tàctil de funcionament, la placa base en funcionament i altres parts relacionables que funcionin, funciona específicament com un nou iPhone 6.

Comentaris:

U va dir que l'altre tauler estava malmès ...

08/28/2017 per c9679

Rep: 1

El meu telèfon és l’iphone 5s. Què passa si tinc el botó de casa de l’iPhone 5s que treballa i el transfereixo a un altre iPhone 5. Puc tornar a utilitzar l’identificador tàctil

Comentaris:

Cap touchid és únic

08/28/2017 per c9679

NO, l'identificació tàctil no funcionarà.

08/30/2017 per Kaye

NO, tinc una eina que ho pot fer

4 de gener per Micah

Rep: 1

Algú sap quant costa un canvi de botó d’inici al centre d’Apple? I Apple Care és específicament necessari per a la substitució?

Comentaris:

130 euros o substitució de telèfon o en la pitjor situació només 20 euros per res (aquí a Xipre)

2017.02.09 per demetris Xristou

pantalla d'inici per si sola, l'estimació és de 169 dòlars, però els danys 'd'altres' es calculen en 349 dòlars (dòlars EUA)

01/23/2018 per Erwin Tieng

Rep: 11

Què passa si transferiu el botó d'inici original des d'un altre iPhone 6, tocarà l'identificació?

Comentaris:

No. Ha estat cansat infinitat de vegades.

2017.02.10 per Tom Chai

Resp .: 37

Si transferiu el botó inicial original, definitivament funcionarà. Per tant, si el porteu a una botiga per arreglar la pantalla, assegureu-vos de dir-los que canviïn el botó d’inici perquè pugueu mantenir l’assistència tàctil.

Rep: 1

Hi ha d’haver algun mètode per programar un nou identificador tàctil, ja que hi ha un codi QR imprès al sòcol. Crec fermament que aquesta és la pista. Però com? No tinc ni idea!

Comentaris:

El codi QR s’utilitza només per al seguiment logístic, no està relacionat amb la clau.

2017.04.11 per Tom Chai

Hi ha 5 o 6 peces amb un codi QR, de manera que Apple ja sap si es canvia una d’aquestes peces. Quan es canvia, ja no hi ha servei d'Apple.

03/15/2018 per Marc

Faig reparacions de manera constant i la seguretat de la poma encara és una mica difusa per a mi. Però, pel que entenc, el botó d'inici nand, gpu, cpu, tots, a més de tots, tenen un determinat codi de xifratge que necessita alinear-se amb l'altre. Un cop surt de la fàbrica, no hi ha cap manera real de saber que això canviarà. El millor és que si compreu un telèfon o substituïu la pantalla, assegureu-vos que sigui el botó d'inici original.

09/27/2020 per Anthony González

Rep: 1

Hola, algú sap de quin xip es troba el cable flexible que està emparellat amb la placa lògica? Tinc el cable flexible vell, però està esquinçat, així que estava pensant en dessoldar el xip vell i posar-lo al nou cable flexible de recanvi del botó d'inici. Llavors, quin xip és?

Comentaris:

quan ho trobis, avisa’m, lol

01/27/2018 per Steven Scott

Rep: 25

En primer lloc hola,

Espero que us pugueu ajudar, ja que és similar a totes les preguntes anteriors, així que he pensat que us preguntaria aquí:

Puc utilitzar una altra cinta d’un altre 6S (que no és OEM) com a substitució, però conservar el botó original existent, funcionaria l’identificador del botó?

Gràcies Ben

Comentaris:

No veig cap problema mentre utilitzeu el botó inicial original.

2017.02.12 per Mushtaq Mahomed

Rep: 1

Si substituïu el botó d'inici, funcionarà, però tocar ID no funcionarà.

Rep: 1

Qualsevol altre dany a l’iPhone s’estimaria al voltant del mateix cost. Per tant, per a la pantalla d’inici per si sola, l’estimació és de 169 dòlars, però els danys per “altres” s’estimen en 349 dòlars

Des del suport tècnic d’Apple

Rep: 1

El meu iPhone 5 s'ha esquerdat i el botó d'inici s'ha caigut. El botó d'inici, però, encara està en bon estat, ja que s'ha trencat dels cables. Puc corregir la pantalla mentre revivo l’identificació tàctil mitjançant el botó d’inici original? Com es connectaria a la pantalla LCD de recanvi? Doneu-me la vostra qüestió de pls

Comentaris:

L'iPhone five no té cap sensor d'empremta digital, de manera que no veig el problema. Aquesta és l'única funcionalitat que es perd quan canvieu el botó d'inici. El botó homwe funciona, només és capaç de llegir l'empremta digital tret que estigui instal·lat juntament amb la CPU en què es reescriu el codi per afegir una funcionalitat d'empremta digital que es produeix quan s'instal·la la CPU per primera vegada.

2019.04.10 per Arnold Spence

Rep: 1

La pantalla tàctil de l'iPhone 5s no funciona després de substituir-la

Una bona part de les botigues de reparació de telèfons tenen una màquina que combina el botó d’inici amb el telèfon. Apple cobra 80 dòlars i altres botigues també ho faran perquè Apple fa que les màquines que puguin comprar siguin defectuoses perquè l’hagin de reparar i sigui car.

Rep: 1

Sí, això és possible

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Comentaris:

Això és possible per molt difícil i complicat que sigui. Hi ha un parell de maneres d’aconseguir-ho, una seria eliminar la pantalla trencada deixant intacte el botó inicial de treball que se suposa. L’altre consisteix a eliminar i tornar a soldar, de manera que no tocaré això

2019.04.10 per Arnold Spence

Rep: 1

El meu botó d'inici de l'iPhone 6s s'ha trencat, per això he de substituir-lo i el meu identificador tàctil no funciona

Rep: 1

Tinc una eina que ho pot fer, aquí teniu un enllaç per obtenir-ne un per 133 $ JC V1S V1 Pantalla LCD Programador de reparació de to vertader per al telèfon 11 Pro Max XR XSMAX XS

Rep: 1

Tinc l’iPhone 8, la seva identificació tàctil funciona, però el botó d’inici no, així que hi ha alguna manera de solucionar-ho?

ppalfinger