Quant al sensor d’identificació tàctil

Iphone 5s

L’iPhone 5s d’Apple es va anunciar el 10 de setembre de 2013. La reparació d’aquest dispositiu és similar als models anteriors i requereix de tornavisos i eines d’exercici. Disponible en format GSM o CDMA / 16, 32 o 64 GB / plata, daurat i gris espacial.



Rep .: 443



Publicat: 03/12/2014



Quan substitueixo el botó d'inici, puc substituir només la cinta flexible o he de comprar tota la peça?



Moltes gràcies nois.

Comentaris:

hola, tinc problemes amb l'iPhone 5s, he de substituir la placa principal (PCB), però l'empremta digital no funciona, em pot ajudar a solucionar-ho? i si compro una nova impressora digital sensore puc solucionar el problema?



Shyqi

03/17/2015 per shhysesani

Shyqi, llegeix el fil abans de fer comentaris. La vostra pregunta es repeteix diverses vegades.

03/17/2015 per iGuys

les respostes aquí són incorrectes. Sóc un tècnic certificat en poma i hi ha una solució a aquest problema. per desgràcia, només es pot fer si hi ha tècnics certificats en poma amb un programari de reprogramació certificat. N’he arreglat una dotzena. la majoria han estat iPhone 6, però s'apliquen els mateixos termes per al 5S.

2015.07.07 per iTECH

iTECH, he esmentat que ara Apple ofereix aquesta reparació, almenys des del setembre passat.

2015.08.07 per Tom Chai

Sempre ha estat una reparació que Apple no pot fer, sinó que s’estén de manera àmplia, com fan algunes solucions al fet que Apple no comparteix informació.

2015.09.07 per iTECH

com calibrar un comandament a distància wii

9 respostes

Solució escollida

Rep: 60,3 k

És impossible substituir el conjunt del botó d'inici i conservar la funció Touch ID. El sensor està dissenyat per ser segur i està combinat de manera única amb cada CPU. No podeu extreure la clau del sensor ni de la CPU perquè estan dissenyades per portar la clau a les seves tombes. És poc probable que es reprogrami, fins i tot per a Apple. Mai no s’han ofert a substituir el botó i probablement mai no ho faran. (Actualització: ho fan ara.)

Per tant, si el dispositiu està en garantia, deixeu-lo a Apple. Si el sensor el substitueix o el fa malbé, perdrà Touch ID per sempre.

Comentaris:

No està sota garantia ...

Llavors, què hauria de fer ?!

A les versions anteriors de l'iPhone, solucionar el botó d'inici era un problema molt comú.

Si la tecla que no respon a les pulsacions, la puc llançar a l'oceà perquè un enviador és únic al telèfon?!?!

03/13/2014 per areotov

Sí, si és mort, és mort per sempre. Intenteu trobar una manera d’obtenir garantia per a aquesta cosa o no us en quedeu amb cap morta.

03/14/2014 per Tom Chai

El meu està malmès, però el vaig substituir per un altre. L'identificació tàctil ja no funcionava, però el botó d'inici funciona bé.

05/14/2015 per silveirabruno

Suggereixo a tota aquesta gent que vagi millor amb Samsung que no tinguin aquest certificat de poma bulls # £ + = per reparar el telèfon quan no tingueu garantia d'Apple si ja no el teniu, us diran que obtindreu l'assegurança es tracta de diners $ $

07/17/2015 per manuch14

Què passa si torneu a entrar l’original i encara diu que no funciona correctament?

08/22/2015 per ishhamamrish

Rep: 1k

Vaig a posar-ho com a resposta independent perquè sembla que algunes altres respostes a la pregunta del PO han causat més confusió en lloc de respondre a preguntes. Intentaré posar-ho tan senzillament com puc.

Si teniu problemes amb el botó d'inici de l'iPhone 5S, el conjunt es pot substituir. La peça està disponible a iFixIt i a molts altres proveïdors:

Muntatge del botó d'inici de l'iPhone 5s

És molt important tenir en compte que, tot i que podeu substituir el conjunt del botó d'inici, perdrà permanentment qualsevol funció relacionada amb Touch ID si ho feu.

Tanmateix, recuperareu les funcions bàsiques del botó d'inici (és a dir, feu clic al botó d'inici).

Imatge de muntatge del botó d'inici de l'iPhone 5s' alt=Producte

Muntatge del botó d'inici de l'iPhone 5s

$ 9.99

Comentaris:

D’acord, en el meu cas s’ha tallat el Flex de casa, la impressió digital és bona.

Llavors, puc separar el sensor d’impressió digital del Flex de casa?

08/29/2014 per Flavio

No, és impossible separar qualsevol tros del conjunt del botó d'inici i no destruir-lo ..

La teva lluita contra una causa perduda

08/29/2014 per amb

D'acord, gràcies :(

2014.01.09 per Flavio

potser he trobat a faltar alguna cosa, però el cable que es connecta des del botó al tauler si s'ha tallat, puc mantenir les funcions del botó amb menys identificació de dit

2015.10.05 per lnverse

Què passa amb la restauració o actualització: l'iPhone s'ha quedat en l'error 53 amb un Touch ID que no funciona ???

2016.08.01 per rkaufmanis

Rep .: 85

L'ID Touch forma part del botó d'inici i, a diferència dels anteriors models d'iPhone, el maquinari ID Touch de la part de la cinta del botó d'inici està vinculat al microprocessador A7 de cada placa lògica de l'iPhone 5s. Així, en altres paraules, el maquinari tàctil ID està casat amb el xip A7 i és únic per a cada iPhone. És per això que no podeu canviar la part del botó d'inici perquè l'ID Touch funcioni i per què després de substituir la peça, un restabliment perd la funció a Configuració completament. Si teniu un error en la funció del botó d'inici, podeu canviar la peça i recuperar-la, però perdrà la funció ID Touch permanentment. Si heu perdut la vostra identificació tàctil, ja no existeix, ni tan sols Apple pot solucionar que us donaran un nou iPhone si cau sota AppleCare. Apple s’enorgulleix de seguretat, és a dir, iCloud i ara ID Touch. És molt molt segur i, com l’iCloud, té els seus inconvenients quan els propietaris legítims d’iPhone s’obliden d’identificació i PW, de manera que l’ID Touch té els seus inconvenients quan es produeix un mal funcionament. És simplement la manera com Apple va dissenyar aquests dispositius. Gràcies - iRepairsIt.com

Comentaris:

Irepairsit1 ets un eco? Això s’ha dit una i altra vegada en aquest post

01/18/2015 per amb

Apple pot solucionar i reprogramar un nou botó d'inici al tauler. He arreglat potser una dotzena fins ara. Un cop el telèfon a les meves mans, trigo menys de 5 minuts a canviar el botó i uns 15 minuts a reprogramar-lo a la placa lògica.

2015.09.07 per iTECH

Ei, em pots dir com puc reprogramar-lo?

2015.06.08 per dlucianob

ITech: ho feu fora d'una Apple Store? Si no, la vostra resposta és enganyosa. Esteu oferint un servei a la resta de nosaltres que no tenim accés a la màquina de reprogramació propietària? Per menys del cost d’anar a Apple i fer un muntatge nou? Si és així, tots som orelles. En cas contrari, faríeu semblar a la comunitat de bricolatge que és possible reprogramar el botó fora d'Apple, cosa que per descomptat no ho és.

2015.08.08 per jessabetània

@itech ho pots fer per mi?

09/27/2015 per Mattias

vizio tv no respondrà al control remot

Rep: 1

Podeu reparar el botó d’identificació tàctil si l’identificador tàctil encara funciona però no el vostre botó. Tot i que la seva habilitat és certa. Tot el que heu de fer és dessoldre acuradament el botó de la part inferior d’un botó de recanvi i dessoldar el botó original (4 potes) i tornar a soldar el botó de recanvi a l’original. N'he fet moltes.

Comentaris:

Vaja, és increïble i hi ha gent que us vendrà el botó d'inici i ni tan sols us dirà que això és un fet. i quan els preguntes diuen que no han tingut cap queixa i que hi ha alguns botons defectuosos? He substituït 2 botons del mateix Iphone només per després cercar i trobar aquesta resposta de per què no funcionen. Gràcies tio!!!

05/28/2015 per Gilbert Ferro

No entenc del tot el que vols dir.

Vaig tallar accidentalment el cable flexible i el substituiré. Encara és possible que el Touch ID funcioni?

02/18/2016 per jehuda

Podria, si us plau, aprofundir en això?

Conserveu el cable antic amb el botó nou o el botó antic amb el cable nou?

10/25/2016 per harveymarcandre

Com ho faig? No vull provar-ho

2017.07.02 per tomasbeauchamp

Sí, comparteix com ho vas fer. Poseu-lo a Github i enllaceu-hi. Fuga de l'eina. Lluita contra el poder. Feu tot el que pugueu per ajudar-nos.

2017.11.05 per dikkedimi

Rep: 36,2 k

El meu consell és solucionar-ho sota garantia i no us costarà res

Comentaris:

No està sota garantia ...

Llavors, què hauria de fer ?!

A les versions anteriors de l'iPhone, solucionar el botó d'inici era un problema molt comú.

Si la tecla que no respon a les pulsacions, la puc llançar a l'oceà perquè un enviador és únic al telèfon?!?!

03/13/2014 per areotov

Tom, estàs dient que quan falla el sensor tàctil, ni tan sols una substitució ho solucionarà?

Per què els 5 anys no tenen garantia, els telèfons vénen amb anys de garantia i encara no tenen ni un any?

03/14/2014 per amb

No, res no ho pot solucionar. L'única manera de solucionar Touch ID és substituir tot el telèfon. És molt improbable que fins i tot Apple pugui trobar una manera de solucionar-ho.

Potser el seu telèfon s'havia malmès, de manera que Apple no oferirà cap garantia.

03/14/2014 per Tom Chai

Llavors, si el sensor tàctil deixa de funcionar, ni tan sols una part nova es pot solucionar?

03/14/2014 per amb

No puc embolicar-me el cap al voltant d'aquest tom, de manera que si falla un escàner d'empremtes digitals, per què no funcionaria un escàner d'empremtes digitals? Veig reemplaçaments amb el meu proveïdor

03/14/2014 per amb

Rep: 2.7k

El sensor d’empremtes digitals està casat amb la CPU. NO és possible recuperar la funció del sensor d'empremtes dactilars un cop s'ha trencat, l'única possibilitat és assegurar-vos / garantir-vos. Per ser sincer, ni tan sols crec que Apple ho repari. No he escoltat cap instància en què ho facin, només substitueixen completament el telèfon

Comentaris:

Ells fan. He vist la factura de reparació de Genius Bar pel botó d'inici que no funciona. Substitueixen el conjunt de la pantalla per uns 100 dòlars.

2014.09.12 per Tom Chai

no s'ha pogut restaurar l'iPhone, s'ha produït un error desconegut (-1)

Estúpid. Típica Apple.

2018.03.05 per Chad Gainor

Rep: 13

Hola, he substituït la meva pantalla per una altra pantalla d'iPhone 5s. Només la pantalla no estava trencada, no l'identificador tàctil encara funcionava bé. Però l'he substituït per la pantalla completa i l'identificació tàctil d'altres Apple iPhone 5s treballant ... .. Si poso la meva identificació tàctil original que funcionava abans ... Funcionarà

Gràcies

Comentaris:

Tinc entès que sí, però és possible que hàgiu de fer una restauració a iTunes per recuperar-la. Feu-ne un seguiment per fer-nos saber si això és cert.

09/29/2015 per recellvalue

Vaig portar el meu 5S a una tecnologia de tercers per substituir la bateria morta per la bateria del 5S que no funcionava del meu pare. També van canviar les pantalles (amb el botó d'inici) ... Els vaig dir que els tornessin a canviar i que no em cobressin cap dòlar per alguna cosa que no demanés.

El TouchID no funciona ara per ara. Intentaré restaurar el meu 5S i informar-lo

12/22/2016 per David

Hola David, només has d'anar a la configuració TouchID i tornar a afegir les teves empremtes digitals.

No hauríeu de restaurar. Si no us permet afegir una empremta digital, el botó d'inici que teniu no és capaç de tenir TouchID.

12/23/2016 per Xrgsz

Hola, Xrgsz. Té el botó original, no el botó d'algun altre iPhone. Ja ho vaig provar i em va dir que no podia activar el sensor. De fet, l'opció 'Afegeix una empremta digital nova' estava atenuada i cap de les empremtes digitals desades anteriorment no apareixia a la llista. Intentant activar l'interruptor per utilitzar TouchID per a les compres d'AppStore i iTunes va mostrar la interfície d'usuari 'Afegeix una empremta digital nova', però només un segon després em va mostrar aquest missatge d'error.

Tenia previst restaurar el meu iPhone, però es va esgotar la bateria i un cop el vaig tornar a engegar, el TouchID va funcionar perfectament sense necessitat de tornar a afegir les meves empremtes digitals.

Puc suposar que l’iPhone comprova el sensor TouchID un cop ja està engegat, per decidir si activa la funció en el següent arrencada. Al primer arrencada amb el botó d’inici original cap enrere no funcionava, però al segon arrencada, un cop detectat que era el sensor original, funcionava perfectament

12/24/2016 per David

Sí. estàs en el correcte! No sé per què no m'ho vaig ocórrer ... Hauria d'haver dit que només cal apagar-lo i tornar-lo a engegar. M'alegro que ho hàgiu funcionat sense haver de fer una restauració i passar per tot això. A l’arrencada, el servei TouchID s’ha d’activar si no es pot activar per qualsevol motiu, s’haurà de reiniciar perquè funcioni de nou. Vaig pensar, però, que quan això passa, elimina automàticament totes les empremtes digitals guardades. Però potser no en el vostre cas.

Bones vacances.

12/25/2016 per Xrgsz

Rep: 1

Publicat: 08/07/2016

Podeu utilitzar el programari 3u per actualitzar el vostre iphone, fins i tot si teniu un error 53, és a dir, si falta aquest tiuch, aquest programari supera l'error fent que tingueu una actualització exitosa

Comentaris:

L'error 53 ja no és un problema i ja fa temps que no ho és. No cal fer tants esforços per moure’s o evitar l’error 53 ... una simple restauració o actualització d’un iPhone 6 o superior que no tingui Touch ID funcionarà bé.

2016.09.08 per iGuys

Torna l'error 53, però aquesta vegada és molt més difícil de solucionar.

10/25/2016 per Tim Le

@Tim: expliqueu-ho. Sóc copropietari d’un taller de reparacions mòbils i estic molt connectat amb la resta de la comunitat de reparacions. Estic raonablement segur que hauria sentit a parlar de qualsevol ressorgiment de l'error 53 ... almenys pel que fa a un botó d'inici no original ... si efectivament hagués tornat.

10/26/2016 per iGuys

@iguys pots tenir el que vulguis amic. Formo part d'iFixit.vn si no ens coneixeu, no en sabeu gaire.

10/26/2016 per Tim Le

Què passa si un dessoldava el xip del botó inicial original i el transferia al substitut?

12/30/2016 per Justin

Rep: 1

Només per quedar clar, el nou error 53 no té cap relació amb el Touch ID. Per a aquelles persones que treballen a la placa base de l'iPhone com jo. Sabreu de què parlo. Si canvieu les parts relacionades, ja no us heu de preocupar de l’error 53. Ha marxat! estava pensat només per al tècnic de la poma. Per a aquells de vosaltres que intenten dessoldar l’escàner Touch ID original amb un nou botó d’inici, la resposta és que sí. Ja ho he fet

Comentaris:

Encara heu de dir-me específicament què està causant aquest 'nou error 53'. Endavant, podeu obtenir tècniques ... Jo també faig reparacions a nivell de tauler. Sóc relativament nou i potser no sóc tan hàbil com vosaltres, però entenc la terminologia i sabré de què parleu si em dieu els components específics que se substitueixen.

Independentment, per què fins i tot heu mencionat aquest 'nou error 53' en aquest fil si no té res a veure amb Touch ID? Aquest fil tracta sobre Touch ID. De fet, el nom del fil és fins i tot 'Quant al sensor d'identificació tàctil'.

2017.05.01 per iGuys

Ja que ho demaneu, potser us ho diré perquè no estigueu amb qui parla Tim. És un problema de banda base si veieu el nou error 53 o alguna vegada tindreu l'oportunitat de treballar tant a bord fins i tot per veure'l. Però sou l’home de Iguys!

2017.05.01 per Tim Le

No vaig a seure aquí a discutir sobre alguna cosa que desconeixeu. Però estic aquí per ajudar a aclarir algunes de les qüestions que els tècnics tenen o preocupen dins del lloc de treball. No sigueu, estic segur que l'error 53 s'ha desaparegut bla bla quan iTunes encara mostra aquest error. Igual que l'error 3194, és el mateix que abans? La resposta és que no hi ha cap error 3194 ara i l’error 3194 abans no tenia res a veure entre si, però continua sent el mateix error, oi?

2017.05.01 per Tim Le

Per acabar, alguna informació real! Això és tot el que volia, de debò. Si originalment l’haguéssiu emmarcat d’una manera que digués que l’error 53 ha tornat, però no té res a veure amb Touch ID, probablement no hauria discutit amb vosaltres. Sé molt bé que es poden produir errors específics d’iTunes per diversos motius. De nou, però, aquest fil tracta sobre Touch ID. Per tant, quan vingueu aquí i digueu que 'l'error 53 torna a ser', és clar que us preguntaré ... perquè no es torna a produir com a error produït per problemes d'identificació tàctil. Encara estic desconcertat per què fins i tot l’heu presentat en aquest fil quan no té res a veure amb el tema del fil.

A més, realment podria prescindir de l’actitud condescendent. No em coneixeu ni les meves habilitats ni la meva base de coneixement com a tècnic, així que deixeu d'actuar com si fos un camperol humil que no sap res.

2017.07.01 per iGuys

Els trolls són a tot arreu ... Sheesh!

01/17/2017 per Dave Fowler

areotov